Esmalt probleem selline, et oleks tarvis auto spetsialisti poolt ülevaadata ja vajalikud jubinad vahetada ehk siis nagu hooldus teha. Viimati hakkas kurvides käiku väljaviskama ja kui pöörded langesid, siis lülitus jälle sisse. Mida teha?
Teisalt on probleem Hitec Aggressor CRC vastuvõtjaga, mis on loobunud töötamast. Oootan infot, kas tasub vaadata uus, kui jah, siis milline?
Või äkki keegi oskab soovitada, kust sellisele masinale varuosi saaks. Eeldatavasti on vaja mõned hammakad ja ülekanderihmad.
Probleem Team Magic g4s rtr-ga
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Re: Probleem Team Magic g4s rtr-ga
Team Magic'uga peaks tegelema Tartus asuv hobipood OÜ RC-EST, usun et nemad oskavad Sind aidata ka.
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Re: Probleem Team Magic g4s rtr-ga
Kui sul "käik välja viskab", siis tõenäoliselt ei ole see mitte käik, vaid ühesuunalaager. See on see nõellaager, mis elab 1. käigu suure hammasratta sees. Seda laagrit ei tohi MITTE MINGIL JUHUL õlitada "tavalise" õliga. Kui on määrdunud või õline, tuleb brake cleaneriga korralikult puhtaks pesta nii laager kui ka käigukasti võlli ots, mille peal see käib. Määrimiseks võib kasutada ainult spetsiaalset ühesuunalaagri õli, kui seda ei ole, siis parem las käib kuivalt.
Lõpuks muidugi kulub ära nii see ühesuunalaager kui ka võll, kui pesu ei aita, siis tuleb nad ära vahetada.
Lõpuks muidugi kulub ära nii see ühesuunalaager kui ka võll, kui pesu ei aita, siis tuleb nad ära vahetada.