Onroad Endurance
Moderaatorid: ollo, harg, eikeikeik, nRainer
Onroad Endurance
EAMK 2013a kalendris 14.04 kirjas Onroad Endurance Saue Gümnaasiumi võimlas.
Kas teadjamad inimesed võiksid ära seletada, kuidas see üritus reaalselt välja näeb?
Kas teadjamad inimesed võiksid ära seletada, kuidas see üritus reaalselt välja näeb?
Re: Onroad Endurance
Indoor endurance Võistluskutse
https://docs.google.com/document/d/1Aoj ... pgzAjA/pub" onclick="window.open(this.href);return false;
Võistluskutse
2013 Indoor Endurance
Saue Gümnaasium
14. aprill 2013
2013a. Meeskondliku kestvussõidu tingimused:
Sõidu aeg on 6 tundi
Meeskonna moodustab 4 liiget (iga meeskonna liige peab sõitma vähemalt 30min)
Meeskonnas on lubatud kasutada kuni 2 mudelit ja 1 transponderit
Mudelid on kuni 1/10 mõõtkavas ning elektrimootoriga
Rehvid on vabad (võimalus soetada järgmise hooaja rehvid)
Aku vahetus on lubatud ainult boksialas, transpondri vahetus rajaboksis
Mehaanikuks on 1 meeskonna liige (täpne juhend selgub peale võistlustele registreerimise lõppu.
Kvalifikatsioon kestab 60 minutit ning arvestatakse kiireima järjestikuse 5 ringi tulemust.
Juhul kui sõidu ajal vajab rada parandmist peatab kohtunik vastava käsklusega sõidu, kõik sõitjad jäävad rajale seisma oma kohale, mudeleid sel ajal puutuda ei tohi, kohtuniku lubava märguandepeale jätkub sõit.
Võistlustasud
80 EURi võistkonna kohta
Registreerimiseks saata oma võistkonna nimi, liikmete nimed ja transpondri number meiliaadressile tlattik@gmail.com
Ajakava (esialgne!)
Treeningud 9:00
Kvalifikatsioon 10:00
Kestvussõidu start 11.30
Autasustamine hiljemalt 18.00
Auhinnad
Auhinnad paneb välja EAMK, ning valmistab Taivo Murumäe.
Treeningud
Treeningute võimalus on hiljemalt võistluspäeva hommikul.
.
Viited:
Registreerimine -
Facebook event: https://www.facebook.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Foorumi arutelu - http://www.mudelismifoorum.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;
Raja infrastruktuur
Juhtimispukk ( 2 korruse rõdult )
Boksitee (rajaga samal tasapinnal)
Boksiala ( 2 korruse rõdul )
WC asub 1 korrusel
220V elektri võimalus
Parkimine
Kõigile gümnaasiumi ees olevas parklas
Toitlustamine
Puudub
Korraldajad soovitavad võistlejatel kaasa võtta
Pikendusjuhe (~25m)
Töölaud ja tool
Sisejalanõud on kohustuslikud!!!
Ajavõtt
AMB personaalne transponder
Transpondereid on võimalik rentida (märkida registreerimisel)
Kohtunikud/Korraldajad
Ajavõtt: Rainer Ressar
Rajakohtunikud: Lisatakse
Peakorraldaja: Rando Mere (+372 55 26421)
Raja eest vastutav: Tõnis Lattik
EAMK vaatleja: Lisatakse
Published by Google Drive–Report Abuse–Updated automatically every 5 minutes
https://docs.google.com/document/d/1Aoj ... pgzAjA/pub" onclick="window.open(this.href);return false;
Võistluskutse
2013 Indoor Endurance
Saue Gümnaasium
14. aprill 2013
2013a. Meeskondliku kestvussõidu tingimused:
Sõidu aeg on 6 tundi
Meeskonna moodustab 4 liiget (iga meeskonna liige peab sõitma vähemalt 30min)
Meeskonnas on lubatud kasutada kuni 2 mudelit ja 1 transponderit
Mudelid on kuni 1/10 mõõtkavas ning elektrimootoriga
Rehvid on vabad (võimalus soetada järgmise hooaja rehvid)
Aku vahetus on lubatud ainult boksialas, transpondri vahetus rajaboksis
Mehaanikuks on 1 meeskonna liige (täpne juhend selgub peale võistlustele registreerimise lõppu.
Kvalifikatsioon kestab 60 minutit ning arvestatakse kiireima järjestikuse 5 ringi tulemust.
Juhul kui sõidu ajal vajab rada parandmist peatab kohtunik vastava käsklusega sõidu, kõik sõitjad jäävad rajale seisma oma kohale, mudeleid sel ajal puutuda ei tohi, kohtuniku lubava märguandepeale jätkub sõit.
Võistlustasud
80 EURi võistkonna kohta
Registreerimiseks saata oma võistkonna nimi, liikmete nimed ja transpondri number meiliaadressile tlattik@gmail.com
Ajakava (esialgne!)
Treeningud 9:00
Kvalifikatsioon 10:00
Kestvussõidu start 11.30
Autasustamine hiljemalt 18.00
Auhinnad
Auhinnad paneb välja EAMK, ning valmistab Taivo Murumäe.
Treeningud
Treeningute võimalus on hiljemalt võistluspäeva hommikul.
.
Viited:
Registreerimine -
Facebook event: https://www.facebook.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Foorumi arutelu - http://www.mudelismifoorum.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;
Raja infrastruktuur
Juhtimispukk ( 2 korruse rõdult )
Boksitee (rajaga samal tasapinnal)
Boksiala ( 2 korruse rõdul )
WC asub 1 korrusel
220V elektri võimalus
Parkimine
Kõigile gümnaasiumi ees olevas parklas
Toitlustamine
Puudub
Korraldajad soovitavad võistlejatel kaasa võtta
Pikendusjuhe (~25m)
Töölaud ja tool
Sisejalanõud on kohustuslikud!!!
Ajavõtt
AMB personaalne transponder
Transpondereid on võimalik rentida (märkida registreerimisel)
Kohtunikud/Korraldajad
Ajavõtt: Rainer Ressar
Rajakohtunikud: Lisatakse
Peakorraldaja: Rando Mere (+372 55 26421)
Raja eest vastutav: Tõnis Lattik
EAMK vaatleja: Lisatakse
Published by Google Drive–Report Abuse–Updated automatically every 5 minutes
Re: Onroad Endurance
minu ettepanek oleks teha kvalid oluliselt lühemad või siis üldse ära jätta ja kohad loosida... 6h on piisavalt pikk aeg et 83 korda kohti vahetada
Re: Onroad Endurance
Kvali käib kenasti ka trenni eest... Igas tiimis on ju vähemalt pooled, kes peavad puha võõra autoga sõitma...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Re: Onroad Endurance
Esimene võistkond olemas.
Keila noortekeskuse mudeliring.
Raido Tsekanjuk
Henri Nurmela
Martti Zeiger
Kristo Martin Paat
Autod Serpent 411 ja 411 RTR
Keila noortekeskuse mudeliring.
Raido Tsekanjuk
Henri Nurmela
Martti Zeiger
Kristo Martin Paat
Autod Serpent 411 ja 411 RTR
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Re: Onroad Endurance
Teine võistkond siis kaa...
Tõnis Lattik
Reimo Kosk
Kalev Lukk
Gert Roosipõld
Autod Serpent 411 TE ja Serpent S100
Tõnis Lattik
Reimo Kosk
Kalev Lukk
Gert Roosipõld
Autod Serpent 411 TE ja Serpent S100
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Re: Onroad Endurance
Hmmm.
variant a) ehitan vesijahutuse onroad autole
variant b) lõhun kahte või enamat mootorit, mõnda regu ja kulutan kolm või rohkem jooksu rehve ning liiga palju närve.
Elektrikad ei sõida tunde mitte ainult seepärast et aku ei kesta, nad on disainitud teiseks otstarbeks. Peale materjalikao on suhteliselt tülikas mitukümmend korda akut vahetada ja autot jahutada. Muidugi ma loodan, et see üritus teil õnnestub, nagu ma loodan iga eamk kogunemise puhul, aga ma tahtsin ikka öelda, mis näiteks mind ja küllap ka ülejäänud sinise-telgi-tiimi sellisest asjast eemale hoiab. Suvel ja nitro off-roadis olen kohe käsi, võib-olla tasuks EAMK ressursse järjekordse night-endurance korraldamisele suunata.
variant a) ehitan vesijahutuse onroad autole
variant b) lõhun kahte või enamat mootorit, mõnda regu ja kulutan kolm või rohkem jooksu rehve ning liiga palju närve.
Elektrikad ei sõida tunde mitte ainult seepärast et aku ei kesta, nad on disainitud teiseks otstarbeks. Peale materjalikao on suhteliselt tülikas mitukümmend korda akut vahetada ja autot jahutada. Muidugi ma loodan, et see üritus teil õnnestub, nagu ma loodan iga eamk kogunemise puhul, aga ma tahtsin ikka öelda, mis näiteks mind ja küllap ka ülejäänud sinise-telgi-tiimi sellisest asjast eemale hoiab. Suvel ja nitro off-roadis olen kohe käsi, võib-olla tasuks EAMK ressursse järjekordse night-endurance korraldamisele suunata.
Jonas Nahkor
Team Xray
Team Xray
Re: Onroad Endurance
Jonas, ma ei tea, mis maailmas Sa elad... Haruldaselt rumal arvamus, et onroad autoga ei ole võimalik sõita rohkem, kui 10 minutit tunnis...
Mul sõidavad ringi autod ringis 90 minutit järjest... Vahepeal ainult akuvahetused...
Tiimi peale on ju 2 autot, sõida ühega 10 min ja teisega kah 10 min... Niimoodi on auto koormus ju umbes sama, mis trennipäeval... Akusi sinise telgi inimestel vist on, minu rehkendus näitab, et kui 2 auto kohta on kokku 4 akut, siis on akude varu täiesti piisav...
Endurance sõitu ei pea kindlasti sõitma kangeima võimaliku timinguga jne...
Kõik rehvid tulebki ju ribadeks sõita, alates suvehooajast on meil uus ametlik rehv, vanu pole nagu mõtet hoida...
Mul sõidavad ringi autod ringis 90 minutit järjest... Vahepeal ainult akuvahetused...
Tiimi peale on ju 2 autot, sõida ühega 10 min ja teisega kah 10 min... Niimoodi on auto koormus ju umbes sama, mis trennipäeval... Akusi sinise telgi inimestel vist on, minu rehkendus näitab, et kui 2 auto kohta on kokku 4 akut, siis on akude varu täiesti piisav...
Endurance sõitu ei pea kindlasti sõitma kangeima võimaliku timinguga jne...
Kõik rehvid tulebki ju ribadeks sõita, alates suvehooajast on meil uus ametlik rehv, vanu pole nagu mõtet hoida...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Re: Onroad Endurance
Tõesti, mis ma ikka vaidlen. Tehke ja veetke ilusti aega, meie tiimil niiehknaa motikriis hetkel selle saali-spordiga, niiet õiget sõnaõigust pole.
Jonas Nahkor
Team Xray
Team Xray
Re: Onroad Endurance
Otsin autoga tiimi kus sõita.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Re: Onroad Endurance
Kolmas tiim regatud...
Young Guns
Ron Mamers
Jonas Nahkor
Art Hendrik Tiit
Jörg Miikael Tiit
Serpent ERYX ja Serpent 411 FF
Young Guns
Ron Mamers
Jonas Nahkor
Art Hendrik Tiit
Jörg Miikael Tiit
Serpent ERYX ja Serpent 411 FF
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Re: Onroad Endurance
Kaspar Kivilo otsib meeskonda ja pakub sõitma XRAY T3 mudeli (4.5T, 13.5T või 17.5T).
TiitRacingInc.
Klikka lingil!
_________________________
Radadel:
XRAY T2 / Gens Ace 17.5T
XRAY T3 / Tekin 4.5T
MCD RaceRunner V4 / Zenoah 26cc
Õhus:
Blade mCX
Veebis:
VRC PRO
Klikka lingil!
_________________________
Radadel:
XRAY T2 / Gens Ace 17.5T
XRAY T3 / Tekin 4.5T
MCD RaceRunner V4 / Zenoah 26cc
Õhus:
Blade mCX
Veebis:
VRC PRO
Re: Onroad Endurance
Alex ja Veljo Vainokivi otsivad meeskonda, kus sõita. Autoks Xray T3, mootor 17,5T.
Re: Onroad Endurance
Võistkond MCD
Risto Haug
Tanel Kauna
Hendrik Lainemäe
Tõnu Tooming
XRAY T4 ja Serpent 411
Risto Haug
Tanel Kauna
Hendrik Lainemäe
Tõnu Tooming
XRAY T4 ja Serpent 411
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Re: Onroad Endurance
Igast võistkonnast 1 liige rajal kogu aeg...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro