1. leht 1-st

EAMK sise-onroad talvesarja 4. etapp 17.1.2010 Sauel

Postitatud: 12.01.2010 00:44
Postitas ollo
Registreerimine avatud vanas tuttavas kohas http://register.modelcar.ee/

Siit leiab ka 2010 reeglid (peamise muudatusena TS-10 ja TM-10 uus kaalupiir 1350g) ja 2010 litsentsitaotluse:
http://www.modelcar.ee/57.php

Postitatud: 12.01.2010 09:09
Postitas Alpro
Hei,

seal hetkel vana tekst:
"Esialgne ajakava:
Eelregistreerimine (KOHUSTUSLIK) kuni reede, 20. november kell 18:00"

aga peael kuupäeva on vast kõik sama!?

ja Baltica kohta täpsustan igaks juhuks üle:
et seal siis võidab ainult 1:10 pan?
1:18 modi (mida meil enam ei ole kalssina) sinna ei mahuta?

päikest!

Postitatud: 12.01.2010 09:13
Postitas Alpro
jah, ise küsin ise vastan...

reeglites on kirjeldatud 1:10 GT ehk siis pannikas

... kahju, oleks hea meelega 1:18 modilt tolmu maha pühkinud :twisted: ...

Postitatud: 12.01.2010 10:18
Postitas tony012
Kas need 1:10 mitte ei ole kere poolest a la Corvetted?

Postitatud: 12.01.2010 10:57
Postitas Alpro
onon, näiteks sellised:
Pilt

Postitatud: 12.01.2010 12:22
Postitas ollo
Thanks Al, kala parandatud.
1:18 modi lätlased vbla sõidavad oma Baltika etapil, aga siis Läti reeglite järgi, kuhu minu arusaamist mööda 1:12 pannika kere ja sama-lai-kui-pikk autoga asja pole.

Postitatud: 12.01.2010 15:00
Postitas T6nuT
O.T
Kas tuleb uus litsents ka teha selleks aastaks?
Kusjuures ma esitasin taotluse eelimsel aastal Offroadi 1.etapil pole siiani kätte saanud litsentsi...

Postitatud: 12.01.2010 16:10
Postitas Alpro
ma arvan et keegi ei saanud oma litsentsi kätte!?
vähemalt ma ei mäleta, et oleksin aasta 2009 litsentsi kätte saanud kuigi maksin ;)

aga selle kättesaamine polegi vast kõige tähtsam, sellesse tuleks pigem suhtuda kui EAMK-i iga-aastasesse toetamisse :idea:

Postitatud: 12.01.2010 16:30
Postitas männikmees
Alpro kirjutas:ma arvan et keegi ei saanud oma litsentsi kätte!?
vähemalt ma ei mäleta, et oleksin aasta 2009 litsentsi kätte saanud kuigi maksin ;)

aga selle kättesaamine polegi vast kõige tähtsam, sellesse tuleks pigem suhtuda kui EAMK-i iga-aastasesse toetamisse :idea:
ja see tähendab mida :roll:

Postitatud: 12.01.2010 17:11
Postitas ollo
Eemm... litsents kui selline annab õiguse osaleda EAMK korraldatavatel Eesti Meistrivõistlustel ja Eesti Karikavõistlustel. Kui teid ei ole lubatud mõnele neist osalema, siis võib öelda, et "ei ole litsentsi kätte saanud".

Litsentsitasu ei ole mitte tasu papitüki eest, vaid õiguse eest võistlustel osaleda.

Postitatud: 12.01.2010 17:29
Postitas Toomased
Kustil ja minul on 2009a. litsents täitsa olemas.Kes tahab,saab pühapäeval vaadata ja näpuga katsuda!(väikese papi eest loomulikult! :lol: :lol: :lol: )

Postitatud: 12.01.2010 20:03
Postitas Alpro
männikmees kirjutas:
ja see tähendab mida :roll:
ma loodan, et eelnevatest vastustest said oma vastuse ;)

aga Toomased on kas kellelegile pistist andnud või siis midagi muud teinud, et teid papitükiga õnnistati?? :twisted: :twisted:

Postitatud: 12.01.2010 20:22
Postitas Toomased
Ei ole papitükk,lausa plastik on!Tuleb kingitusi teha,kas Sina siis seda elementaarset asja ei tea? :roll: Aga kui tõsiselt,siis tuleb Kustilt küsida,kuidas ta need sai.Mina olin see aeg kaugel ära.

Postitatud: 12.01.2010 21:41
Postitas edvin
ollo kirjutas:Eemm... litsents kui selline annab õiguse osaleda EAMK korraldatavatel Eesti Meistrivõistlustel ja Eesti Karikavõistlustel. Kui teid ei ole lubatud mõnele neist osalema, siis võib öelda, et "ei ole litsentsi kätte saanud".

Litsentsitasu ei ole mitte tasu papitüki eest, vaid õiguse eest võistlustel osaleda.
Sorry, liiga uus selles maailmas ja ei jaga veel eamk asja. Modelcari lehelt ei saanud ka targemaks, isegi eamk põhikiri on sealt puudu. Paluks puust ja punaseks. Miks pean litsentsi eest maksma? Vinterkapil saan ilma litsentsita hakkama, suvistel ettappidel maksan ka iga etapi eest jne. Milleks on eamk-l seda raha vaja? Mida sellega tehakse? See summa on väike aga ikkagi?
Või kust ma leiaksin vastavat infot?

Postitatud: 12.01.2010 22:25
Postitas Toomased
Tegelikult mul on üks tõsisem küsimus ka.Ma võib-olla ei oska otsida,aga Novembri sõidu tulemusi ma küll kuskilt ei leia.Ehk siis talvehooaja 3.etapp. :(

Postitatud: 12.01.2010 22:47
Postitas ollo
Edvin - litsentsitasu maksad sa selle eest, et on olemas organisatsioon Eesti Automudelispordi Klubi, mis tegutseb automudelispordi "katusena" Eestis, on liige Euroopa raadio teel juhitavate automudelite föderatsioonis EFRA, samuti läbi Tehnika- ja Spordiliidu ka EOK liige, ehk õigustatud osaline Eesti "ametlikus" spordielus. EAMK kirjutab sinu hüvanguks kokku reeglid ja katsub leida tiitlivõistlustele korraldajad.

Sellise organisatsiooni olemasoluga kaasnevad paraku ka kulud, elementaarsemad neist raamatupidamine ja pangakulud, samuti EFRA liikmemaks, Eesti MV/KV auhinnad etc. Kõik EAMK tulud, mis kuludest üle jäävad, investeeritakse tagurpidi tagasi ala arengusse, purksi selle raha eest kellelegi ei osteta.
Võistluste osavõtutasu maksad sa selle eest, et sul on rada, kohtunikud, ajavõtusüsteem jms., ehk konkreetne võistlus korraldatud. See läheb ürituse korraldajale, mitte EAMK'le.

EAMK litsentsiomanikuna oled teretulnud tutvuma aastaaruandega klubi aastakoosolekule, mis tõenäoliselt märtsis/aprillis toimuma saab, kutse saab olema ka EAMK veebis üleval. Kandideerige palun ka EAMK juhatusse, mul on sellest tasuta tööst juba umbes viimased 10 aastat kopp ees... aga see on hoopis teine teema.

Postitatud: 12.01.2010 22:49
Postitas ollo
Toomased kirjutas:Tegelikult mul on üks tõsisem küsimus ka.Ma võib-olla ei oska otsida,aga Novembri sõidu tulemusi ma küll kuskilt ei leia.Ehk siis talvehooaja 3.etapp. :(
Mhmh, kui nii mõtlema hakata, siis ilmselt on sul õigus. Kodanik Rando neid tulemusi kuhugi postitas, aga EAMK lehelt sa neid ilmselt ei leia. Teen midagi.

Postitatud: 12.01.2010 22:57
Postitas edvin
ollo kirjutas:Sellise organisatsiooni olemasoluga kaasnevad paraku ka kulud, elementaarsemad neist raamatupidamine ja pangakulud, samuti EFRA liikmemaks, Eesti MV/KV auhinnad etc. Kõik EAMK tulud, mis kuludest üle jäävad, investeeritakse tagurpidi tagasi ala arengusse, purksi selle raha eest kellelegi ei osteta.
Gut. Asi selgem.

Mida tähendab et investeeritakse tagurpidi tagasi ala arendusse? Kas see tähendab midagi sellist et ala populariseerimine või on see midagi materiaalset? Saad Sa konkreetseid näiteid tuua elust enesest?

Postitatud: 12.01.2010 23:33
Postitas ollo
Eelmise etapi tulemused ja sarja seis ka EAMK lehel nüüd uuendatud.

Edvin - kas sa tahad konkreetset näidet, mida tehakse selle 100 krooniga, mis sinult ära võetakse? Või kogu selle hirmsuure summaga (7250 krooni), mis eelmisel aastal litsentsitasudest laekus?
Sel aastal on suuremate investeeringute plaanis näiteks võistlustel kasutatava helisüsteemi oluline parandamine (20 kEEK+), ajavõtusüsteemi tarkvara uuendus (~10kEEK), kannatada saanud renditransponderite remont ja muid pisiasju, et kõigil oleks hea võistlustel käia.

Postitatud: 12.01.2010 23:37
Postitas Alpro
KUI, ja ma väga vabandan KUI ma eksin aga minuteda on näiteks ponderite rentimise võimalus olemas tänu sellel, et EAMK neid omab, näiteks.

Postitatud: 12.01.2010 23:41
Postitas ollo
Al - nu sellega on nii ja naa :) Tegelikult ei ole EAMK pondrid ainsad Maarjamaal (kuigi neid on kahtlemata kõige rohkem) ja kui ma õigesti mäletan, siis needki on sponsortoe abil ostetud. Üks enamkasutatavatest ajavõtu dekoodritest on küll EAMK oma ja omavahendite eest soetatud.

Postitatud: 13.01.2010 13:00
Postitas RandoM
Meeldetuletus võistlejatele eelmisel aastal teravaid küsimusi tekitanud teemal:

EAMK reeglite 2.2:
LiPo ja LiFe akusid võib laadida ainult kommertsiaalselt toodetud ja selleks otstarbeks ettenähtud tulekindlas kotis. Ühes kotis võib laadida korraga ainult ühte akut.

Selle reegli vastu eksimine toob EAMK võistlustel kaasa kohese disvalifitseerimise ning kõikide etapi tulemuste nullimise, nii sel kui järgnevatel etappidel.

Palun arvestada, et keegi ei saaks öelda justkui kohtunik oleks paha või kuri, harjumisaega on küllalt antud.

See nõue kehtib kogu võistluspäeva vältel, ka treeningsõitude ajal.

Postitatud: 13.01.2010 19:25
Postitas T6nuT
nagu mina aru sain tuleb siis uus litsentsi taotlus esitada, või litsentsi pikendada?

Postitatud: 13.01.2010 20:29
Postitas RandoM
Just nii, litsentsi pikendamiseks on kõige mõistlikum võtta kaasa täidetud litsentsiavaldus (leitav modelcar.ee veebist)

Postitatud: 17.01.2010 22:43
Postitas RandoM
Tulemused failidena kõige näljasematele :)
http://www.hobi.ee/up/failid/?dir=/onro ... 910/4etapp
NB: HTML failides näidatud tulemused ei kajasta karistusi ja lugemata ringe.

Koondtulemused homme õhtul. Punktiseis ülehomseks.

Postitatud: 18.01.2010 00:16
Postitas Alpro
nii, sõit on sõidetud, saunas on soojenetud ja ka lumega on end kokku mätsitud ja tagasi leiliruumi joostud, nüüd kus jahtutud ja voodini roomatud on aeg sõnavõtuks:

AITÄH
seda küigil kes suurema jakes vähemal määral aga tegid sell päeva selliseks nagu ta oli, väga mõnus ja nauditav.

ei hakka viriema mõningate detailide üle mis minu arust olid .... jah las nad jäävad.

aga siinkohal kutsuks ülesse korraldajaid, et alati võiks olla tehniline kontroll ja rajakohtunikud KUID, siinkohal pean siiski välja ütlema 2 asja:
a. rajakohtunik võiks anda karistust AINULT kui ta seda ka nägi ja on 100% kindel, et sõitja rikkus üht või teist punkti, onju Joonas ;) (ma ei taha sellest mingit nilbet ila arutada aga ja ma ei ole pahane, situatsiooni hinnati valesti, pole hullu, see oli kõigest eelsõit)
b. väljalõikamata kered ei tohiks siiski tehnilisest läbi minna!? või on mul vale arusaam. Sest mõttes, et mul ei ole midagi Käveri vastu aga võidu tahaks ikkagi sõita võrdsete tingimustega :) sedaenam, et eelsõitude ajal sai seda mainitud 2 korda (p.s. isegi, kui Käveri tulemus oleks nullitud ei oleks see midagi muutnud, vist... vähemalt mulle)

muus osas aga superlux võistlus, ootan pikisilimi Balticat ja vähemalt samahead korraldust ;)

Cheers mates

Postitatud: 18.01.2010 07:26
Postitas Grim Reaper
Räägib mees võrdsetest tingimustest kes suvel sõitis praktiliselt ilma piduriteta :lol: :lol: äää võta isiklikult, mul pole midagi su vastu :D

Ise pooldan ka tehnilist kontrolli ja seda MÕLEMATES karikasarjades (on-off road).

Mitte, et ma kedagi ära ajaks või mulle/sulle keegi kuklasse hingaks üldtabelis aga reeglid on ju reeglid. Aeg ajalt me pistame ikka silma ühe ja teise kohapealt kinni aga seda peaks tegema ikka mõistusepiires.

Võtame näiteks motokrossi kus on kindlad reeglid nagu igal teisel alal kus käib võistlemine kellegi/millegi vahel.Võiks ka öelda, et kle mul 350ccm täna ei ole töökorras .... ma panen 750ccm peale (täiesti lampi öeldud kubatuurid) ja ma luban palju gaasi mitte väänata (seda siis räägitakse tehniliseskontrollis) :lol: Loomalikult saadetakse ta sinna kust tuli ja öeldakse, et kui töökorda saad siis laseme läbi.

Lugedes oma teksti korduvalt läbi siis jäi tunne, et ma ajaks kedagi minema aga see pole tõesti nii :lol: :lol: lihtsalt võiks tasapisi hakata reegleid rakendama.

Postitatud: 18.01.2010 09:15
Postitas Alpro
Grim Reaper kirjutas:Räägib mees võrdsetest tingimustest kes suvel sõitis praktiliselt ilma piduriteta :lol: :lol: äää võta isiklikult, mul pole midagi su vastu :D

...
...

... lihtsalt võiks tasapisi hakata reegleid rakendama.

tõsi, uhke ma ei ole aga praktiliselt nii oli (Loe: pidurid olid külje ja isegi töötasid, lihtsalt see kuidas nad töötasid oli ikka 0.1%)

ja tõesti, kui me nüüd hakkame kõiki reegleid näpuga järge ajama siis teeks sellest suurema väljaütlemise ja jälgikski reegleid!

Postitatud: 19.01.2010 14:41
Postitas RandoM
Edit: Tulemused eemaldatud kuni parandamiseni.

Postitatud: 19.01.2010 15:05
Postitas ollo
Midagi siin nüüd küll hästi ei ole.

TM-10 kolmanda finaali võitis Ilmar ja oli kokkuvõttes teine.
TS-10 kolmanda finaali võitis Olev.

Rohkem ma ei viitsi kaevuda, aga need asjad on konkreetselt võsas.

Postitatud: 19.01.2010 15:27
Postitas Alpro
näiteks 1:12-s on finaalide järjekord vale, esimene finaal on tõstetud 3. kohale mikski, äkki seepärast ons midagi valesti et vales järjekorras võeti asi ette!?

vot...

Postitatud: 19.01.2010 20:15
Postitas T-TEAM
Tundub, et 1:18 tulemused on ka sassis. Minu kohad finaalides olid 5 5 2 ja kokkuvõttes peaksin viies olema. Nende html failide hulgast ei suutnud ühte 1:18 finaali kuidagi üles leida.

Postitatud: 19.01.2010 22:31
Postitas RandoM
Vabandan vigaste tulemuste pärast. Algul arvasin et mina olen loll, aga siis sain aru et nendega on mingi üldisem kala, osad failid on puudu, osad on valed.

Link tulemustele on eemaldatud kuni nad õigeks saan.

Postitatud: 19.01.2010 22:43
Postitas Alpro
tegutse tegutse, AGA niimaua kuni õigeid tulemusi pole, arvame et oledki loll :)

kas teil see kala ei hakanud mitte juba kaikate jagamisel pihta? või seal oli süüdi "Arpo ja algebra"?

Postitatud: 19.01.2010 23:11
Postitas Arps
Karikate jagamisel sai kasutatud teistsugust süsteemi kui muidu(ehk mitte käsitsi kokkupandud finaalidest vaid LapsFree punkti lugemis süsteemi), mis ei eraldanud a ja b finaali sõitjaid. Tänu sellele tekkisid probleemid B-finaali võitjaga ja noortega.
Noorte kala võtan täielikult enda peale. B-finaali tulemuses süüdistan natuke Bruno-t. Aga põhiline on see, et tegelikus oli see mis ma alguses ütlesin. Bruno võitis B-finaali

Postitatud: 22.01.2010 15:13
Postitas RandoM
Õiged tulemused siin:

4. etapi koond:
http://www.hobi.ee/up/failid/onroad%20t ... unktid.pdf

Punktiseis:
http://www.hobi.ee/up/failid/onroad%20t ... unktid.pdf

Failidena:
http://www.hobi.ee/up/failid/?dir=/onro ... 910/4etapp

Vead tulemustes olid põhjustatud asjaolust, et minuni ei jõudnud osade finaalide tulemused. Nüüd on kõik käsitsi kontrollitud ja õige.

Postitatud: 23.01.2010 19:39
Postitas nRainer
RandoM kirjutas:Meeldetuletus võistlejatele eelmisel aastal teravaid küsimusi tekitanud teemal:

EAMK reeglite 2.2:
LiPo ja LiFe akusid võib laadida ainult kommertsiaalselt toodetud ja selleks otstarbeks ettenähtud tulekindlas kotis. Ühes kotis võib laadida korraga ainult ühte akut.

Selle reegli vastu eksimine toob EAMK võistlustel kaasa kohese disvalifitseerimise ning kõikide etapi tulemuste nullimise, nii sel kui järgnevatel etappidel.

Palun arvestada, et keegi ei saaks öelda justkui kohtunik oleks paha või kuri, harjumisaega on küllalt antud.

See nõue kehtib kogu võistluspäeva vältel, ka treeningsõitude ajal.
Kui kotte pole saadaval, siis kuidas ma võistlen? Kas on üldse mul mõtet kohale tulla?

Postitatud: 23.01.2010 20:54
Postitas wolla
Vaata sinna kui veel ei ole leidnud http://www.fasthobbies.eu/muu-varustus- ... =2&sort=2a

Postitatud: 23.01.2010 22:53
Postitas ollo
nRainer kirjutas: Kui kotte pole saadaval, siis kuidas ma võistlen? Kas on üldse mul mõtet kohale tulla?
Kottide hankimiseks on olnud aega umbestäpselt aasta. Ei saa öelda, et kotte ei ole saada olnud, aga ka kotimüüjad ei ole suutnud ennustada, kui palju neid täpselt vaja on. Argument "pole saada" ei ole väga pädev. Samuti ei pruugi olla kohapeal saada autosid, raadioaparatuure, mootoreid ja akusid, ometi ei tõsta selle peale keegi kisa.