Klass peab olema odav
Klass peab olema lihtne (karbist võetud mudel peab olema konkurentsivõimeline)
Klass peaks toimima algajate kasvulavana
Klassi taotluseks ei ole suured kiirused, vaid piisavalt aeglased mudelid, millega ka algajatel oleks suhteliselt lihtne sõitma õppida.
Selle taustal said reeglite pidepunktid järgmised:
Mootor: Team Associated 21210 (Täiesti algajatel pigistame esimesel võistlusel selle punkti pealt silma kinni, kui originaalis on midagi muud). Mootorid on võistluspäeval kohtuniku käest saadaval hinnaga 280kr/tk kogu hooaja vältel. Mootoreid kohtuniku käes ei ole võistluspäeva hommikul mitte vähem kui 10tk.
Akud: 6purki NiMH/NiCd ning 2S lipo. 2S Lipo aku kasutamisel lisama autole ballasti viimaks ta samasse kaalu 6 purgise NiMH'ga (etaloniks Team associatedi 1100mAh aku, moment veel kaalumata) chassiile kaalu lisamise teel (lisakaal peab olema mõistliku aja jooksul olema eemaldatav, ehk massivahet ei või kompenseerida raskemate mudeli koostisosade näol, tegu on lisaballastiga) LiPo akuga varustatud autole peab veel lisaks kinnitama 20g väärtuses valuveljebalanseerimistina, millel peab tema väärtus olema peale kirjutatud. (Ehk lipoga varustatud auto on lõppkokkuvõttes 20g raskem kui NiMh või NiCd akuga auto kompenseerimaks LiPo kõrgemat pinget)
Rehvid: Vahtkumm keelatud, lubatud kõik kummirehvid
Kered: Sedaankered, rattad peavad ülaltvaadates olema kaetud, Katmata rattad ning Le Mans tüüpi aerodünaamilised muhud on keelatud.
Tuuning: Kõik modifitseerimised on lubatud, ent esimese kolme sõitja mudelid pannakse peale viimase finaali lõppu müüki hinnaga 4000kr, seejuures on omanikul õigus mudelilt eemaldada ainult raadiovastuvõtja (ning loomulikult pult) ning ringilugemistransponder. See küll arutelusse ei kuulunud aga ise pakuksin välja 15 minutilise parc-fermee peale kolmanda A finaali lõppu, juhul kui selle aja jooksul mudel müüdud ei ole saab omanik selle tagasi.
Ehk modifitseerimisega tasub rahulikult võtta, müügi objektiks kuuluvad kõik mudeli küljes olevad detailid väljaarvatud vastuvõtja ja transponder, lisavarustus, lisaakud, varurehvid jms asjad sinna hulka ei kuulu, mudelilt midagi eemaldada ei või.
Väga kiirete asjade ehitamiseks tuleb klass 1:18 modified, kus on põhimõttelsielt vabad käed, tee mis tahad ja keegi ei saa su mudelit endale

Kodanik Andres Käver lubas pühalikult täpsed reeglid kokku kirjutada, Rando Mere läheb nüüd akusid kaaluma. Reeglid kuuluvad peale avalikustamist paar päeva ka avalikule arutelule juhul kui nüanssides peaks vigasid olema, või midagi saaks paremaks muuta.