2. leht 2-st

Re: 26. Veebruar 2011

Postitatud: 20.01.2011 11:20
Postitas RandoM
Jonas, Ilus kirjutis, tõsiselt.

Uute võistlemise süsteemi loomise idee ei ole mitte selles, et vana hea väljakujunenud süsteem kuskilt lonkaks. Vastupidi, tegu on väga hea lahendusega mis propageerib sportlikust ning "kes ees see mees" lähenemist (oled aeglane, lõpetad oma sõidud poolfinaalis). Ehk soosib tugevaid ja seeläbi motiveerib aeglasemaid.

Talvine võidusõit on teatavasti oma kulude poolest mõneti erinev suvisest võistlusest. See ei olnud probleem ajal kui mudeleid oli stardis 82 (!), aga tänasel juhul oleks valik tavapärase süsteemi puhul põhimõtteliselt see kas ei võistle või tõstame osalustasu.
See kõrgem osalustasu ei ole probleem sportlasele kes on iga kihutamise nimel valmis oma hoiupõrsa puruks viskama, aga uuele tulijale ning "no-ma-ei-tea-võibolla-vaatame" tüüpi mudelistile annab 30€ osalustasu hea põhjuse mitte tulla. (kuna tema saab suure tõenäosusega sõita vaid 3x5 minutit + 15 minutit poolfinaali ning jääb välja 30 või 45 minutit kestvast finaalist)

Tänane lahendus annab kõikidele inimestele kes võibolla polegi veel finaali sõitnud võimaluse seda 40minuti tunnet maitsta. Ning loodetavasti annab sellele sõitjale särtsu juurde suvisteks võistlusteks.

Jah, pooldan ka ise F1'te autorallile, kuna sõit käib autode, mitte kella vastu. Ent usun, et lõppkokkuvõttes pole ka sportlase jaoks vahet, kuidas võidusõit käib, olgu see kasvõi silmad kinni ja seljaga sõidusuunas kui tingimused on kõigile võrdsed.

Ja võibolla kukubki asi kolinal läbi, kõik on õnnetud ning ei taha kunagi sarnast võidusõitu näha. Sellisel juhul teame me veel ühte võimalust kuidas võistlust mitte teha.
Üks asi mida ma siiski paluks (eriti suurte kogemustega sõitjatel) arvestada. "Tibusid loetakse sügisel", ehk katsuks praegu teemas püsida, võtta sõitu kui odavat võimalust hoida käsi soojas suviseks EKV'ks ning pärast arvustada. Mitte, et ma usuks arvamuse kardinaalsesse kannapöördesse, aga võibolla ei ole kõik nii halb kui tundub?

Peeter:
Sõidud jagame selliselt, et keegi üksinda/kahekesi sõitma ei peaks. Kui bensukaid (ja sõitjaid) on samapalju kui eelmine kord siis sõidetakse ikkagi 4+4 (sest tiimis oli kaks inimest).
Mõlemas sõidus võid sõita ka nii kui teed kellegi teisega kaks meeskonda (Peeter Urmasega ja pärast Urmas Peetriga), aga osalustasu on siis ikkagi 2x jah.

Re: 26. Veebruar 2011 arutelu

Postitatud: 20.01.2011 13:40
Postitas R0mm
Selgus saabus. Sõidame.

Re: 26. Veebruar 2011 arutelu

Postitatud: 24.01.2011 21:16
Postitas Vana Kala
Et siis ühes Nitro tiimis võib olla näiteks 1:8 truggy ja 1:8 buggy, millel on suvalised (töömahult jne) nitromootorid peal?

Re: 26. Veebruar 2011 arutelu

Postitatud: 24.01.2011 23:54
Postitas RandoM
Just nii :)

Re: 26. Veebruar 2011 arutelu

Postitatud: 25.01.2011 19:36
Postitas urki
hinda ei tõsta.vist oli varem stardimaks 300.-krooni ja nüüd 30.-eurot
null pole number.

Re: 26. Veebruar 2011 arutelu

Postitatud: 25.01.2011 19:42
Postitas RandoM
urki kirjutas:hinda ei tõsta.vist oli varem stardimaks 300.-krooni ja nüüd 30.-eurot
null pole number.
Varem oli stardimaks 300 EEK, nüüd 15€
Tahtsid kahes klassis sõita maksid 300 + 250 ( ? ), nüüd 30€
Seda kas € hinda muutis või ei võib eurokalkulaatorilt kontrollida :)

Seega ei mõista irooniat.

Re: 26. Veebruar 2011 arutelu

Postitatud: 27.01.2011 13:04
Postitas Grim Reaper
Küsiks kui palju Bajamehi kohale tuleks ?? Küsin sellepärast, et kui tuleb mingi 3-4-5 inimest siis oleks lootus isegi HPI varuosad kohapeale saada. Aga kui niipalju ei tule siis pole Rannol ju mõtet kohale tulla ja külmetada terve päev.

Niiet andke märku endast kes kohale tulevad :)

Re: 26. Veebruar 2011 arutelu

Postitatud: 28.01.2011 20:53
Postitas krizzu7
kui elektrile pole mõõte kirjas siis tuleks ka

Re: 26. Veebruar 2011 arutelu

Postitatud: 29.01.2011 01:29
Postitas rallyart
Grim Reaper kirjutas:Küsiks kui palju Bajamehi kohale tuleks ?? Küsin sellepärast, et kui tuleb mingi 3-4-5 inimest siis oleks lootus isegi HPI varuosad kohapeale saada. Aga kui niipalju ei tule siis pole Rannol ju mõtet kohale tulla ja külmetada terve päev.

Niiet andke märku endast kes kohale tulevad :)
Täitsa võimalik, et mina ja isa oleme tulemas :)

Re: 26. Veebruar 2011 arutelu

Postitatud: 30.01.2011 13:31
Postitas Vana Kala
Kas transpondri saab kohapealt ka, mis hinnaga?

Re: 26. Veebruar 2011 arutelu

Postitatud: 30.01.2011 22:10
Postitas Tõnu2
krizzu7 kirjutas:kui elektrile pole mõõte kirjas siis tuleks ka
Niipalju kui ma aru saanud olen siis lastakse kõik elektri jõul liikuvad mudelid rajale seega tule aga!

Re: 26. Veebruar 2011 arutelu

Postitatud: 15.02.2011 18:00
Postitas 426f
kas keegi paide kandist ka kohale läheb ja kas tal autos ruumi on,mul igasugune rajal sõitmise kogemus puudub rc autoga,aga tahtmine ja rc auto on olemas ja kui igasugune elektrikas sobib võistluste reeglitega siis losi strike võtaks kaasa

Re: 26. Veebruar 2011 arutelu

Postitatud: 15.02.2011 18:13
Postitas RandoM
Sobib igasugune elektrikas. Kui mitte Paidest siis ehk mõni Tartu inimene võtab su pardale?
Kui pondrit pole saab selle kohapealt.

Re: 26. Veebruar 2011 arutelu

Postitatud: 15.02.2011 18:20
Postitas Tõnu2
Üks variant on veel perekond Lainemäed kes hakkavad Põltsamaalt-Adaverest tulema(nad sõidavad sammuti elektriklassi).
Ma ise võin Tartust tulles peale võtta küll.
Helista ja lepime kokku!

Re: 26. Veebruar 2011 arutelu

Postitatud: 15.02.2011 21:17
Postitas GTR 3.0
Tõnu2 kirjutas:Üks variant on veel perekond Lainemäed kes hakkavad Põltsamaalt-Adaverest tulema(nad sõidavad samuti elektriklassi).
Ma ise võin Tartust tulles peale võtta küll.
Helista ja lepime kokku!
Meil väike auto ja vist ei mahu hästi.

Re: 26. Veebruar 2011 arutelu

Postitatud: 15.02.2011 21:19
Postitas Tõnu2
GTR 3.0 kirjutas:
Tõnu2 kirjutas:Üks variant on veel perekond Lainemäed kes hakkavad Põltsamaalt-Adaverest tulema(nad sõidavad samuti elektriklassi).
Ma ise võin Tartust tulles peale võtta küll.
Helista ja lepime kokku!
Meil väike auto ja vist ei mahu hästi.
Kokkulepitud - võtan ise peale.

Re: 26. Veebruar 2011 arutelu

Postitatud: 09.03.2011 18:55
Postitas Vana Kala
Kas laud + tool tuleb endal kaasa võtta või on kohapeal olemas?

Re: 26. Veebruar 2011 arutelu

Postitatud: 10.03.2011 11:06
Postitas RandoM
Tuleb ise kaasa võtta.

Toitlustajad on samad kes WinterCupil tavaliselt ning pakuvad sularaha eest head ja paremat. Nendepoolne palve oli võistlejatel varuda peenraha kohvikus kasutamiseks.

Re: 26. Veebruar 2011 arutelu

Postitatud: 11.03.2011 17:58
Postitas kaurhiet
On mul mõtet autot kaasa võtta kui ma ühegil sõidul ei osale?

Re: 26. Veebruar 2011 arutelu

Postitatud: 11.03.2011 18:53
Postitas R0mm
Võiks ju tulla eesmärgiga sõita noori kukkesid ja mehaanikuid :)

Re: 26. Veebruar 2011 arutelu

Postitatud: 11.03.2011 19:00
Postitas kaurhiet
Ma tulen Saaremaalt seega ma ei jõua treeninguks kohale ja ma lahkun just enne seda mehhaanikute sõitu.
+Ma pole enne ühtegi korda kruusa peal sõitnud :lol:

Kuid võiks saada vastuse enda küsimusele.

Re: 26. Veebruar 2011 arutelu

Postitatud: 11.03.2011 19:18
Postitas Grim Reaper
Mis kuradi küsimus see veel on ?? Muidugi tule kohale. Näed asja lähemalt ja saad küsimustega inimesi ka pommitada kui vaja.
Kui ise ei sõida siis pole ju lisaraskust vaja tassida kaasa.

Re: 26. Veebruar 2011 arutelu

Postitatud: 11.03.2011 19:26
Postitas kaurhiet
Kohale tulen igal juhul.(Lisaraskusega või ilma.) Seekord jätan auto koju.

Veel üks küsimus: Kas bensukate klassis on tihe rebimine? Nn. trimmereid ootan kõige suurema huviga.

Re: 26. Veebruar 2011 arutelu

Postitatud: 11.03.2011 19:28
Postitas Grim Reaper
Seda tasub juba kohapeal ise vaadata. Milleks vastusega asja ära rikkuda :lol:

Re: 26. Veebruar 2011 arutelu

Postitatud: 11.03.2011 19:30
Postitas kaurhiet
Mitu bajat tavaliselt võistlustel on?

Re: 26. Veebruar 2011 arutelu

Postitatud: 11.03.2011 19:33
Postitas Grim Reaper
Suveks üritame kõik Baja omanikud kohale peksta .... hea või halvaga :lol:

Re: 26. Veebruar 2011 arutelu

Postitatud: 16.03.2011 21:41
Postitas lauri
Võistlused kenasti seljataga. Ilm oli päikeseline ja temperatuuri 0 kraadi ümber. Kella 9-ne trennide start lubas mugavalt 8-9 vahel kohale ilmuda, mis oli ka meeldiv. Kohal oli ka loendamatul hulgal lätlasi, kellest tervelt 6tk ka võidu sõitsid. Teised olla reede õhtul klubieluga tutvumas käinud ehk tundid end talvises Tallinnas hästi :) Sedakord sõitsin ise Tõnu rendi-MCD 4WD bensukaga. Esimest korda elus, kui mitte arvestada mõnda ringi, mida seda kunagi Lätis proovisin. Väga mugav oli võistlustele kohale tulla tee termoses, moosisai kotis ja pult näpus. Tõnu pani puldi seade paika ja siis sain ka teada, kust see auto käima läheb, kust seisma jääb ja kuidas kere peale käib :mrgreen: Bensiin süstlaga-otse-veeni (karpasse) käivitusabi on geniaalne. Mootor käivitus iga kord esimesest tõmbest. Miks teised bensukamehed seda nippi ei kasuta, vaid käiavad pullstarti ribadeks?

Tuleb välja, et 4WD bensukat saab vägagi edukalt vägagi erinevaks seadistada. Kui Tõnu MCD oli väga stabiilne ja kergelt alajuhitav, siis mina sain enda kasutusse mõnusalt ülejuhitava ja väga hästi keerava auto, mis sobis kätte väga hästi. Uue pehme rehviga oleks see tõenäoliselt lausa ideaalne olnud, kuid kõike head ju korraga ka ei saa - good enough :) Tuli gaasi andmisega veidi tagasi hoida, et tagaosa käest ei läheks, kuid kurve sai seetõttu jällegi kiiremini läbida, sest auto keeras paremini.
_start.jpg
_start.jpg (44.11 KiB) Vaadatud 12020 korda
Hommikul tuli teha strateegiliselt oluline otsus. Kuidas sõita? Kas Lauri ja Tõnu enda eest või Lauri+Tõnu tiimid? Ja kui Lauri+Tõnu tiimid, siis kas Bensiin1+Bensiin2 arvesse või Bensiin1+Bensiin1 ja Bensiin2+Bensiin2 arvesse :)? Lõpuks sai otsustatud, et tõenäoliselt oleme kiiremad päeva teises sõidus, siis ju hommikune 40 minutine finaal juba kogemusena selja taga.

Esimene bensiinikate finaal algas kehvasti. Suutsin mitmel ringil mitu suurt viga teha, enne kui auto veidikenegi käppa sai. Varsti kulgesin esikohal, Peeter täpselt ring maas ja nii päris pikalt. Mõtlesin endamisi, et on vaja kiiremini sõita. Hakkasin katsetama, kuidas seda saab. Katsetamise tagajärjel hüppasin väga kõrgele ja väga kaugele tulemuseks katkine auto... kuid EI - MCD ei lähe katki :) Vaid kardaan oli lihtsalt difri outdrive'ist välja hüpanud minu halva maandumise tagajärjel. 5-10 mintuti hiljem olin jälle rajal. Sõitsin Raineri sabas ja vaatasin tema sõidujoont ning sain teada, kus kõige rohkem kaotan. Bensiini 1 sõidu järel olime Tõnuga ainsad, kellel tulemus kirjas > esimesed! Tegelikkuses see kehv sõit tõi päeva lõpuks meile vist 7. koha.
_overview.jpg
_overview.jpg (46.95 KiB) Vaadatud 12020 korda
Nüüd ootas ees veel kõike otsustav bensiini 2 finaal. Leppisime Tõnuga kokku, et sõidame kindla peale. Ühel meist võib ka mingi tehniline jama juhtuda, mis ei tohi kesta üle 2-3 minuti, siis on veel lootust võita. Eesmärgiks oli mõlemal üle 100 ringi kirja saada. Minu start oli tore, sain puhtalt minema ja umbes 10-kond minutit ilma suuremate vigadeta stabiilset sõitu - 111 ringi graafikus. Kahjuks kuulsin, et Tõnu oli rajalt ära käinud, aga tõusis nobedalt varsti juba 100 ringi graafikusse tagasi. Tõnu sai velje katki - külmaga ikka juhtub, kuid õnneks kiire vahetus ja polnud hullu. Kui kõrvale jätta üks hull 2WD sõitja, kes iga kord üritas meile pähe hüpata suurelt hüppelt (õnneks kordagi pihta ei saanud), oli tore rahulik võistlus. Tuli sundida end keskenduma, et mitte vigu sisse lasta. Kokku tuli 40 minuti peale minul 3-4 suuremat viga (3 katust ja 1 kurvi pikaks sõit).

Lõpptulemus minu 108 + Tõnu 102 = 210 ringi (kõik tulemused siin)

Sõitmata oli veel Nitro 3 sõit, aga seal pidanuks Ron senist keskmist tulemust kõvasti parandama, et kokku sama tulemus saada. Oma finaail alguses liikuski Ron kokku 209 ringi graafikus, kuid mõned pisivead kaugendasid teda.

Lõpuks tõigi võidu MCD vastupidavus ja mugavus - töötas stabiilselt, ei surnud, ei läinud katki, ei vajanud tankimist :mrgreen: Ning hommikul sai ka ääretult õige strateegiline otsus tehtud. Olnuks me võistelnud Tõnuga mõlemad enda eest, poleks vast top 3 hulkagi saanud.
_panoraam.jpg
_panoraam.jpg (134.48 KiB) Vaadatud 12020 korda
Tänud Randole, kes võistluse korraldas ning kõigile kes veel asja juures olid. Üldiselt kulges kõik toredalt. Suur tänu ka Jörgile, kes terve päeva rada jälgis ja võistlejaid ning rajamehhaanikuid toimuvast teavitas.

Tänud Tõnule rendi MCD eest ja sorry, et ma ühe tiiva ära lõhkusin :wink:

Re: 26. Veebruar 2011 arutelu

Postitatud: 22.03.2011 23:40
Postitas Grim Reaper
Kas kõik kes kohapeal pilte tegid on maha surnud we ?? Tule taeva appi :lol:

Re: 26. Veebruar 2011 arutelu

Postitatud: 29.03.2011 17:28
Postitas kaurhiet
Tegin hunnikuga pilte aint ,kahjuks ükski ei jäänud selge.(tegelt üks vist jäi... ) Paar videot tegin ka. Oleks pidanud teise fotoka võtma, selle väikse seebikarbiga ei oska ma pilti teha.
Võistlus oli põnev ning muljed olid head. (Peaks mainima ,et mehhaanikute sõit oli pingelisem kui elektrikate oma)

Vb lähen 2 või 3 aprillil sinna trenni tegema. Saab sinna uisutama minna, rehvid nii kulunud ,et haardumist loota pole. :)
Peaks mainima ,et ma ka pildi peale jäänd... :lol:

Re: 26. Veebruar 2011 arutelu

Postitatud: 03.05.2011 13:24
Postitas Anger
Leidsin telefonis videot ürituselt: " onclick="window.open(this.href);return false;

To Grim: lennukitega võistlemine tuleb rangelt keelata! :)

Re: 26. Veebruar 2011

Postitatud: 04.01.2012 02:34
Postitas teet23
Tõnu2 kirjutas:Samas 30 eur eest 80 min sõita pole paha. Ma sõidan kindlasti mõlemat!
õigus !!!MIS JUMALA HALAMINE SEE ON JUBE RAHA NÄE MIS SAAVAD,SOTSIAALABI JA PANE OMAST TASKUST KA JUURDE ,ET TEOKS SAAKS!
HEA ,ET ÜLDSE ON KES ORGUNNIVAD :!: SÕITMA TULEN KÜLL VIST 2 KLASSIS JUHUL KUI 1/16 ELEKTER KA SOBIKS.SAAB JÄLLE SINISEKS JA PUNASEKS SÕITA.

Re: 26. Veebruar 2011 arutelu

Postitatud: 04.01.2012 07:33
Postitas R0mm
Kuhu sa sõitma hakkad minema? Sel aastal ei orgunni minuteada keegi midagi ja selles teemas käsitletav võistlus toimus aasta aega tagasi. Saab siniseks ja punaseks sõita??