1. leht 1-st

Blast BX

Postitatud: 15.05.2012 15:23
Postitas Randel O
Tere.
MIs jupid peaks ostma et LRP blast bx jookseks umbes 100km/h välja ja kui palju maksma läheks.

Re: Blast BX

Postitatud: 15.05.2012 15:45
Postitas marx256
Tervist,
Pane üks rakett sinna peale ja läheb üle 100km/h :) , nali naljaks mamba monster 4-6s lipo peal peaks 100km/h välja pigistama.Ise asi mis autost järgi muidugi jääb eriti ülekandest.Nii suurel kiirusel on 1/10 masinat väääga raske juhtida iga väike vale liigutus võib lõppeda kurvalt.Võta parem mingi 1/10 mõeldud süsteem, millega on võimalik korralikult sõita nagu nt mingi CC sidewinder 2s lipo peal.Soovitaks onroadi masinaid, kui soovid kiiremini liikuda, nendega on võimalik 160km ringis liikuda vastava masinaga nagu nt Traxxas XO1 maksab ta eestis kuskil 1200euri.

Re: Blast BX

Postitatud: 15.05.2012 18:24
Postitas Grim Reaper
Tal ei ole vahet, mis asjast pärast alles jääb, peaasi et 100 sisse saaks. Läheb katki, siis teeb uue teema :lol:

Re: Blast BX

Postitatud: 15.05.2012 18:52
Postitas Randel O
midagi niisugust??

" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Blast BX

Postitatud: 15.05.2012 19:19
Postitas 426f
see on sul harjadega mootoriga või,200eur eest saad uue ja kiire mootori ja kiiruse regulaatori ja 100eur lipo akule ja siis vastav aku laadija ka

Re: Blast BX

Postitatud: 19.05.2012 11:23
Postitas Randel O
Kuidas teha blast bx veekindlaks?
Kas mingeid kiiruseregusi või midagi on veekindlaid müüa?

Re: Blast BX

Postitatud: 19.05.2012 11:54
Postitas lauri
Praktikas on see soov võimatu teostada. Mõningase pritsmekindluse võid saavutada, kuid veeloikudest läbi sõites varem või hiljem mõni lüli annab järgi.

Re: Blast BX

Postitatud: 20.05.2012 21:28
Postitas Randel O
Ma mõtlen lume peal sõita mitte vee loikudest läbi.
Aga kas on midagi müüa millega saaks natukenegi veekindlamaks autot teha?

Re: Blast BX

Postitatud: 20.05.2012 21:46
Postitas edvin
Lumel sõitmine on sama, mis veeloikude läbimine.

Re: Blast BX

Postitatud: 27.05.2012 20:26
Postitas Sven
Võib kasutada vedelat isoleeri elektroonika kaitseks. Yutuub on täis igasuguseid videosi, kuidas ja mis.

Re: Blast BX

Postitatud: 01.07.2012 13:16
Postitas Randel O
Kas LRP blast bx võibsõita kui kardaani pole

Mul kardaani ots pooleks

Re: Blast BX

Postitatud: 01.07.2012 19:52
Postitas Chrysler
Ma pole küll oma ihusilmaga seda mudelit näinud, on ta 4wd või 2wd. Aga tegelikult vahet pole. Ilma ühe kardaanita ei tohiks auto üldse liikuda. Diffrid teevad oma tööd ja jõudu ei kanta ratastele edasi. Kahjuks siis suure tõenäosusega poe poole minek, et uus võll hankida.
Parimat Jaanus.

Re: Blast BX

Postitatud: 15.01.2017 20:27
Postitas tikka
Klippe talvisest päevast, lõpus on paar pilti:

https://www.youtube.com/watch?v=O12OW-HGPlA

Mudel: LRP S10 Blast BX 2 1/10 4WD
Mootor: LRP Vector K7 8,5T 4300kv brushless inrunner
ESC: LRP Spin Pro
Servo: LRP R-7103WP
Tx: LRP A2-STX PRO 2,4GHz
Rx: A3-RX Deluxe
Aku alarm: HobbyKing cell checker with variable voltage alarm
Aku: Zippy 2S 25C 4000mAh LiPo
Kaamerad: RunCam HD

Jahe aku ja alarmi pine 3,5V tähendas päris palju ennatlikku häiret.

Re: Blast BX

Postitatud: 16.01.2017 13:53
Postitas andersrss
Kas see mootori ja esc'i komplekt toetab 3s akut?
Netis kirjas, et esc 2-4s ja mootor 3.7-7.4v=1-2s kas praktikas mootor peaks kolme s-iga vastu?

Re: Blast BX

Postitatud: 16.01.2017 16:20
Postitas OnuEnn
Randel O kirjutas:Kuidas teha blast bx veekindlaks?
Kas mingeid kiiruseregusi või midagi on veekindlaid müüa?
Mul istus 5 minutit tagurpidi vees, enne kui suutsime ta kraavist leida.
Revol originaalis peal MambaMonster, kuni 6S
Sellega sõidetud nii vees kui lumel.

Re: Blast BX

Postitatud: 16.01.2017 18:04
Postitas tikka
andersrss kirjutas:Kas see mootori ja esc'i komplekt toetab 3s akut?
Netis kirjas, et esc 2-4s ja mootor 3.7-7.4v=1-2s kas praktikas mootor peaks kolme s-iga vastu?
Mina ei julgeks proovida. 3S aku puhul on Spin Pro mootori limiidiks märgitud "üle 9,5T" (4S üle 12,5T). Mul on 8,5T. Mootori kohta ei oska ka midagi kindlat öelda. Kui pöörded ja koormus hoida 2S aku piires, siis äkki peab vastu. Ei kujutagi täpselt ette, mille järgi mootorile max pinge määratakse. Laagritel võib olla maksimaalne pöörlemiskiirus, samuti äkki rootori viskumine seab pööretele piirangu, see oleks vast täiesti eraldi teema.

Veekindel Velineon VXL on seoses 3S akuga erinevatel masinatel silma jäänud. Kas LRP masin sellist asja kannataks, ei tea.

Re: Blast BX

Postitatud: 17.01.2017 12:47
Postitas srx
Sõidan mindagi igasuguste ilmadega ja igal pool.

Mõned asjad on ka päris veekindlad.
Näiktes Trackstar Waterproof ESC seeria - valatud eposse ja vesi ei saa kuidagi kurja tegema. Aga ei saa ka kuidagi parandada, kui peaks vajadus tekkima.
HobbyWing waterproof asjad on ka igasugu ilma näinud ja pole ühegagi midagi juhtunud.

Olen maha põletanud ühe täiesti mitte veekindla odava ESC-i. See oli monster truck tüüpi auto peal, mis ei hoia kuidagi vett elektroonikast eemal. Linnas lume ja soola peal sõites (mitu päeva järjest) sai lõpuks otsa.
Üks mitte veekindel servo on ka selle nahka läinud, et vesi läks sisse. Maha ei põlenud kohe, maha põles jämisel päeval käivitades ja siis selgus, et servo korpuses on omajagu vett sees. Siis sai muidugi sõidetud ikka väga märjas, kus vett koguaeg lendas ja jällegi monster truck tüüpi autoga.

Buggy tüüpi autodel katab kere tavaliselt elektroonika osa päris hästi ära ja sinna palju vett ei satugi. Sellele saab veel kaasa aidata, teipides põhja all kõik augud kinni ning lisaks võib enne välja minekut kere ka auto külge kinni teipida, et vähendada igasuguseid pragusid. Võib ka kasutada mingit püsivamat lahendust, nagu velcro. Siis ei ole otseselt veekindlat elektroonikat vaja, kui just autot kuhugi ära ei uputa.

Olen ühe mitteveekindla autoga ka kogemata merre sõitnud. Ja siis kogemata teist korda veel mingid minutid hiljem. Ainult tagatiib paistis välja. Ei juhtunud midagi. Vees pikalt ei olnud, mingid kümned sekundid.
Aga see on pigem erand ja seda katsetama minna ei tasu. Võimalik, et kolmandal korral poleks enam vedanud.
Sõltuvalt autost saab üht-teist teha, et hoida vesi elektroonikast eemal.
Ja võimalik on osta ka elektroonikat, mis on pritsme/niiskuse kindel või täiesti veekindel.
Keeruline on sensoriga brushless mootor, selle veekindlust saab ka muidugi tõsta, aga see on juba natuke suurem tegemine.

Mootorid ise ei ole ükski veekindel. Kõigile saab vesi sisse.
Mage vesi ei tee üldjuhul mootorile midagi. Vesi mootori kesta sees ei häiri mootori tööd ja mage vesi elektrit ei juhi.
Soolane vesi võib teha, sest juhib elektrit.
Vesi võib kahjustada (mootori)laagreid. Eriti soolane vesi, mis paneb asjad paremini roostetama. Tulemuseks on kinni roostetanud laagrid - nendega pole muud teha kui uued panna. Need ei maksa ka teab mis palju. Olen korra saanud mootori laagreid vahetada just sellel põhjusel.

Eile võtsin ühe 1:8 auto tagadifri lahti ja selgus, et üks laagrer on kinni roostetanud. Käin selle autoga talvel tihti sõitmas. Vahetasin paar juppi ära, kokku tagasi ja uuesti sõitma. Kulu alla 10€.
See on normaalne, et mingid tükid kuluvad või vahetust tahavad aeg-ajalt. Selle pärast ei tasu põdeda.
Mudelihobi nõuab mingil määral raha pidevalt. Päris nii ei saa, et ostad auto ja sõidad muretult igavesti. Täpselt nagu ka päris autoga - pidevalt on vaja nipet-näpet teha.
Riiulil seistes ei juhtu ainult midagi... välja arvatud akuga, pika seismise peale sureb aku lõpuks ära.

Re: Blast BX

Postitatud: 23.01.2017 00:12
Postitas tikka

Re: Blast BX

Postitatud: 24.02.2017 14:37
Postitas tikka
Vaikselt lisasin bagile juppe LRP MT 2 "Non-RTR" komplektist ja tulemuseks on sisuliselt MT 2 brushless. Inspiratsiooni bagi katte kasutamiseks lisa tolmu jms kaitsena monster trucki kere all sain manuaalist, mis on minu jaoks üleüldse väga kasulik ja huvitav kirjutis.

Enne sõitu
Pilt

Pärast sõitu
Pilt

Re: Blast BX

Postitatud: 26.02.2017 21:58
Postitas tikka
Videoklippe kahe päeva rallitamisest, esimesel päeval olid all LRP MT 2 stock rehvid ja teisel päeval labadega rehvid:

https://www.youtube.com/watch?v=lgoJTK6Qb64

Pärast sõitu ja enne aku vahetust:
Pilt

Pealmine katega pintsliga puhastatud ja eemaldatud:
Pilt

Alumine kate pintsilga puhastatud:
Pilt

Alumine kate eemaldatud, sisemus nii nagu oli, ei ole veel puhastatud:
Pilt

Pärast sõitu teisel päeval, labadega rehvid:
Pilt

Re: Blast BX

Postitatud: 29.12.2017 12:13
Postitas tikka
LRP S10 Blast SC 2 millele on lisatud pikendatud BX 2 kere koos vastavate kinnituskohtadega mustuse kaitseks. Bagi katte pooled on alt ja pealt teibiga ühendatud.

Pilt

Pilt

Pärast mitut sõitu erineval pinnasel:

Pilt

Pilt