1. leht 1-st

Suuremad rattad

Postitatud: 10.11.2015 21:25
Postitas alamus
Küsimus selline : kas suuremad rattad on kahjulikud moororile voi ùlekandele?

Re: Suuremad rattad

Postitatud: 11.11.2015 09:14
Postitas OnuEnn
Kõik oleneb sellest, palju need rattad suuremad on.
1cm ei tapa veel midagi.
Edasi peab jälgima, et mootor ja regu liiga kuumaks ei lähe.
Palju oleneb ka mootorist.

Re: Suuremad rattad

Postitatud: 11.11.2015 10:06
Postitas alamus
Mingi 5 cm suuremad on :(

Re: Suuremad rattad

Postitatud: 11.11.2015 10:08
Postitas tony012
1 cm ei tapa midagi näitab ehedalt kõikide onuenn kasutaja kommentaaride väärtust...

Sa ei tea, mis autost ta räägib... Ja reaalselt 90 prosa mudelite jaoks on 1 cm ikka väga suur erinevus...

Vastuseks küsijale on nii, et suuremad rattad on ülekande osa, ehk siis muutub lõppkiirus. Kui ülekanne läheb mootori jaoks liiga kiireks, ehk valmistab mootorile liiga suurt koormust, siis kindlasti annab mootor mingil hetkel järele.

Re: Suuremad rattad

Postitatud: 11.11.2015 10:27
Postitas R0mm
Ehk siis alustame sellest (taaskord) mis mudelist me räägime. Kui suured on rattad praegu? Kas mudelil on elektrimootor? Nitromootor? bensiinimootor? Mõni hoopis muu? Võimalikult palju infot tuleb igal juhul kasuks, et adekvaatne lahendus probleemile leida.

Reeglina võib siiski öelda, et igasugused suuremad ja raskemad rattad kui ette nähtud, hakkavad ebanormaalselt koormama nii mootorit kui ka muid ülekandeosi (veovõllid, kardaanid, kardaaniristid, hammasrattad) ja pead arvestama, et need kõik võivad järgi hakata andma...aga ei pruugi, katsetamise asi.

Re: Suuremad rattad

Postitatud: 11.11.2015 11:17
Postitas alamus
Selge , tànud.
Mudel on E-firestorm harjasteta elektrimootor ja rattad panin alla wheely kingi omad.
Aga vòtan alt àra ka siis :)

Re: Suuremad rattad

Postitatud: 11.11.2015 11:25
Postitas OnuEnn
tony012 kirjutas:1 cm ei tapa midagi näitab ehedalt kõikide onuenn kasutaja kommentaaride väärtust...

Sa ei tea, mis autost ta räägib... Ja reaalselt 90 prosa mudelite jaoks on 1 cm ikka väga suur erinevus...

Vastuseks küsijale on nii, et suuremad rattad on ülekande osa, ehk siis muutub lõppkiirus. Kui ülekanne läheb mootori jaoks liiga kiireks, ehk valmistab mootorile liiga suurt koormust, siis kindlasti annab mootor mingil hetkel järele.
Eelduseks on see, et räägitakse ikkagi Off-Road autost ja hobikasutajana.
Kes võistlusautoga tegeleb, teab seda juba isegi.
Ja esimene osa kommentaarist näitab juba kommenteerija haritust, mitte enam haridust, kui sedasi üldistama hakatakse (Y)

Re: Suuremad rattad

Postitatud: 11.11.2015 18:12
Postitas alamus
mis te ikka vaidelete :lol: :lol:
Täpsemalt siis selline vahe (keda huvitab)

http://www.upload.ee/image/5328202/20151109_194455.jpg