2010 võistlusmäärused

EAMK võistluste info, tulemused ning arutelu.

Moderaatorid: ollo, harg, eikeikeik, nRainer

Vasta
ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas ollo » 10.05.2010 21:05

Suvehooaja kalender ja võistlusreeglid on mingil kujul uuendatud EAMK kodulehel.

Reeglites on suvehooajaks tekkinud järgnevad muudatused:
1) TS-10 ja TM-10 klassides on kasutusel uus rehv, LRP/Nosram/VTEC 27X. Rehv tuleb ainult velgedele liimituna ja oluliselt odavam kui eelmine, 27R rehv. Saadaval kohapeal või eelnevalt Andres Käveri käest. Muudatuse põhjus on lihtne, vana rehvi lihtsalt enam ei toodeta ja ei müüda, midagi teha ei ole.
Vana 27R rehviga võistlustel sõita ei tohi, aga loomulikult ei keela keegi nendega trenni teha.
2) lisandunud on 1:8 elektribagide klass "E-8" ja 1:6 4WD bagide klass "B-6 4WD".

Kalender - ma loodan, et offroadi klasside jaotus päevade vahel sai kirja nii, nagu minust targemad kokku leppinud olid. Kui on mingeid kalusid, siis andke teada.
Onroadi viimane etapp liikus nädala hilisemaks Offroad Nordic Champsi tõttu, kuhu tõenäoliselt meilt seltskond inimesi minemas on. Tartu inimestega on lõplikult selgeks rääkimata see, kas tahetakse ühte onroad etappi Tartus korraldada või ei, seoses sellega võib ühe onroad etapi toimumiskoht teoorias veel muutuda.

Võistluskutsed tulevad ka, loodetavasti veel selle nädala jooksul.

männikmees
Postitusi: 663
Liitunud: 30.03.2007 12:47
Asukoht: helsinki-vantaa-espoo

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas männikmees » 10.05.2010 21:56

Eesti Automudelispordi Klubi
raadiomudelite sektsiooni võistlusmäärused
2010
http://www.modelcar.ee/files/Reeglid_RC_2010_suvi.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; 8)
ilma mudelita Targutaja

Kasutaja avatar
pets
Postitusi: 222
Liitunud: 02.06.2007 20:16
Kontakt:

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas pets » 11.05.2010 07:22

Kas E-8 klassis võib sõita truggyga, millel on buggy kere ja rattad ?

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas ollo » 11.05.2010 08:54

pets kirjutas:Kas E-8 klassis võib sõita truggyga, millel on buggy kere ja rattad ?
Mudelid peavad vastama kas klassi B-8 või TR-8 reeglitele (mõõdud, kere, rehvid jmt),
allpool toodud muudatustega.
Siin on selgelt kirjas, et mudel peab vastama KAS bagi VÕI truggy reeglitele (v.a. jõuallikas). Mina ei loe kusagilt välja, et võiks valida mõlemast klassist endale sobivad reeglielemendid ja neid kombineerida.

meph
Postitusi: 433
Liitunud: 08.01.2008 10:05
Asukoht: Tallinn

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas meph » 11.05.2010 14:16

Kurrad... ja mida ma oma 30X rehvijooksuga siis nüüd teen :D

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas ollo » 11.05.2010 18:30

meph kirjutas:Kurrad... ja mida ma oma 30X rehvijooksuga siis nüüd teen :D
Müüd soomlastele?

Raix
Postitusi: 78
Liitunud: 01.03.2010 13:44
Asukoht: Jüri

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas Raix » 21.07.2010 11:26

Kuidas on lood 1/8 bagidel mootoritega. Reeglitest võib välja lugeda, et .21 on maksimum lubatud mootor.
Viimane võistlus Käveri käest kuulsin, et kui on RTR komplektis .28 mootor, siis on see lubatud, samas kirjalikult ei leia seda kuskilt.
Ehk siis küsimus, kas ma võin võistelda .28 mootoriga, kui see on RTRina tulnud.

Ja kui see on lubatud, kas on võimalik see ka kirjalikult kuskile saada, et võistlustel ei tekkiks põhjendamatuid vaidlusi ja tüli:)

P.S. Kas keegi teab, kuidas on lood Läti/Leedu võistlustel sellega?
Team Losi 8IGHT 2.0E EU 1/8 Novarossi S21P5XLT
--------------------------------

Taits
Postitusi: 591
Liitunud: 12.11.2005 22:01
Asukoht: Tallinn

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas Taits » 21.07.2010 16:26

Vastan küsimusel teiste eest. Ei. .28 RTR mootori lubamine on aegunud asi.

4.2 Mootor
a) autot peab edasi viima sisepõlemismootor maksimaalse töömahuga 3.5 ccm (0.21 cid).
Suurema töömahuga mootoreid B-8 klassis kasutada ei ole lubatud.
Burn more fuel!

Raix
Postitusi: 78
Liitunud: 01.03.2010 13:44
Asukoht: Jüri

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas Raix » 21.07.2010 20:37

selge, tänud. Kurb muidugi algaja seisukohast, auto nagu on, aga legaalselt võistelda ei saa.
Team Losi 8IGHT 2.0E EU 1/8 Novarossi S21P5XLT
--------------------------------

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas RandoM » 23.07.2010 14:30

Open ja Senior ning Junior on head klassid kus mittelegaalse mudeliga alustada. Kihutada saab sama kaua ning fun'i on ka rohkem kui rubla eest.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

No_Limit
Postitusi: 6
Liitunud: 18.08.2010 17:35
Asukoht: Tallinn

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas No_Limit » 18.08.2010 17:40

RandoM kirjutas:Open ja Senior ning Junior on head klassid kus mittelegaalse mudeliga alustada. Kihutada saab sama kaua ning fun'i on ka rohkem kui rubla eest.
Kus leidub nende klasside kohta lugemist?

proff95
Postitusi: 188
Liitunud: 18.09.2008 10:17
Asukoht: Rapla maakond

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas proff95 » 18.08.2010 18:47

No_Limit kirjutas:
RandoM kirjutas:Open ja Senior ning Junior on head klassid kus mittelegaalse mudeliga alustada. Kihutada saab sama kaua ning fun'i on ka rohkem kui rubla eest.
Kus leidub nende klasside kohta lugemist?
Nende klasside ainuke reegel on, et auto võib olla kuni 1/8 skaalast.

Kasutaja avatar
rallyart
Postitusi: 362
Liitunud: 11.10.2008 09:00
Asukoht: Viimsi

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas rallyart » 19.08.2010 08:50

proff95 kirjutas:
No_Limit kirjutas:
RandoM kirjutas:Open ja Senior ning Junior on head klassid kus mittelegaalse mudeliga alustada. Kihutada saab sama kaua ning fun'i on ka rohkem kui rubla eest.
Kus leidub nende klasside kohta lugemist?
Nende klasside ainuke reegel on, et auto võib olla kuni 1/8 skaalast.
Parandan, et noorte klassis on max. vanus 18 ja Seniori saab sisse alates 35 kui ma ei eksi .
TiitRacingInc.
Klikka lingil!
_________________________

Radadel:
XRAY T2 / Gens Ace 17.5T
XRAY T3 / Tekin 4.5T
MCD RaceRunner V4 / Zenoah 26cc

Õhus:
Blade mCX
Veebis:
VRC PRO

Kasutaja avatar
tony012
Postitusi: 786
Liitunud: 29.12.2006 12:22

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas tony012 » 19.08.2010 11:43

Noortes nüüd ikka 18 ei päde... kuni 16... ja tegelikult ei ole Noored ja seeniorid üldse ametlikud klassid...

Sõidetakse selleks, et lihtsalt vahepeal aega täita, ehk siis täiteklassid...

Samamoodi siis ka open klass...

Aga võistluspäeva lõikes ikkagi arvestust ja lõpuks antakse auhind...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro

meph
Postitusi: 433
Liitunud: 08.01.2008 10:05
Asukoht: Tallinn

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas meph » 29.09.2010 13:19

Selline kiire küsimus, et kas onroad talvehooaja jaoks reeglites muudatusi tuleb võrreldes suvel sõidetuga? Kui on midagi tulemas, siis oleks vast viimane aeg sellest teada anda.

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas ollo » 29.09.2010 18:11

Eemmm... reeglimuudatustest tulevad touringule uued rehvid (aga kui saadetis kohale ei jõua, siis ilmselt suve ja/või eelmise talve omad esimesel etapil) ja viimasel suveetapil sai räägitud stock touringu "turbo" keelamisest, aga ilmselt ei ole keegi seda juttu bittidesse valanud.

meph
Postitusi: 433
Liitunud: 08.01.2008 10:05
Asukoht: Tallinn

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas meph » 29.09.2010 18:33

Küsimus ongi selles, et kas see turbokeelamine tuleb reeglitesse või mitte... mina isiklikult eelistaks muidugi selle turboga sõitmist, mõnus kiire :P

Kasutaja avatar
JazZ
Fast Hobbies
Postitusi: 1104
Liitunud: 10.06.2005 13:23
Asukoht: Pärnu
Has thanked: 9 korda
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas JazZ » 29.09.2010 18:36

meph kirjutas:Küsimus ongi selles, et kas see turbokeelamine tuleb reeglitesse või mitte... mina isiklikult eelistaks muidugi selle turboga sõitmist, mõnus kiire :P
Aga sõida modi siis, see on ka mõnus kiire.

Kuigi ma kumbagi tõenäoliselt ei sõida, aga mina pooldaks stock klassi maapeale tagasi toomise ideed.
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu

Kasutaja avatar
T6nuT
Postitusi: 521
Liitunud: 27.08.2008 22:25
Asukoht: Viljandi

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas T6nuT » 29.09.2010 18:53

Ma pooldaks uut klassi üldse.
Super Stock
Või sõidaks ROAR approval regudega ainult(stock siis)
Seda, et kõigile üks sama combo(või ainult regu) on ka natuke jama.
Ja Panil võiks ka olla mingi stock.
Aga see on kõik puhtalt minu arvamus.
EKV Suvekarikas 2009.a 1.koht 1/18 stock

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas ollo » 29.09.2010 21:22

Meph - praegune stock koos turboga on selgelt liiga kiire ja sellega ei õpi mitte keegi mitte kunagi õigesti sõitma. Kiiresti sõitmise klassid on olemas, mod touring ja C-12 nimeks, aeglaselt sõitmise klasse rohkem ei ole. Putukas ei ole võrreldav, see ei toimi nagu auto.

Tõnu - ühte tüüpi regust ei ole keegi rääkinudki. Kasutatagu sellist regu nagu tahad, igal tootjal on 0-advance soft tänapäeval olemas, millega enamasti kaasneb põlev/vilkuv LED vms. Ainukesed küsitavad regud ses osas on LRP/Nosrami Stock Specid, need ei ole progetavad ja neil tuleks piirata 2 või 3 ülemise profiili kasutamine (ei ole ise kasutanud, ei oska kommenteerida).

Pro stocki tekitamine praeguste klasside kõrvale on absurd, meil ei jätku osalejaid. Olemasolevate klasside asendamine... stocki ei saa asendada, see peab jääma õppimiseks. Modi võiks põhimõtteliselt asendada millegi lahjemaga, aga ma arvan et enamusele sõitjatest see ei meeldiks, piirangutega hakkaks jälle regude/mootorite/akude võidusõit. Praegu on modis lihtne - kõigil on liiga palju powerit ja piiravaks teguriks on rehvid, mis on kõigile ühed.

Panni võiks minu poolest vabalt sõita "euro stock pann" reeglite järgi, 10.5 mootoriga. Mod pann on ilmselgelt kõigile eestlastele liiga võimas (mina ja Priit sealhulgas). Lahjema mootoriga oleks konkurents tihedam ja piisavalt kiire oleks ta sellegipoolest.

Kasutaja avatar
tony012
Postitusi: 786
Liitunud: 29.12.2006 12:22

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas tony012 » 29.09.2010 22:03

Aga äkki siis EAMK võtaks mingi konkreetsema seisukoha, kui "võiks" või "oleks"...

Esimene võistlus ju kohe ukse ees...
Stock reguasi võiks ikka paigas olla... See puudutab ju suurimat osa sõitjatest.
Pannimehed vaevalt omale järelejäänud 3 päevaga uusi mootoreid ostma hakkavad... aga ilmselt on võimalus stock regudel turbod maha keerata... Ja kes on piisavalt pädev seda kontrollima?

Kuna pole kindel, et uued/õiged rehvid kohale saabuvad vms, siis võiks olla ka konkreetne seisukoht, millega sõita... kas lubada rehv, millega sõideti suvel asfalt-kattega rajal (kuuldavasti ei päde vaibal) või siis üldse vaba (kummist) rehv...

Putuka mootor endiselt siis sisuliselt suvaline suurus... hetkel lubatud mootoritest 1 on stock mootor ja teine tuuningmootor ja oluliselt suurem...
Putukaklass oleks üsna piisavalt piiratud, kui lubatud oleks vaid kummirehv ja aku max 2000 mAh...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro

Kasutaja avatar
Tõnu2
Postitusi: 668
Liitunud: 29.04.2007 20:48
Asukoht: Tallinn

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas Tõnu2 » 29.09.2010 22:10

Kuna ma ise stocki ei sõida siis on hea targutada aga täieliku võrtsuse tagaks siiski ainult üks mootori ja regu combo kõigil.
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!

meph
Postitusi: 433
Liitunud: 08.01.2008 10:05
Asukoht: Tallinn

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas meph » 29.09.2010 22:16

"Täielikku võrdsust" taga ajada on üpris tobe. Sellisel juhul võiks ju juba ka akupaki ja mudelitootja ära reglementeerida. Läheb absurdseks. Mingit valikut võiks ikka inimestel olla :)

Kasutaja avatar
tony012
Postitusi: 786
Liitunud: 29.12.2006 12:22

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas tony012 » 29.09.2010 22:18

No aga äkki siis kõigile sama tootja auto kaa... päris nii ikka ei saa... Aga jah igasugu timingumuutmised, mis teevad olukorra, kus stock mootor põlema läheb jne, need peaksid olema piiratud...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro

Kasutaja avatar
T6nuT
Postitusi: 521
Liitunud: 27.08.2008 22:25
Asukoht: Viljandi

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas T6nuT » 29.09.2010 22:26

Viimasel EAMK suvekarika võistluse lõpus oli ju kerge miiting
ja ma võtsin Lauri jutust kinni a'la LRP regud ainult.
Lihtsalt Stockis on võimatu ees otsas püsida- minu seisukohalt. Käveri moto on ju: Jõud taga peab minema.
C-12 võiks küll olla midagi aeglasemat, rohkem piiratud, just mootori kohapealt.
EKV Suvekarikas 2009.a 1.koht 1/18 stock

meph
Postitusi: 433
Liitunud: 08.01.2008 10:05
Asukoht: Tallinn

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas meph » 29.09.2010 22:46

Minul igatahes pole ressursse, et igaks hooajaks uus tehnika osta. Võin ju leppida jah sellega, et timingu keeramine ära keelatakse, aga kui nüüd hakatakse veel peale suruma kindlat regu ja mootorit ka, siis võib küll ära unustada kogu selle asja.

Kasutaja avatar
tony012
Postitusi: 786
Liitunud: 29.12.2006 12:22

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas tony012 » 29.09.2010 23:42

Just-just... ja kui asju nö "põhja" ei keerata, siis nad ilmselt ei põle maha kaa jne...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro

umm373
Postitusi: 14
Liitunud: 09.08.2008 00:43

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas umm373 » 30.09.2010 07:55

Putuka mootor endiselt siis sisuliselt suvaline suurus... hetkel lubatud mootoritest 1 on stock mootor ja teine tuuningmootor ja oluliselt suurem...
Putukaklass oleks üsna piisavalt piiratud, kui lubatud oleks vaid kummirehv ja aku max 2000 mAh...[/quote]


Suvekarikal kolmandaks jäänu sõitis terve suve asso orig.mootoriga ja ei olnud mitte aeglane . Ja teisel kohal oli aku 1300mAh. :idea:

meph
Postitusi: 433
Liitunud: 08.01.2008 10:05
Asukoht: Tallinn

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas meph » 30.09.2010 08:43

Putukas akusuurus on suht suva. Ja stockmootoriga on võimalik vabalt võita kui sõita oskad... lihtsalt neid mootoreid kulub palju nagu kogemused näitasid :p

Kasutaja avatar
Toomased
Postitusi: 307
Liitunud: 07.09.2008 08:51
Asukoht: Laagri

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas Toomased » 30.09.2010 19:48

Tuleb siis oma turboga regu prügikasti saata:(
yokomo b-max 2, team associated b4.1, team associated rc8

Kasutaja avatar
tony012
Postitusi: 786
Liitunud: 29.12.2006 12:22

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas tony012 » 30.09.2010 20:03

Noh, lihtsalt ei lülita regu seda turbo osa sisse... saab ju ikka sõita...

Teine kindel moodus suurest turbotamisest lahti saamiseks on väga lihtne: keelame mootori radikad...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas lauri » 30.09.2010 20:13

Just, ilma radika ja ventikata mootor ning sõidust tulles peab alla +80C olema, vastasel juhul disklaff :mrgreen:
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

meph
Postitusi: 433
Liitunud: 08.01.2008 10:05
Asukoht: Tallinn

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas meph » 30.09.2010 20:29

Üldiselt on muidugi päris tobe, et selline reeglimuudatus teemaks tuleb 3 päeva enne võistlust. Ma nüüd ei tea kas on reaalselt inimesi, kes uueks hooajaks tehnikat ostnud on, aga kui on, siis võib päris mõru meel praegu olla.

Kasutaja avatar
tony012
Postitusi: 786
Liitunud: 29.12.2006 12:22

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas tony012 » 30.09.2010 20:37

No sellisel kujul nagu stock oma turbodega on, ei ole see mingil juhul sisenemise klass...

Sellest ma veel ei räägigi, et see vana hea reegel, mis välistas selle, et ilmselgelt klassi valitsevad sõitjad peaksid edasi järgmisesse klassi liikuma uuesti kasutusele võtta... Siis oleks ma ju kohe rahvavaenlane valmis...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro

meph
Postitusi: 433
Liitunud: 08.01.2008 10:05
Asukoht: Tallinn

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas meph » 30.09.2010 21:06

Noh... minu meelest on igal asjal oma aeg. 3 päeva enne võistlust reegleid muutma hakata pole õige aeg :p

T-TEAM
Postitusi: 74
Liitunud: 27.04.2008 09:21

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas T-TEAM » 02.10.2010 14:45

Minulgi selline küsimus,et millal aastas on see aeg, kui reeglimuutusi arutatakse ja kinnitatakse?
Ja kas seda turboprobleemi näiteks kas või ajutuiselt kaalu lisamisega leevendada ei saa? Nagu TS-18, sõidad lipoga - paned kaalu juurde. Reeglid peaksid olema uute sõitjate lisandumist soosivad olema. Praegu tundub, et osalejaid jääb aina vähemaks.
Durango DEX 210
Asso B 6.1
Serpent 411
Serpent 411 Sport

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas lauri » 02.10.2010 17:50

Mitte, et see üldse minu öelda või arvata oleks, aga...
- "turboga" stocki sõitmine pole õige asi, midagi peab ette võtma
- mida varem ette võtta, seda parem
- "turbo" keelamine ei maksa kellelegi sentigi. Enamikel regudel on olemas soft koos spetsiaalse "stock" versiooniga, millest annab märku näiteks vilkuv diood.
- loomulikult võiks asju pikalt ette arutada, otsustada ja kirja panna, kuid parem hilja, kui mitte kunagi ;)
- kui keegi ei oska-suuda-taha oma regule "stock" seadeid peale panna, küll kaasvõistlejad aitavad teda sõbralikus õhkkonnas :mrgreen:
- isiklikult loodan, et homme sõidetakse ikka õige stockiga - igasugune elektrooniline timingu lisamine keelatud. Sellega kaasneb ainult positiivset ja midagi otseselt negatiivset mitte
- kes on endale seksika uuemoelise regu soetanud, mis toetab turbosid ja muid funktsioone on hea ka ka ilma nendeta, kindlasti parem kui mitu aastat vana regu, mis neid funktsioone ei toeta! Ehk siis ka mingit nö rahalist koormat ei tohiks keegi kanda.

Palju huvitavam on küsimus, mis rehvidega sõidetakse ja kuidas need toimivad.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

meph
Postitusi: 433
Liitunud: 08.01.2008 10:05
Asukoht: Tallinn

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas meph » 02.10.2010 18:02

Mul oli ka see rehviküsimus iseenesest... et homme on võistlus, aga ei kippu ega kõppu selle kohta, mis rehvi kasutatakse :p

Mul on endal tõenäoliselt kaasas mingid n jooksu "halvaks" läinud 27R'e ja neid asfaldirehve... ei tundu kumbki variant kuigi pädev :p

wolla
Postitusi: 128
Liitunud: 01.09.2007 22:33
Asukoht: Tallinn

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas wolla » 02.10.2010 20:17

Stockis ,asfaldi rehv minul küll pidas,modis oli asfaldi rehv vääääga mittepidav olnud. :roll:
Team Associated 1/8 offroad.
Scumacher 3,5 1/10 onroad.
Virtual rc racing, VRC
Xray pan car 1/12 onroad

Kasutaja avatar
rallyart
Postitusi: 362
Liitunud: 11.10.2008 09:00
Asukoht: Viimsi

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas rallyart » 08.10.2010 15:51

Rääkige siis nüüd, mis värk on, :18 siis LiPo ja BL on keelatud nüüdsest?
TiitRacingInc.
Klikka lingil!
_________________________

Radadel:
XRAY T2 / Gens Ace 17.5T
XRAY T3 / Tekin 4.5T
MCD RaceRunner V4 / Zenoah 26cc

Õhus:
Blade mCX
Veebis:
VRC PRO

Kasutaja avatar
Toomased
Postitusi: 307
Liitunud: 07.09.2008 08:51
Asukoht: Laagri

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas Toomased » 08.10.2010 17:51

rallyart kirjutas:Rääkige siis nüüd, mis värk on, :18 siis LiPo ja BL on keelatud nüüdsest?
BL pole kunagi lubatud olnud
yokomo b-max 2, team associated b4.1, team associated rc8

männikmees
Postitusi: 663
Liitunud: 30.03.2007 12:47
Asukoht: helsinki-vantaa-espoo

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas männikmees » 01.03.2011 21:07

kuidas leida 2011 vöistlusmääruseid ???
eriti huvitab large-scale off-road :roll: :roll: :roll:
ilma mudelita Targutaja

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas lauri » 01.03.2011 22:15

Ma arvan, et tugine 2010 määrustele. Olev/Käver võivad ehk siin üldjoontes ära mainida, kas mingeid muudatusi on kavas? Enamvähem peaks kõik endiseks jääma, võiks arvata.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas ollo » 01.03.2011 23:04

http://www.modelcar.ee/57.php" onclick="window.open(this.href);return false;

männikmees
Postitusi: 663
Liitunud: 30.03.2007 12:47
Asukoht: helsinki-vantaa-espoo

Re: 2010 võistlusmäärused

Postitus Postitas männikmees » 02.03.2011 16:17

tänan :)
ilma mudelita Targutaja

Vasta