EAMK Offroad 2.etapp LaitseRallyPark 26-27.06
Moderaatorid: ollo, harg, eikeikeik, nRainer
EAMK Offroad 2.etapp LaitseRallyPark 26-27.06
Taas rõõm kutsuda kõiki offroad huvilisi LaitseRallyPark'i Eesti Karikavõistluste 2.etappile.
Ajakava:
http://register.modelcar.ee/docs/?p=8
Registreerimine:
http://register.modelcar.ee/?action=events
Rada on treeninguteks avatud kuni 14.00ni Reedel.
Kohtumiseni rajal.
Ajakava:
http://register.modelcar.ee/docs/?p=8
Registreerimine:
http://register.modelcar.ee/?action=events
Rada on treeninguteks avatud kuni 14.00ni Reedel.
Kohtumiseni rajal.
Re: EAMK Offroad 2.etapp LaitseRallyPark 26-27.06
Kas oleks võimalik võistluse ajaks tagumises osas olev muru lühemaks teha:) Laupäeval käisime sõitmas ja väiksemad 1/10 masinad kadusid mõlemas tagumises kurvis muru taha täiesti ära...
Team Losi 8IGHT 2.0E EU 1/8 Novarossi S21P5XLT
--------------------------------
--------------------------------
Re: EAMK Offroad 2.etapp LaitseRallyPark 26-27.06
Kas kuskil lähemas ümbruses normaalse raha eest ööbida ka saab?
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: EAMK Offroad 2.etapp LaitseRallyPark 26-27.06
Ööbimisega kõige lihtsamad variandid on:
Laitse Loss http://www.laitseloss.ee/
Laitse Graniitvilla http://www.graniitvilla.ee/
LaitseRallyPark puhkemajad saunaga http://www.laitserallypark.ee/
Telkimisvõimalusega palun helistada 5228484 ( Janika ), Tema annab siis juhtnöörid kus ja kuidas saab. Kindlasti täpsustada, et olete RC offroad võistlejad.
Terv
Bruno
Laitse Loss http://www.laitseloss.ee/
Laitse Graniitvilla http://www.graniitvilla.ee/
LaitseRallyPark puhkemajad saunaga http://www.laitserallypark.ee/
Telkimisvõimalusega palun helistada 5228484 ( Janika ), Tema annab siis juhtnöörid kus ja kuidas saab. Kindlasti täpsustada, et olete RC offroad võistlejad.
Terv
Bruno
Re: EAMK Offroad 2.etapp LaitseRallyPark 26-27.06
to Tõnu: kui sulle ööbimine Tallinnas sobib,siis võid minu juurde tulla,Laitsesse minu juurest pool tundi sõitu , parkimine minu juures maja ees tasuta , kui on huvi...siis helista mulle
Re: EAMK Offroad 2.etapp LaitseRallyPark 26-27.06
kuidas kohapeal söömisega on? Tuleb ise kaasa võtta, või on võimalik osta?
Team Losi 8IGHT 2.0E EU 1/8 Novarossi S21P5XLT
--------------------------------
--------------------------------
-
- Postitusi: 663
- Liitunud: 30.03.2007 12:47
- Asukoht: helsinki-vantaa-espoo
Re: EAMK Offroad 2.etapp LaitseRallyPark 26-27.06
Kiire küsimus siis seline, et kas oleks võimalik oma tragiga vihmase ilma puhul kusgile telki pugeda?
Tänud ette ära,
Kaspar K
Tänud ette ära,
Kaspar K
TiitRacingInc.
Klikka lingil!
_________________________
Radadel:
XRAY T2 / Gens Ace 17.5T
XRAY T3 / Tekin 4.5T
MCD RaceRunner V4 / Zenoah 26cc
Õhus:
Blade mCX
Veebis:
VRC PRO
Klikka lingil!
_________________________
Radadel:
XRAY T2 / Gens Ace 17.5T
XRAY T3 / Tekin 4.5T
MCD RaceRunner V4 / Zenoah 26cc
Õhus:
Blade mCX
Veebis:
VRC PRO
Re: EAMK Offroad 2.etapp LaitseRallyPark 26-27.06
Mis kellast homme esimene grupp stardib? Hetke ilma-ennustus vihma ei luba, niiet oolguud.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Re: EAMK Offroad 2.etapp LaitseRallyPark 26-27.06
Link ajakavale on teema avapostis täitsa olemas!
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Re: EAMK Offroad 2.etapp LaitseRallyPark 26-27.06
Oo, liiga nähtaval oli, ei jäänud silma, täname
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
- Grim Reaper
- Postitusi: 1209
- Liitunud: 02.12.2006 00:45
Re: EAMK Offroad 2.etapp LaitseRallyPark 26-27.06
Kuidas finaalidega lood on ??? Kas samamoodi nagu Tartus oli 3x30min ??? Teaks palju vaja kütust kaasa võtta
EDIT: Sry.... vaatasin ajakava ja kõik selge my bad
EDIT: Sry.... vaatasin ajakava ja kõik selge my bad
Baltic champion 2015 Large scale 2WD
KONTAKT:555 628 95
KONTAKT:555 628 95
Re: EAMK Offroad 2.etapp LaitseRallyPark 26-27.06
Minul eksisteerivad laupäevased autasustamise pildid. Ehk jõuan õhtul üles visata, kuid rohkem midagi pildistada ei jõudnud.
Paar sõna võistlusest ka. Väga tore oli. Tänud kaasvõistlejatele ja korraldajatele. Rada oli väga hea, kui leppida olukorraga, et pidamist ei ole ega tule. Tolmas ja pühapäeva õhtuks oli kergelt auku sõidetud, kuid see ju kuulub asja juurde Ringiajad 40 sekundi kanti, ehk siis suur ja väga kiire rada = cool, äge, lahe! Ka korraldusliku poole pealt toimis kõik kenasti. Kuna laita pole midagi, siis kiidame (tavaliselt ei öelda midagi)
Buggys oli laupäeval ühest otsast tihe konkurents ja teisest otsast jällegi kaks meest teistest kiiremad. Kvalifikatsiooni lõpuks oli Jörgi ja Jonase keskmine ringiaeg 5 minuti peale parem, kui neljandast kohast edasi olevate meeste parim ringiaeg. See ei näita niivõrd, et teised üldse sõita ei oska, vaid Jörg ja Jonas suutsid teha VÄGA stabiilsed sõidud - sisuliselt kõik ringid enamvähem poole sekundi sisse. Buggy eelsõitudes tähendas üks katus täielikku hävingut ja paar pikaks sõidetud kurvi juba mitme koha kaotust - nii tihe konkurents oligi! Jörg TQ ja Jonas kaotas 0.01 sekundit. Mina kolmandal kohal vist umbes 5 sekundit maas. Finaalis vaevles Jörg mootorimuredega, Jonase Futaba gaasiservo andis otsad ja juhtima läinud Kuldaril sai otsa Hobao differ. Mingid mured pidid vaevama ka Margust, kes oli esimesed minutid koos kuldariga sekund-sekundisse esikohapeale võidelnud. Minul oli stardis ebaõnne ja suutsin auto-pusades kaotajaks jääda, mis tähendas enamvähem viimaselt kohalt tõusmist. 10 minutit enne lõppu sõitsime Taivoga korda-mööda esikohal. Taivo tankis vist 9min pealt, mina 7min30s. Viimastel minutitel ei saanud mina ringiga maas autodega hakkama ja Taivo pääseski turvaliselt ees minema. Taivo võtt ja mina kaotasin, selline tunne oli ka. Kolmandale kohale tuli Margus, kes sõidu algfaasis Kuldariga esikohale tihedalt võitles, kuid siis langes. Kokkuvõttes võib öelda, et tegu tehnikaspordiga ja juhtub palju. Ning nagu ennustada võis, siis eelsõitude suured vahed (reaalsuses 0.5 - 1s ringile) kiiremate ja teiste vahel finaalides enam nii palju rolli ei mängi. Eelsõitude lõpuks olid eesotsas veel Siim (finaalis olla purunenud tõenäoliselt difri kuullaager) ja Jaanus (Savöx servo ohver)
Ka Pühapäev oli buggy sõitjatele tore - nimelt vabamas vormis võistluste päev ehk trennipäev kolmes klassis - vaba klass, vanurid, noorukid. Jörg suutis vist kokku umbes 3 tundi rajal viibida (ei tea küll, miks ta nii kiire on?) ja teisedki said korralikult võidusõidu trenni teha. Ilma suurte panusteta võidusõit, mida võib vabalt trennina võtta, kuid on ka kerge motivatsioon tulemust teha Nii ehk ongi seda õige kirjeldada. Ajaviiteks sõitsid suure skaala mudelistid võidu, vist kahes klassis ja võitsid Tõnu (edu teise koha eest umbes 87 ringi) ja Grim Reaper (edu teise koha eest umbes 31 ringi). Kusjuures pühapäeval sõitsis Tõnu oma 1:5 MCD-ga sama kiireid ringiaegasid kui 1:8 buggyd või isegi kiiremaid Ehk siis no-grip ja aukus rajal on suur neljaveoline VÄGA kiire mistahes teise mudeliga võrreldes. Vabaklassis võitis Jörg, mina teine, Jonas kolmas. Vanurites võitis Käver. Noortes võitis ilusa ja kiire sõiduga (kahjuks nimi ei meenu).
Lõpetuseks kutsun kõiki ka järgmistel kordadel pühapäeval võistlema ja/või trenni tegema. Saab harjutada mees-mehe vastu võidusõitu ja kõike muudki.
Paar sõna võistlusest ka. Väga tore oli. Tänud kaasvõistlejatele ja korraldajatele. Rada oli väga hea, kui leppida olukorraga, et pidamist ei ole ega tule. Tolmas ja pühapäeva õhtuks oli kergelt auku sõidetud, kuid see ju kuulub asja juurde Ringiajad 40 sekundi kanti, ehk siis suur ja väga kiire rada = cool, äge, lahe! Ka korraldusliku poole pealt toimis kõik kenasti. Kuna laita pole midagi, siis kiidame (tavaliselt ei öelda midagi)
Buggys oli laupäeval ühest otsast tihe konkurents ja teisest otsast jällegi kaks meest teistest kiiremad. Kvalifikatsiooni lõpuks oli Jörgi ja Jonase keskmine ringiaeg 5 minuti peale parem, kui neljandast kohast edasi olevate meeste parim ringiaeg. See ei näita niivõrd, et teised üldse sõita ei oska, vaid Jörg ja Jonas suutsid teha VÄGA stabiilsed sõidud - sisuliselt kõik ringid enamvähem poole sekundi sisse. Buggy eelsõitudes tähendas üks katus täielikku hävingut ja paar pikaks sõidetud kurvi juba mitme koha kaotust - nii tihe konkurents oligi! Jörg TQ ja Jonas kaotas 0.01 sekundit. Mina kolmandal kohal vist umbes 5 sekundit maas. Finaalis vaevles Jörg mootorimuredega, Jonase Futaba gaasiservo andis otsad ja juhtima läinud Kuldaril sai otsa Hobao differ. Mingid mured pidid vaevama ka Margust, kes oli esimesed minutid koos kuldariga sekund-sekundisse esikohapeale võidelnud. Minul oli stardis ebaõnne ja suutsin auto-pusades kaotajaks jääda, mis tähendas enamvähem viimaselt kohalt tõusmist. 10 minutit enne lõppu sõitsime Taivoga korda-mööda esikohal. Taivo tankis vist 9min pealt, mina 7min30s. Viimastel minutitel ei saanud mina ringiga maas autodega hakkama ja Taivo pääseski turvaliselt ees minema. Taivo võtt ja mina kaotasin, selline tunne oli ka. Kolmandale kohale tuli Margus, kes sõidu algfaasis Kuldariga esikohale tihedalt võitles, kuid siis langes. Kokkuvõttes võib öelda, et tegu tehnikaspordiga ja juhtub palju. Ning nagu ennustada võis, siis eelsõitude suured vahed (reaalsuses 0.5 - 1s ringile) kiiremate ja teiste vahel finaalides enam nii palju rolli ei mängi. Eelsõitude lõpuks olid eesotsas veel Siim (finaalis olla purunenud tõenäoliselt difri kuullaager) ja Jaanus (Savöx servo ohver)
Ka Pühapäev oli buggy sõitjatele tore - nimelt vabamas vormis võistluste päev ehk trennipäev kolmes klassis - vaba klass, vanurid, noorukid. Jörg suutis vist kokku umbes 3 tundi rajal viibida (ei tea küll, miks ta nii kiire on?) ja teisedki said korralikult võidusõidu trenni teha. Ilma suurte panusteta võidusõit, mida võib vabalt trennina võtta, kuid on ka kerge motivatsioon tulemust teha Nii ehk ongi seda õige kirjeldada. Ajaviiteks sõitsid suure skaala mudelistid võidu, vist kahes klassis ja võitsid Tõnu (edu teise koha eest umbes 87 ringi) ja Grim Reaper (edu teise koha eest umbes 31 ringi). Kusjuures pühapäeval sõitsis Tõnu oma 1:5 MCD-ga sama kiireid ringiaegasid kui 1:8 buggyd või isegi kiiremaid Ehk siis no-grip ja aukus rajal on suur neljaveoline VÄGA kiire mistahes teise mudeliga võrreldes. Vabaklassis võitis Jörg, mina teine, Jonas kolmas. Vanurites võitis Käver. Noortes võitis ilusa ja kiire sõiduga (kahjuks nimi ei meenu).
Lõpetuseks kutsun kõiki ka järgmistel kordadel pühapäeval võistlema ja/või trenni tegema. Saab harjutada mees-mehe vastu võidusõitu ja kõike muudki.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
-
- Postitusi: 663
- Liitunud: 30.03.2007 12:47
- Asukoht: helsinki-vantaa-espoo
Re: EAMK Offroad 2.etapp LaitseRallyPark 26-27.06
võitsid Tõnu (edu teise koha eest umbes 87 ringi)
ja veel kysimus : miks oli rajal selline atraktsioon-hype-turnimisehitis
kas see jääbki sinna alatiseks ???
ja veel kysimus : miks oli rajal selline atraktsioon-hype-turnimisehitis
kas see jääbki sinna alatiseks ???
ilma mudelita Targutaja
Re: EAMK Offroad 2.etapp LaitseRallyPark 26-27.06
Noorte võitja oli Rauno Lainemäe minu Xray elektri bagiga.
Ma sõistin MCD-ga finaalis ligi sekundi kiirema ringiaja kui selle sama elektri bagiga laupäeval elektriklassis.
Ma sõistin MCD-ga finaalis ligi sekundi kiirema ringiaja kui selle sama elektri bagiga laupäeval elektriklassis.
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: EAMK Offroad 2.etapp LaitseRallyPark 26-27.06
Sa mõtled suurt puidust hüpekat.männikmees kirjutas:ja veel kysimus : miks oli rajal selline atraktsioon-hype-turnimisehitis
kas see jääbki sinna alatiseks ???
Tuli selline mõte ja tegime valmis.
Mis sellel viga on ja miks ta ei võiks sinna jääda ?
-
- Postitusi: 663
- Liitunud: 30.03.2007 12:47
- Asukoht: helsinki-vantaa-espoo
Re: EAMK Offroad 2.etapp LaitseRallyPark 26-27.06
omapärane vigur ei seostu minuarust bagirajagaBrunoV kirjutas:Sa mõtled suurt puidust hüpekat.männikmees kirjutas:ja veel kysimus : miks oli rajal selline atraktsioon-hype-turnimisehitis
kas see jääbki sinna alatiseks ???
Tuli selline mõte ja tegime valmis.
Mis sellel viga on ja miks ta ei võiks sinna jääda ?
nii nagu on lätlased kuuevarbaga nii on eestis kombeks bagirajale sein ehitada pole lihtsalt soomes bagiradadel kohanud (jahh soome pole parim näide)
mina ausalt ei naudi selliseid seinasid aga saab hakkama kui teisiti ei saa
ei tahtnud pahandada aktiivseid seinaehitajaid sein maha
ilma mudelita Targutaja
Re: EAMK Offroad 2.etapp LaitseRallyPark 26-27.06
Pole seinal häda midagi. Aitab hoopis paremini mõista hüppamise olemust.
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: EAMK Offroad 2.etapp LaitseRallyPark 26-27.06
männikmees kirjutas:ei tahtnud pahandada aktiivseid seinaehitajaid sein maha
Re: EAMK Offroad 2.etapp LaitseRallyPark 26-27.06
Mina olen seinaga rahul .Üks koht kus saab lasta backflippi
Re: EAMK Offroad 2.etapp LaitseRallyPark 26-27.06
Jep, backflip võistluse ajal tegelt selle võidu toobki, kes veel aru pole saanud
Re: EAMK Offroad 2.etapp LaitseRallyPark 26-27.06
Sein on väga ok. Muret tegi ainult siis, kui tõusunõlva ette oli kraav kaevunud, kuid rada hooldavad usinad käed parandasid selle kiirelt. Rada sellisel kujul, nagu hetkel, on väga mõnus. Tekiks sinna vaid väheke pidamist ka.
Nuriseda saaks ainult nende pimedate kurvide üle: mulla-sirge tagasipööre ümber rehvi, peale vaipa tagasipööre ja enne peasirget tagasipööre. Korra oli küll olukord, kui kaotasin auto pimedas kurvis ära ja tuli kolme auto hulgast enda oma valida, esimesega pihta ei saanud, teine oli minu oma ja sõit võis jätkuda.
Nuriseda saaks ainult nende pimedate kurvide üle: mulla-sirge tagasipööre ümber rehvi, peale vaipa tagasipööre ja enne peasirget tagasipööre. Korra oli küll olukord, kui kaotasin auto pimedas kurvis ära ja tuli kolme auto hulgast enda oma valida, esimesega pihta ei saanud, teine oli minu oma ja sõit võis jätkuda.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
-
- Postitusi: 663
- Liitunud: 30.03.2007 12:47
- Asukoht: helsinki-vantaa-espoo
Re: EAMK Offroad 2.etapp LaitseRallyPark 26-27.06
paistab et olen ainus kes ei möista seina vajalikust
äkki teeks seinast hyppe
hyppeid olen näinud bagiradadel kyll
äkki teeks seinast hyppe
hyppeid olen näinud bagiradadel kyll
ilma mudelita Targutaja
Re: EAMK Offroad 2.etapp LaitseRallyPark 26-27.06
Proovi suurema hooga. Jõud taga - peab minema!männikmees kirjutas:äkki teeks seinast hyppe
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
-
- Postitusi: 663
- Liitunud: 30.03.2007 12:47
- Asukoht: helsinki-vantaa-espoo
Re: EAMK Offroad 2.etapp LaitseRallyPark 26-27.06
kas kusagilt leiab ka ringiaegasid ja löpptulemused
ilma mudelita Targutaja
-
- Postitusi: 663
- Liitunud: 30.03.2007 12:47
- Asukoht: helsinki-vantaa-espoo
Re: EAMK Offroad 2.etapp LaitseRallyPark 26-27.06
männikmees kirjutas:kas kusagilt leiab ka ringiaegasid ja löpptulemused
ilma mudelita Targutaja
Re: EAMK Offroad 2.etapp LaitseRallyPark 26-27.06
Tegeleme teemaga, hiljemalt järgmine nädal on tulemused ka avalikud.
Vabandan viivituse pärast.
Vabandan viivituse pärast.
-
- Postitusi: 663
- Liitunud: 30.03.2007 12:47
- Asukoht: helsinki-vantaa-espoo
Re: EAMK Offroad 2.etapp LaitseRallyPark 26-27.06
männikmees kirjutas:kas kusagilt leiab ka ringiaegasid ja löpptulemused
ilma mudelita Targutaja