EAMK 2010 OnRoad 1/4 Luigel !
Moderaatorid: ollo, harg, eikeikeik, nRainer
EAMK 2010 OnRoad 1/4 Luigel !
Reganute arvu järgi tundub, et äkki on jäänud rahval märkamata.
http://register.modelcar.ee/?action=eve ... eventid=81" onclick="window.open(this.href);return false;
http://register.modelcar.ee/?action=eve ... eventid=81" onclick="window.open(this.href);return false;
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: EAMK 2010 OnRoad 1/4 Luigel !
Võistluste asukoht:
Luige Baas
Luige alevik, Kiili vald
75401 Harjumaa
Trenn:
Laupäeval 17:00-21:00
Võistluspäev:
Trenn: 9:00
Koosolek: 11:20
Ajasõidud: 11:45
Finaalid: 15:40
Autasustamine: 20:00
Luige Baas
Luige alevik, Kiili vald
75401 Harjumaa
Trenn:
Laupäeval 17:00-21:00
Võistluspäev:
Trenn: 9:00
Koosolek: 11:20
Ajasõidud: 11:45
Finaalid: 15:40
Autasustamine: 20:00
akaver
http://shop.akaver.com
http://shop.akaver.com
Re: EAMK 2010 OnRoad 1/4 Luigel !
Selleks ajaks, kui Meph ja mina kohale jõudsime, olid Käver, Jonas ja co raja juba valmis saanud...

Ja mis juhtub, kui ei kannata raja kuivamist "moosiveest" ära oodata



Ja mis juhtub, kui ei kannata raja kuivamist "moosiveest" ära oodata



Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Re: EAMK 2010 OnRoad 1/4 Luigel !
Seda viga tõesti enam ei tee, et moosiveese raja peale sõitma lähen
3 tundi vist jebisin öösel seda autot puhtaks enne võistlust... siiamaani kleepub veits 
Aga jah... trimmerikogemus oli uus ja huvitav... fun sõita, aga päris võistlemiseks ma seda samas ei nimetaks... vähemalt sellise raja peal, mida meil hetkel on võimalik kasutada... ikka märkimisväärselt suuremat ja laiemat rada oleks vaja selliste masinate jaoks. Maarjamaal kahjuks selline aga puudub.
1/10 kohapealt meeldiv tõdeda, et tasapisi hakkan juba konkurentsivõimelist kiirust arendama, olgugi, et staabiilsus annab veel soovida... päeva naljakaim asi minu jaoks oli kolmas finaalsõit, kui esimesel minutil auto pilbasteks sõitsin, kiiruga komponendid kuidagi ligilähedasele kohale originaaliga võrreldes ajasin ja siis jubedalt vibava, tagaotsapidamiseta ja paremale poole kiskuva autoga oma päeva parima aja välja sõitsin
1/18... minu jaoks tüüpiline asjadekäik, poole päeva pealt oli see stockmootor surnud ja edasi käis lihtsalt kulgemine. Järgmiseks vaja ikka see LRP tjuuningmootor ära proovida.


Aga jah... trimmerikogemus oli uus ja huvitav... fun sõita, aga päris võistlemiseks ma seda samas ei nimetaks... vähemalt sellise raja peal, mida meil hetkel on võimalik kasutada... ikka märkimisväärselt suuremat ja laiemat rada oleks vaja selliste masinate jaoks. Maarjamaal kahjuks selline aga puudub.
1/10 kohapealt meeldiv tõdeda, et tasapisi hakkan juba konkurentsivõimelist kiirust arendama, olgugi, et staabiilsus annab veel soovida... päeva naljakaim asi minu jaoks oli kolmas finaalsõit, kui esimesel minutil auto pilbasteks sõitsin, kiiruga komponendid kuidagi ligilähedasele kohale originaaliga võrreldes ajasin ja siis jubedalt vibava, tagaotsapidamiseta ja paremale poole kiskuva autoga oma päeva parima aja välja sõitsin

1/18... minu jaoks tüüpiline asjadekäik, poole päeva pealt oli see stockmootor surnud ja edasi käis lihtsalt kulgemine. Järgmiseks vaja ikka see LRP tjuuningmootor ära proovida.
Re: EAMK 2010 OnRoad 1/4 Luigel !
Võistluspäev oli chill. Kuidagi ebatavaliselt rahulik, ilma märkimisväärsete intsidentideta rajal ning raja kõrva ning suviste Pärnu üritustega võrreldes uskumatult jahe ning tuuline. Aga eks selline see meie põhjamaine kliima juba kord on.
Korraldajate poolt vabandused 1:5 sõitjate ees, kes saavad karikad kätte järgmisel etapil.
Minu poolt vabandused 1:10 nitro finaali ära susserdamise osas.
Lahedaid võidusõite oli mitmeid, mingi moment tundus mulle, et trimmeritega hakkab finaalis veel kõvasti pusimist olema, aga Tõnu otsustas siiski poisikestele näidata kuidas sõita tuleb ning meph arvas miskipärast paremaks Allanilt renditud ralla sootuks ära kustutada.
1:10 nitros ei andnud Olev kellelegi sõnaõigust, ent Andres ja Mihkel pusisid poodiumi madalamate kohtade osas pikalt. Enda ämbri tõttu ei oska ma kahjuks öelda mis täpselt peale kümnendat minutit toimus, aga tundus, et nad esimesed 20 minutit sõitsid auto-autos. Kuniks Käveri vilauuelt X-Raylt kruvid eralduma hakkasid (See on tavapärane nähtus uue mudeli kasutuselevõtu puhul). (Jube mugav oleks siinkohal kindlasti mehaanikut süüdistada, aga see oleks vist sama mis endale kannaga varbale astuda, seega lepime kokku, et süüdi oli Einar (Sest ta oli ju nii kaugele ära läinud, et ta lihtsalt peab süüdi olema
) Riburadapidi irduvad kruvid said kiire lahenduse tänu Jonase ja Käveri ühispingutusele, aga mitmete boksipeatuste tulemusena oli Mihkel siiski püüdmatus kauguses.
Open tõotas päris huvitavat lõppu. Mingi moment olid kõik autod rajalt maas, mõnda parandati rohkem, teist jälle vähem. Kuldar oli kogu finaali ees, ent Jörg suutis 10-20 minuti vahel umbes kaks ja pool ringi neljaringilisest vahest tagasi võtta. Võttes arvesse aritmeetilisi keskmisi ning vana head kõhutunnet oleks võinud arvata ,et viimased kaks minutit finaalist võiksid olla pingelised juhul kui Jörg eksimusteta sõita suudab. Kahjuks lõpetas Kuldari võimalused purunenud tagumine veovõll ning Tiit Racing Inc. esindajal ei jäänud muud kui viimased kuus minutit uhkes üksinduses cruisida.
Elektriklassides sõideti taaskord kolm finaali
Modified klassis oli Jörg eelsõitudes selgelt kiireim, ent Lauri ei lasknud finaalis võidutsemisel jätkuda ning hõivas esikoha võites kaks esimest finaali. Olev, kes suutiski vist päeva jooksul selles klassis kuuest võistlussõidust vaid ühe terve mudeliga lõpetada tunnistas omaks teise positsiooni ning Jörg sättis end poodiumi madalamale astmele.
Stockis näitasid väga head minekut mõlemad Indrekud, ent Vallneri poodiumikohad jäid rajapiiretesse kinni ning Pajuste ei suutnud amorditorni terve võistluspäeva ühes tükis hoida. Mihkel Karro võttis siit klassist võidu, Indrek Pajuste teine ning hommikul sellele klassile sügava ükskõiksusega lähenenud, ent finaalideks siiski hoogu kogunud Andres Käver võttis kolmanda positsiooni
1:18 stockis ei andnud Urmas Leet kellelegi erilist sõnaõigust ning võitis kaks esimest finaali. Marek Leet ei pidanud paljuks võtta teine positsioon võttes kolmanda finaali võidu. Indrek Pajuste napsas kolmanda koha kahe noore (Andy Aron ja Kristjan Leet) eest (Häbi sul olgu, noortelt kommi ära võtma niiviisi
).
Rajal näeme raisk,
Rando Mere
Korraldajate poolt vabandused 1:5 sõitjate ees, kes saavad karikad kätte järgmisel etapil.
Minu poolt vabandused 1:10 nitro finaali ära susserdamise osas.
Lahedaid võidusõite oli mitmeid, mingi moment tundus mulle, et trimmeritega hakkab finaalis veel kõvasti pusimist olema, aga Tõnu otsustas siiski poisikestele näidata kuidas sõita tuleb ning meph arvas miskipärast paremaks Allanilt renditud ralla sootuks ära kustutada.
1:10 nitros ei andnud Olev kellelegi sõnaõigust, ent Andres ja Mihkel pusisid poodiumi madalamate kohtade osas pikalt. Enda ämbri tõttu ei oska ma kahjuks öelda mis täpselt peale kümnendat minutit toimus, aga tundus, et nad esimesed 20 minutit sõitsid auto-autos. Kuniks Käveri vilauuelt X-Raylt kruvid eralduma hakkasid (See on tavapärane nähtus uue mudeli kasutuselevõtu puhul). (Jube mugav oleks siinkohal kindlasti mehaanikut süüdistada, aga see oleks vist sama mis endale kannaga varbale astuda, seega lepime kokku, et süüdi oli Einar (Sest ta oli ju nii kaugele ära läinud, et ta lihtsalt peab süüdi olema

Open tõotas päris huvitavat lõppu. Mingi moment olid kõik autod rajalt maas, mõnda parandati rohkem, teist jälle vähem. Kuldar oli kogu finaali ees, ent Jörg suutis 10-20 minuti vahel umbes kaks ja pool ringi neljaringilisest vahest tagasi võtta. Võttes arvesse aritmeetilisi keskmisi ning vana head kõhutunnet oleks võinud arvata ,et viimased kaks minutit finaalist võiksid olla pingelised juhul kui Jörg eksimusteta sõita suudab. Kahjuks lõpetas Kuldari võimalused purunenud tagumine veovõll ning Tiit Racing Inc. esindajal ei jäänud muud kui viimased kuus minutit uhkes üksinduses cruisida.
Elektriklassides sõideti taaskord kolm finaali
Modified klassis oli Jörg eelsõitudes selgelt kiireim, ent Lauri ei lasknud finaalis võidutsemisel jätkuda ning hõivas esikoha võites kaks esimest finaali. Olev, kes suutiski vist päeva jooksul selles klassis kuuest võistlussõidust vaid ühe terve mudeliga lõpetada tunnistas omaks teise positsiooni ning Jörg sättis end poodiumi madalamale astmele.
Stockis näitasid väga head minekut mõlemad Indrekud, ent Vallneri poodiumikohad jäid rajapiiretesse kinni ning Pajuste ei suutnud amorditorni terve võistluspäeva ühes tükis hoida. Mihkel Karro võttis siit klassist võidu, Indrek Pajuste teine ning hommikul sellele klassile sügava ükskõiksusega lähenenud, ent finaalideks siiski hoogu kogunud Andres Käver võttis kolmanda positsiooni
1:18 stockis ei andnud Urmas Leet kellelegi erilist sõnaõigust ning võitis kaks esimest finaali. Marek Leet ei pidanud paljuks võtta teine positsioon võttes kolmanda finaali võidu. Indrek Pajuste napsas kolmanda koha kahe noore (Andy Aron ja Kristjan Leet) eest (Häbi sul olgu, noortelt kommi ära võtma niiviisi

Rajal näeme raisk,
Rando Mere
Viimati muutis RandoM, 31.05.2010 07:53, muudetud 1 kord kokku.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Re: EAMK 2010 OnRoad 1/4 Luigel !
Rando... sul on kirjaviga tekstis... 1/10 stockis ei olnud Vallner teine :p
Re: EAMK 2010 OnRoad 1/4 Luigel !
Korras, tänan tähelepanu juhtimise eest.meph kirjutas:Rando... sul on kirjaviga tekstis... 1/10 stockis ei olnud Vallner teine :p
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Re: EAMK 2010 OnRoad 1/4 Luigel !
Vallner oli viimase finaalsõidu teine,,,,,
Ülejäänud sõidud läksid servo nahka, kahjuks,,,, 


Team Associated 1/8 offroad.
Scumacher 3,5 1/10 onroad.
Virtual rc racing, VRC
Xray pan car 1/12 onroad
Scumacher 3,5 1/10 onroad.
Virtual rc racing, VRC
Xray pan car 1/12 onroad
Re: EAMK 2010 OnRoad 1/4 Luigel !
hea võistlus oli, aitähh kõigile!
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779
Re: EAMK 2010 OnRoad 1/4 Luigel !
Vägev võistlus oli küll jah! Sain aimu mis tähendab peaaegu ideaalse seadistusega autoga sõita, ülejäänu jäi kõik puldi ja auto vahelise tihendi taha kinni. Suur tänu selle kohapealt Olevile kes lahkelt jagas oma autot mulle
ja ka Allanit ning Karrosid.
Respect!

Respect!

EKV Suvekarikas 2009.a 1.koht 1/18 stock
Re: EAMK 2010 OnRoad 1/4 Luigel !
Tore võistluspäev oli. Kõik toimis ja rada oli minumeelest kõvasti etem, kui senine Pärnu. Eks vihm ja muud asjaolud vähendasid pidamise tekkimist, kuid finaalideks oli see juba päris hea ning sai juba kiiresti sõita
Au ja kiitust korraldajatele. Järgmisel etapil võiks juba parem ilm olla, saaks ehk laupäeval ka ühe korraliku trennipäeva teha, mis tekitaks ka hea pidamise pühapäevaks.
Mõned pildikesed ka...

Mõned pildikesed ka...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Re: EAMK 2010 OnRoad 1/4 Luigel !
Au ja kiitus hea võistluspäeva eest kuulub põhiliselt kõige suurema vaeva nägijatele Andresele ja Jonasele, kes sujuvalt oma laupäeva rajaehitusega sisustasid.
Taas kord leidis kinnitust fakt, et raja puhtakspuhumine ja mäkerdamine aitab pidamisele kaasa, rada oli õhtuks vaatamata vahepealsele vihmatibale tõesti juba peaaegu sõidetava pidamisega. Järgmisel korral ehk veelgi parem...
Minupoolsed tänud ka Rainerile nitro finaalis abistamise eest, kõigile modifiedi sõitjatele konkurentsi eest, õnnesoovid Laurile võidu puhul ja kohtumiseni järgmisel korral!
Taas kord leidis kinnitust fakt, et raja puhtakspuhumine ja mäkerdamine aitab pidamisele kaasa, rada oli õhtuks vaatamata vahepealsele vihmatibale tõesti juba peaaegu sõidetava pidamisega. Järgmisel korral ehk veelgi parem...
Minupoolsed tänud ka Rainerile nitro finaalis abistamise eest, kõigile modifiedi sõitjatele konkurentsi eest, õnnesoovid Laurile võidu puhul ja kohtumiseni järgmisel korral!
Re: EAMK 2010 OnRoad 1/4 Luigel !
Väga tore võistlus oli tõesti.Korraldus igati ladus.Asfalt ja pidamine palju parem kui Pärnus. Kahju ainult, et pukk vastu päikest asub, aga see vist rohkem minu kehva nägemise probleem.
Tore oleks ka tulemustelehele pilk peale visata.
Tänud korraldajatele ja järgmisel korral siis jälle...
Tore oleks ka tulemustelehele pilk peale visata.
Tänud korraldajatele ja järgmisel korral siis jälle...
Durango DEX 210
Asso B 6.1
Serpent 411
Serpent 411 Sport
Asso B 6.1
Serpent 411
Serpent 411 Sport
Re: EAMK 2010 OnRoad 1/4 Luigel !
Hobimaailmas täpselt õige asi olemas! Õige firma kirjadega kah.meph kirjutas:Osta nokamüts endale ja probleem lahendatud

Märten
Hobimaailm
Hobimaailm
Re: EAMK 2010 OnRoad 1/4 Luigel !
Paar pildikest siin kaa... :
http://nagi.ee/photos/tony012/sets/268051" onclick="window.open(this.href);return false;
http://nagi.ee/photos/tony012/sets/268051" onclick="window.open(this.href);return false;
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Re: EAMK 2010 OnRoad 1/4 Luigel !
aitähhh Mr. T
alati olen nõus maani kummardama pildistajate ees
alati olen nõus maani kummardama pildistajate ees

FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779