Kemora 4WD Rallycross RTR 1:14

Üldine off-road autode arutelu

Moderaator: petrolhead

Vasta
plei21
Postitusi: 5
Liitunud: 07.11.2013 15:58

Kemora 4WD Rallycross RTR 1:14

Postitus Postitas plei21 » 07.11.2013 16:10

Tere!

Järjekordne niinimetatud algaja risustab foorumit oma teemaga aga...
On kellelgi kogemusi pealkirjas mainitud autoga? Kumma autoga on ikkagi tegemist on-road/või off-road? Müüakse antud isendit off-raod autona aga kliirens on võrreldes teiste off-road autodega võrreldes olematu. Saan aru, et metsa pole mõtet sellega ronida aga kas kruusateed laadsed teed on antud isendile "seeditavad" nagu netis ringlevatest videotest võiks oletada?

Kasutaja avatar
R0mm
Postitusi: 1804
Liitunud: 05.05.2007 07:04
Asukoht: Tallinn
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Re: Kemora 4WD Rallycross RTR 1:14

Postitus Postitas R0mm » 07.11.2013 17:11

See polegi tavaline off ega on road vaid nagu nimi ütleb rallycross, ehk tuleks vaadelda päris rallycross auto keskkonda, mis sisaldab nii kattega kui katteta teid. Kruusateele sobib kindlasti aga sõltuvalt pinnakatte fraktsioonist. Samuti sobib asfalt ja suht igasugune piisavalt sile pinnas mis sobib mudeli skaalaga. 1/10 off road bagiga on ka suht kahtlane sõita suurefraktsioonilisepinnakattega kruusateel või isegi rajal kus on kive, mis suurema läbimõõduga kui 2-3 cm
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu

Jones Parry
Postitusi: 1
Liitunud: 12.11.2013 05:06

Re: Kemora 4WD Rallycross RTR 1:14

Postitus Postitas Jones Parry » 12.11.2013 05:08

This remarkably detailed 1/14 Vaterra® reproduction of the 600+ horsepower cars that run there is the most authentic RC rallycross experience of its size. Its brushless power, four-wheel drive and independent suspension allow you to race, rctophobby shop,drift and jump across all types of terrain. Just grab the wheel and go for it!

plei21
Postitusi: 5
Liitunud: 07.11.2013 15:58

Re: Kemora 4WD Rallycross RTR 1:14

Postitus Postitas plei21 » 14.11.2013 14:00

Olen ma väga valel teel kui arvan, et Vaterra Kemora ja Kalahari on põhimõtteliselt üks ja sama auto välja arvatud rattad ja kere või on mingi erinevus tehnikas, alusvankris jne.?

Natuke akudest. Ei suutnud leida foorumist teemat/id kus oleks üheselt mõistetavalt lahti kirjutatud, mis asi on LiPo aku? Ehk mõni targem juhatab kus saaks kohalikus murrakus seda lugeda või viitsib ise selgitada allolevaid küsimusi?

Mis asi on LiPo aku?
Mis mida tähistab? Näiteks antud akul 3S 11.1V LiPo?
Kus lugeda välja aku suurus (mõõtmed)?
Kui kaua saab autot "piinata" kui on 1300mAh, 2200mAh, 5000mAh LiPo akuga?
Kas akude ühendused on standartsed või mitte? Mida ostes jälgida?
Milline peab olema laadija?

Kuna teemas olev auto sai ära tellitud, siis kas oskate soovitada millist akut ja laadijat antud autole osata (mõnda Eesti või välismaa poe konkreetseid asju)? Väidetavalt suudab Kemora ära seedida eelpool mainitud 3S 11.1V LiPo akut.

plei21
Postitusi: 5
Liitunud: 07.11.2013 15:58

Re: Kemora 4WD Rallycross RTR 1:14

Postitus Postitas plei21 » 19.11.2013 22:31

Tänu priva sõnumite ja all oleva lingi abil sai LiPo teema enam vähem amendavad vastused.
http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t ... sc&start=0

Järjekordne küsimus - kas auto liikumise alguses kostev ragin on normalne? Ise arvan, et mitte. Mis võiks olla selle põhjus? Ragin kestab max sekund iga kord kui auto alustab liikumist ja edas liigub vaikselt/normaalselt. Kui üritada sõita hästi vaikselt siis ragiseb pidevalt ja auto praktiliselt ei liigu.
Nii palju olen foorumeid lugedes aru saanud, et tegu pole siduri probleemiga, kuigi ragin kostub selle lähedalt.
Viimati muutis plei21, 20.11.2013 09:52, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
R0mm
Postitusi: 1804
Liitunud: 05.05.2007 07:04
Asukoht: Tallinn
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Re: Kemora 4WD Rallycross RTR 1:14

Postitus Postitas R0mm » 20.11.2013 08:27

Ragiseb mootor ja see on sensorita harjadeta süsteemi puhul normaalne. Ravida pole võimalik. Sellel samal põhjusel on välja mõeldud sensoritega disain, mis muudab mootori ka madalatel ehk alates 0 rpm sujuvaks.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu

plei21
Postitusi: 5
Liitunud: 07.11.2013 15:58

Re: Kemora 4WD Rallycross RTR 1:14

Postitus Postitas plei21 » 20.11.2013 10:08

OK, jälle targem! Vana tõde, et esimene auto on õppimiseks ja aru saamiseks mida tegelikult tahad peab järjekordselt 100% paika!
Nagu aru saan siis on võimalik ragin ära kaotada ainult auto ümber ehitamisega. Puht teoreetiliselt - mida peaks tegema? Uus mootor ja uus sensoritega ESC või piisab ainult sobivast sensoritega ESC-st?

Kasutaja avatar
R0mm
Postitusi: 1804
Liitunud: 05.05.2007 07:04
Asukoht: Tallinn
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Re: Kemora 4WD Rallycross RTR 1:14

Postitus Postitas R0mm » 20.11.2013 12:37

Ei ole vaja midagi teha ja midagi polegi valesti, see on lihtsalt sensorita süsteemi eripära. Ühtlasi ma ei teagi, et sellise suurusega mootoreid oleks sensoritega olemas, seega probleemilahendus on üsna lihtne, ei saa kasutada asja mida pole olemas :) Muidugi võib juhtuda, et kuskilt leiab, aga ma pole näinud.

Sensoriga süsteemi peab toetama nii ESC kui ka mootor. Sensoritega toimetamiseks käib ESC-i ja mootori vahele üks 6-avaline lisakaabel, seega ainult mootori või ainult ESC-i väljavahetamisest ei piisaks.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu

plei21
Postitusi: 5
Liitunud: 07.11.2013 15:58

Re: Kemora 4WD Rallycross RTR 1:14

Postitus Postitas plei21 » 22.11.2013 10:56

Jätkaks nüüd hoolduse teemal.
Mis oleks miinimum mida peaks tänase märja ilma sõitmise järel autoga tegema peale pori muu jama puhastamise?
Loogikast lähtudes peaks metallist osi rooste eest kaitsmise eesmärgil määrima/õlitadama. Kindlasti on olemas niinimetatud spetsiaalmäärdeid aga kas keegi kasutab allolevatel linkidel olevaid universaalseid õlisid (on need ohutud?)? Mida võiks veel teha ja milliseid määrdeid kasutada?

http://www.bauhof.ee/universaaloli-wd40-200ml.html
http://www.bauhof.ee/universaaloli-5-56-300ml.html

Kasutaja avatar
R0mm
Postitusi: 1804
Liitunud: 05.05.2007 07:04
Asukoht: Tallinn
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Re: Kemora 4WD Rallycross RTR 1:14

Postitus Postitas R0mm » 22.11.2013 12:52

Soovitav on vees üldse mitte sõita, aga kui see tehtud, siis WD40 aitab üsna hästi. Ta nimelt ongi vee eemaldamiseks leiutatud (WD40=Water Displacement formula 40). Elektroonikale täiesti ohutu. Võib ajapikku kahjustada silikoontihendeid.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu

Kasutaja avatar
heido
Postitusi: 70
Liitunud: 03.04.2009 09:54
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Kemora 4WD Rallycross RTR 1:14

Postitus Postitas heido » 23.11.2013 23:06

plei21 kirjutas:OK, jälle targem! Vana tõde, et esimene auto on õppimiseks ja aru saamiseks mida tegelikult tahad peab järjekordselt 100% paika!
Nagu aru saan siis on võimalik ragin ära kaotada ainult auto ümber ehitamisega. Puht teoreetiliselt - mida peaks tegema? Uus mootor ja uus sensoritega ESC või piisab ainult sobivast sensoritega ESC-st?
Novakil on 380 sensoriga mootorid ja ESC olemas

http://teamnovak.com/products/index.php ... ucts_id=28
http://teamnovak.com/products/index.php ... cts_id=470
HPI E-Savage brushless
HPI Blitz 2WD SCT

crawl.ee

Vasta