Elektri On-Road
See on sama hea:
http://www.rc-est.ee/catalog/product_in ... cts_id=235
Aga neile kummagile pole võistlusi. Niisama sõita OK!
Võistlused on sellistele:
http://www.rc-est.ee/catalog/product_in ... cts_id=238
http://www.rc-est.ee/catalog/product_in ... cts_id=236
http://www.rc-est.ee/catalog/product_in ... cts_id=235
Aga neile kummagile pole võistlusi. Niisama sõita OK!
Võistlused on sellistele:
http://www.rc-est.ee/catalog/product_in ... cts_id=238
http://www.rc-est.ee/catalog/product_in ... cts_id=236
Soovitan mini-z, sellele on iga neljapäev hobikeskuses võistlused ja osalejaid on palju, seega igav selle asjaga ei hakka. Kuna asi on väike ja sellega sõidetakse spetsiaalsel rajal, siis autole ei lähe varuosasid peaaegu üldse vaja, pigem läheb raha auto tuunimisele. Ja oma suuruse kohta on see liiga kiire. 1/27 skaala ja hind on sellel 1900-2000 krooni.
http://www.kyoshoamerica.com/carsandtru ... R-02MM.asp
http://www.kyoshoamerica.com/carsandtru ... R-02MM.asp
Mini-z on müüa hobikeskuses.Ja arvatavasti on enamus seeriad laos olemas ja kui vaja saavad nad sulle meelepärase mudeli sisse tellida.
www.hobikeskus.ee ja nende netipood pood.hobikeskus.ee
www.hobikeskus.ee ja nende netipood pood.hobikeskus.ee
Vaata müügi allalt http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=1412, täiesti võistlus valmis masin.
Hinnas saab tingida.
Hinnas saab tingida.
Mis on kui kiired ja mida müüakse?matu kirjutas:Need on kit versioonid: pead elektroonika, kere ja mootori eraldi ostma, kiirus oleneb mis ülekannet ja mootorit sa kasutad.-Roc007- kirjutas:Kui kiired need on ja kas neid müüakse ka kuskil Eestis
Minumeelest on see Eesti netipood
Mul on tunne et üks räägib aiast ja teine august.
Kokkuvõtteks:
1:18 mõõtkava on kipa kodus mängida, natuke aega
Mini-Z on ilgelt äge neljapäeviti koos uute sõpradega hobikeskuses mängida
1:10 on üle prahi kord kuus kiirete onudega kiiresti mängida. Kui tahad nendega võrdsel tasemel mängida siis maksab see sulle jala ja viis sõrme
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Aga kui lähed Mini-z mängima, maksab see sulle mõistuse ...RandoM kirjutas:
Kokkuvõtteks:
1:18 mõõtkava on kipa kodus mängida, natuke aega
Mini-Z on ilgelt äge neljapäeviti koos uute sõpradega hobikeskuses mängida
1:10 on üle prahi kord kuus kiirete onudega kiiresti mängida. Kui tahad nendega võrdsel tasemel mängida siis maksab see sulle jala ja viis sõrme
mis 1/10 onroadi puutub,siis mina pole seal kohanud ühtegi puujalaga
või sõrmedeta tüüpi Modifiedi sõidavad tõesti kiired onud,stockis on
sõitjate tasemevahed suuremad.Lisaks veel noortearvestus,mis ei tohiks
kindlasti pead maha võtta.Rando,sina tulid ju ka kunagi noorte meistsriks?
Ja sõita saab talvel,kevadel,sügisel u 2 korda kuus,suvel peeti 4 sõitu.
Kas Micro RS4 Sport - Nissan Skyline on norm?Kindlasti "norm",aga
võistlusi veel sellistele ei ole.Ja õues sõitmiseks on 1/18 pigem väike
ikka.
või sõrmedeta tüüpi Modifiedi sõidavad tõesti kiired onud,stockis on
sõitjate tasemevahed suuremad.Lisaks veel noortearvestus,mis ei tohiks
kindlasti pead maha võtta.Rando,sina tulid ju ka kunagi noorte meistsriks?
Ja sõita saab talvel,kevadel,sügisel u 2 korda kuus,suvel peeti 4 sõitu.
Kas Micro RS4 Sport - Nissan Skyline on norm?Kindlasti "norm",aga
võistlusi veel sellistele ei ole.Ja õues sõitmiseks on 1/18 pigem väike
ikka.
Õige, ent võistlemine maksis siiski väiske riigi eelarve.Lumi kirjutas:Rando,sina tulid ju ka kunagi noorte meistsriks?
Onroad on äge, aga kui finantsid on piiratud siis soovitaksin pigem nitro poole vaadata.
PS: Onroadis näeb kõige tasavägisemaid võistlusi raadiomudelite vallas.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
See keskmine lause on natuke imelik või mis. Kas onroad nitrokaid ei ole ve? Või onroad võrdubki elektrikas?RandoM kirjutas:Õige, ent võistlemine maksis siiski väiske riigi eelarve.Lumi kirjutas:Rando,sina tulid ju ka kunagi noorte meistsriks?
Onroad on äge, aga kui finantsid on piiratud siis soovitaksin pigem nitro poole vaadata.
PS: Onroadis näeb kõige tasavägisemaid võistlusi raadiomudelite vallas.
Heh
Mulle isiklikult väga nitro onroad meeldib aga... kõik ikkagi sõltub sellest, millise klassi sisepõlekas võtta ja kõik odavaks nimetada ei saa. Ka elektrikad on olemas odavama otsa omad, kalliks teeb kogu krempli akud. Algaja samas (stock klassis sõites) ei pea akusid nii tihti ka vahetama. Silmad lahti, käsi hiirele ja otsida ainult natukene infot.
Mulle isiklikult väga nitro onroad meeldib aga... kõik ikkagi sõltub sellest, millise klassi sisepõlekas võtta ja kõik odavaks nimetada ei saa. Ka elektrikad on olemas odavama otsa omad, kalliks teeb kogu krempli akud. Algaja samas (stock klassis sõites) ei pea akusid nii tihti ka vahetama. Silmad lahti, käsi hiirele ja otsida ainult natukene infot.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Kuigi nitro on roadi rooli pole mul kunagi olnud juhust "istuda",ei kahtle
ma üldsegi et tegu poleks funi klassiga.Siiski elektri on-roadiga saab võistelda rohkem,nitrot naljalt saali ei vii.Alustada on elektrikaga vahest kergemgi,sest sõitmise aega on lihtsalt rohkem,mootori seadistamine(kuigi ka el.mootoritel on omad tuunimise nipid)ei valmista sedavõrd raskusi.Elektrikas on kallis?Igale poole saab lõputult matta,veeregu see auto kasvõi gravitatsiooni mõjul mäest alla.Tippakud maksavad tõesti palju,aga stockis teeksid mõned nendega kasvõi 2 starti järge mööda vahepeal laadimata,ilma et ringiajad kukuksid.Endal on nt. juhtunud,
et valimata purkidega akudega tuleb sama palju või rohkemgi ringe kui testitutega.Seega,harjutamine,seadistamine on tihti olulisem
kui "kleepsuga"aku.
ma üldsegi et tegu poleks funi klassiga.Siiski elektri on-roadiga saab võistelda rohkem,nitrot naljalt saali ei vii.Alustada on elektrikaga vahest kergemgi,sest sõitmise aega on lihtsalt rohkem,mootori seadistamine(kuigi ka el.mootoritel on omad tuunimise nipid)ei valmista sedavõrd raskusi.Elektrikas on kallis?Igale poole saab lõputult matta,veeregu see auto kasvõi gravitatsiooni mõjul mäest alla.Tippakud maksavad tõesti palju,aga stockis teeksid mõned nendega kasvõi 2 starti järge mööda vahepeal laadimata,ilma et ringiajad kukuksid.Endal on nt. juhtunud,
et valimata purkidega akudega tuleb sama palju või rohkemgi ringe kui testitutega.Seega,harjutamine,seadistamine on tihti olulisem
kui "kleepsuga"aku.
Fui, sorry, tõesti tekkis kirjaviga, mõte oli ise eest arusaadav ilmselt. Pidasin silmas elekter versus nitro võrdlust onroadis.TarMoH kirjutas:See keskmine lause on natuke imelik või mis. Kas onroad nitrokaid ei ole ve? Või onroad võrdubki elektrikas?RandoM kirjutas:Õige, ent võistlemine maksis siiski väiske riigi eelarve.Lumi kirjutas:Rando,sina tulid ju ka kunagi noorte meistsriks?
Onroad on äge, aga kui finantsid on piiratud siis soovitaksin pigem nitro poole vaadata.
PS: Onroadis näeb kõige tasavägisemaid võistlusi raadiomudelite vallas.
Nii palju kui mina oma tagasihoidliku võistluskogemuse juures selgeks sain oli see, et kuna stocki tippsõitjad teevad suhteliselt vähem pisikesi vigu (kiiruse erinevus stock vs modified) on just seal tehnikal suurem osakaal, modified klassis on sõitjal rohkem võimalusi oskusega tehnika puudujääke kompenseerida.
(See ei tähenda et stocki sõitjad kiiremad oleksid, vaid lihtsalt modified autot on kordades keerulisem täpselt juhtida.)
Samas baseerub see suures osas teoorial ning isiklikul arvamusel, mida nii mõnigi kogenud mudelist minuga jagab, ning läbi ei ole viidud mingit suuremat testimist.
See kui ringiajad aku tühjenedes ei lange tähendab vist ainult seda et sõitja pole jõudnud tasemele kus ta on igas asendis autost valmis 100% võtma.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
-
- Postitusi: 516
- Liitunud: 25.04.2006 16:43
- Asukoht: Kuressaare, Tallinn
sõita kannatab, kuigi ega see nüüd mingi imepill ei ole-Roc007- kirjutas:Kas see on muidu norm masin? http://www.piilia.ee/index.php?act=view ... oductId=26
Sõpradega rallitamiseks ja pullitamiseks kõlbab pmst Nikko kah, aga varem või hiljem tüütab niisama pullitamine ära. Üldjuhul juhtub see varem, kuid vahest harva ka hiljem. Võistlemine on see, mis sädet hõõgumas hoiab.-Roc007- kirjutas:Ega võistlema väga ei taha minna aga tahaks lihtsalt sõita ja putitada, aga kas muidu sobib koos sõpradega rallimiseks?
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
Sa oled nende poliitikaga nii kursis, et võid seda südamerahuga öelda? Kui ei tea, millest jutt käib, siis hoaime parem eelarvamused endale.olerex kirjutas:Kindlasti ei soovita piiliast mingit mänguasja osta millele pole varuosasid ega võistlusi.
Algajale sobib funnimiseks see auto küll, aga pikapeale tüütab see ära. Aga eks iga mees tead, mida mees teeb.