23. august Pärnu Eesti KV/MV etapp RC onroad
Moderaatorid: ollo, harg, eikeikeik, nRainer
23. august Pärnu Eesti KV/MV etapp RC onroad
Juba sel pühapäeval!
http://www.modelcar.ee/news.php?news_id=78
EAMK lehel ka tulemused uuendatud ja sarjade hetkeseis üleval.
Registreerimise lõpp reedel 18:00, ärge hiljaks jääge
http://www.modelcar.ee/news.php?news_id=78
EAMK lehel ka tulemused uuendatud ja sarjade hetkeseis üleval.
Registreerimise lõpp reedel 18:00, ärge hiljaks jääge
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Rendiks mehaaniku Nitro 1/10 finaaliks.
Registreerimise lõpp täna kell 18:00
Ette tänades,
Ranno
Registreerimise lõpp täna kell 18:00
Ette tänades,
Ranno
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Kuidagi vaikne tõesti, just suur võitlus peaks tulema koha peale stockis, kolm meest kõik ühe võiduga peaaegu samal pulgal ju...OnuTom kirjutas:Aru ma ei saa! Viimane võimalus kodukamaral värskes õhus aja peale sõita ja stock klassis registreerunuid 9!? Kas tõesti hakkab ka see välja surema?
Kellele ma need rehvid siis tellisin?
Aga modis tahaks värsket offroadi eesti meistrit seljatada, kui ta välja julgeb ilmuda
Jonas Nahkor
Team Xray
Team Xray
Ollo jutt klapib, mõnes mõttes kahjuks, kuna kõik 1:5e sõitjad olid Meistrikateks tulnud ikka meistrikaid sõitma aga see selleks.
tahaks traditsiooniliselt tänada kõiki kes tegid selle suvehooaja lõpuvõistluse huvitavaks, raskes, naljakaks ja üleüldse selle ära organiseerisid.
Kahe Carsoni sõitjaga oli osa rendilepingust see, et Grim Reaper sõidetakse katki, kuna üldarvestuse 3. koht oli kaalul (nimelt mina 2 punkti Grimmist maas) aga Hr. Terras oli nii lahke ja täitis selle ülessande veatult ja stiilitundega omal käel
ok ok, see viimane lõik on nali, sport võidab!
tahaks traditsiooniliselt tänada kõiki kes tegid selle suvehooaja lõpuvõistluse huvitavaks, raskes, naljakaks ja üleüldse selle ära organiseerisid.
Kahe Carsoni sõitjaga oli osa rendilepingust see, et Grim Reaper sõidetakse katki, kuna üldarvestuse 3. koht oli kaalul (nimelt mina 2 punkti Grimmist maas) aga Hr. Terras oli nii lahke ja täitis selle ülessande veatult ja stiilitundega omal käel
ok ok, see viimane lõik on nali, sport võidab!
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779
Seda jah.Kahju,sest see oli Kustil kogu suve parim sõit Aga noh,siis on nii.Järgmine hooaeg sõidab ta loodetavasti kiiremini. Ja omalt poolt ka kiidusõnad korraldajatele ja kõigile lahketele ja toredatele inimestele!ollo kirjutas:Eem.... mis mõttes? Eesti MV ei lähe elektriklassidel karikasarja arvestusse, sellepärast on neil 4 etappi ja Openil, 1:10 nitrol, 1:5'l 5 etappi, kui sa nüüd seda silmas pead.Toomased kirjutas: Aga tulemustes millegipärast osades klassides viimane võistlus kirjas polegi
yokomo b-max 2, team associated b4.1, team associated rc8
Võistlus oli tõesti vinge, et Tõnu ei sõitnud oli üllatuseks ja tekitas väga kriitilist üldarvestuse seisu muutumist (kõigil kolmel võrdsed võimalused II ja III kohale ning ühel üldarvestus kohast väljajäämine)
Seekord sai pikal sirgel ka gaas põhja lajatatud ....... uhhh küll oli hea ka seda vasakpöörde kurvis jätkata ......... kahju tõesti, et Grim just seal mulle ette jäi mis talle ka saatusliku ja juba praoga oleva servo horni lõpliku purunemise kaasa tõi aga sellise murdosa sekundi jooksul pole võimalik tõesti vaadata kes seal kurvis spinne teeb ........ (siinkohal oleks rajakohtuniku infot olnud hädasti vaja)
Mingi järjekordne tagant sissesõit pidurdavale Grimmile tõi ka kaasa stoppari mis krt kestis suisa 8-9 sekundit ......... kes teab mis siis oleks saanud kui seda poleks olnud .......... ehk oleks meil allaniga olnud ka kakelungi esikoha peale
Nagu ka iga võistlus siis ka sellel korral puki esine vasak tagasipööre oli minu jaoks raja vaieldamatu lemmik koht kuhu sai külg ees sisse paiskuda .... lihtsalt super ........ ja kui see veel ka hästi välja tuli ......
Kokkuvõttes kui ma järgmisel hooajal servo saver-ile tugevdus kummirõngad ka peale panen mis sellel hooajal ununesid, ära kadusid või lihtsalt katki läksid siis ehk saan suurema kiirusel auto pöörama ka ning ei peaks kurve enam meeletult suurel raadiusel võtma.
Siinkohal tekkis ka küsimus, et finaalis kui kohtunik ütleb, et kiirem tuleb ja tuleks nagu mööda lasta siis kas seda kehtestatakse kohe juba algminutitel või poole finaali pealt või mismoodi need asjad käivad ?
Seekord sai pikal sirgel ka gaas põhja lajatatud ....... uhhh küll oli hea ka seda vasakpöörde kurvis jätkata ......... kahju tõesti, et Grim just seal mulle ette jäi mis talle ka saatusliku ja juba praoga oleva servo horni lõpliku purunemise kaasa tõi aga sellise murdosa sekundi jooksul pole võimalik tõesti vaadata kes seal kurvis spinne teeb ........ (siinkohal oleks rajakohtuniku infot olnud hädasti vaja)
Mingi järjekordne tagant sissesõit pidurdavale Grimmile tõi ka kaasa stoppari mis krt kestis suisa 8-9 sekundit ......... kes teab mis siis oleks saanud kui seda poleks olnud .......... ehk oleks meil allaniga olnud ka kakelungi esikoha peale
Nagu ka iga võistlus siis ka sellel korral puki esine vasak tagasipööre oli minu jaoks raja vaieldamatu lemmik koht kuhu sai külg ees sisse paiskuda .... lihtsalt super ........ ja kui see veel ka hästi välja tuli ......
Kokkuvõttes kui ma järgmisel hooajal servo saver-ile tugevdus kummirõngad ka peale panen mis sellel hooajal ununesid, ära kadusid või lihtsalt katki läksid siis ehk saan suurema kiirusel auto pöörama ka ning ei peaks kurve enam meeletult suurel raadiusel võtma.
Siinkohal tekkis ka küsimus, et finaalis kui kohtunik ütleb, et kiirem tuleb ja tuleks nagu mööda lasta siis kas seda kehtestatakse kohe juba algminutitel või poole finaali pealt või mismoodi need asjad käivad ?
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Sellega on sellised lood, et kui tagant läheneb ringiga järele jõudev auto, siis antakse sulle sellest teada. Kasvõi esimesel minutil. Kui sa suudad tal eest ära sõita, ei ole kohustust mööda lasta. Samas tema edenemist sa ühelgi moel takistada ei tohi, ehk kui ta endiselt läheneb ja see olukord hakkab tema sõitu segama (= ta peab tempot vähendama, varem pidurdama või hakkama oma trajektoore muutma), tuleb ta mööda lasta.Sinuhobi kirjutas: Siinkohal tekkis ka küsimus, et finaalis kui kohtunik ütleb, et kiirem tuleb ja tuleks nagu mööda lasta siis kas seda kehtestatakse kohe juba algminutitel või poole finaali pealt või mismoodi need asjad käivad ?
Samal ringil või ringi(de)ga maas olevat, aga näiliselt kiiremini liikuvat autot ei ole finaalis kohustust mööda lasta, sellisel juhul tuleb taganttulijal omal leida möödumiskoht. Samas kui taganttulija on juba oma nina kuhugi vahele saanud, siis talle "peale keerata" ei tohi, vaid tuleb ruumi jätta, isegi kui see tähendab oma koha kaotamist.
Pikas finaalis sihilikult "katmine" omab Eesti tingimustes pointi ainult väga võrdsete konkurentide vahel või siis lõpuminutitel oma koha säilitamise nimel. Finaali alguses ei ole erilist pointi hakata katma rajal sekund kiiremaid ringe sõitvat konkurenti, kui te just ainult kahekesi võidu ei sõida. Muidu juhtub see, et niikaua kui te omavahel nügite, sõidavad teised eest ära/järgi/mööda ja/või lõpetate mõlemad koos katkiste autodega rajaservas.
Tänud ........ väga asjakohane !
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Suvehooaeg onroadi osas nüüd siis läbi. Tänud kõigile, kes asja võimalikuks tegid, kaasvõistlejatele ja muidu mölisejatele Viimase etapi pildid siin - http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... 09_4_parnu
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Erki juba teist korda mainib võistluspäeva LÕPUS, et võistluspäeva ALGUSES võiks teha ühispildi
minugimeelest hea mõte, siin ka väike näide:
www.redrc.net
kas hakkame harjutama Sauel? võtame traditsiooniks?
terv,
p.s. põhjuks miks ennem võistlust on obvious, siis on kõigil silmad võistlushimu täis ja keegi ei ole lahkunud ega näoga nagu *&%¤#/&%* kuna keegi talle sisse sõitis vms
minugimeelest hea mõte, siin ka väike näide:
www.redrc.net
kas hakkame harjutama Sauel? võtame traditsiooniks?
terv,
p.s. põhjuks miks ennem võistlust on obvious, siis on kõigil silmad võistlushimu täis ja keegi ei ole lahkunud ega näoga nagu *&%¤#/&%* kuna keegi talle sisse sõitis vms
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779
Kui Allan võistluste eel (võistlejate koosoleku järel?) rahva koos mudelitega kokku ajab, siis Lauri võib (fotoka kaasasoleku puhul) pilti teha.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
see oleks parim aeg tõestilauri kirjutas:Kui Allan võistluste eel (võistlejate koosoleku järel?) rahva koos mudelitega kokku ajab, siis Lauri võib (fotoka kaasasoleku puhul) pilti teha.
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd