19. september Eesti KV 5. etapp, offroad Luige

EAMK võistluste info, tulemused ning arutelu.

Moderaatorid: ollo, harg, eikeikeik, nRainer

Vasta
Kasutaja avatar
ziim999
Postitusi: 365
Liitunud: 23.02.2007 16:08
Kontakt:

19. september Eesti KV 5. etapp, offroad Luige

Postitus Postitas ziim999 » 14.09.2009 21:02

Regamine avatud

Ajakava:

Eelsõidud 8:00 9:30 11:00
Finaalid 13:00
[Tartu Vaim]| [Palju Toredaid Mõtteid]

Kasutaja avatar
Faasan
Postitusi: 288
Liitunud: 14.01.2009 18:30
Asukoht: Sealt pruuni maja juurest paremale.

Postitus Postitas Faasan » 16.09.2009 20:32

Väikest mõõtu mudelist otsib telgialust koos oma mehaanikuga. :roll:
Kyosho MP777/GRP

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 18.09.2009 12:11

Ilm tõotab tulla HEA ehk suhteliselt SOE ja VIHMATA. Vut-vut kõik regama ja homme kohale.

Kuulsin raadiost, et homme on Viljandi mnt Järve keskuse juures olev raudteeülesõit on suletud ning ümbersõit Männiku tee kaudu.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
Faasan
Postitusi: 288
Liitunud: 14.01.2009 18:30
Asukoht: Sealt pruuni maja juurest paremale.

Postitus Postitas Faasan » 19.09.2009 18:29

Tore päev oli! :)

Minu jaoks oli see muidugi elamus omaette.

Ja tänud kõigile, kes aitasid!
Kyosho MP777/GRP

Kasutaja avatar
T6nuT
Postitusi: 521
Liitunud: 27.08.2008 22:25
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas T6nuT » 19.09.2009 19:14

võistlus oli põnev, openis oli mul tegelikult puhas skill :D 30 sekundiga viimaselt kohalt teiseks.
ilmselt oli ka kõige põnevam 1/8 bagi vaadata.
Viljandi omadele suured õnnevoovid 8)
ootan huviga pilte ja ka kokkuvõtet hooajast :wink: :wink:

Kasutaja avatar
edvin
Postitusi: 612
Liitunud: 05.01.2008 14:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas edvin » 19.09.2009 20:21

Prohvessionaalse kõrvaltvaatajana (või pigem võistluselt pideva puudujana aga selle eest väga targana) tundus et finaalides olid trimmerid oluliset stabiilsemad kui 1/8 bagid. Trimmereid oli muidugi oluliselt vähem, mis võib pildi veidi petlikuks muuta aga näiteks peasirgele järgneval sureva üheküürulise kaameli turjal oli uhkete vurridega lendavad bagid stabiilne seisund erinevalt trimmeritest. Imestama pani et elektrikatel ei olnud jõudu rütmikat kahe hüppega võtta, ennemalt sõitsid mõningad kodanikud sealt stabiilselt 3+1 hüppega läbi.

olerex
Postitusi: 659
Liitunud: 17.09.2006 13:53

Postitus Postitas olerex » 19.09.2009 20:29

Rometi paneme tähelepanu nõudvaid flash mänge mängima nädalavahetustel ja peale tööd.
Jonas Nahkor

Team Xray

Kasutaja avatar
tony012
Postitusi: 786
Liitunud: 29.12.2006 12:22

Postitus Postitas tony012 » 19.09.2009 20:41

Noh see rütmika teema on nii, et hoovõtt oli ju hoopis keerulisemaks tehtud... pidi nipitama, et hoog üles saada... ilmselt õnnestus see vist ainult nendel, kes seda treeningpäevade ajal usinasti harjutanud olid...
edvin kirjutas: Imestama pani et elektrikatel ei olnud jõudu rütmikat kahe hüppega võtta, ennemalt sõitsid mõningad kodanikud sealt stabiilselt 3+1 hüppega läbi.
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro

Kasutaja avatar
Sandervend
Postitusi: 76
Liitunud: 12.10.2008 23:09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Sandervend » 19.09.2009 21:07

Ei päris muhe, tahaks pilte ja tulemusi, aga jah rütmika ette oli nüüd tehtud ju üks takistus mille tõttu ei saanud, endal jäi 1/10 jõudu väheks et 2 võtta :D, aga sellegi poolest korda läinud päev oli.
Kyosho Lazer ZX-5 võistlusvalmis ja tuunitud , HotBodies Cyclone D4 WCE, Robitronic Mantis x2,HPI MT2 18SS, Robitronic Protos, Mingi onroad asi on ka.
[img]http://img167.imageshack.us/img167/9571/foorumisignahu7.jpg[/img]

olerex
Postitusi: 659
Liitunud: 17.09.2006 13:53

Postitus Postitas olerex » 19.09.2009 21:14

Sandervend kirjutas:Ei päris muhe, tahaks pilte ja tulemusi, aga jah rütmika ette oli nüüd tehtud ju üks takistus mille tõttu ei saanud, endal jäi 1/10 jõudu väheks et 2 võtta :D, aga sellegi poolest korda läinud päev oli.
Et kui enam kahte hüpet ei saa hüpata ja rada polegi igale matsile samatmoodi läbitav, on kohe oht, et päev hukka läheb?
Jonas Nahkor

Team Xray

Kasutaja avatar
edvin
Postitusi: 612
Liitunud: 05.01.2008 14:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas edvin » 19.09.2009 21:19

Jonas on pikast päevast väsinud.

olerex
Postitusi: 659
Liitunud: 17.09.2006 13:53

Postitus Postitas olerex » 19.09.2009 21:22

Olen, aga vihjele ei saanud üldse pihta.
Jonas Nahkor

Team Xray

Kasutaja avatar
parmaat
Postitusi: 140
Liitunud: 14.04.2008 22:54
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas parmaat » 19.09.2009 21:30

aga kõiki 4wd sõitjaid vaadates tekkis küsimus, et miks te siis ei sõitnud sealt, kus targemad ette näitasid? Enne rütmikat oli sisekurvis väga sile ja pikka kühm, mille pealt kiirendada. Baja jaoks jäi väheseks :), aga neliveoga võiks ikka proovida, mitte öelda, et oli vähe ruumi. Joonas, Sildver ja 1/8 elekter lendasid sealt küll kenasti, polnud probleemi! Jutu mõte selles, et kui terve päevaga ei leia seda siledat trajektoori, siis ei ole viga raja ehitajates! :P

Kasutaja avatar
qeemaiko
Postitusi: 90
Liitunud: 03.12.2008 15:51
Asukoht: tln / hiiumaa
Kontakt:

Postitus Postitas qeemaiko » 20.09.2009 19:44


Kasutaja avatar
tony012
Postitusi: 786
Liitunud: 29.12.2006 12:22

Postitus Postitas tony012 » 20.09.2009 20:25

Ülejäänutele... ma tegelt kaa vaatasin läbi... 120 trimmeri finaali pilti, mingi alla 10 autasustamise pildi ja siis mingi 30 perepilti...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro

fireTeam
Postitusi: 315
Liitunud: 23.04.2009 17:08
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas fireTeam » 20.09.2009 20:32

Oli nagu jh et trimmer oli keskpuktis :lol:

Taits
Postitusi: 591
Liitunud: 12.11.2005 22:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Taits » 20.09.2009 21:27

Võistlus nagu võistlus ikka. Istusin rajal mehaanikuna rohkem kui vaja oleks olnud ja jäid mõned asjad silma:
Räigelt palju oli lõikamisi.
Räigelt palju oli vastassuunas sõitmist.
Räigelt vähe oli infot.
Mina tean, kus ajagraafik on, aga tean vähemalt üht võistlejat, kelle jaoks oli see esimene kord ja kus tema peaks kohe teadma, millal ta sõit on või, miks peab peale sõitu veel rajale minema autosid keerama. Ta ei teadnud isegi seda, kelle käest küsida. Samas on uppuja päästmine uppuja enda asi.
Minu jaoks algas päev suht hästi. Tundsin, et olen räigelt aeglane ja teen räigelt palju vigu ja siis selgus, et olen üldarvestuses teisel-kolmandal kohal. Pole paha. Finaal algas hästi. Sai isegi päris pikalt liider olla, kuni selleni, et mootor suri. Ja siis suri jälle ja siis mõned korrad veel. Kes on liidri kohal surnud, teavad seda tunnet. Selgus see, et karbussi küljest oli lahkumas ja lõpuks lahkus peanõela hoidja. Seda juhtub tõesti kord elus. Õnneks on minuga see nüüd juhtunud ja loodame, et enam ei juhtu. Tänud kotkasilm Grimmile, kes selle imekombel leidis.
Burn more fuel!

olerex
Postitusi: 659
Liitunud: 17.09.2006 13:53

Postitus Postitas olerex » 20.09.2009 21:43

Taits kirjutas: Kes on liidri kohal surnud, teavad seda tunnet.
8) milline fiiling see on!
Jonas Nahkor

Team Xray

Kasutaja avatar
ziim999
Postitusi: 365
Liitunud: 23.02.2007 16:08
Kontakt:

Postitus Postitas ziim999 » 20.09.2009 23:27

olerex kirjutas:
Taits kirjutas: Kes on liidri kohal surnud, teavad seda tunnet.
8) milline fiiling see on!
puhas nauding..
[Tartu Vaim]| [Palju Toredaid Mõtteid]

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 21.09.2009 02:01

Suvine hooaeg nüüd siis ühelpool. Xray XB808 teenis mind laitmatult teve suve ehk kokku 9 võistlusel. Kordagi katkestama ja rajalt maha tulema ei pidanud. Ainsad purnenud jupid: esimene stabika varras ja üks difri pinioni laager :wink:. Futaba BLS servod + Castle BEC + Lipo + Futaba FASST + OS V-spec pidasid ka vastu. Juglen sellist tehnikat kõigile soovitada :wink:

Luige võistlus oli tore. Ilm oli super ja paar raja uuendust ka toredad. Finaali läksin sõitma üldarvestust silmas pidades ehk ainus eesmärk oli Siimust eespool lõpetada. Ka Margusel oli võimalus üldvõit võtta, kuid mingil põhjusel tema finaali ei jõudnudki?! Kahjuks Siim suri, nii nagu enamik teisigi ning nii ma siis kulgesin rahulikult esimesena finishisse. Tänu sellele, et Arpo 1/4 ringi nõela kinni keeras sõidu keskel, minu OS välja ei surnud.

Tänud veelkorra kõigile, kes terve suve vältel nõu ja jõuga abiks olnud ehk eesotsas Käver, Arpo, Bruno, Sildverid, Jaan, Rainer, Meph, Martti ja kõik teised ka.

Veidi pilte - http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... 09_5_luige
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

JAN
Postitusi: 661
Liitunud: 22.07.2005 19:58
Asukoht: TARTU

Postitus Postitas JAN » 21.09.2009 17:43

Võistlus lahe ja pingevaba , ainukese miinusena leian , et hüppeid oli natuke vähe . Pingsalt rada vaadates on veel kohti kuhu saaks mõne trampliini teha või siis vaiba alla mõne prussi panna , vahest et isegi kaks . 8)

Kasutaja avatar
Sandervend
Postitusi: 76
Liitunud: 12.10.2008 23:09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Sandervend » 21.09.2009 18:47

JAN kirjutas:Võistlus lahe ja pingevaba , ainukese miinusena leian , et hüppeid oli natuke vähe . Pingsalt rada vaadates on veel kohti kuhu saaks mõne trampliini teha või siis vaiba alla mõne prussi panna , vahest et isegi kaks . 8)
Hüppeid vähe??? Minu arvates ei ole seal üldse vähe hüppeid ja ega siis see ala ei ole ainult hüppamiseks mõeldud. Ja ega sa juhuslikult laitses ole käinud? Seal on vähe hüppeid , Tartu kohta ei oska ise öelda ei ole käinud ,aga olen aru saanud et ka seal vähe hüppeid.
Kyosho Lazer ZX-5 võistlusvalmis ja tuunitud , HotBodies Cyclone D4 WCE, Robitronic Mantis x2,HPI MT2 18SS, Robitronic Protos, Mingi onroad asi on ka.
[img]http://img167.imageshack.us/img167/9571/foorumisignahu7.jpg[/img]

Kasutaja avatar
Zebra1188
Postitusi: 1246
Liitunud: 07.10.2006 10:05
Asukoht: Keila
Kontakt:

Postitus Postitas Zebra1188 » 21.09.2009 18:49

Inimesed ei saa sarkasmist aru.. mis teha..
Nii palju kui kõrvalt vaatajana paistis oli ainus, kes seal kuidagi kenasti hakkama sai Joonas, kes teatavasti sai ka seal eelnevalt trenni teha 8)
Teistel tundus asi rohkem selline "ellujäämiskursus".
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC

HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 21.09.2009 19:10

Taitsi sõitu oli ka kaunis jälgida. Ehkki Jonas oli tõesti nagu kala vees.

Jaan , et su mõtet edasi arendada, siis tegelikult võiks ju prusse ka trampliinidele panna. Ülekate annab rohkem takistusi :D Talveks jälle häid mõtteid :)
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
T6nuT
Postitusi: 521
Liitunud: 27.08.2008 22:25
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas T6nuT » 21.09.2009 19:15

ei hüpped olid head ja vähe neid polnud, igas kohas oli auto maast lahti.
Minule, kes ma polnud trenni teinud olid imelikud need puki sirgele järgnevad hüpete kogud. Vaatasin tõsiselt joonase sõitu ja koguaeg tuli ilusti läbi. See uus hüpe taga oli hea- tehniline. Enamuses rääkisid. et ei oska kuidagi tulla üle. Viskas kuidagi tagarattad kõrgele ja nina alla kohe.
Aga ausalt võistlused oli väga head, mulle hakkas isegi Luige rada meeldima 8)

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 21.09.2009 19:48

Las meil olla üks SELLINE rada ka. Tartu ja Laitse on teistsugused ehk kiired. Fakt on see, et Luige maa-alale kiire lennuka raja ehitamine ei ole tõenäolielt teema, ruumi on vähe. Minule meeldis kõige enam 4-se rütmika lõpus uus maandumisnõlv, mis oli tõeliselt äge! Õigesse kohta maandudes ja pidurdades sai seda kurvi väga-väga kiirelt läbida. Eks rada esitas hea väljakutse, sest üks mees suutis seda 2s kiiremini läbida kui teised ;)

Aga ega pole lihtne kõiki raja "nippe" selgeks saada, kui enne finaali sai sõita 3x5min (+6min soojendust). Ja nende jooksul tuli ka mootorit+autot häälestada ja tulemus kirja saada. Tagantjärgi tarkus - tulnuks teha üks või paar trennipäeva.

Eks Käver tõestas Tartus ja Jonas nüüd Luigel, et TRENNI TULEB TEHA. Järgmisel aastal tõenäoliselt buggy kolme parima hulka enam ilma eelneva trennita ei tule. Täitsa tõsiselt kohe...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Taits
Postitusi: 591
Liitunud: 12.11.2005 22:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Taits » 21.09.2009 19:51

Lauri, ära hirmuta.
Burn more fuel!

JAN
Postitusi: 661
Liitunud: 22.07.2005 19:58
Asukoht: TARTU

Postitus Postitas JAN » 21.09.2009 21:09

Ega Tartus ka enam järgmine aasta lihtaslt ei pääse , tuleb trampliin sealt hüppega tunnelisse , tunnelis alustuseks kolm väljapääsu (hiljem tuleb juurde), keegi ei tea ega näe kuhu satud , üks viib põllupeale , teine suurele ringile ja kolmas ajavõtust mööda . Hüpe tunnelisse toimub pimedas .Samal ajal toimub pukis võistlejate vahel pultide vahetus ja lõpuks ei tea keegi kelle autoga tunnelist välja sõidad . Nii et normaalseks rajaks jääb ainult Laitse , kui jääb. 8)

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 21.09.2009 21:14

:D

Repertuaarist "Ootame kuni kaineks saame - aga seni joome paar õlut." mõte? Väga hea, Tartu on ikka heade mõtete linn olnud.

Kas tunnelisse Tartu Vaim ka plaanitud on kes vastavalt oma suvale mudeleid äkki sissepääsust välja viskab?
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
Alpro
Postitusi: 667
Liitunud: 25.02.2008 00:22
Asukoht: Capital

Postitus Postitas Alpro » 21.09.2009 21:14

JAN-i kirjeldatud rajale ostan mina endale nitro mudeli :twisted:
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779

JAN
Postitusi: 661
Liitunud: 22.07.2005 19:58
Asukoht: TARTU

Postitus Postitas JAN » 21.09.2009 21:30

Muidugi nitroautodega on eelistusi , kust suitsu sealt tuld . Tunnel on juba ammu projekteerimisel Paikanuuril endises samovari tehases Berjoska .Loodame kevadeks kätte saada , ega see mingisugune tingel - tangel ei ole. Ja üldse seisnebki elu mõte suurelt jaolt torudes . 8)

Kasutaja avatar
Toomased
Postitusi: 307
Liitunud: 07.09.2008 08:51
Asukoht: Laagri

Postitus Postitas Toomased » 26.09.2009 09:14

Kas kusagil oleks ka võimalik tulemusi näha? :oops:
yokomo b-max 2, team associated b4.1, team associated rc8

Vasta