Probleem mis vajab kiiresti lahendamist!

Üldine On-Road autode arutelu
Vasta
Kasutaja avatar
Mustang67
Postitusi: 392
Liitunud: 12.08.2008 20:26
Asukoht: Järvamaa, Albu Vald

Probleem mis vajab kiiresti lahendamist!

Postitus Postitas Mustang67 » 24.04.2009 14:53

Nimelt sõidan ja järsku mingi 10 m kauguselt hakkab juba masin imelikult käituma, rool hakkab tõmblema ja kaas. kahtlustan et viga on vastuvõtjas.

Tegemist vana hitec 27 mhz 2 kanaliga vastuvõtjaga, millel regu on 3,5 t brushelss. Või võib ka asi selles olla et antenn on vooluallikale liiga lähedal?

Aidake!
HPI Sprint 2 Sport
Cyclone D4
acoms 2.4 ghz
Robbe Bandit
Trainer plane
tel nr: 53329661

Kasutaja avatar
Mustang67
Postitusi: 392
Liitunud: 12.08.2008 20:26
Asukoht: Järvamaa, Albu Vald

Postitus Postitas Mustang67 » 24.04.2009 15:29

HPI Sprint 2 Sport
Cyclone D4
acoms 2.4 ghz
Robbe Bandit
Trainer plane
tel nr: 53329661

Kasutaja avatar
hp999
Postitusi: 87
Liitunud: 11.09.2008 16:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hp999 » 24.04.2009 15:33

AM,FM?Kui AM,siis brushless ja AM ei taha vaga hasti kokku sobida.

Kasutaja avatar
Mustang67
Postitusi: 392
Liitunud: 12.08.2008 20:26
Asukoht: Järvamaa, Albu Vald

Postitus Postitas Mustang67 » 24.04.2009 15:39

Tegemist AM vastuvõtajaga jh
HPI Sprint 2 Sport
Cyclone D4
acoms 2.4 ghz
Robbe Bandit
Trainer plane
tel nr: 53329661

Kasutaja avatar
hp999
Postitusi: 87
Liitunud: 11.09.2008 16:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hp999 » 24.04.2009 16:35

Pole ka ime siis.Pead ostma kas FM(ega seegi ei aktsepteeri brushless susteemi taielikult) voi 2.4 Ghz susteemi(torgeteta peaks tootama).

priidik
Postitusi: 18
Liitunud: 28.09.2005 20:28
Asukoht: Tedre uulits

Postitus Postitas priidik » 24.04.2009 19:56

Minul andsid sarnase vea vanad AA akud. Ostsin uue akupaki ja kõik korras. Samas ei olnud ka eriti jõudu rataste keeramiseks.

Kasutaja avatar
Mustang67
Postitusi: 392
Liitunud: 12.08.2008 20:26
Asukoht: Järvamaa, Albu Vald

Postitus Postitas Mustang67 » 24.04.2009 19:59

asi pole selles, akud mul on ilusti korras ja töötavad. ma arvan, et see vastuvõtja on lihtsalt sellele süsteemi jaoks liiga saast
HPI Sprint 2 Sport
Cyclone D4
acoms 2.4 ghz
Robbe Bandit
Trainer plane
tel nr: 53329661

Kasutaja avatar
ziilike
Postitusi: 46
Liitunud: 13.10.2008 09:40

Postitus Postitas ziilike » 24.04.2009 21:41

hp999 kirjutas:AM,FM?Kui AM,siis brushless ja AM ei taha vaga hasti kokku sobida.
Ma ei saa aru sellest jutust. Terve wintercup sai sõidetud AM 27Mhz saatjaga ja brushless reguga. Kordagi ei pannud see kooslus pange. Küll aga auto lagunes. See aga on juba Lazeri tootja kapsaaia kivi. :twisted:
On mõned autod, ja paar koperdist.

Kasutaja avatar
T6nuT
Postitusi: 521
Liitunud: 27.08.2008 22:25
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas T6nuT » 24.04.2009 21:46

Siiamaani sõidan AM iga ja BL system

Kasutaja avatar
Mustang67
Postitusi: 392
Liitunud: 12.08.2008 20:26
Asukoht: Järvamaa, Albu Vald

Postitus Postitas Mustang67 » 24.04.2009 21:52

Aga miks siis ta hakkab 10 m pealt juba jukerdama?
HPI Sprint 2 Sport
Cyclone D4
acoms 2.4 ghz
Robbe Bandit
Trainer plane
tel nr: 53329661

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 24.04.2009 22:30

Mis siin vaielda kindel fakt on see et AM ja BL ei saa omavahel hästi läbi, kui kellelgil töötab siis tal jopapnud. Ma lihtsalt nii palju teemasid näinud foorumites ja kindel ravi korralik raadiosüsteem või FM. Ise olin samuti hädas HPI originaal puldiga ja BL kontrolleriga.

Mustang proovi sellist ravi, tõmba signaal kaablil (see kaabel mis läheb regust gaasi vastuvõtja pessa) keskelt punane juhe välja pistikust ja isoleeri ta ära ja pane servod toitma näit välisest allikast mingi 6V või 4.8V nimh aku. Üldiselt see ka võib aidata...

Kasutaja avatar
hp999
Postitusi: 87
Liitunud: 11.09.2008 16:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hp999 » 24.04.2009 23:16

ziilike kirjutas:
hp999 kirjutas:AM,FM?Kui AM,siis brushless ja AM ei taha vaga hasti kokku sobida.
Ma ei saa aru sellest jutust. Terve wintercup sai sõidetud AM 27Mhz saatjaga ja brushless reguga. Kordagi ei pannud see kooslus pange. Küll aga auto lagunes. See aga on juba Lazeri tootja kapsaaia kivi. :twisted:
Tolgendan siis umber:Kas sul on AM voi FM raadiosusteem?Kui on sul AM raadiosusteem,siis brushless ja AM raadiosusteem ei taha vaga hasti kokku sobida.Nuud joudis kohale? :D On ka erandeid olnud,kus need tootavad,kuid ise just pole oma silmaga kull nainud.

Kasutaja avatar
Mustang67
Postitusi: 392
Liitunud: 12.08.2008 20:26
Asukoht: Järvamaa, Albu Vald

Postitus Postitas Mustang67 » 24.04.2009 23:33

Ok . Selge. Ma arvan, et probleemi lahendaks 2.4 ghz raadiosüsteem.
HPI Sprint 2 Sport
Cyclone D4
acoms 2.4 ghz
Robbe Bandit
Trainer plane
tel nr: 53329661

Kasutaja avatar
ziilike
Postitusi: 46
Liitunud: 13.10.2008 09:40

Postitus Postitas ziilike » 25.04.2009 01:11

hp999 kirjutas:
ziilike kirjutas:
hp999 kirjutas:AM,FM?Kui AM,siis brushless ja AM ei taha vaga hasti kokku sobida.
Ma ei saa aru sellest jutust. Terve wintercup sai sõidetud AM 27Mhz saatjaga ja brushless reguga. Kordagi ei pannud see kooslus pange. Küll aga auto lagunes. See aga on juba Lazeri tootja kapsaaia kivi. :twisted:
Tolgendan siis umber:Kas sul on AM voi FM raadiosusteem?Kui on sul AM raadiosusteem,siis brushless ja AM raadiosusteem ei taha vaga hasti kokku sobida.Nuud joudis kohale? :D On ka erandeid olnud,kus need tootavad,kuid ise just pole oma silmaga kull nainud.
Kas silmad on väga haiged vää? Loe teksti "Terve wintercup sai sõidetud AM 27Mhz saatjaga ja brushless reguga" :evil:
On mõned autod, ja paar koperdist.

Kasutaja avatar
TarMoH
Postitusi: 239
Liitunud: 02.10.2006 19:04
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas TarMoH » 25.04.2009 02:28

Tekib lüsimus, et kas varem töötas ilusasti? Kui nii, siis peab mingi muu jama olema kui see, et järsku AM ja BL ei taha enam koostööd teha.

Kas kõik ühendused korras, antenn ilusasti terve, saatja korras, kvartsid terved jne.... Enne vaata need asjad üle, kui hakkad investeeringut tegema 2,4GHz süsteemile. Muidugi, paha ei oleks, aga kas ka vajalik?

Kasutaja avatar
R0mm
Postitusi: 1804
Liitunud: 05.05.2007 07:04
Asukoht: Tallinn
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Postitus Postitas R0mm » 25.04.2009 07:16

See on ngunii fakt, et 27AM sagedusala mudeli juhtimiseks on viimane saast igast asendist ja igas koosluses, olenemata wintercupil kogetud elamustest.

Ise kasutasin oma crawleri peal samuti 27AM raadiot ja häired olid veel kuidagi talutavad kui kasutasin sõiduakuna nitroka vastuvõtja akut. Nüüd kevadel sai lipoga sõitma hakatud ja raadiohäired muutusid täiesti väljakannatamatuks. 2-3 meetrit eemal muutus masin sisuliselt juhitamatuks. Probleemi ravis imeväel 2,4 GHz raadiosüsteem. See kui BL ja 27AM omavahel läbi saavad on pigem erand kui reegel.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 25.04.2009 07:45

:) Mis te sokite. Analoogne probleem on ka bensu meestel kel kõrgepinge süütepoolid löövad müra sisse raadiosüsteemi samuti olemas erandeid kus AM süsteemid töötavad. 50/50 värk. Samuti ka regud ei pruugi olla ühtemoodi sarnased näit Alalisvoolu regudega toimivad ilusti siis kui Vahelduv voolu (Brushless) ei toimi. Mõnel BL regul võib parem väljund toite filter sees olla, teisel vastuvõtjal aga samuti filter sees, mõnel pole kumbatki jne jne.
Osadel regudel on isegi seade kas kasutatakse "Legacy" raadio süsteemi või 2.4Ghz

Et AM süsteemi kuidagitki paremini tööle saada
Üks küllaltki effektiivne meetod on kasutada ferriit rõngast ja ka 6-10V ca 1000uf kondekat. Mõnele see aitab mõnele mitte.

probleem võib olla olematu ehk on saatja akud/patareid tühjad?

Kasutaja avatar
hp999
Postitusi: 87
Liitunud: 11.09.2008 16:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hp999 » 25.04.2009 11:09

ziilike kirjutas:
hp999 kirjutas:
ziilike kirjutas: Ma ei saa aru sellest jutust. Terve wintercup sai sõidetud AM 27Mhz saatjaga ja brushless reguga. Kordagi ei pannud see kooslus pange. Küll aga auto lagunes. See aga on juba Lazeri tootja kapsaaia kivi. :twisted:
Tolgendan siis umber:Kas sul on AM voi FM raadiosusteem?Kui on sul AM raadiosusteem,siis brushless ja AM raadiosusteem ei taha vaga hasti kokku sobida.Nuud joudis kohale? :D On ka erandeid olnud,kus need tootavad,kuid ise just pole oma silmaga kull nainud.
Kas silmad on väga haiged vää? Loe teksti "Terve wintercup sai sõidetud AM 27Mhz saatjaga ja brushless reguga" :evil:
''On ka erandeid olnud,kus need tootavad,kuid ise just pole oma silmaga kull nainud.''See tekst oli vastus sellele tekstile,mille sina kirjutasid,kuid sul jai see kahe silma vahele,vist.Kui aarmusest aarmusesse motelda,siis puldi antennil pole midagi viga?

Kasutaja avatar
Mustang67
Postitusi: 392
Liitunud: 12.08.2008 20:26
Asukoht: Järvamaa, Albu Vald

Postitus Postitas Mustang67 » 25.04.2009 11:22

Kõik on ülevaadatud, puldis akud täis jne. Probleem endiselt. Ma siiski arvan et viimane lahendus on osta 2.4 ghz raadio. Tegelt proovin täna sõbra 27 mhz AM vastuvõtjat ja kui see ka hakkab tõmblema siis on kindel et 2.4 ghz tuleks osta.
HPI Sprint 2 Sport
Cyclone D4
acoms 2.4 ghz
Robbe Bandit
Trainer plane
tel nr: 53329661

Kasutaja avatar
T6nuT
Postitusi: 521
Liitunud: 27.08.2008 22:25
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas T6nuT » 25.04.2009 11:40

No kuulge mina isegi sõitsn Luigel trennis AMiga!!
Ma olen elektrikaga terve aja sõitnud AMiga, mingeid probleeme pole.
See võib olla isegi vastuvõtjast kuna me kasutasime ziilikesega samu vastuvõtjaid.

Kasutaja avatar
Mustang67
Postitusi: 392
Liitunud: 12.08.2008 20:26
Asukoht: Järvamaa, Albu Vald

Postitus Postitas Mustang67 » 25.04.2009 11:43

nu ma täna proovin sõbra 27 AM vastuvõtjat, eks siis selgub
HPI Sprint 2 Sport
Cyclone D4
acoms 2.4 ghz
Robbe Bandit
Trainer plane
tel nr: 53329661

Kasutaja avatar
ziilike
Postitusi: 46
Liitunud: 13.10.2008 09:40

Postitus Postitas ziilike » 25.04.2009 17:12

T6nuT kirjutas:No kuulge mina isegi sõitsn Luigel trennis AMiga!!
Ma olen elektrikaga terve aja sõitnud AMiga, mingeid probleeme pole.
See võib olla isegi vastuvõtjast kuna me kasutasime ziilikesega samu vastuvõtjaid.
Kusjuures kasutasin 2 erinevat vastuvõtjat, Kyosho oma ja Robitronikuga kaasas olevat. Mõlemaga funkkas. Muidugi ei ole 27AM mingi väärt juhtimisseade, aga ajab parema puudumisel asja ära. Aga palun, ärge sogage et ei tööta. :twisted:
On mõned autod, ja paar koperdist.

Kasutaja avatar
Mustang67
Postitusi: 392
Liitunud: 12.08.2008 20:26
Asukoht: Järvamaa, Albu Vald

Postitus Postitas Mustang67 » 22.05.2009 23:31

Nii, olemas nüüd 2.4 ghz raadio ning enam mingeid levi häireid pole AGA on tulnud uus probleem, nimelt sõidan, panen kaasi põhja ja VAHEST ta lihtsalt hakkab vaikselt sõitma, selleasemel, et kiirendada. Siis pean korra pidurit panema ning kaasi uuesti põhja ning siis sõidab täie rauaga. Aga just et see vahepeal mingi lihtsalt veerema hakkab mingi umbes iga 10 - 15 kaasi vajutuse tagant hakkab veerema. sellest probleemist tahaks lahti saada.

Oskate aidata?
HPI Sprint 2 Sport
Cyclone D4
acoms 2.4 ghz
Robbe Bandit
Trainer plane
tel nr: 53329661

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 23.05.2009 10:21

Kas uue puldiga regu sai ikka uuesti kalibreeritud kah? Iga kord kui raadio süsteem muutub peab regut kalibreerima uuesti kah. Säti puldilt kõik väärtused vaikimis parameetritele nimelt EPA'd ilusti 100%, keskpunkt ilusti nullis ja siis kalibreerida regu.

Kasutaja avatar
Mustang67
Postitusi: 392
Liitunud: 12.08.2008 20:26
Asukoht: Järvamaa, Albu Vald

Postitus Postitas Mustang67 » 04.06.2009 16:24

eelnimetatud probleem on siiani alles, mis vajab lahendamist.....
HPI Sprint 2 Sport
Cyclone D4
acoms 2.4 ghz
Robbe Bandit
Trainer plane
tel nr: 53329661

Kasutaja avatar
Mustang67
Postitusi: 392
Liitunud: 12.08.2008 20:26
Asukoht: Järvamaa, Albu Vald

Postitus Postitas Mustang67 » 15.06.2009 17:34

kui hoian stabiilset kiirust siis vahest ta ei anna kaasi juurde, vaid on selle sama kiirusel aga kaasi maha saab, KUDA SEDA ÄRA SAAB NORMAALSEKS??
HPI Sprint 2 Sport
Cyclone D4
acoms 2.4 ghz
Robbe Bandit
Trainer plane
tel nr: 53329661

Kasutaja avatar
Mustang67
Postitusi: 392
Liitunud: 12.08.2008 20:26
Asukoht: Järvamaa, Albu Vald

Postitus Postitas Mustang67 » 15.08.2009 17:50

Probleem on siiani alles!

Seletan siis paremini

Väga tihti sõiduajal kaob gaas lihtsalt ära, siis pean gaasi korra maha võtma ja uuesti gaasi andma´siis jälle liigub ja nii tihti kaob gaas ära. Kas asi võib mootoris olla?, mul selline lutsemat sorti ezrun mootor ka.
Viimati muutis Mustang67, 16.08.2009 12:38, muudetud 1 kord kokku.
HPI Sprint 2 Sport
Cyclone D4
acoms 2.4 ghz
Robbe Bandit
Trainer plane
tel nr: 53329661

Kasutaja avatar
edvin
Postitusi: 612
Liitunud: 05.01.2008 14:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas edvin » 15.08.2009 21:47

Uitmõte, õigemini tähelepanek elust enesest: rooliservol on olnud just suurem koormus peal st. suurem voolutarve. Regu sünnipärane bec on nõrk (näieks 1,5A), sedasorti ülekoormusele reageeritaksegi anomaalse rooliservo ja ka gaasi käitumisega. Nagu hing jääks kinni.

Aga probleemi allikaid võib olla muidugi mitmeid ja võimalik et oluliselt primitiivsemaid nii olemuse kui lahenduse kohapealt.

Edit. Ei saa mitte vaiki olla, kaas on nagu kaan mis käib purgil peal. Gaas ehk gaasi vajutama on see õige.

Vasta