1:18 modified onroad klassi tulevik
Moderaatorid: ollo, harg, eikeikeik, nRainer
1:18 modified onroad klassi tulevik
Väiksemates gruppides on juba mõnda aega jutuks olnud 1:18 modified klassi teema, ehk kas lõpetada selle "klassi" (mis tegelikult on igasuguste reeglite puudumine) eksistents või jätkata veel.
Lõpetamismõtetele sunnib eelkõige võistlejate vähene arv, sisulise võistluse mitteeksisteerimine (võistlevad autod on nii erinevad, et mingit reaalset võidusõitu ei toimu), ülemotoriseeritus (ei ole selle skaala autod ehitatud NII kiiresti sõitmiseks, reaktiivmootoriga Fiat Punto on rajal küll võibolla koomiline, aga mitte kiire) ja jalaga tagumikku taguv võistluspäeva ajakava, sest 1:12 klass ilmselgelt tuleb ja vähemalt minu silmis omab võistlusklassina kindlasti suuremat potentsiaali.
Küsiks siis avalikult, mis härrased kaasvõistlejad arvavad? Kui palju on neid inimesi, keda 1:18 modifiedi lõpetamine reaalselt nutma ajab? Kui palju on selliseid, kes sõidaksid, kui see klass oleks, aga väga ei nuta, kui enam ei ole?
Arvamused oodatud mõistagi eelkõige endistelt ja praegustelt 1:18 modifiedi sõitjatelt, aga ka teistelt kaasvõistlejatelt, kelle päeva see oluliselt puudutab. Üks klass lisaks tähendab reaalselt ühte sõitu vähem kõigile teistele... võistlussõitude arvelt kokku hoida ei ole võimalik, päeva pikemaks ajada on keeruline, ainus reaalne "kokkuhoiu"võimalus on hommikuse trenniaja lühendamine. Võibolla suudame koolis kokku leppida hommikul varasema alguse, aga see ei ole veel kindel.
Lõpetamismõtetele sunnib eelkõige võistlejate vähene arv, sisulise võistluse mitteeksisteerimine (võistlevad autod on nii erinevad, et mingit reaalset võidusõitu ei toimu), ülemotoriseeritus (ei ole selle skaala autod ehitatud NII kiiresti sõitmiseks, reaktiivmootoriga Fiat Punto on rajal küll võibolla koomiline, aga mitte kiire) ja jalaga tagumikku taguv võistluspäeva ajakava, sest 1:12 klass ilmselgelt tuleb ja vähemalt minu silmis omab võistlusklassina kindlasti suuremat potentsiaali.
Küsiks siis avalikult, mis härrased kaasvõistlejad arvavad? Kui palju on neid inimesi, keda 1:18 modifiedi lõpetamine reaalselt nutma ajab? Kui palju on selliseid, kes sõidaksid, kui see klass oleks, aga väga ei nuta, kui enam ei ole?
Arvamused oodatud mõistagi eelkõige endistelt ja praegustelt 1:18 modifiedi sõitjatelt, aga ka teistelt kaasvõistlejatelt, kelle päeva see oluliselt puudutab. Üks klass lisaks tähendab reaalselt ühte sõitu vähem kõigile teistele... võistlussõitude arvelt kokku hoida ei ole võimalik, päeva pikemaks ajada on keeruline, ainus reaalne "kokkuhoiu"võimalus on hommikuse trenniaja lühendamine. Võibolla suudame koolis kokku leppida hommikul varasema alguse, aga see ei ole veel kindel.
ma ei tea, vaadates eelmise talvehooaja tulemusi siis neid kes sõitsid rohkem kui 1 kord on 7 inimest.
suvesarjal on neid inimesi 4 (mina isiklikult ei sõitnud kuna keskendusin vaid 1:5 klassile)
mina sõidaksin seda klassi hea meelega (sedaenam, et just tegin auto toimivaks ja esimest korda seadistasin vist enamvähem ära)
eile oli ka Oleviga selleteemaline diskussioon ja ma täiesti mõistan neid argumente ja vastulauseid selle klassi eksisteerimisele.
võistlejaid nüüd ka tõesti pole jalaga segada.
kui peab veab valima 1:18 vs 1:12 siis loomulikult 1:12 aga kuna kirjutatust Ollo poolt on näha mingit valgust tunneli lõpus 1:18 eksisteerimisele siis sõnastaksin endapoolse "hääletuse" nii: sõidaksin hea meelega, kui aga kaotatakse klassi siis ehk ehitan auto offroadiks ümber ja proovin kaka-openit sõita
suvesarjal on neid inimesi 4 (mina isiklikult ei sõitnud kuna keskendusin vaid 1:5 klassile)
mina sõidaksin seda klassi hea meelega (sedaenam, et just tegin auto toimivaks ja esimest korda seadistasin vist enamvähem ära)
eile oli ka Oleviga selleteemaline diskussioon ja ma täiesti mõistan neid argumente ja vastulauseid selle klassi eksisteerimisele.
võistlejaid nüüd ka tõesti pole jalaga segada.
kui peab veab valima 1:18 vs 1:12 siis loomulikult 1:12 aga kuna kirjutatust Ollo poolt on näha mingit valgust tunneli lõpus 1:18 eksisteerimisele siis sõnastaksin endapoolse "hääletuse" nii: sõidaksin hea meelega, kui aga kaotatakse klassi siis ehk ehitan auto offroadiks ümber ja proovin kaka-openit sõita

FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779
Nojaa... kahjuks on nüüd siis selline auto olemas, millega pole midagi teha...
Olgu, kaotame modi ära...
Aga äkki laseks stockis mootori näiteks vabaks... niikuinii seal ju praegu ei sõideta enam täpselt ühesuguste mootoritega... kasutaks stockis näiteks kummirehve ainsa piiranguna, siis saaksid tegelikult praktiliselt kõik sõita, kellel umbes sellises suuruses auto on... ja vaevalt seal ringiaegades erilist erinevust tuleb...
Ilmselt võiks stockis keelata ka nö pannika kered, siis ei ole ka mingeid aerodünaamilisi imesi saabumas sellesse klassi...
Olgu, kaotame modi ära...
Aga äkki laseks stockis mootori näiteks vabaks... niikuinii seal ju praegu ei sõideta enam täpselt ühesuguste mootoritega... kasutaks stockis näiteks kummirehve ainsa piiranguna, siis saaksid tegelikult praktiliselt kõik sõita, kellel umbes sellises suuruses auto on... ja vaevalt seal ringiaegades erilist erinevust tuleb...
Ilmselt võiks stockis keelata ka nö pannika kered, siis ei ole ka mingeid aerodünaamilisi imesi saabumas sellesse klassi...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Tõnis teab oma kogemusest rääkida kuidas muidu stock putukas kummirehvidega ja Mongoose BL-ig sõidab samakiiresti kui stock auto, eelmine aasta sai vist testitud!?
p.s. eelmises postis jäi mainimata teine mõte, et kui 5-7 inimese pärasst pidada siis on see vist mingi nõks üle 10% kohalolijatest?! seega kogu suure kamba võistluspäeva pikendada pole vast tõesti mõtet (aga samas võiks
)
Meph, ma nüüd sõitsin küll kõrvalt pole seda sõitu eriti vaadanudaga otse on nad tõesti kiired aga ise küll ei mäleta mingit erilist raskust kurvis!? problemaatiliseks läks siis kui keerasin tagadiffri täitsa kinni
p.s. eelmises postis jäi mainimata teine mõte, et kui 5-7 inimese pärasst pidada siis on see vist mingi nõks üle 10% kohalolijatest?! seega kogu suure kamba võistluspäeva pikendada pole vast tõesti mõtet (aga samas võiks

Meph, ma nüüd sõitsin küll kõrvalt pole seda sõitu eriti vaadanudaga otse on nad tõesti kiired aga ise küll ei mäleta mingit erilist raskust kurvis!? problemaatiliseks läks siis kui keerasin tagadiffri täitsa kinni

FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779
Mind ajab nutma.
Sest tegu on ainsa klassiga kus inimene saab midagi ehitada ning seda suhteliselt odavalt. Tahan teen teras põhja, tahan panen võimsama mootori. Üheski teises klassis talvel seda ei ole. Ja mis siis et tänasel päeval ei saa rääkida "võidusõidust", c'mon mehed. Vaadake sõitjate nägusid sõidu ajal ja peale seda. Selles klassis võistlejad on minuarvates ainsad inimesed kes tõsiselt naudivad iga rajal veedetud minutit, sest see millega nad oma ülikiirete autodega aeglasid ringiaegu sõidavad on nende endi kätetöö, mitte raamidesse surutud tehaselahendused. Ma isiklikult küll usun, et see on väärtus mida säilitada.
Ja tõsku käsi püsti see inimene kellel ei tulnud naeratus näole kui Einari püss sirgel lendu tõusis. Või kui Käver hiigelsuure tiiva peale muterdas.
Lisaks veel asjaolu, et suvaline järgmine klass kuhu 1:18 stockist üle minna maksab suurusjärgus 10 000 krooni, versus 2000 kroonine mootori/regu komplekt.
Ja isiklikust seisukohast tundub mulle saali 1:10 offroadi viljelemine oluliselt suurema vägistamisena. Seda enam et selles klassis on sõiduvõimalusi oi-oi kui palju. Mina tean, aga head EAMK esindajad, palun hääldage välja miks ei ole selle klassi kaotamist isegi aruteluks võetud.
Sest tegu on ainsa klassiga kus inimene saab midagi ehitada ning seda suhteliselt odavalt. Tahan teen teras põhja, tahan panen võimsama mootori. Üheski teises klassis talvel seda ei ole. Ja mis siis et tänasel päeval ei saa rääkida "võidusõidust", c'mon mehed. Vaadake sõitjate nägusid sõidu ajal ja peale seda. Selles klassis võistlejad on minuarvates ainsad inimesed kes tõsiselt naudivad iga rajal veedetud minutit, sest see millega nad oma ülikiirete autodega aeglasid ringiaegu sõidavad on nende endi kätetöö, mitte raamidesse surutud tehaselahendused. Ma isiklikult küll usun, et see on väärtus mida säilitada.
Ja tõsku käsi püsti see inimene kellel ei tulnud naeratus näole kui Einari püss sirgel lendu tõusis. Või kui Käver hiigelsuure tiiva peale muterdas.
Lisaks veel asjaolu, et suvaline järgmine klass kuhu 1:18 stockist üle minna maksab suurusjärgus 10 000 krooni, versus 2000 kroonine mootori/regu komplekt.
Ja isiklikust seisukohast tundub mulle saali 1:10 offroadi viljelemine oluliselt suurema vägistamisena. Seda enam et selles klassis on sõiduvõimalusi oi-oi kui palju. Mina tean, aga head EAMK esindajad, palun hääldage välja miks ei ole selle klassi kaotamist isegi aruteluks võetud.
Viimati muutis RandoM, 08.09.2009 13:34, muudetud 4 korda kokku.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Mina omaltpoolt olen pakkunud 1/18 modis 4wd reegli kaotamise, mis kindlasti oleks suurendanud sõitjate arvu. Ei võetud seda ettepanekut läbirääkimiste väärilisena arvesse, kuigi huvi Scalpeliga sõitmise vastu on mitmed isikud üles näidanud. Ma saan aru küll, et üks mudel on rohkem mudel kui teine mudel, aga sellise raketiklassi puhul ei ole tõesti vahet milline mudel on kõige rohkem mudel.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Ilmselt ei võetud arutlusse kuna see oleks võimaldanud 1:12 autodega seal sõita. See näitaja aga justkui kaob.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
mina võtaksin siinkohal endale (seega ülejäänud palun jätkake seda tulist arutelu:twisted:) neljapäeva õhtuni mõtlemisaega, eks siis lähen sõidan ja vaatan mis emotsioon mul tekib.
aga niikaua kirjutatu kommenteerimiseks pean ütlema, et see on tõesti tore ja fun kui saab ükskõik mida ehitada oma auto peale, ennast välja elada, minul näiteks raske juba sõita 50% gaasiga aga see-eest on huvitav katsetada ja proovida uusi asju ja lahendusi. Siinkohal peab mainima, et kodanik Einar Viira on igasusgu huvitavaid asju leiutanud mida minagi olen rippinud ja mõningaid ka täiustanud
väga lahe ja huvitav.
minule näitaks isiklikult ei meeldi 1:10 klass, ei stock ega ka vist modi, ok modi on vähemalt kiire, aga stocki kohta ei teki mul üldse mingit emotsiooni (siinkohal vist paljud tahavad meelde tuletada, et ma sõida ju ühte väga aeglast klassi, nimelt 1:5e, aga seal on juba muud mõnupõhjused;))
R0mm: minupoolt 1:18 4wd või mitte, sõida kuidas tahad, aga kahjuks mina ei otsusta
Scalpel tundub tõesti lahe auto olevat!
Edivn: hästi öeldud
p.s. ja ühegi teise auto ehitamist pole ma niipalju nautinud kui seda on "värdjas"
aga niikaua kirjutatu kommenteerimiseks pean ütlema, et see on tõesti tore ja fun kui saab ükskõik mida ehitada oma auto peale, ennast välja elada, minul näiteks raske juba sõita 50% gaasiga aga see-eest on huvitav katsetada ja proovida uusi asju ja lahendusi. Siinkohal peab mainima, et kodanik Einar Viira on igasusgu huvitavaid asju leiutanud mida minagi olen rippinud ja mõningaid ka täiustanud

minule näitaks isiklikult ei meeldi 1:10 klass, ei stock ega ka vist modi, ok modi on vähemalt kiire, aga stocki kohta ei teki mul üldse mingit emotsiooni (siinkohal vist paljud tahavad meelde tuletada, et ma sõida ju ühte väga aeglast klassi, nimelt 1:5e, aga seal on juba muud mõnupõhjused;))
R0mm: minupoolt 1:18 4wd või mitte, sõida kuidas tahad, aga kahjuks mina ei otsusta

Edivn: hästi öeldud

p.s. ja ühegi teise auto ehitamist pole ma niipalju nautinud kui seda on "värdjas"
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779
Minumeelest võiksid 1:18 modi ja 1:12 koos sõita... niikuinii praktiliselt sama mõõtu autod...
Ja palju siis eeldatavalt neid 1:12 rajale tuleb? 5? noh modisi kaa umbes sama palju... saab vahva sõidujagu autosi kokku ja sõidame... ja siis ju ongi kena... 1:12 sõidab ringile paar sekki eest ära neil omavahelist kaklemist, modiomad rallavad kaa... ja milline vahva sõiduharjutus kõigile, kui rada autosi täis...
Ja krooniline ajapuudus võistluspäevas kaa leevendunud, kui need ühel ajal rajal on...
Ja palju siis eeldatavalt neid 1:12 rajale tuleb? 5? noh modisi kaa umbes sama palju... saab vahva sõidujagu autosi kokku ja sõidame... ja siis ju ongi kena... 1:12 sõidab ringile paar sekki eest ära neil omavahelist kaklemist, modiomad rallavad kaa... ja milline vahva sõiduharjutus kõigile, kui rada autosi täis...
Ja krooniline ajapuudus võistluspäevas kaa leevendunud, kui need ühel ajal rajal on...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
2in1 ei tule vast kõne allagi mul on selline kahtlus, kuna üks on EFRA järgi täiesti eksisteeriv klassi ja tahab arenemist ja teine on lihtsalt tehtud et värdjad saaksid värdjate abil oma värdjalikke emotsioone värdjastavalt värdajastada 

FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779
Hundid söönud-lambad terved lahenduse ajagraafiku paindlikkuseks juba Olevile pakkusin. Kui kool ideed aktsepteerib siis usun et see läheb käiku.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Lahendus on uksed lahti kell 8 ja rajaehitajad samal ajal kohal (stardimaks neile n krooni odavam). Teised tulevad kohale 9.30 ja hakkavad kohe sõitma. See kas uksed kell 8 lahti saab (praegu kell 9) on punkt mille kohta kool peab oma arvamuse ütlema.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Miks ei võiks 1:18 stock ja modi koos sõita? Arvestust peaks eraldi.Stockis üles antud autod läbiks tehnilise kontrolli.Modilt nõuaks kummirehvi. Skalpelid lubaks ka modisse. Stockis on tase väga erinev.Kiiretel stockimeestel tekkiks kõva rebimine A-finaali ja samas mõnele modile ärategemise rõõm ka. Aeglased ja algajad saaksid B-finaalis kiireid segamata omavahel nagistada.
Kui mingil imetabasel kombel asi peakski sinnamaani jõudma, et 1/18 modi siiski sõitma jääb, siis võiks teha ikka nii, et ka scalpel ja muud tagaveolised ka sõita saaks ja kuna scalpelile kummirehve justkui ei tehta, siis ka foamid võiks lubatuks jääda.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Aga otsustaks siis ära, et mis saab...
Või kui on otsustatud, siis võiks ju otsuse välja hääldada...
Tahaks siis vastuseid küsimustele:
Kas 1:18 mod jääb?
Ja kui jääb, kas seal klassis saab siis sõita ka tagaveolisega... kas ikka jääb mootor ja akud ja rehvid vabaks?
EAMK arvamus/otsus oodatud...
Või kui on otsustatud, siis võiks ju otsuse välja hääldada...
Tahaks siis vastuseid küsimustele:
Kas 1:18 mod jääb?
Ja kui jääb, kas seal klassis saab siis sõita ka tagaveolisega... kas ikka jääb mootor ja akud ja rehvid vabaks?
EAMK arvamus/otsus oodatud...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Täna sündinud otsuse kohaselt 1:18 modified klassi ei tule. Võistlusklassina ei näe sel olevikku, minevikku ega tulevikku. Kui, siis tõesti juba täiesti "skalpelliklass", aga olles sellisega meie mattide peal sõita proovinud, ei olnud eriti tore. Isegi 1:12 jaoks on asi kohati väga "mägine" ja ebameeldiv.
Selle talve katsetusena tuleb 1:12 klass, kus on lubatud sõita ka väikeste mootoritega ja LiPo akudega, mahtuvuspiiranguga. Loomulikult ka suure mootoriga, NiMH akudega ja muude kombinatsioonidega.
Esimese etapi regamine on avatud http://register.modelcar.ee/
Selle talve katsetusena tuleb 1:12 klass, kus on lubatud sõita ka väikeste mootoritega ja LiPo akudega, mahtuvuspiiranguga. Loomulikult ka suure mootoriga, NiMH akudega ja muude kombinatsioonidega.
Esimese etapi regamine on avatud http://register.modelcar.ee/
Hea et sellele klassile nüüd lõpp sai. Hakkaski juba kuidagi kirevaks see onroadi võistluste seltskond minema.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Mhmh, tõsi. Igasuguseid kirevaid inimesi tuli tänu 1:18 mod klassile juurde. Einar (sõitis 6 võistlust), Akaver(6), meph(5),Arpo(3), Mait(3),Allan(2), Toomas Torv(2) ja... ega rohkem polnudki neid, kes üle ühe korra seda klassi sõitnud oleks. Kõik loetletud on tõepoolest täiesti uued tegijad ja nende olemasolu eest tuleb põlvili tänada 1:18 modified klassi. Esimesed 3 loetletud nimedest on sellest õnneks üle saanud, aga RandoM (kes ka korra selles klassis osalenud) ilmselgelt ei ole. Äkki oleks aeg...RandoM kirjutas:Hea et sellele klassile nüüd lõpp sai. Hakkaski juba kuidagi kirevaks see onroadi võistluste seltskond minema.
Ole hea ja vaata nüüd kes nimetatud inimestest (või veel parem, 1:18 klassidest üldiselt) on oma onroadi sõitmist putuka klassist alustanud.
Pealekasv, mitte olemasolevad sõitjad peaks olema EAMK põhimure. Tänane pööbel saab endaga iseseisvalt hakkama ning suudab otsustada mida sõita ja mida mitte. Mina näiteks olen üdini veendunud, et mitte üks tänane uus 1:10 Stocki sõitja (Rainer, Kusti, Einar, Mait, Jörg, Meph jpt) poleks selles klassis kui need kaks klassi puudu oleks. Kahju muidugi et tänased otsustajad seda ei näe, ehkki nende tähelepanu on sellele korduvalt ja korduvalt juhitud.
The downhill has begun.
Pealekasv, mitte olemasolevad sõitjad peaks olema EAMK põhimure. Tänane pööbel saab endaga iseseisvalt hakkama ning suudab otsustada mida sõita ja mida mitte. Mina näiteks olen üdini veendunud, et mitte üks tänane uus 1:10 Stocki sõitja (Rainer, Kusti, Einar, Mait, Jörg, Meph jpt) poleks selles klassis kui need kaks klassi puudu oleks. Kahju muidugi et tänased otsustajad seda ei näe, ehkki nende tähelepanu on sellele korduvalt ja korduvalt juhitud.
The downhill has begun.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
rofl @ Issi aga miks nende suuremate kiirete autodega sõidavad ainult need suured nii tõsiste nägudega onud? Kas see ei olegi siis lahe vää?
Kui Sa nüüd 1:10 modi klassile viitad, siis see ei olegi lahe.
Kui Sa nüüd 1:10 modi klassile viitad, siis see ei olegi lahe.
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Mitu "issiga võistlemas käijat" 1 aasta jooksul 1:18 stockist modisse üle läks? Küll mindi 1:18 stockist üle 1:10 stocki, mis on igati tervitatav nähtus.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Lahe on igati tore asi ja ma olen enamasti lahedate asjade poolt. Sellegipoolest ma ei arva, et laheduse alal peaks korraldama Eesti Meistrivõistlusi või karikavõistlusi. Või kui korraldataks, siis ei oleks sel kõigel mitte väga palju tegemist automudelismiga, sest laheduse absoluutskaalal on mänguautodega sõitmine keskmise maailmakodaniku arvates ilmselt kusagil nulli ja -273 vahepeal.
koomikud...
issiga või mitte aga väga lahe klass on, ja samamoodi nagu offroadis ja suvel onroadis on open kus saab iga roju tull mingi imeasjaga mille ta on kas ise ehitanud või siis mis on ammu tolmu kogunud ja sõita lihtsalt sellepärast et mudelid ei seisaks ja sisustada oma võistluspäeva aega...
enda algne mõte, et kui tõesti kaob see klassi siis ehitan offroadiks ümber ja sõidan openit on ka suht haihtunud kuna pole openis midagi talvel teha nii väikese autoga
ma pigem küsiksin, et kas ei võiks ära jätta seda 1:10 electric offroadi klassi, eelmine aasta oli seal mingi 4-5 aktiivset sõitjat ja see aasta ei sõid eeldatavasti ka Kärner enam, seega miinus üks!?
kui see ära jätta ja 1:18 teha nö openiks või siis lubada Scalpelid (või siis lihtsalt vedu vabaks teha ja piirata vaid suurus vms) siis oleks see klass kindlasti popim kui kui 1:10 el. offroad mis on igav ja tõesti tekitab tunde et krokodille õpetatakse tantsima!
ja terve hooaja jooksul käis ka 1:18 modist 2x rohkem inimesi läbi kui 1:10 offroadist, ma nagu siiani aru ei taha kuidagi saada (LOE: tahan aga ei oska saada) et miks tahetakse kaotada, vabandust vist juba kaotati, ära klass mis just hakkas tuul tiibadesse saama versus see, et kaotada klass mis populaarseks ei saanudki ja kus isegi juhuslikud inimesed ei võtnud osa?
või no kui tõesti neid offroadi sõitjaid on niiii palju na nende sõna maksab siis rohkem siis on ju ka kolmas variant, et lasta kõik need mainitud värdjad ja ebardid koos võistlust sõitma.
issiga või mitte aga väga lahe klass on, ja samamoodi nagu offroadis ja suvel onroadis on open kus saab iga roju tull mingi imeasjaga mille ta on kas ise ehitanud või siis mis on ammu tolmu kogunud ja sõita lihtsalt sellepärast et mudelid ei seisaks ja sisustada oma võistluspäeva aega...
enda algne mõte, et kui tõesti kaob see klassi siis ehitan offroadiks ümber ja sõidan openit on ka suht haihtunud kuna pole openis midagi talvel teha nii väikese autoga

ma pigem küsiksin, et kas ei võiks ära jätta seda 1:10 electric offroadi klassi, eelmine aasta oli seal mingi 4-5 aktiivset sõitjat ja see aasta ei sõid eeldatavasti ka Kärner enam, seega miinus üks!?
kui see ära jätta ja 1:18 teha nö openiks või siis lubada Scalpelid (või siis lihtsalt vedu vabaks teha ja piirata vaid suurus vms) siis oleks see klass kindlasti popim kui kui 1:10 el. offroad mis on igav ja tõesti tekitab tunde et krokodille õpetatakse tantsima!
ja terve hooaja jooksul käis ka 1:18 modist 2x rohkem inimesi läbi kui 1:10 offroadist, ma nagu siiani aru ei taha kuidagi saada (LOE: tahan aga ei oska saada) et miks tahetakse kaotada, vabandust vist juba kaotati, ära klass mis just hakkas tuul tiibadesse saama versus see, et kaotada klass mis populaarseks ei saanudki ja kus isegi juhuslikud inimesed ei võtnud osa?
või no kui tõesti neid offroadi sõitjaid on niiii palju na nende sõna maksab siis rohkem siis on ju ka kolmas variant, et lasta kõik need mainitud värdjad ja ebardid koos võistlust sõitma.
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779
Vastus küsimusele 1:10 offroad vs. 1.18 mod on tegelikult väga lihtne. Üks neist on VÕISTLUSKLASS, kus inimesed VÕISTLEVAD enamvähem ühesuguste autodega. Teine on (tõsi küll, suure hoole ja armastusega ehitatud) ebardite väljanäitus, kus igaüks on omamoodi kööbakas ja suudab hästi kiiresti järgmise seinani sõita ja/või igas kurvis 24 korda üle katuse käia, aga reaalset VÕIDUSÕITU enamvähemgi võrdsete autode vahel ei ole mitte kunagi toimunud ja ei hakka ka toimuma. Arvake ise, kumb on kumb.
Mis osavõtjate arvu puudutab, siis 1:10 offroadis oli eelmisel talvel 4 sõitjat, kes osalesid 7 etapist vähemalt viiel (ehk said täistulemuse kirja). See on 33% rohkem, kui 1:18 modis.
Mis osavõtjate arvu puudutab, siis 1:10 offroadis oli eelmisel talvel 4 sõitjat, kes osalesid 7 etapist vähemalt viiel (ehk said täistulemuse kirja). See on 33% rohkem, kui 1:18 modis.
Väheke vana teema aga äkki andestatakse.
Leidsin sellise vana teema: http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=4227
ja tuli idee et kuna mõned siin teemas tahtsid 1:18 modiga jätkata ja f1 tahaksid ka mõned sõita siis tekitada klass open, kus saavad kõik, kes mujal ei sõida. Ma ei kujuta küll ette mis rajal hakkaks juhtuma kui sellised autod kokku saaksid aga see on ka lihtsalt idee, mis mul pähe lõi ja sundis siia kirjutama.
Leidsin sellise vana teema: http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=4227
ja tuli idee et kuna mõned siin teemas tahtsid 1:18 modiga jätkata ja f1 tahaksid ka mõned sõita siis tekitada klass open, kus saavad kõik, kes mujal ei sõida. Ma ei kujuta küll ette mis rajal hakkaks juhtuma kui sellised autod kokku saaksid aga see on ka lihtsalt idee, mis mul pähe lõi ja sundis siia kirjutama.
Team Associated RC18MT Brushless / Hot Bodies Cyclone D4