19. september Eesti KV 5. etapp, offroad Luige
Moderaatorid: ollo, harg, eikeikeik, nRainer
Ilm tõotab tulla HEA ehk suhteliselt SOE ja VIHMATA. Vut-vut kõik regama ja homme kohale.
Kuulsin raadiost, et homme on Viljandi mnt Järve keskuse juures olev raudteeülesõit on suletud ning ümbersõit Männiku tee kaudu.
Kuulsin raadiost, et homme on Viljandi mnt Järve keskuse juures olev raudteeülesõit on suletud ning ümbersõit Männiku tee kaudu.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Prohvessionaalse kõrvaltvaatajana (või pigem võistluselt pideva puudujana aga selle eest väga targana) tundus et finaalides olid trimmerid oluliset stabiilsemad kui 1/8 bagid. Trimmereid oli muidugi oluliselt vähem, mis võib pildi veidi petlikuks muuta aga näiteks peasirgele järgneval sureva üheküürulise kaameli turjal oli uhkete vurridega lendavad bagid stabiilne seisund erinevalt trimmeritest. Imestama pani et elektrikatel ei olnud jõudu rütmikat kahe hüppega võtta, ennemalt sõitsid mõningad kodanikud sealt stabiilselt 3+1 hüppega läbi.
Noh see rütmika teema on nii, et hoovõtt oli ju hoopis keerulisemaks tehtud... pidi nipitama, et hoog üles saada... ilmselt õnnestus see vist ainult nendel, kes seda treeningpäevade ajal usinasti harjutanud olid...
edvin kirjutas: Imestama pani et elektrikatel ei olnud jõudu rütmikat kahe hüppega võtta, ennemalt sõitsid mõningad kodanikud sealt stabiilselt 3+1 hüppega läbi.
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
- Sandervend
- Postitusi: 76
- Liitunud: 12.10.2008 23:09
- Asukoht: Tallinn
Ei päris muhe, tahaks pilte ja tulemusi, aga jah rütmika ette oli nüüd tehtud ju üks takistus mille tõttu ei saanud, endal jäi 1/10 jõudu väheks et 2 võtta
, aga sellegi poolest korda läinud päev oli.

Kyosho Lazer ZX-5 võistlusvalmis ja tuunitud , HotBodies Cyclone D4 WCE, Robitronic Mantis x2,HPI MT2 18SS, Robitronic Protos, Mingi onroad asi on ka.
[img]http://img167.imageshack.us/img167/9571/foorumisignahu7.jpg[/img]
[img]http://img167.imageshack.us/img167/9571/foorumisignahu7.jpg[/img]
Et kui enam kahte hüpet ei saa hüpata ja rada polegi igale matsile samatmoodi läbitav, on kohe oht, et päev hukka läheb?Sandervend kirjutas:Ei päris muhe, tahaks pilte ja tulemusi, aga jah rütmika ette oli nüüd tehtud ju üks takistus mille tõttu ei saanud, endal jäi 1/10 jõudu väheks et 2 võtta, aga sellegi poolest korda läinud päev oli.
Jonas Nahkor
Team Xray
Team Xray
aga kõiki 4wd sõitjaid vaadates tekkis küsimus, et miks te siis ei sõitnud sealt, kus targemad ette näitasid? Enne rütmikat oli sisekurvis väga sile ja pikka kühm, mille pealt kiirendada. Baja jaoks jäi väheseks
, aga neliveoga võiks ikka proovida, mitte öelda, et oli vähe ruumi. Joonas, Sildver ja 1/8 elekter lendasid sealt küll kenasti, polnud probleemi! Jutu mõte selles, et kui terve päevaga ei leia seda siledat trajektoori, siis ei ole viga raja ehitajates! 


Võistlus nagu võistlus ikka. Istusin rajal mehaanikuna rohkem kui vaja oleks olnud ja jäid mõned asjad silma:
Räigelt palju oli lõikamisi.
Räigelt palju oli vastassuunas sõitmist.
Räigelt vähe oli infot.
Mina tean, kus ajagraafik on, aga tean vähemalt üht võistlejat, kelle jaoks oli see esimene kord ja kus tema peaks kohe teadma, millal ta sõit on või, miks peab peale sõitu veel rajale minema autosid keerama. Ta ei teadnud isegi seda, kelle käest küsida. Samas on uppuja päästmine uppuja enda asi.
Minu jaoks algas päev suht hästi. Tundsin, et olen räigelt aeglane ja teen räigelt palju vigu ja siis selgus, et olen üldarvestuses teisel-kolmandal kohal. Pole paha. Finaal algas hästi. Sai isegi päris pikalt liider olla, kuni selleni, et mootor suri. Ja siis suri jälle ja siis mõned korrad veel. Kes on liidri kohal surnud, teavad seda tunnet. Selgus see, et karbussi küljest oli lahkumas ja lõpuks lahkus peanõela hoidja. Seda juhtub tõesti kord elus. Õnneks on minuga see nüüd juhtunud ja loodame, et enam ei juhtu. Tänud kotkasilm Grimmile, kes selle imekombel leidis.
Räigelt palju oli lõikamisi.
Räigelt palju oli vastassuunas sõitmist.
Räigelt vähe oli infot.
Mina tean, kus ajagraafik on, aga tean vähemalt üht võistlejat, kelle jaoks oli see esimene kord ja kus tema peaks kohe teadma, millal ta sõit on või, miks peab peale sõitu veel rajale minema autosid keerama. Ta ei teadnud isegi seda, kelle käest küsida. Samas on uppuja päästmine uppuja enda asi.
Minu jaoks algas päev suht hästi. Tundsin, et olen räigelt aeglane ja teen räigelt palju vigu ja siis selgus, et olen üldarvestuses teisel-kolmandal kohal. Pole paha. Finaal algas hästi. Sai isegi päris pikalt liider olla, kuni selleni, et mootor suri. Ja siis suri jälle ja siis mõned korrad veel. Kes on liidri kohal surnud, teavad seda tunnet. Selgus see, et karbussi küljest oli lahkumas ja lõpuks lahkus peanõela hoidja. Seda juhtub tõesti kord elus. Õnneks on minuga see nüüd juhtunud ja loodame, et enam ei juhtu. Tänud kotkasilm Grimmile, kes selle imekombel leidis.
Burn more fuel!
Suvine hooaeg nüüd siis ühelpool. Xray XB808 teenis mind laitmatult teve suve ehk kokku 9 võistlusel. Kordagi katkestama ja rajalt maha tulema ei pidanud. Ainsad purnenud jupid: esimene stabika varras ja üks difri pinioni laager
. Futaba BLS servod + Castle BEC + Lipo + Futaba FASST + OS V-spec pidasid ka vastu. Juglen sellist tehnikat kõigile soovitada
Luige võistlus oli tore. Ilm oli super ja paar raja uuendust ka toredad. Finaali läksin sõitma üldarvestust silmas pidades ehk ainus eesmärk oli Siimust eespool lõpetada. Ka Margusel oli võimalus üldvõit võtta, kuid mingil põhjusel tema finaali ei jõudnudki?! Kahjuks Siim suri, nii nagu enamik teisigi ning nii ma siis kulgesin rahulikult esimesena finishisse. Tänu sellele, et Arpo 1/4 ringi nõela kinni keeras sõidu keskel, minu OS välja ei surnud.
Tänud veelkorra kõigile, kes terve suve vältel nõu ja jõuga abiks olnud ehk eesotsas Käver, Arpo, Bruno, Sildverid, Jaan, Rainer, Meph, Martti ja kõik teised ka.
Veidi pilte - http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... 09_5_luige


Luige võistlus oli tore. Ilm oli super ja paar raja uuendust ka toredad. Finaali läksin sõitma üldarvestust silmas pidades ehk ainus eesmärk oli Siimust eespool lõpetada. Ka Margusel oli võimalus üldvõit võtta, kuid mingil põhjusel tema finaali ei jõudnudki?! Kahjuks Siim suri, nii nagu enamik teisigi ning nii ma siis kulgesin rahulikult esimesena finishisse. Tänu sellele, et Arpo 1/4 ringi nõela kinni keeras sõidu keskel, minu OS välja ei surnud.
Tänud veelkorra kõigile, kes terve suve vältel nõu ja jõuga abiks olnud ehk eesotsas Käver, Arpo, Bruno, Sildverid, Jaan, Rainer, Meph, Martti ja kõik teised ka.
Veidi pilte - http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... 09_5_luige
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
- Sandervend
- Postitusi: 76
- Liitunud: 12.10.2008 23:09
- Asukoht: Tallinn
Hüppeid vähe??? Minu arvates ei ole seal üldse vähe hüppeid ja ega siis see ala ei ole ainult hüppamiseks mõeldud. Ja ega sa juhuslikult laitses ole käinud? Seal on vähe hüppeid , Tartu kohta ei oska ise öelda ei ole käinud ,aga olen aru saanud et ka seal vähe hüppeid.JAN kirjutas:Võistlus lahe ja pingevaba , ainukese miinusena leian , et hüppeid oli natuke vähe . Pingsalt rada vaadates on veel kohti kuhu saaks mõne trampliini teha või siis vaiba alla mõne prussi panna , vahest et isegi kaks .
Kyosho Lazer ZX-5 võistlusvalmis ja tuunitud , HotBodies Cyclone D4 WCE, Robitronic Mantis x2,HPI MT2 18SS, Robitronic Protos, Mingi onroad asi on ka.
[img]http://img167.imageshack.us/img167/9571/foorumisignahu7.jpg[/img]
[img]http://img167.imageshack.us/img167/9571/foorumisignahu7.jpg[/img]
Inimesed ei saa sarkasmist aru.. mis teha..
Nii palju kui kõrvalt vaatajana paistis oli ainus, kes seal kuidagi kenasti hakkama sai Joonas, kes teatavasti sai ka seal eelnevalt trenni teha
Teistel tundus asi rohkem selline "ellujäämiskursus".
Nii palju kui kõrvalt vaatajana paistis oli ainus, kes seal kuidagi kenasti hakkama sai Joonas, kes teatavasti sai ka seal eelnevalt trenni teha

Teistel tundus asi rohkem selline "ellujäämiskursus".
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
Taitsi sõitu oli ka kaunis jälgida. Ehkki Jonas oli tõesti nagu kala vees.
Jaan , et su mõtet edasi arendada, siis tegelikult võiks ju prusse ka trampliinidele panna. Ülekate annab rohkem takistusi
Talveks jälle häid mõtteid 
Jaan , et su mõtet edasi arendada, siis tegelikult võiks ju prusse ka trampliinidele panna. Ülekate annab rohkem takistusi


"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
ei hüpped olid head ja vähe neid polnud, igas kohas oli auto maast lahti.
Minule, kes ma polnud trenni teinud olid imelikud need puki sirgele järgnevad hüpete kogud. Vaatasin tõsiselt joonase sõitu ja koguaeg tuli ilusti läbi. See uus hüpe taga oli hea- tehniline. Enamuses rääkisid. et ei oska kuidagi tulla üle. Viskas kuidagi tagarattad kõrgele ja nina alla kohe.
Aga ausalt võistlused oli väga head, mulle hakkas isegi Luige rada meeldima
Minule, kes ma polnud trenni teinud olid imelikud need puki sirgele järgnevad hüpete kogud. Vaatasin tõsiselt joonase sõitu ja koguaeg tuli ilusti läbi. See uus hüpe taga oli hea- tehniline. Enamuses rääkisid. et ei oska kuidagi tulla üle. Viskas kuidagi tagarattad kõrgele ja nina alla kohe.
Aga ausalt võistlused oli väga head, mulle hakkas isegi Luige rada meeldima

Las meil olla üks SELLINE rada ka. Tartu ja Laitse on teistsugused ehk kiired. Fakt on see, et Luige maa-alale kiire lennuka raja ehitamine ei ole tõenäolielt teema, ruumi on vähe. Minule meeldis kõige enam 4-se rütmika lõpus uus maandumisnõlv, mis oli tõeliselt äge! Õigesse kohta maandudes ja pidurdades sai seda kurvi väga-väga kiirelt läbida. Eks rada esitas hea väljakutse, sest üks mees suutis seda 2s kiiremini läbida kui teised 
Aga ega pole lihtne kõiki raja "nippe" selgeks saada, kui enne finaali sai sõita 3x5min (+6min soojendust). Ja nende jooksul tuli ka mootorit+autot häälestada ja tulemus kirja saada. Tagantjärgi tarkus - tulnuks teha üks või paar trennipäeva.
Eks Käver tõestas Tartus ja Jonas nüüd Luigel, et TRENNI TULEB TEHA. Järgmisel aastal tõenäoliselt buggy kolme parima hulka enam ilma eelneva trennita ei tule. Täitsa tõsiselt kohe...

Aga ega pole lihtne kõiki raja "nippe" selgeks saada, kui enne finaali sai sõita 3x5min (+6min soojendust). Ja nende jooksul tuli ka mootorit+autot häälestada ja tulemus kirja saada. Tagantjärgi tarkus - tulnuks teha üks või paar trennipäeva.
Eks Käver tõestas Tartus ja Jonas nüüd Luigel, et TRENNI TULEB TEHA. Järgmisel aastal tõenäoliselt buggy kolme parima hulka enam ilma eelneva trennita ei tule. Täitsa tõsiselt kohe...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Ega Tartus ka enam järgmine aasta lihtaslt ei pääse , tuleb trampliin sealt hüppega tunnelisse , tunnelis alustuseks kolm väljapääsu (hiljem tuleb juurde), keegi ei tea ega näe kuhu satud , üks viib põllupeale , teine suurele ringile ja kolmas ajavõtust mööda . Hüpe tunnelisse toimub pimedas .Samal ajal toimub pukis võistlejate vahel pultide vahetus ja lõpuks ei tea keegi kelle autoga tunnelist välja sõidad . Nii et normaalseks rajaks jääb ainult Laitse , kui jääb. 


Repertuaarist "Ootame kuni kaineks saame - aga seni joome paar õlut." mõte? Väga hea, Tartu on ikka heade mõtete linn olnud.
Kas tunnelisse Tartu Vaim ka plaanitud on kes vastavalt oma suvale mudeleid äkki sissepääsust välja viskab?
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events