Luige raja taastamine trimmerite grupi poolt 17.05.2009
Moderaatorid: ollo, harg, eikeikeik, nRainer
Luige raja taastamine trimmerite grupi poolt 17.05.2009
Rada taastavad järgnevad trimmerite sõitjad:
Maiko Taelma
ja mitte trimmeri sõitja
Andres Käver
Kiidame!
Maiko Taelma
ja mitte trimmeri sõitja
Andres Käver
Kiidame!
akaver
http://shop.akaver.com
http://shop.akaver.com
et kas see mingi uus süsteem või ?
Minu loogikaga see nagu ei haaku ............ kõik sõidavad ja üks klass remondib ........... ma eeldan et trimmer lõhkus samapalju kui teised klassid kokku
Kuid mis ma ka tean mind ju kohal polnud
Minu loogikaga see nagu ei haaku ............ kõik sõidavad ja üks klass remondib ........... ma eeldan et trimmer lõhkus samapalju kui teised klassid kokku
Kuid mis ma ka tean mind ju kohal polnud

http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Ise ju enam trimmerit ei sõida , aga kuidagi naeruväärne oli kuulda , et trimmerimehed peavad järgmine päev rehade ja labidatega minema eravaldustesse kuuluvat rada tasandama . Ometi on ju kõik raja kasutamise eest ja võistluste orgunnimise eest maksnud ja mitte vähe . Ei kujuta ette kui peale Tartu võistlusi surutakse trimmeristidele koos karikatega ka rehad pihku , et enne koju ei saa . Suvel võiks ju ikka olla ka võistluste maksud sutsu väiksemad , ei ole ju tarvis elektri eest , ega renti niipalju maksta . 

oli isegi plaan tulla, aga siiski vaja ka kodustega aega veeta, nii et ei jõudnud kahjuks. Üks asi jäi Käveril märkamata, et vaheajal oli 80% rajataastajatest trimmerimehed! Nii et peale seda, kui meie sõitsime terve finaali aukudes (ilma et trimmer oleks neid seda rada puutunud), võiks seal olla parandamas rada ka mõne teise klassi esindaja!! Tänu trimmeri meestele said teised normaalsed finaalid sõita ja rada oli ikka päris aukus pärast seda! Ja buggy klass oma piigilaadsete rehvidega ei ole mitte väiksem kaevaja!
Aga oli tore üritus ning järgmine kord tulen slikkidega sõitma, siis ei ole vaja südant valutada raja lõhkumise pärast!
Isiklikult ei ole mul midagi raja ehitamise aitamises, aga ainult ühe klassi süüdistamisega nõusse ei saa jääda! Ka sirge peal tekkis auke, järelikult ei ole pinnas ühtlaselt tihe!
Aga oli tore üritus ning järgmine kord tulen slikkidega sõitma, siis ei ole vaja südant valutada raja lõhkumise pärast!
Isiklikult ei ole mul midagi raja ehitamise aitamises, aga ainult ühe klassi süüdistamisega nõusse ei saa jääda! Ka sirge peal tekkis auke, järelikult ei ole pinnas ühtlaselt tihe!
kuid eks peale igat sõitu muutubki rada hullemaks ........... kuid see ei ole aluseks soovituslikult karistada ainult ühte klassiT6nuT kirjutas:umm tõesti ma sõitsin küll bagi aga nii hullusti ka pole mõtet nüüd rääkida.
Keegi ei sõitnud bagi sellise rehviga mis oleks võinud rada lõhkuda, peale tragi sõitu oli keeruline seal 1/10 sõita, ja peale trimmereid oli rada nii hull, et seal oleks võinud sõita kasvõi krossi tsikliga.

http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Et siis kohe nii?? Olles ise seal 3-4 korda käinud käver cupi ja ekv vahel ehitamas ja toimetamas, ei näinud ühtki trimmerimeest. Reedel(oli vist reedel) oli ka üks suurem ehitus, kus ise ei saanud osaleda, äkki see oligi see 80% kus kõik trimmerdajad koos olid.parmaat kirjutas:Üks asi jäi Käveril märkamata, et vaheajal oli 80% rajataastajatest trimmerimehed!
Jonas Nahkor
Team Xray
Team Xray
-
- Postitusi: 663
- Liitunud: 30.03.2007 12:47
- Asukoht: helsinki-vantaa-espoo
- Grim Reaper
- Postitusi: 1209
- Liitunud: 02.12.2006 00:45
olerex-(mitte trimmeri sõitja) oli muide üks kes terve vaheaja rada silus.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
mina mina, huvitav suur ego küll, enam kaugemale oma ninast ei näegi. Mina mäletan raja silumisel Reigot, Einarit, Randot ja mõnda veel keda ma nime pidi ei tea, aga ma ei mäleta, et kõik trimmeri sõitjad oleks peale 5 minutit minema jooksnud, ikka oldi nii kaua, kuni kõik augud olid täis ja rehaga üle silutud. Siis jäi üle veel kasta! 6 mehega ühte pisikest voolikut vast hoidma ei pea. Aga lahe sell oled, sina ÜKSI tegidki raja korda, tänan sind!
et asi ei kisuks mölaks milleks ta muidu juba läinud on siis pöörduks teema alguse juurde tagasi ehk .............................
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
- Grim Reaper
- Postitusi: 1209
- Liitunud: 02.12.2006 00:45
mis siin ikka mölaks kisub.teema ju täitsa aktuaalne , et kes siis ikka rada lõhuvad.kui jutt käib peale kella 12 sõitmist siis saate küll pinisevaid nitrosid süüdistada.enne semi-finaale sai ju rada silutud ??? või mitte ?? kas mitte meie ei sõitnud viimasena ?? enne seda oldi küll vait raja kohta.hea on öelda trimmeritele et ''näe, et rada perses jälle, teie tegite''.... ise olin buggy finaali ajal mehhaanik ja siis sai järk järgult vaadata kuda augud suuremaks läksid.kus siis buggy vennad olid,et meie sõiduks rada siluda ???
mitte et ma ise silumas käisin aga sihuke suhtumine ajab küll sitale kui 1 klassi süüdistatakse täiesti alusetult.raja muutumine auklikuks on ju normaalne nähe.vb on materjal hoopis saast ??

Baltic champion 2015 Large scale 2WD
KONTAKT:555 628 95
KONTAKT:555 628 95
See on loomulik, et kõik sõiduriistad lõhuvad ja loomulik on ka see, et suuremad riistad lõhuvad selgelt rohkem. Probleemiks oli kindlasti ka see, et rada ei jõudnud piisavalt kivistuda peale võistlusele eelnenud remonti.
Aga igatahes kui mina hommikul raja arenguid esimeste trennide käigus jälgisin siis paraku oli ikkagi trimmer see kes kurvides suurema osa kaosest korda saatis. Mul nimelt oli au sõita enne ja ka peale trimmeri sõitu (Nitro truggy ja 1:8 elektri truggy) ja rada oli 1:8 elektri jaoks alati oluliselt kehvemas korras (ja ei usu mina, et 1:10 elekter see kõige mõrvarlikum on).
Need lihtsalt minu tähelepanekud ja pakun, et 10min 1:5 skaala sõitu lammutab rada kindlasti rohkem kui 30min 1:8 sõitu.
Ja mida rohkem me viriseme teemal, et "kas ja kes peaks rada ehitama ja parandama ja mille eest me maksame" seda suurem on tõenäosus, et ühel päeval on ka nendel vähestel fanaatikutel kopp ees kogu sellest virisemisest.
Aga igatahes kui mina hommikul raja arenguid esimeste trennide käigus jälgisin siis paraku oli ikkagi trimmer see kes kurvides suurema osa kaosest korda saatis. Mul nimelt oli au sõita enne ja ka peale trimmeri sõitu (Nitro truggy ja 1:8 elektri truggy) ja rada oli 1:8 elektri jaoks alati oluliselt kehvemas korras (ja ei usu mina, et 1:10 elekter see kõige mõrvarlikum on).
Need lihtsalt minu tähelepanekud ja pakun, et 10min 1:5 skaala sõitu lammutab rada kindlasti rohkem kui 30min 1:8 sõitu.
Ja mida rohkem me viriseme teemal, et "kas ja kes peaks rada ehitama ja parandama ja mille eest me maksame" seda suurem on tõenäosus, et ühel päeval on ka nendel vähestel fanaatikutel kopp ees kogu sellest virisemisest.
Mugen MBX-5T ProSpec | LRP .28 Spec 3
Mugen EMBX-5T | RC Product Design | NEU 1515 1.5D/F 2700KV | Mamba Monster
Schumaher Mi3.5 | Nosram ISTC+17.5
Align TRex 450SE V2 | GY401+S9257 | HT65MG
Savage X, HPI E-Firestorm
Futaba 3PK | Spectrum DX7 2.4GHz
Mugen EMBX-5T | RC Product Design | NEU 1515 1.5D/F 2700KV | Mamba Monster
Schumaher Mi3.5 | Nosram ISTC+17.5
Align TRex 450SE V2 | GY401+S9257 | HT65MG
Savage X, HPI E-Firestorm
Futaba 3PK | Spectrum DX7 2.4GHz
Eks ta õige ole omamoodi kuid sinu tagasihoidlikust arvestusest võime järeldada, et umbes pooleks siis ............ trimmer lõhub pool ja ülejäänud teised klassid siis teise poole ..............Mindstorm kirjutas:
Need lihtsalt minu tähelepanekud ja pakun, et 10min 1:5 skaala sõitu lammutab rada kindlasti rohkem kui 30min 1:8 sõitu.
Seega ärge nüüd seda nalja väga tõsiselt võtke aga võistlusjärgse raja korrastamisel olid osavõtjad samuti pooleks ......... seega teema vast lõpetatuks võib lugeda

Viimati muutis Sinuhobi, 18.05.2009 20:27, muudetud 1 kord kokku.
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Minu arusaama järgi peaks raja eest hoolt kandma raja omanik ja orgunnima raja korrashoiu , et üldse saaks vastavasisulisi võistlusi läbi viia...... või on jälle vale ja muud kui viriseme . Kui oleks olnud sõitmas Läti või Soome trimmerdajad , mis siis oleks saanud ,kas ka järgmine päev rada ehitama . 

tegin mina tagasihoidliku küsitluse, kus palun kõiki laupäevasel (16.05) EKV-l võistelnuid vastama: http://sildver.com/kysitlus/
hiljem teen vastuste kohta analüüsi.
Siim
hiljem teen vastuste kohta analüüsi.
Siim
[Tartu Vaim]| [Palju Toredaid Mõtteid]
Kui tore et minu pingutusi hinnatakse ja tänada osatakseparmaat kirjutas:Aga lahe sell oled, sina ÜKSI tegidki raja korda, tänan sind!

Kuna teema käib raja korrastamise ümber siis võib ju igasuguseid vaidlusi jätkata...ja kui minuga vaidlema hakata olen ma paras P.I.T.A.
Niisiis asi mille pärast ma parmaadi (vabandan et päris nime ei tea) postitusele vastasin oli see 80% jutt. Asi pole selles kui palju mehi voolikut hoidis või rada trampis, vaid selles protsentuaalses koosseisus

Mina nägin rajal Randot(elektribagi), Tarvit(tragi), Einarit(bagi ja 1/10), ennast(bagi) ja Reigot(TRIMMER). Vabandan kui kellegi veel unustasin või ei märganud, silma jäid aga need isikud.
Hetkel saan trimmerimeeste koosseisuks 20%...
No hard feelings, lihtsalt tahan natuke nokkida.
Ja mina isiklikult ei süüdista ainult trimmereid raja lammutamises, sõitke pealegi...kuid see vastasseis trimmerdajate ja pisikesteautode maailmade vahel jääb alatiseks

Jonas Nahkor
Team Xray
Team Xray
Ma nüüd küll täpselt ei tea kuidas Sina või Tema asjasse suhtub, aga mina oma väikese mätta otsast vaadates lähtun põhimõttest et minujaoks on tegu hobiga, mis nendel hetkedel kui õnnestub mudelistidega kohtuda nii, et ei ole organiseerimisega kuidagi ametis, peab olema lõõgastav ning meeldiv ettevõtmine. Tahan tulen vibutan talgu korras labidat, tahan tulen võistlema.
Ma täpselt ei tea mis toimus kes ütles kuidas kellele ütles ja kes kui palju labidat aitas vibutada, kas kes või kui palju selle eest tasustatud sai ning kas seda oli vähe või palju. Ma leian et see pole minu asi ning ma loodan, et iga inimene kes aitas rada korrastada tegi seda täpselt niipalju kui ta tundis, et vaja oli. Sest siis tuleb uni kõige rahulikum
Ilmselt ei ole mitte ühegi võistleja jaoks oluline kes või kui palju lõhkus vaid see kui hea rada on. See kuidas raja hea seisukord tagatakse ei ole seejuures eriti määrav ning kui on otsustatud teatud klassides võistlus korraldada siis ilmselt võistluse korraldaja ka arvestab tagajärgedega. Ilmselt ei ole suur saladus, et trimmerimehed (kas siis õigustatult või mitte) ei ole just radade lemmikkliendid, ent nad siiski on inimesed kes tulevad ja maksavad stardimaksu ning täiesti õigustatult, kasvõi selle ühe päeva piires on lihtsad kliendid ning kasutajad, juhul kui ei ole kokku lepitud teisiti. Kui korraldaja tahab tagada raja parema säilimise näiteks mingi klassi võistlema mittelubamisega siis on tal alati selleks võimalus. (EAMK võistluste puhul näiteks selle ürituse korraldamisele kandideerimata jätmise näol)
Kui väide oli aga tõesti selline ("Teie raisk tulete kõik homme rada ehitama!") nagu mulle täna paar (võibolla üleliia emotsioonidest ajendatud?) inimest ette kandsid siis on mul korraldaja arusaamadest kahju ning soovitaksin meelde tuletada ilmselt mitmetel motivatsioonikoolitustel mainitud lauset, et käskiv kõneviis on kõige ebaproduktiivsem vahend enese soovide saavutamiseks.
Peace.
PS: Kui inimene küsib, millal rada ehitatakse, siis vastus iga päev ja koguaeg ei ole see mille peale kohale tuleksin. Roogoja rada sai talgute korras püsti (too aeg oli teada, et iga jumala laupäev kogunetakse ilusa tüdruku putkas kell 11.00), ma usun et saab ka järgmine ja ülejärgmine. Mudelist ei ole sapine, pahatahtlik ning lihtne tarbija, ta aitaks küll, aga ka teda tuleb motiveerida ning seejuures väga harva tuleb motivatsioon organiseerija taskust.
Ma täpselt ei tea mis toimus kes ütles kuidas kellele ütles ja kes kui palju labidat aitas vibutada, kas kes või kui palju selle eest tasustatud sai ning kas seda oli vähe või palju. Ma leian et see pole minu asi ning ma loodan, et iga inimene kes aitas rada korrastada tegi seda täpselt niipalju kui ta tundis, et vaja oli. Sest siis tuleb uni kõige rahulikum

Ilmselt ei ole mitte ühegi võistleja jaoks oluline kes või kui palju lõhkus vaid see kui hea rada on. See kuidas raja hea seisukord tagatakse ei ole seejuures eriti määrav ning kui on otsustatud teatud klassides võistlus korraldada siis ilmselt võistluse korraldaja ka arvestab tagajärgedega. Ilmselt ei ole suur saladus, et trimmerimehed (kas siis õigustatult või mitte) ei ole just radade lemmikkliendid, ent nad siiski on inimesed kes tulevad ja maksavad stardimaksu ning täiesti õigustatult, kasvõi selle ühe päeva piires on lihtsad kliendid ning kasutajad, juhul kui ei ole kokku lepitud teisiti. Kui korraldaja tahab tagada raja parema säilimise näiteks mingi klassi võistlema mittelubamisega siis on tal alati selleks võimalus. (EAMK võistluste puhul näiteks selle ürituse korraldamisele kandideerimata jätmise näol)
Kui väide oli aga tõesti selline ("Teie raisk tulete kõik homme rada ehitama!") nagu mulle täna paar (võibolla üleliia emotsioonidest ajendatud?) inimest ette kandsid siis on mul korraldaja arusaamadest kahju ning soovitaksin meelde tuletada ilmselt mitmetel motivatsioonikoolitustel mainitud lauset, et käskiv kõneviis on kõige ebaproduktiivsem vahend enese soovide saavutamiseks.
Peace.
PS: Kui inimene küsib, millal rada ehitatakse, siis vastus iga päev ja koguaeg ei ole see mille peale kohale tuleksin. Roogoja rada sai talgute korras püsti (too aeg oli teada, et iga jumala laupäev kogunetakse ilusa tüdruku putkas kell 11.00), ma usun et saab ka järgmine ja ülejärgmine. Mudelist ei ole sapine, pahatahtlik ning lihtne tarbija, ta aitaks küll, aga ka teda tuleb motiveerida ning seejuures väga harva tuleb motivatsioon organiseerija taskust.
Viimati muutis RandoM, 18.05.2009 21:49, muudetud 1 kord kokku.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
jah, mis siin ikka mingit jama ajada, eks igaüks oma südametunnistuse järgi! Mina käisin rada parandamas vaheajal ja olen rahul. Ja mitte sellepärast, et sain punkti kirja, vaid just sellepärast, nagu Rando ütles, et asju võikski teha nagu talgute korras. Kõik panevad käe külge, kellel võimalik. Kui on vaja rada ehitada, siis oleks kena inimestele teada anda, küll keegi ikka saab ja tahab tulla. Nii et jääme ootama infot radade ehitamise kohta, et järgmine kord ei oleks sellist nuttu ja hala!
Herr Parmaat
Küsimus ei ole nutus ega halas et keegi ei tee või ei taha teha vaid pigem selles et kuskilt ilmus teema et
vot just sina pead tegema sest sina vajutasid liiga palju gaasi kui kinni jäid ja just sina koos oma terve grupiga olete selles kõiges süüdi sest teie autod on kõige suuremad ja raskemad jne
Küsimus ei ole nutus ega halas et keegi ei tee või ei taha teha vaid pigem selles et kuskilt ilmus teema et
vot just sina pead tegema sest sina vajutasid liiga palju gaasi kui kinni jäid ja just sina koos oma terve grupiga olete selles kõiges süüdi sest teie autod on kõige suuremad ja raskemad jne
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd