kas 4wd või 2wd
Moderaator: petrolhead
kas 4wd või 2wd
sooviks siis teada kuidas on sõita buggy-ga 4wd või 2wd-ga.näiteks on hpi baja ju 2wd kuidas on hpi baja omanikud sellega nõus kui väidetakse ,et need 2wd on jamad ja 4wd on uue aja sümbol.muidugi videodelt olen vaadanud ,et hpi 2wd on suht normaalne teel püsivusega ja pööretel püsib paigas. tuttaval on 2wd marder ja on suht hädas sellega.kõik väidavad ,et ikka 4wd alla selle ei ole mõtet.lihtsalt uuriks enne ostu teadjate käest.
tänud.
tänud.
Re: kas 4wd või 2wd
Osad sõidavad ka rallit tagaveolistega. Ütleme nii, et kellele ema kellele tütar. Mina olen oma bajaga rahul. Sõitmine on vahva ajaviide, sest hoida liigse gaasi andmise ja liiga vaikse sõidu vahel pakub elamust. Kindlasti tulevad kohe väited, et 4WD on ikka tulevik jne jne. 4Wd on kiirem ja lihtsamini juhitatav. 2WD on ka raskem sellepärast, et palju gaasi andes tõuseb esiots pisut ülespoole ja pidavust esiratastele jääb vähemaks.
Aga iga mees otsustab ise kumma tee valib. Mina valisin 2wd ja olen rahul
Aga iga mees otsustab ise kumma tee valib. Mina valisin 2wd ja olen rahul
Re: kas 4wd või 2wd
Sellele küsimusele oskavad kõige paremini vastata need kes on ise sõitnud mõlemat. Näiteks kasutajad Pets, Alpro, Anger ja ma ise ka. Kindlad faktid on et 4wd on kiirem ja oluliselt lihtsam sõita. Just algajale on eriti oluline lihtsam sõidetavus. Ja kiirusest - miks sõita aeglasemat klassi? 4wd MCD RR V4 on esimene 1/5 klassi mudel millega on võimalik sõita sama kiiresti kui 1/8 klassi mudelitega. Seega ikka 4wd!
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: kas 4wd või 2wd
Hei,
tõesti olen sõitnud mõlemat klassi, lugesin sinu teemat ja mõtlesin, et hoidun aga no kuna Tõnu siin peael käib siis võin ju kommenteerida:
Baja-l on (minu arvates siiski oli) oma koht eksisteerimiseks. Kui mina selle klassiga alustasin olin ülimalt õnnelik ja võistelda oli äge. rahvast oli palju, vaata 2008 tulemusi: http://modelcar.ee/RES/tulemused08.htm mine alla, alt teine tabel, klass on B-5. 22 inimest ja sõita oli tõesti äge.
Omadustest: õigete oskustega sai isegi tehniliselt keerulisel Luige rajal 2x2 hüpatud pukiesiseid künkaid aga siiski on Baja-le vaja oma rada, nii nagu USA-s sõidetakse, suured ja lauged ja pikad hüpped, siis on Baja äge.
Praegu aga võistleb vähe inimesi ja juurde tulevad vast need kes ostavad juba tarbitud autosid ja siis vaevlevad nende rajale saamisega (kuigi see on ikka inimese väga kinni, näiteks Grim senini tarbib oma Bajat ja pole tal eriti kunagi probleeme isegi vana auto rajale saamisega)
minu seisukoht on , et siiski 2wd on on-road-i teema ja 4wd on ikka offroadi teema.
4WD B-6 klass on uus ja suurenev. MCD ei ole ainuke aga pean tõdema, et hetkel on ta ainuke mis tõesti kestab. Klassist endast siis saan öelda niipalju, et on ikka suur vahe 2wd ja 4wd vahel, alustades kiirendamisest, keeramisest jne ja lõpetades pidurdamisega. 4 veoga on palju ägedam sõita meie väikese Eesti tingimustes, seda seepärast, et ta on kiirem, täpsem, kiirendab ja pidurdab paremini ning üks põhjus, mis on minuarvates ka kõige suurem valiku tegemisel on see, et ma ei usu, et 2wd enam oma populaarsuse tagasi saab aga 4wd veel kindlasti kasvab.
Finantsid: jah, Bajaga on odavam alustada, sedaenam,et saad osta praegu kasutatud auto RTR komplektina (üks pakkumine mis meeles on 9K) ja MCD saad alles 15900 ilma mootori ja elektroonikata. Vahe on suur aga nii ta paraku on. MCD puhul soovitan siiski seda 15K komplekti versus 9900 EEKi, vaata Tõnu teemat kus Anger on endale ostnud selle odavama variandi, erinevus on suur, seal on kõik erinevad osad kirjas koos hindadega. Anger oskab ka komenteerida mis ta juba vahetanud on (vist on enamvähem nii, et hammad ja ammordid teevad juba baasostuhinna tasa)
Lühidalt kokku:
kui soovid lahedaid ja elamusterohkeid võistluspäevi siis kindlasti 1/5 klass - seda nagu ma aru saan sa vaatadki - tubli!
Järgmine samm, mida sa siis siin teemas palusidki võrrelda on 2wd vs. 4wd - minu isetkoht on 4wd
Lahkesti,
Allan
tõesti olen sõitnud mõlemat klassi, lugesin sinu teemat ja mõtlesin, et hoidun aga no kuna Tõnu siin peael käib siis võin ju kommenteerida:
Baja-l on (minu arvates siiski oli) oma koht eksisteerimiseks. Kui mina selle klassiga alustasin olin ülimalt õnnelik ja võistelda oli äge. rahvast oli palju, vaata 2008 tulemusi: http://modelcar.ee/RES/tulemused08.htm mine alla, alt teine tabel, klass on B-5. 22 inimest ja sõita oli tõesti äge.
Omadustest: õigete oskustega sai isegi tehniliselt keerulisel Luige rajal 2x2 hüpatud pukiesiseid künkaid aga siiski on Baja-le vaja oma rada, nii nagu USA-s sõidetakse, suured ja lauged ja pikad hüpped, siis on Baja äge.
Praegu aga võistleb vähe inimesi ja juurde tulevad vast need kes ostavad juba tarbitud autosid ja siis vaevlevad nende rajale saamisega (kuigi see on ikka inimese väga kinni, näiteks Grim senini tarbib oma Bajat ja pole tal eriti kunagi probleeme isegi vana auto rajale saamisega)
minu seisukoht on , et siiski 2wd on on-road-i teema ja 4wd on ikka offroadi teema.
4WD B-6 klass on uus ja suurenev. MCD ei ole ainuke aga pean tõdema, et hetkel on ta ainuke mis tõesti kestab. Klassist endast siis saan öelda niipalju, et on ikka suur vahe 2wd ja 4wd vahel, alustades kiirendamisest, keeramisest jne ja lõpetades pidurdamisega. 4 veoga on palju ägedam sõita meie väikese Eesti tingimustes, seda seepärast, et ta on kiirem, täpsem, kiirendab ja pidurdab paremini ning üks põhjus, mis on minuarvates ka kõige suurem valiku tegemisel on see, et ma ei usu, et 2wd enam oma populaarsuse tagasi saab aga 4wd veel kindlasti kasvab.
Finantsid: jah, Bajaga on odavam alustada, sedaenam,et saad osta praegu kasutatud auto RTR komplektina (üks pakkumine mis meeles on 9K) ja MCD saad alles 15900 ilma mootori ja elektroonikata. Vahe on suur aga nii ta paraku on. MCD puhul soovitan siiski seda 15K komplekti versus 9900 EEKi, vaata Tõnu teemat kus Anger on endale ostnud selle odavama variandi, erinevus on suur, seal on kõik erinevad osad kirjas koos hindadega. Anger oskab ka komenteerida mis ta juba vahetanud on (vist on enamvähem nii, et hammad ja ammordid teevad juba baasostuhinna tasa)
Lühidalt kokku:
kui soovid lahedaid ja elamusterohkeid võistluspäevi siis kindlasti 1/5 klass - seda nagu ma aru saan sa vaatadki - tubli!
Järgmine samm, mida sa siis siin teemas palusidki võrrelda on 2wd vs. 4wd - minu isetkoht on 4wd
Lahkesti,
Allan
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779
Re: kas 4wd või 2wd
Sõitsin ka nii 2wd kui 4wd autoga. Arvan nii, et 2wd annab kiiresti sõita ka (vähemalt oleks ma rahul, kui saaksin sõita oma MCD-ga sama kiire, kui Grimm oma Bajaga). Tagavedu nõuab rohkem oskust ja auto tunnet (näiteks gaasi andmisega pööramisel), mis mul puudu oli. Täna on meil mõlemad klassid ja arvan, et pole mõtet kiirust võrrelda, kui ei sõida 2wd ja 4wd koos.
Kui on võimalus, soovitan ikka proovida, või vähemalt võistlustel vaadata, siis näed, et 2wd-ga sõitmine on omapärane, mis mõnedele sõitjatele pakub rohkem huvi. Praegu paljud nelivedu võistlejad on taga vedu klassist välja kasvanud, ja pärast 2-3 aasta 2wd sõitmist, tahtsid midagi uut proovida. Nendel ka koogemust piisab, et 4wd-ga sama kiire, kui 1/8 baagiga sõita
Kui finantsid lubavad, osta 4wd, kui mitte - siis 2wd, millega saad ka palju mõnusat. Tähtis on ikka võistlustel osalemine.
Kui on võimalus, soovitan ikka proovida, või vähemalt võistlustel vaadata, siis näed, et 2wd-ga sõitmine on omapärane, mis mõnedele sõitjatele pakub rohkem huvi. Praegu paljud nelivedu võistlejad on taga vedu klassist välja kasvanud, ja pärast 2-3 aasta 2wd sõitmist, tahtsid midagi uut proovida. Nendel ka koogemust piisab, et 4wd-ga sama kiire, kui 1/8 baagiga sõita
Kui finantsid lubavad, osta 4wd, kui mitte - siis 2wd, millega saad ka palju mõnusat. Tähtis on ikka võistlustel osalemine.
FG Competition EVO 07; FG Sportline
-
- Postitusi: 100
- Liitunud: 13.02.2011 19:16