1. leht 1-st

29. august Eesti KV 4. etapp, offroad Tartus

Postitatud: 24.08.2009 16:35
Postitas Jörg777
Millal regamine algab?Võistluseni aega alla nädala!

Postitatud: 24.08.2009 16:48
Postitas rrestov
Jeps, mul oleks sama küsimus !

Postitatud: 24.08.2009 17:29
Postitas ziim999
Regamine algab täna õhtul: http://register.modelcar.ee/?action=eve ... eventid=42

*Lisainfoks veel niipalju, et kohapeal on võimalik osta sööki-jooki.
*Hea ilma korral rada reedel kõigile trenniks avatud.

Postitatud: 25.08.2009 16:21
Postitas rallyart
Keegi telkidega ka kohal? Poeks ka kuhugi telki :D

Postitatud: 25.08.2009 20:09
Postitas Toomased
Kas kuskil mingi ajakava ka on? Kas on ühe või kahepäevane üritus? Küsin,kuna eelkirjutaja telgikohta tahab.

Postitatud: 25.08.2009 20:27
Postitas rallyart
Pole oluline küll aga kui ilmaolud kihva kisuvad siis võiks mingi kuiv paik olla

Postitatud: 25.08.2009 21:29
Postitas männikmees
kas reedel rada treeninguks avatud :roll:

Postitatud: 25.08.2009 21:46
Postitas rallyart
Pean Hommikul kell 5 startima Tallinnast :S

tahaks reedel minna aga paps ei luba :S

Vaatab , kuidas unise peaga tuleb sõit välja

Postitatud: 25.08.2009 23:25
Postitas olerex
Welcome to life! :roll:

Postitatud: 26.08.2009 07:13
Postitas ziim999
Toomased kirjutas:Kas kuskil mingi ajakava ka on? Kas on ühe või kahepäevane üritus? Küsin,kuna eelkirjutaja telgikohta tahab.
Ajakava tuleb, reedene päev on nö. võistluste raamest väljas - kes tahab see sõidab.. Seega ühepäevane üritus
Telkida saab vajadusel raja ääres.

Postitatud: 26.08.2009 10:46
Postitas rrestov
rallyart kirjutas:Pean Hommikul kell 5 startima Tallinnast :S

tahaks reedel minna aga paps ei luba :S

Vaatab , kuidas unise peaga tuleb sõit välja
Hehe , sa pole ainuke , kes nii vara tõusma peab, me peame kell 4.30, kuna seal mnt peal on kiiruskaamerad ja me ei viitsi sõita koguaeg 90-ga niisiis peame teist kaudu minema ja see võtab ka veelaega . ;) Niiet edu !

Postitatud: 26.08.2009 11:42
Postitas olerex
rrestov kirjutas:
rallyart kirjutas:Pean Hommikul kell 5 startima Tallinnast :S

tahaks reedel minna aga paps ei luba :S

Vaatab , kuidas unise peaga tuleb sõit välja
Hehe , sa pole ainuke , kes nii vara tõusma peab, me peame kell 4.30, kuna seal mnt peal on kiiruskaamerad ja me ei viitsi sõita koguaeg 90-ga niisiis peame teist kaudu minema ja see võtab ka veelaega . ;) Niiet edu !
Btw. Kiiruskaamerad hakkavad tööle kõige varem 30. aug, hiljemalt 30. nov.

Ja tegelt on asi ju nii, et pikemat ja raskemat teed pidi sõitmine, mis võtab veel rohkem aega ja mille pärast te varem tõusete, on suisa mõtetu, või mis? Te kaotate ju aega ja ületate kiirust, mis pole iseendale kuidagi kasulik... My .02$

Postitatud: 26.08.2009 11:49
Postitas rallyart
kas HPI tuleb oma telgiga? ... tahaks telki aga engal pole :D

Postitatud: 26.08.2009 12:28
Postitas RandoM
Võta oma laud kaasa ja Hobbybox pakub sulle katust. Häid lambaid pidavat palju ühte lauta mahtuma.

Postitatud: 26.08.2009 12:47
Postitas rallyart
No väga hea :D

Postitatud: 26.08.2009 12:56
Postitas rrestov
olerex kirjutas:
rrestov kirjutas:
rallyart kirjutas:Pean Hommikul kell 5 startima Tallinnast :S

tahaks reedel minna aga paps ei luba :S

Vaatab , kuidas unise peaga tuleb sõit välja
Hehe , sa pole ainuke , kes nii vara tõusma peab, me peame kell 4.30, kuna seal mnt peal on kiiruskaamerad ja me ei viitsi sõita koguaeg 90-ga niisiis peame teist kaudu minema ja see võtab ka veelaega . ;) Niiet edu !
Btw. Kiiruskaamerad hakkavad tööle kõige varem 30. aug, hiljemalt 30. nov.

Ja tegelt on asi ju nii, et pikemat ja raskemat teed pidi sõitmine, mis võtab veel rohkem aega ja mille pärast te varem tõusete, on suisa mõtetu, või mis? Te kaotate ju aega ja ületate kiirust, mis pole iseendale kuidagi kasulik... My .02$

nojaaah siis !

Postitatud: 26.08.2009 19:09
Postitas rallyart
RandoM kirjutas:Võta oma laud kaasa ja Hobbybox pakub sulle katust. Häid lambaid pidavat palju ühte lauta mahtuma.

Ma vaene mees , mul lauda pole, aga tabureti leiab küll!

Noh mis siin ikka! Väike Auto ,väike mees ja väike laud :D

Oleksin nö. poole lamba eest :D


Päikest, Kaspar ;)

Ajakava

Postitatud: 26.08.2009 19:35
Postitas akaver
Ajakava:

Trenn 8:00
Eelsõidud 9:00 10:30 12:00
Finaalid 14:00

Postitatud: 27.08.2009 10:58
Postitas reigo
Kas leidub keegi kellel oleks autos tartupoole sõites ruumi ühele inimloomale ja tema trimmerile?
Reigo
59035178

Postitatud: 27.08.2009 10:59
Postitas rrestov
reigo kirjutas:Kas leidub keegi kellel oleks autos tartupoole sõites ruumi ühele inimloomale ja tema trimmerile?
Reigo
59035178

Kus elad ?

Postitatud: 27.08.2009 11:07
Postitas rallyart
kus inimloom asub?

vaaatab võibolla isegi veab sul

Postitatud: 27.08.2009 12:57
Postitas Saabu
Tema asukoht on:
Asukoht: Tallinn/kohila

Postitatud: 27.08.2009 15:24
Postitas reigo
Just Asun kas Tallinnas või Kohilas.

Postitatud: 27.08.2009 15:26
Postitas rallyart
kust sind peale võtta?

me läheme hommikul kel 5 lasnamäelt välja?

Postitatud: 27.08.2009 22:41
Postitas nRainer
Kas kellegil on plaanis ka reedel kohale minna?

Postitatud: 27.08.2009 23:46
Postitas olerex
Tigude tiim on kohal ja ööbib vist ka tartu rajal - jõuame siuksel mõistlikul ajal, 8 või 9-paiku ehk.

Postitatud: 28.08.2009 00:10
Postitas Taits
Tean, et Rando ja Co stardib samuti reede hommikul.

Postitatud: 28.08.2009 06:37
Postitas frank40
Rada on kuiv ja kõva, pisut heinane(muru). Aga õhtuks lubab vihma! FR

Postitatud: 28.08.2009 20:02
Postitas reigo
Kaspar(rallyart) palun anna mulle oma telefoni nr.
Tuleksin peale tartumnt. Jüri sillalt

Postitatud: 28.08.2009 20:35
Postitas rallyart
Aga 56606087 :D

Me hakkame kell 5 tulema mingi 10 min läheb aega kuni sinna jõuame!

Kontsulteerime veel!


Päikest, Kaspar ;)

Postitatud: 30.08.2009 10:10
Postitas rallyart
Ei vedand mul!

Esimine mootor ribadeks!

Keps pooleks ja keps lõhkus kolvi ka veel ära

Luige jääb minu jaoks ära vast, . Kui juhuslikult ei redi kelleltgi!

Postitatud: 30.08.2009 12:10
Postitas lauri
Buggy klassi tase on ikka meeletult tõusnud (või vähemalt võdsustunud).
Eelsõidus üks katus ja terve seltskond oli rongina eest kadunud. 5 meest oli vist umbes 4-5 sekundi sees lõpuks :) Finaalis tundsin esimest korda, kuidas 7. stardikohalt start mõjutas lõpptulemust. Taivo pääses esimeste ringidega kergelt 10-konna sekundi kaugusele ja lõpuks suutis vahet ka suurendada. Minu finaal läks osalt mootori nahka (oma viga). Seade oli veidi liiga rikas ja sõidu jooksul läks väga rikkaks. Arpo küll ülevalt nõela keeras ideaalselks, kuid alt ots oli ikkagi meeletult rikas ja seega ka boksis üks suremine. Kusjuures mõlemad parempoolsed rattamutrid olid sõidu jooksul lahti läinud. Tõenäoliselt põhjsutas seda muda täis ja raske ratas?! Nüüd siis 4 buggy võistlust ja igaühel erinev võitja, õnnitlused Taivo "is back" Murumäele 8)


Tänud kõigile + boksis/rajal aidanud Arpo, Rainer, Romm, Jonas ja Bruno.

Postitatud: 30.08.2009 12:34
Postitas meph
Tore võistlus oli... sai lõpuks rajale sobiv rehv leitud ning mudel isegi hakkas kurvides keerama :) Seda küll nii kaua kuni kuiv oli. Teine finaalsõit tänu märjale seega muutus päris huvitavaks. Lõpuks võit 0,13 sekundiga, seda küll tänu kaasvõistleja tehnilisele ebaõnnele veidi. Ise läksin enne võistluspäeva lõppu ära, kuna väsimus oli juba nii suur peal. Öösel sai 2h magatud ning poole kuue paiku tartu suunas liikuma hakatud.

Igatahes kokkuvõttes tore võistluspäev millega sai oma klassis suvesarja üldvõit vist ära vormistatud.

Postitatud: 30.08.2009 18:07
Postitas frank40
Rajalt leitud must vihmavari ja hall fliis valgete kirjadega varrukatel. Ju siis keegi kiirustates unustas! FR

Postitatud: 30.08.2009 18:18
Postitas lauri
Mõni pilt, peamiselt autasustamisest. Tartu mehed olid juba jõudnud hakata koju sõitma - http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... 09_4_tartu

Kes veel pilte tegi ja viitsib üles laadida, siis võin veebiserveri ruumi pakkuda.

Postitatud: 30.08.2009 19:54
Postitas Toomased
Kordaläinud päev oli,tänud korraldajatele!Kustil auto kestis,akud samuti.Tulemuseks finaalide 4,3 ja 2koht. Ootame järgmist etappi! :lol:

Postitatud: 30.08.2009 20:02
Postitas R0mm
Minu poolt õnnitlused Taivole. Ma juba kartsin, et sõda on ta täitsa kihva keeranud, aga tundub, et siiski on teinud tugevamaks ja õpetanud minema ka läbi kõige paksema muda eesmärgi poole. Lihtsalt vahepeal on natuke õnne puudu jäänud. Aga eks tal ole ikka raskem ka kui varem, sest teised on palju trenni teinud ja tase on tõepoolest ühtlaselt kõrgeks muutunud.

Postitatud: 30.08.2009 21:03
Postitas RandoM
Tipp-topp üritus. Mõnus rada ning ma olen jätkuvalt raja paremas otsas asuva ülikiire vasaku kurvi fänn :)

Taitsile õnnitlused võidu puhul. Sõidu poolest kõige lahedam show mida vaadata oli ilmselt bagi poolfinaali lõpuminutid, samuti elektri teise finaali lõpp.

Mina tänan aga lahedat seltskonda kellega sai Tartus kolm päeva (ja ööd) veedetud. Järgnevaks korraks mõned märksõnad:
Kui tiib maha võtta siis vihma ei saja
Kui liiklusmärgi kõrvale maha panna pott pudruga, plätud, kaks õlut ja misiganesiganesseeneljasasinüüdoligi. siis hommikuks on plätud alles.
Kõik mis mulle "Maasikast" räägitud on on tegelt ka sulatõsi.
Võidusõit on ikka roppumoodi väsitav.

Postitatud: 30.08.2009 21:11
Postitas Sinuhobi
Maasikas mmmmmmmmmmmmmmmm

Postitatud: 30.08.2009 21:57
Postitas Taits
Tänan tänu avaldanuid. Mulle ka päev meeldis. Eks see päev selline loterii oli minu jaoks. Auto sain kätte reede lõunal. Kitina. Reedel sai auto kokku kruvitud ja laupäevane trenn oli esimene käivitamine selle auto jaoks. Arvasin, et esinevad kindlasti mõned titevead uue asja puhul. Mingi kruvi tuleb lahti või miskit sellist. Päeva jooksul ei tulnud ükski asi lahti ega kukkunud ära. Ühesõnaga mitte ühtegi probleemi. Mootor käis ka rahuldavalt. Minu puhul on juba hea see, kui välja ei sure. Ja os küünlaga see mootor käib. Muud ta ei seedi, kui P3. Reedy enda küünlaid ei ole veel proovinud. Suht tehase setup oli. Esimestesse amortidesse panin ainult 5 võrra paksema õli. Ja natuke settisin keeramist. Muud nurgad kõik nagu kõige tavalisem algsetup, mida manual soovitab. Selle auto puhul olid paljud osad juba tehasest kokkupandud. Amortidesse ainult õli sisse ja kokku, diffrid sama moodi. Kõik koos, ainult vala õli sisse. Ise natuke kahtlesin, et tont seda teab kui usinalt nad neid teevad, aga ses suhtes väga kvaliteetne töö, et kõik toimis. Samuti olid osad hoovad juba koos. Ja vasak/parem pool olid täiesti võrdsed. Tublid hoolad käed olid need valmistanud. Enne finaali pikalt kahtlesin kas üldse sõidan. Lombid olid rajal ja üsna niiske oli. Tutikast autost oli lihdsalt kahju. Kuid esimesena läks Käver rajale ja vaatasin, et ei ole hullu miskit, siis mõned minutid enne finaali saigi otsustatud, et minek. Mootor toimis. Alguses tundus, et vähe rikas on ja sirgel ei köhi end päris puhtaks. Mõtlesin öelda, et 5 minutit kinni keerata, aga ei julgenud. Lõpupoole hakkas natuke vihma tibutama, siis jahtus mootor veel ja tundus veel rikkam, aga ikka ei keeranud. Keegi kandadele polnud astumas ja tuli lõpuni tiksuda. Peaasi, et ei sureks. Finaali lõpuks oli temp 108 ehk ei midagi hullu. Kahju muidugi, et Jonasel mingid probleemid esinesid ja pidevalt suri. Oleks tahtnud ikka võidu kihutada. Lauri oleks võinud ka kohe mootori paikka seada ja Siimul oli ka vähe muresid. Saaks ühe võistluse nii, et kõigil asi toimiks, vat siis oleks huvitav sõita.

Postitatud: 30.08.2009 23:29
Postitas uljaspea
Kõigepealt suured tänud korraldajatele.
Võistluspäev oli vägev aga jah tehnikaga tuleb veel natuke vaeva näha ( 1/8 el.)
Mina jäin sõidu ja võistlus tulemusega rahule. Kurja see ilmataat pidi ta just siis need kraanid lahti tegema kui finaal hakkas :cry:

Siin siis mõned PILDID

Postitatud: 31.08.2009 09:07
Postitas lauri

Postitatud: 31.08.2009 09:21
Postitas Sinuhobi
Tundub, et trimmerite sõit oli kõige vahvam

Postitatud: 02.09.2009 10:53
Postitas Toomased
Kas kuskil tulemused ka on?Ja kuskohas saab näha kogu suve koondtabelit? :oops:

Postitatud: 02.09.2009 12:15
Postitas meph
Hetkel ei saagi. Koondtulemused on 3 etapi seisuga olemas. Muidu link on selline: http://register.modelcar.ee/docs/2009_e ... %20ekv.htm

Miskipärast ollo ei viitsi modelcar.ee lehele offroadi tulemusi üles panna ja Käveri sõnutsi ta ise seda teha ei saa.

Postitatud: 03.09.2009 18:06
Postitas olerex
Leidsin ka neti üles üle pika aja:P. See oli ilmselt parim Eestis peetud võistlus siiani, kus ma osalenud olen, tegelt ka. Sellist konkurentsi siiski tihti ei kohta, tänud kõigile vastastele 8). Sinisel Noolel olid vist madalad pöörded paigast, suri 4 korda pika kaldseina peal, mis enne sirget on. Seal oli lihtsalt vaja pikalt ühtlaselt madala gaasiga jaurata ja seetõttu ka lämbus sealsamas ajavõtu joone ees...aga jah, see ühtlane gaasisõrm on sisse harjutatud, mis on tegelt ju hea.
Siiski võib lugeda võistluse enda jaoks õnnestunuks, vähemalt üks ja üldse mitte ebaoluline esikoht sai sel päeval võetud.

Suurimad tänuavaldused lähevad seekord kindlasti maestro Käverile, kes omast heast südamest mind oma superkonega mootoriseerib ja superkütusega kütab.
Pikka tervist ja edu muidugi ka Rometile, kui parimale tiimikaaslasele, pitguy'le ja sponsorile.

Postitatud: 03.09.2009 19:31
Postitas lauri
Kaalusin just rattad ära... finaalist tulles 850g ehk ligi kaks korda raskemad! Mõni ime siis, et mõlemad parempoolsed rattamutrid olid täiesti lahti kruvinud ennast (ei ole varem seda juhtunud). Tulevikuks teada, et kui sellises mudas sõita, siis tuleb paremapoolsete rattamutritega midagi ette võtta, kasvõi tilk CA vahele!