LPR S18 Touring Car
LPR S18 Touring Car
Tuli siis isu v6istlemise vastu ja omal on Losi putukas olemas ja tahaks on-road-i.
Tahaks siis kysida kas see auto on parem kui Asso RC18.
Mis eelised peale hinna on LPR masinal asso RC18 ees ja tahaks veel teada milline aku talle sobiks kuna ei leidnud kiiruse regu LPR lehelt ja googeldades ja ei leidnud ka palju tal max on.
Ja veel tahaks teada kas Tartus v6istlusi toimub ja kus ja kuna tahaks vaatama minna.
Tahaks siis kysida kas see auto on parem kui Asso RC18.
Mis eelised peale hinna on LPR masinal asso RC18 ees ja tahaks veel teada milline aku talle sobiks kuna ei leidnud kiiruse regu LPR lehelt ja googeldades ja ei leidnud ka palju tal max on.
Ja veel tahaks teada kas Tartus v6istlusi toimub ja kus ja kuna tahaks vaatama minna.
Losi Mini Desert-Truck
http://k3lluke.webs.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://k3lluke.webs.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: LPR S18 Touring Car
LRP auto on natukene raskem kui asso auto. LRPl peaks vist olema stockis kergelt parem mootor peal kui assol jällegi. Lrpl kinnituvad rattad hexidega mis minuarust on vähemalt parem.
Mõlemal peaks olema Eestis hea varuosatugi (fasthobbies, hobimaailm). Pigem on valik maitse asi.
Mõlemale autole sobivad samasugused akud, neid peaks leidma samadest poodidest kus varuosigi.
Mõlemal peaks olema Eestis hea varuosatugi (fasthobbies, hobimaailm). Pigem on valik maitse asi.
Mõlemale autole sobivad samasugused akud, neid peaks leidma samadest poodidest kus varuosigi.
Team Associated RC18MT Brushless / Hot Bodies Cyclone D4
Re: LPR S18 Touring Car
T2nud, endale meeldib LPR rohkem, aga tahaks ikka teada kas Tartus on ja tuleb v6istlusi kuna tahaks vaatama minna.Saabu kirjutas:LRP auto on natukene raskem kui asso auto. LRPl peaks vist olema stockis kergelt parem mootor peal kui assol jällegi. Lrpl kinnituvad rattad hexidega mis minuarust on vähemalt parem.
Mõlemal peaks olema Eestis hea varuosatugi (fasthobbies, hobimaailm). Pigem on valik maitse asi.
Mõlemale autole sobivad samasugused akud, neid peaks leidma samadest poodidest kus varuosigi.
Losi Mini Desert-Truck
http://k3lluke.webs.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://k3lluke.webs.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: LPR S18 Touring Car
http://register.modelcar.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
Seal on kogu suve võistlused. See leht näitab et ainult Luigel on onroad võistlused....
Seal on kogu suve võistlused. See leht näitab et ainult Luigel on onroad võistlused....
Team Associated RC18MT Brushless / Hot Bodies Cyclone D4
Re: LPR S18 Touring Car
RC18R on kordades parem toode. Päriselt.
S18 põhiliseks hädaks on asjaolu et ta väga ei kesta. Lisaks veel nüanss, et nendega väga ei sõideta (know-how puudumine).
Ilmselt pakub Hobimaailm mõlemale väga head hinda, aga võta 18R, tegu on igast asendist parema tootega.
S18 põhiliseks hädaks on asjaolu et ta väga ei kesta. Lisaks veel nüanss, et nendega väga ei sõideta (know-how puudumine).
Ilmselt pakub Hobimaailm mõlemale väga head hinda, aga võta 18R, tegu on igast asendist parema tootega.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Re: LPR S18 Touring Car
Aga LRP S18 TC Factory Team? Ma olen koguaeg mõelnud, miks keegi seda proovinud pole?
http://www.rctech.net/forum/micro-mini- ... -team.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.redrc.net/2008/12/lrp-s18-to ... tory-team/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.lrp.cc/en/products/rc-cars/1 ... m/details/" onclick="window.open(this.href);return false;
The LRP R&D team has designed a competition 1/18th scale micro car that is tailored for pure racing. The car has been optimised in every small detail from the successful S18 Touring Car. All attention has been concentrated in pure performance of handling, durability and an easy car to work on. LRP has raised the bar in micro touring car design, performance and high-quality. The Factory Team Edition features a new refined ultra-smooth and efficient drivetrain, new long carbon plate top-deck design and carbon plate chassis that is up to 58% lighter than previous plastic chassis, resulting in perfect flex characteristics for higher-traction and precision controlled handling.
The oil filled threaded shocks in combination with the anti roll bars front and rear provide driving performance on highest level giving a big advantage against all competitors.
http://www.rctech.net/forum/micro-mini- ... -team.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.redrc.net/2008/12/lrp-s18-to ... tory-team/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.lrp.cc/en/products/rc-cars/1 ... m/details/" onclick="window.open(this.href);return false;
The LRP R&D team has designed a competition 1/18th scale micro car that is tailored for pure racing. The car has been optimised in every small detail from the successful S18 Touring Car. All attention has been concentrated in pure performance of handling, durability and an easy car to work on. LRP has raised the bar in micro touring car design, performance and high-quality. The Factory Team Edition features a new refined ultra-smooth and efficient drivetrain, new long carbon plate top-deck design and carbon plate chassis that is up to 58% lighter than previous plastic chassis, resulting in perfect flex characteristics for higher-traction and precision controlled handling.
The oil filled threaded shocks in combination with the anti roll bars front and rear provide driving performance on highest level giving a big advantage against all competitors.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Re: LPR S18 Touring Car
Assole on ka ju võimalik osta exoteki mingi race kit vms.
Team Associated RC18MT Brushless / Hot Bodies Cyclone D4
Re: LPR S18 Touring Car
Ega ma ei taha ja eelarve ka ei luba osta yle 3k masina sellep2rast tellin omale RC18R atomicmods.com maksab ainult 150$ pluss 50$ shipping.
Losi Mini Desert-Truck
http://k3lluke.webs.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://k3lluke.webs.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: LPR S18 Touring Car
Ma saan hinnaks kättesaamise hetkel oluliselt üle 3000. Käibemaks on võlusõna!Kelluke kirjutas:150$ pluss 50$ shipping.
Re: LPR S18 Touring Car
200$ on umbes 2540.-
Sinna lisandub 20% + veel 101.- deklaratsiooni tasu.
Kokku seega umbes 3150.-
Sinna lisandub 20% + veel 101.- deklaratsiooni tasu.
Kokku seega umbes 3150.-
MCD RR5 26cc
TLR 8ight 2.0-EU
www.byroomaailm.ee
TLR 8ight 2.0-EU
www.byroomaailm.ee
Re: LPR S18 Touring Car
Oih k2ivekas l2ks mul yldse meelest.edvin kirjutas:Ma saan hinnaks kättesaamise hetkel oluliselt üle 3000. Käibemaks on võlusõna!Kelluke kirjutas:150$ pluss 50$ shipping.
Ega ma niipea ka ei hakkaks tellima ennem tuleb raha kokku saada
Losi Mini Desert-Truck
http://k3lluke.webs.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://k3lluke.webs.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: LPR S18 Touring Car
Ehk siis mõtekam oleks osta juba siit: http://hobimaailm.ee/?cat=4&view=galler ... order=desc" onclick="window.open(this.href);return false;
Team Associated RC18MT Brushless / Hot Bodies Cyclone D4
Re: LPR S18 Touring Car
Noh 400.- odavamalt kui hobimaailmast.pets kirjutas:200$ on umbes 2540.-
Sinna lisandub 20% + veel 101.- deklaratsiooni tasu.
Kokku seega umbes 3150.-
Aga palju muidu hobimaailmas maksaks t2pselt sama aku mis autol peal on?
Losi Mini Desert-Truck
http://k3lluke.webs.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://k3lluke.webs.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: LPR S18 Touring Car
M6tlesingi seda skyline-iSaabu kirjutas:Ehk siis mõtekam oleks osta juba siit: http://hobimaailm.ee/?cat=4&view=galler ... order=desc" onclick="window.open(this.href);return false;
Losi Mini Desert-Truck
http://k3lluke.webs.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://k3lluke.webs.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: LPR S18 Touring Car
Lauri - Toomas Torv sõidab sellega. Ei ole eriti toode.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Re: LPR S18 Touring Car
Pean tunnistama, et ma olen küll nii Asso kui LRP putukaga ainult mõned ringid elus sõita proovinud ja sedagi vaibal, aga minu mulje neist oli selline, et LRP autot oli võimalik juhtida (=läks sinna, kuhu keerad), Asso autot oli võimalik suunata (=läks enamvähem sinnapoole, kuhu keerad ja vahel ei läinud ka). LRP auto on ehitatud touringuks, Asso oma kohandatud offroadist, kõrge ja pikkade õõtsadega, lühikese teljevahega (laiuse ja kõrgusega võrreldes), kaldub kurvides väga palju läbi ja roolisüsteem ei pretendeeri just maailma kõige täpsema auhinnale. LRP peamine häda võrreldes Assoga on see, et ta on väiksem, talub kehvemini raja ebatasasusi. Ilmselt omavahelistes kokkupõrgetes jääb ka tihedamini kannatajaks pooleks.
Exoteki konversiooniga toimib ka Asso putukas tõenäoliselt oluliselt paremini, aga originaal tundub onroadi sõitmiseks suhteliselt ebaõnnestunud, seda kinnitavad ilmselgelt ka kõik putukasõidud, mida mul on elu jooksul õnnestunud rajamehaanikuna jälgida. Ei näe need asjad kusagilt otsast juhitavad välja, vahel on kohe kahju sõitjatest, kes nendega piinlema peavad.
Mis puudutab seda, et LRPl väidetakse olevat parem mootor, siis mina isiklikult kahtlustan, et LRP ja Asso putukate kiiruse vahe ei tule mootorist, vaid autost. LRP auto on niipalju madalam, ristlõikepindala on ilmselt u. 2x väiksem, see mõjutab sirgetel kiirust omajagu. Ma kahtlustan, et ka veoahela mass on Assol suurem.
Vastupidavusest ei oska ma suurt midagi rääkida. Mõlemaga on ilmselt võimalik sõite lõpetada ja ka raja äärde jääda, vastavalt oma oskustele, auto ettevalmistusele ja õnnele.
Exoteki konversiooniga toimib ka Asso putukas tõenäoliselt oluliselt paremini, aga originaal tundub onroadi sõitmiseks suhteliselt ebaõnnestunud, seda kinnitavad ilmselgelt ka kõik putukasõidud, mida mul on elu jooksul õnnestunud rajamehaanikuna jälgida. Ei näe need asjad kusagilt otsast juhitavad välja, vahel on kohe kahju sõitjatest, kes nendega piinlema peavad.
Mis puudutab seda, et LRPl väidetakse olevat parem mootor, siis mina isiklikult kahtlustan, et LRP ja Asso putukate kiiruse vahe ei tule mootorist, vaid autost. LRP auto on niipalju madalam, ristlõikepindala on ilmselt u. 2x väiksem, see mõjutab sirgetel kiirust omajagu. Ma kahtlustan, et ka veoahela mass on Assol suurem.
Vastupidavusest ei oska ma suurt midagi rääkida. Mõlemaga on ilmselt võimalik sõite lõpetada ja ka raja äärde jääda, vastavalt oma oskustele, auto ettevalmistusele ja õnnele.
Re: LPR S18 Touring Car
T2nud, ega ma niipea ei osta aga kas keegi oskab ka duratrax vandettast (ei tea kas kirjutasin 6ieti) r22kida?Kas tollega v6ib ka s6ita 1/18 v6istlustel?ollo kirjutas:Pean tunnistama, et ma olen küll nii Asso kui LRP putukaga ainult mõned ringid elus sõita proovinud ja sedagi vaibal, aga minu mulje neist oli selline, et LRP autot oli võimalik juhtida (=läks sinna, kuhu keerad), Asso autot oli võimalik suunata (=läks enamvähem sinnapoole, kuhu keerad ja vahel ei läinud ka). LRP auto on ehitatud touringuks, Asso oma kohandatud offroadist, kõrge ja pikkade õõtsadega, lühikese teljevahega (laiuse ja kõrgusega võrreldes), kaldub kurvides väga palju läbi ja roolisüsteem ei pretendeeri just maailma kõige täpsema auhinnale. LRP peamine häda võrreldes Assoga on see, et ta on väiksem, talub kehvemini raja ebatasasusi. Ilmselt omavahelistes kokkupõrgetes jääb ka tihedamini kannatajaks pooleks.
Exoteki konversiooniga toimib ka Asso putukas tõenäoliselt oluliselt paremini, aga originaal tundub onroadi sõitmiseks suhteliselt ebaõnnestunud, seda kinnitavad ilmselgelt ka kõik putukasõidud, mida mul on elu jooksul õnnestunud rajamehaanikuna jälgida. Ei näe need asjad kusagilt otsast juhitavad välja, vahel on kohe kahju sõitjatest, kes nendega piinlema peavad.
Mis puudutab seda, et LRPl väidetakse olevat parem mootor, siis mina isiklikult kahtlustan, et LRP ja Asso putukate kiiruse vahe ei tule mootorist, vaid autost. LRP auto on niipalju madalam, ristlõikepindala on ilmselt u. 2x väiksem, see mõjutab sirgetel kiirust omajagu. Ma kahtlustan, et ka veoahela mass on Assol suurem.
Vastupidavusest ei oska ma suurt midagi rääkida. Mõlemaga on ilmselt võimalik sõite lõpetada ja ka raja äärde jääda, vastavalt oma oskustele, auto ettevalmistusele ja õnnele.
Losi Mini Desert-Truck
http://k3lluke.webs.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://k3lluke.webs.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: LPR S18 Touring Car
Pean sõna sekka ikkagi ütlema- oman küll LRP S18 touringu kaksikvenda Duratrax vendetat aga erinevust neil pole. Asfalt rajal pole tegelikult LRP'le vastast, kõik jääb auto seade ning sõitja vahele kinni. Vahe assoga on mäekõrgune, nagu ollo ütles LRP läheb sinna kus vaja, mina tundsin vaiba peal puudust küll väheke alajuhitavusest, sest pidamine oli väga hea. Puruks olen suutnud sõita tagumise õõtsa mingi tüki ja eest käändtelje.
EKV Suvekarikas 2009.a 1.koht 1/18 stock