06 juuni Eesti KV 2.etapp, offroad. -LaitseRallyPark
Moderaatorid: ollo, harg, eikeikeik, nRainer
06 juuni Eesti KV 2.etapp, offroad. -LaitseRallyPark
Tervitus kõigile.
Registreerimine avatud: http://www.register.modelcar.ee/
Täpsem ajakava ja treeningu võimalused natuke hiljem.
Registreerimine avatud: http://www.register.modelcar.ee/
Täpsem ajakava ja treeningu võimalused natuke hiljem.
Täna toimunud Laitse RallyPargi Grand Prix-il mainiti ka seda meistrivõistlust.
Oleks olnud väga hea demoda vahepalaks ka mudelite sõitu, kohal oli päris palju noori ja vanu kes oleks kindlasti huvitatud.
Muideks sealne mudelirada on täiesti korda tehtud ja väga ilus, kas rallipark ise teostanud kõik tööd?
Oleks olnud väga hea demoda vahepalaks ka mudelite sõitu, kohal oli päris palju noori ja vanu kes oleks kindlasti huvitatud.
Muideks sealne mudelirada on täiesti korda tehtud ja väga ilus, kas rallipark ise teostanud kõik tööd?
Laitse Rallipargi rada on tõesti korda tehtud... mudelistide poolt...
Õnneks on Rallipark olnud nõus toetama vahendite ja tehnikaga ja rada on tõesti ilus... kahjuks ei kasva rajal haljastatud osadel veel muru... liiga kuivad ilmad vist...
Demomisest... demo peale sai mõeldud kõvasti, segasid 2 asja:
Kui suurel rajal on võistlus, siis autoga raja äärde ei saa... ehk siis auto käivitamine peaks toimuma u 400 meetrit rajast eemal...
Teine probleem oli veel, nimelt ei ole rajal praegu veel pukki... ja kuna rada on täpselt nii suurel maa-alal, kui reeglid lubavad, siis maas seistes ei ole auto paigutus raja kaugemates otstes niiväga selgesti näha...
Sõitsin seal peale võistlust ja sellepärast tean...
Õnneks on Rallipark olnud nõus toetama vahendite ja tehnikaga ja rada on tõesti ilus... kahjuks ei kasva rajal haljastatud osadel veel muru... liiga kuivad ilmad vist...
Demomisest... demo peale sai mõeldud kõvasti, segasid 2 asja:
Kui suurel rajal on võistlus, siis autoga raja äärde ei saa... ehk siis auto käivitamine peaks toimuma u 400 meetrit rajast eemal...
Teine probleem oli veel, nimelt ei ole rajal praegu veel pukki... ja kuna rada on täpselt nii suurel maa-alal, kui reeglid lubavad, siis maas seistes ei ole auto paigutus raja kaugemates otstes niiväga selgesti näha...
Sõitsin seal peale võistlust ja sellepärast tean...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Erik: suure tõenäosusega on 220v puki läheduses saadaval...
Edvin: Võibolla saab rada proovida reedel, aga seda siis juhul, kui suurel rajal üritust ei toimu. Kindlasti anname võimalikust treeningust teada esimesel võimalusel. Loodetavasti saame täpsemat infot jagada kolmapäeval.
Edvin: Võibolla saab rada proovida reedel, aga seda siis juhul, kui suurel rajal üritust ei toimu. Kindlasti anname võimalikust treeningust teada esimesel võimalusel. Loodetavasti saame täpsemat infot jagada kolmapäeval.
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
- Grim Reaper
- Postitusi: 1209
- Liitunud: 02.12.2006 00:45
müts maha
ilus ja korralik töö
ilus ja korralik töö
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Rada on tõesti ilus ja kas natuke isegi asfalti ühte kurvi laotatud? Ilmaga on meil kahjuks seis tõesti nigel ja paetuhal suht paha omadus veega täitumisel jube vedelaks muutuda. Algul vajub vesi kül läbi, aga kui tuleb nii palju et enam ei vaju, siis on lugu paha. Loodame siiski parimat...
Võibolla peaks selle suure svammist teerulli muretsema, millega vahepeal rajalt vett kokku saaks imeda
Võibolla peaks selle suure svammist teerulli muretsema, millega vahepeal rajalt vett kokku saaks imeda
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Rada näib tõepoolest ilus
Ilmateate järgi lõpeb vihm tänasega ära, öösel veel kerget "seenekat" tuleb. Seega täpselt 24h aega rajal ära kuivada... Kuna reedene trenn on minu loogika järgi suht ebareaalne raja seisukorra tõttu, siis kas tasuks arvestada trenni võimalusega laupäeva hommikul? Tuleks 5, 6 või 7 ajal kohale tulla ?
Ilmateate järgi lõpeb vihm tänasega ära, öösel veel kerget "seenekat" tuleb. Seega täpselt 24h aega rajal ära kuivada... Kuna reedene trenn on minu loogika järgi suht ebareaalne raja seisukorra tõttu, siis kas tasuks arvestada trenni võimalusega laupäeva hommikul? Tuleks 5, 6 või 7 ajal kohale tulla ?
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Oleks kena kui saaks vahepeal mingisugust infi raja seisukorra kohta ja mis saab võistlustest , kaugemaameestel raske otsustada , kas minna või mitte . Osadel plaan juba homme päeval sinnapoole teele asuda . Rada on muidugi super , loodan , et sellel rajal saab ikka liikuda rohkem mööda maad kui õhus .
Ilus päev, üsna õnnestunud ilm ja vinks-vonks rada ning korraldus. Raja korrastamise kohapealt peaks kasutama ära rajamehhaanikute kohaloleku kurvides peale sõitu. Nagu kaugel väljamaal: iga mehhaanik võtab peale oma sõitu kätte reha või labida (mis paikneb kohe mehhaanikukoha juures) ja annab oma hinnatud viieminutilise panuse ühiskonnale ja töötab ka iseenda heaolu nimel. Ajakavale see hästi muidugi ei mõju aga midagi jubedat otseselt kah juhtuda ei tohiks. Näiteks täna venis võistlus jubedal kombel vihma ja tuhande muu häda tõttu (teeme sõidu hiljem, ma ei saanud oma auto akut täis, inimesed tahavad süüa, teeme jälle pool tundi lisapausi), muidu oleks me juba kell 8 saanud pillid kotti panna.
Aga Arrgghh...peab mul ikka see tehnika kogu aeg alt vedama. Just kui tuleb võimalus esimestele kohtadele võidelda, põleb küünal läbi ja finaali algusest läheb 2 minti kaduma, no ja siis, kui 6 kohta tagasi võitled tuleb amordi mutter lahti... jõudsin veel seitsmendale kohale ja siis minut enne lõppu mõtleb pardaaku, et talle ei kõlba enam servodele voolu jagada.
Täna sai jälle palju elutarkust juurde, põhiliselt aga kinnistus fakt, et võistlemiseks on vaja sponsorit (siinkohal muidugi suured tänud neile, kes võistlustel alati ühe telgi all hängivad ja tiimiliikmele kohaselt toeks on: Romet, Märten, Tarvi, Edvin ja Miku - väärt rahvas!) .
Aga Arrgghh...peab mul ikka see tehnika kogu aeg alt vedama. Just kui tuleb võimalus esimestele kohtadele võidelda, põleb küünal läbi ja finaali algusest läheb 2 minti kaduma, no ja siis, kui 6 kohta tagasi võitled tuleb amordi mutter lahti... jõudsin veel seitsmendale kohale ja siis minut enne lõppu mõtleb pardaaku, et talle ei kõlba enam servodele voolu jagada.
Täna sai jälle palju elutarkust juurde, põhiliselt aga kinnistus fakt, et võistlemiseks on vaja sponsorit (siinkohal muidugi suured tänud neile, kes võistlustel alati ühe telgi all hängivad ja tiimiliikmele kohaselt toeks on: Romet, Märten, Tarvi, Edvin ja Miku - väärt rahvas!) .
Jonas Nahkor
Team Xray
Team Xray
Ei võistluste korraldus oli väga viis.
Suurimad tänud Tarvile, kes minu elektrika akusid laadis, muidugi ka Edvinit, Rometit, Ahtit ja teisi kes aitasid nii moraalselt kui ka muul moel.
muidugi see oleks parem mõte, et trimmerid tulevad päeva lõpuks kohale
Suurimad tänud Tarvile, kes minu elektrika akusid laadis, muidugi ka Edvinit, Rometit, Ahtit ja teisi kes aitasid nii moraalselt kui ka muul moel.
muidugi see oleks parem mõte, et trimmerid tulevad päeva lõpuks kohale
Viimati muutis T6nuT, 06.06.2009 20:21, muudetud 1 kord kokku.
olerex: kõik su nimetatud vead on ju auto kokkupanija ja kasutaja bläkk suuremalt jaolt Kuidas see sponsor siia puutub?
Aga raja kohta... superluks.. ainult üks suurem hüpe võiks kusagil veel olla Aga muidu ütleks, et parim rada kus mina siiamaani sõitnud olen
Päeva võib minu seisukohalt üldjuhul kordaläinuks lugeda, ainuke ebameeldiv kadu täna oli minu laadija, mis vihma tõttu töölepingu üles andis... sai küll talle poolpiduselt uuesti elu sisse aetud, kuid tundub, et pikka elu talle enam mõeldud ei ole.
Reguvent sai ka viimases sõidus otsa, aga ekspluatatsioon on näidanud, et need kipuvad rohkem sinna kulumaterjali alla liigituma...
Aga raja kohta... superluks.. ainult üks suurem hüpe võiks kusagil veel olla Aga muidu ütleks, et parim rada kus mina siiamaani sõitnud olen
Päeva võib minu seisukohalt üldjuhul kordaläinuks lugeda, ainuke ebameeldiv kadu täna oli minu laadija, mis vihma tõttu töölepingu üles andis... sai küll talle poolpiduselt uuesti elu sisse aetud, kuid tundub, et pikka elu talle enam mõeldud ei ole.
Reguvent sai ka viimases sõidus otsa, aga ekspluatatsioon on näidanud, et need kipuvad rohkem sinna kulumaterjali alla liigituma...
Meie esimene võistlus! Selle tõttu ka vastav märgistus autol! Vabandused kõigi ees keda õppesõit segas, aga oma särk on ihule lähemal - kogemus oli sellevõrra võimsam!
Väga võimas!!! Rada oli vähemalt meie sõitude ajal super! Korraldus väga hea! Seltskond kiiksuga... Ja Kyosho elas järjekordeselt üle kõikvõimalikud väärkohtlemised.
Mina olin oluliselt rohkem närvis kui poeg, vist suisa väga närvis!
Tänud kõigile!
Tola sai mängitud ka rohkem kui rubla eest!
Meeeeeeeletu elukogemus!
Väga võimas!!! Rada oli vähemalt meie sõitude ajal super! Korraldus väga hea! Seltskond kiiksuga... Ja Kyosho elas järjekordeselt üle kõikvõimalikud väärkohtlemised.
Mina olin oluliselt rohkem närvis kui poeg, vist suisa väga närvis!
Tänud kõigile!
Tola sai mängitud ka rohkem kui rubla eest!
Meeeeeeeletu elukogemus!
Viimati muutis edvin, 06.06.2009 20:55, muudetud 1 kord kokku.
Näiteks see, et ma ei jõua osta hunnikuga nylock mutreid, pardaakusid ega küünlaid?meph kirjutas:olerex: kõik su nimetatud vead on ju auto kokkupanija ja kasutaja bläkk suuremalt jaolt Kuidas see sponsor siia puutub?
Aga raja kohta... superluks.. ainult üks suurem hüpe võiks kusagil veel olla Aga muidu ütleks, et parim rada kus mina siiamaani sõitnud olen
Päeva võib minu seisukohalt üldjuhul kordaläinuks lugeda, ainuke ebameeldiv kadu täna oli minu laadija, mis vihma tõttu töölepingu üles andis... sai küll talle poolpiduselt uuesti elu sisse aetud, kuid tundub, et pikka elu talle enam mõeldud ei ole.
Reguvent sai ka viimases sõidus otsa, aga ekspluatatsioon on näidanud, et need kipuvad rohkem sinna kulumaterjali alla liigituma...
Jonas Nahkor
Team Xray
Team Xray
Oli tore, nagu alati. Kahjuks pidi Sander seekord finaalis mootori rikke tõttu katkestama. Siim seevastu kompenseeris selle omas finaalis. Oli põnev ja tasavägine sõit. Tänud korraldajatele ja raja ehitajatele. Antud raja asukoht on hästi valitud ja väga sinna keskkonda sobiv. Päris autode ringi kihutamine on küll veits häiriv, kuid loob samas tõelise võidusõidu õhkkonna. Isiklik tänu Rait Mammersile, kes aitas finaalis oskuslikult tankida ja hoidis ka kellal silma peal. Kui midagi kritiseerida, siis ehk toitlustamise poolt, (eks Jälgimäe ole meid ära hellitanud) kuid saime hakkama. Kuuldavasti võistleb täna grupp seltsimehi lätis ja järgmisel nädalal sveitsis suurvõistlustel. Edu neile ja jääme ootama memuaare ja fotosid.
[Tartu Vaim]| [Palju Toredaid Mõtteid]
Oli tore päev. Hommikul sai ikka täiega kihutada, rada oli super ja pidamine ka väga hea. Esimese eelsõidu tulemus jäigi minu parimaks.
Kahjuks, nagu Eestis ikka kombeks, laguneb rada finaalideks ära. Buggy finaalis tegid Siim ja Margus hea töö ning juhtisid sisuliselt kogu võistluse. Alla sekundise vahega vist varem võidetud pole ?
Korraldajatele suur-suur tänu, super töö. Tänud ka Mephile, kes mehhaniseeris ja tankis.
Jörgile soovinuks vist vähemalt pool pukki disklaffi ebasportliku käitumise eest (kahjuks seisin pukis tema kõrval). Loodetavasti järgmisel korral enam nii ei käitu ja/või kohtunikul on kõrvadka ka puki juures. Emad-isad võiks oma võsukesi siiski veidi juhendada Jah, asi oli tõesti nii absurdne, et kirjutan isegi siia veelkorra.
Mõned pildid
Large Scale
Open
1:10 Electric
Truggy (Martti seisab Antero asemel)
Buggy
Kahjuks, nagu Eestis ikka kombeks, laguneb rada finaalideks ära. Buggy finaalis tegid Siim ja Margus hea töö ning juhtisid sisuliselt kogu võistluse. Alla sekundise vahega vist varem võidetud pole ?
Korraldajatele suur-suur tänu, super töö. Tänud ka Mephile, kes mehhaniseeris ja tankis.
Jörgile soovinuks vist vähemalt pool pukki disklaffi ebasportliku käitumise eest (kahjuks seisin pukis tema kõrval). Loodetavasti järgmisel korral enam nii ei käitu ja/või kohtunikul on kõrvadka ka puki juures. Emad-isad võiks oma võsukesi siiski veidi juhendada Jah, asi oli tõesti nii absurdne, et kirjutan isegi siia veelkorra.
Mõned pildid
Large Scale
Open
1:10 Electric
Truggy (Martti seisab Antero asemel)
Buggy
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Mõningad PILDID
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Küünlatoide läks kaduma
OT: Ega keegi ei kohanud Laitses ühte peremeheta punast värvi suure 4500mah akuga küünlatoidet? Ilmselt suutsin ta suure ähmiga kuskile unustada.
Tel 50 15 443.
Tel 50 15 443.
Tulemused siin:
http://register.modelcar.ee/docs/2009_e ... /index.php
EKV koondtabeli teen siis, kui taaskord netti näen - hetkel paistab ees läti piir.
http://register.modelcar.ee/docs/2009_e ... /index.php
EKV koondtabeli teen siis, kui taaskord netti näen - hetkel paistab ees läti piir.
akaver
http://shop.akaver.com
http://shop.akaver.com