RC8(T) Elektrikonversioonid

Hobimaailma kommerts teadaanded. Klientide küsimused vastused.

Moderaator: Märten

Vasta
Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

RC8(T) Elektrikonversioonid

Postitus Postitas RandoM » 21.02.2009 17:52

Eestis on elektrikonversioonid juba edukalt pea aasta liikunud, ent kui seni on 1:8 nitromudelile elektrimootori paigaldamine olnud vaid freespingile ligipääsevate inimeste pärusmaa, siis Team Associatedi uue konversiooni komplektiga saab ka valge inimene omale meelepärase elektroonika mudelile kruvida. Järgnevalt tutvustangi, kuidas üks RC8 Factory Team buggy ja RC8T Factory Team Truggy voltidega liiklema said.
Põhimõtteliselt oli asi selles, et mephil sai oma tati ja joptvajumatiga Hyper 8 põhjale valmistatud konversioonist villand (küll oli maa külmunud, siis jälle ESC kärssas, ei püsinud see aku montaažilindiga kinni, juhtmed pooldusid, ventilaatorid lendasid tükkideks, no ühesõnaga pornograafia) ning jalutas sirge seljaga ükspäev Hobbyboxi, omandas RC8T ning tellis sellele elektri konversiooni tükid, mis saabusid Euroopas müügile vaid nädal enne WinterCupi viiendat etappi. UPS toimetas üle-öö komplektid Eestisse ning viimane faas võis alata.
Et ma olen alati vaikselt ideed ajusopis soojendanud ning teostamine on jäänud ainult finantside puudumise taha, ei olnudki palju vaja, kui nägin konversiooni tükke letil, RC8 buggy poeriiulis, mootori-regu müügikuulutust foorumis, ühte enda akut kotis ning kolme lisa-akut telefoniraamatus. Küsiv pilk ülemuse suunas: „palgast-maha“ vastuseks saanuna korjasin kodinad kokku ning suundusin tagaruumi. RC8 buggy oli konversiooni platformiks selles suhtes ideaalne, et kõik mis vaja, oli juba kokku pandud (ja kvaliteetselt, ma tean, see on mul juba kolmas selline ) ning autolt tuli eemaldada vaid kütusepaak ning mootoripukid, et vajalikke konversioonitükke installeerima hakata. Rahulikult toimetades ning vahepeal klientidega tegeledes läks aega 2 tundi, kui auto oleks olnud sõiduvalmis (mootor ja regu olid siinkohal veel puudu). Meeldiv oli jällegi asso tükkide ja juhenditega tööd teha, sest kõik oli tavapäraselt ja loogiliselt kilekottidesse pakitud ning juhend üheseltmõistetav ning detailne.
Mootoriks sai esikvõistluseks valitud mephi Novaki 6.5T (suuresti seepärast, et ta oli Tallinnas olemas ning veel enam seepärast, et ta oli ainuke, mis võtta oli ) ning regu (Mamba Monster) laenamise osas sain kokkuleppele veltsiga. Akudeks sai valitud 2xFullymax 5400mAh kõvakestaga LiPo’d ning finaali teiseks pooleks 2xNosrami 5300mAh LiPo’d. Kohvipaksu pealt sai oletatud sõiduajaks ühe akukomplektiga (korraga kasutusel kaks 1:10 skaala 7,4V akut) 16 minutit, mida oli 20min finaali jaoks neli minutit liiga vähe, sellest ka varu-akude plaan.
Kogu kompott oli võistluspäeva hommikul ilusti valmis ning ootas Viljandist saabuvat kiirusregulaatorit, mis jõudis võistluspaika oluliselt hiljem kui loodetud, ent siiski piisavalt vara, et oleks kolmandasse eelsõitu jõudnud. Juhul kui mu vastuvõtja oleks toiminud. Hoolimata asjaolust, et mul eelsõidutulemus puudus, lubasid kaasvõistlejad mul siiski finaali viimaselt kohalt startida.
Finaali start oli ühtlasi minu esimene võistlussõit antud rajal - üldse. Ning esimene kord kui offroad autoga stardis olin üle poole aasta. Pole vist vaja mainidagi, et teised olid juba stardis oluliselt kiiremad, ning kui mul lõpuks meelde tuli, et rohkem gaasi kurvides teeb auto oluliselt mõnusamaks oli juba hilja. Küll läks lõpptulemus tegelikult ikkagi katsetamata lahenduse nahka, sest peale akuvahetust kolmeteistkümnendal minutil sain sõita veel kolm minutit, kui tundisn, et mootor hakkab ülekuumenema. Kartes eritada „mudelismi lõhna“ otsustasin rajalt maha tulla ning sellel kohal lõpetada. Mootori ülekuumenemine siinkohal oli samuti tingitud ajapuudusest ning arvamusest, et pole kellegil siiamaani need mootorid üle kuumenenud. Seega mephi soovitus mootoriradikat kasutada sai riiulile pandud. Kuulujuttude järgi olla ma vahepeal kolmandal positsioonil olnud, ise ma täpselt ei mäleta.
Ŧ
Rando konversiooni kogukulu:
RC8 FT Buggy – 6000kr
RC8 E-Conversion – 1600kr
Sanwa servo – 1800kr
Fullymax 5400mAh LiPo - 2x1700kr
Mamba Monster mootor + regu – 4000kr
Kulumaterjalid enda ja teiste varudest.

Mephi konversiooni kogukulu:
RC8T FT truggy - 7000kr
RC8 E-Conversion - 1600 kr
Ace RC servo - 1800kr
TrueRC 8000mAh 14,8V LiPo - 3000kr
Mamba Monster mootor + regu - 4000kr
Rehvid - 900kr
Kulumaterjalid - 300kr

Tuhat tänu edastan järgmistele inimestele/ettevõttele, eks igaüks ise teab, mille eest :
Kevin Pesur, Toomas-Gustav Sula, Arpo Ensling, Indrek Pajuste, Einar Viira, Tanel Torger, Andres Käver, Tarmo Ausing, Tõnu Taalimäe, Rainer Ressar, Herkki Limmart, Taivo Murumäe ning loomulikult Hobbybox. Ilma nende 13 inimese abita poleks minu auto suure tõenäosusega sel etapil osalenud.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 16.03.2009 17:54

Update:

Just praegu teavitati, et kuue-kaheksa nädala pärast on võimalik soetada RC8; RC8T ja SC mudeleid elektrivalmidusega. Esialgsed soovituslikud hinnad:

RC8e - 6900kr
Pilt

RC8Te - 7500kr
Pilt

SC8e - 8300kr
Pilt

Sõitvast mudelist on puudu ainult
Mootor
Kiiruseregulaator
Aku
Raadiosüsteem
Rooliservo
Laadija
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
Indrek_s
Postitusi: 252
Liitunud: 05.10.2006 08:43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_s » 17.03.2009 15:27

RandoM kirjutas:
SC8e - 8300kr
Pilt
Ega sul see elukas (kasvõi nitro) juhuslikult riiulis vedele?

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 17.03.2009 16:11

Kahjuks SC8 moment laokaubaks ei ole.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 11.04.2009 15:47

Head uudised: Elektrimudelid Jõuavad Euroopa vahelattu kahe nädala pärast. Ja hinnad on langenud

Uued hinnad:
RC8e - 6500kr (Püsikliendile 5850kr!)
RC8Te - 6900kr (Püsikliendile 6210kr!)
SC8e - 7500kr (Püsikliendile 6750kr!)
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 19.04.2009 21:16

Järjekordne võistlus sõidetud. seekordsed õpetussõnad on:
Liiga palju mootorit on ikka liiga palju mootorit. Hüpata on küll lahe, ent kiiresti edasisaamiseks tundus Tõnu mudelit katsetades mamba 2650kV täiesti overkill. Vähemalt Luige rajal ja nendes tingimustes. Speedpassioni 6.5T ja 7.5T väiksekabariidilised isendid mida katsetasin tundusid end täiesti õigustavat. Küll miks üks neist maha põles ma ei oska arvata, Vahest õnnestus mingi õnnetu tükk prügi korpusesse saada... Temperatuuriprobleem on muidugi oluliselt teravam kui näiteks mamba mootorite puhul, ent 10 minutit sõitu hetketingimustes viis mootori 90 kraadini. Ilma jahutuseta ning vaid passiivse radiaatoriga. Soojemale ilmale mõeldes on esmaseks lahenduseks õhukoguja, sealt edasi aktiivjahutus (või mõni teine mootor)
Pistikuid tasub kontrollida ja profülaktika mõttes ka vahetada. Kulunud 4mm "bullet" tüüpi pistik oskas end nii kuumaks ajada, et sulatas juhtme jootest lahti. Annab natukene aimu millised voolud täpselt läbi käivad.

Ja 7 sekundit ülesvõtet minimaailm 2009 lõpetamisest ka:
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Herkki
Postitusi: 239
Liitunud: 21.06.2005 13:46
Asukoht: Keila

Postitus Postitas Herkki » 02.07.2009 15:03

Tänasest RC8Te kit letis olemas. Hind 6900.-
Tartu võistluseks jõuab veel kokku panna... :)

Vasta