Saue rajal toimuvad muutused võistlejatele

Saue mudelirajaga seonduvate teemade arutelu, treeningkutsed jmt.

Moderaator: RandoM

Vasta
Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Saue rajal toimuvad muutused võistlejatele

Postitus Postitas RandoM » 17.03.2014 13:26

Heia,

Mõtlesin, et annan ülevaate sellest mis Saue rajal hakkab toimuma natuke teistmoodi kui senini harjunud oleme ning põhjendused miks see nii on:

Rada on 2m lai.
Kuna ruumi on vähem on ka raja laius langenud ~3m pealt tagasi 2m peale (mis oli standardiks umbes 6-7 aastat tagasi ning on tänagi EAMK ja EFRA reeglite miinimumlaius). See tähendab, et rada on kitsam ning möödasõidud nõuavad suuremat keskendumist, ning kiiremate mööda laskmine on veelgi olulisem. Raja laius on valitud selle järgi, et oleks võimalik maha panna viie sõiduraja laiune layout mis tundus hädavajalik selleks, et oleks võimalik kasutada keerukaid layoute, et tagada pilootidele jätkuv areng ning väljakutseid esitav rada.

Juhtimispukk on raja lühemal, mitte pikemal küljel.
Alguses kindlasti paljudele harjumatu valik on tingitud sellest et maksimaalselt ära kasutada ruumi laiust, rada on kokku 10.8m lai mis võimaldab meil teha selles suunas viis sõidurada. Puki paigutamine küljele tinginuks ruumi kasuliku laiuse vähenemise alla 10m mis tähendanuks maksimaalselt nelja sõiduraja laiust ning sellest tulenevalt oleks rada olnud mitte ainult väga palju lühem vaid ka märgatavalt lihtsam ning vähem konfigureeritav. Otsal paiknev juhtimispukk välistab võimaluse, et teine sõitja pukis enda puldiga sinu ja auto vahele jääb.
Võrreldes Saue võimlas oleva ajutise rajaga ei ole suurenenud maksimaalne distants puki keskosast raja kaugeimasse punkti, ehkki madalam juhtimispukk (tingituna madalamast ruumist) suurendab vaatenurka mis jätab visuaalselt kitsama mulje ning nõuab kindlasti pilootidelt rohkem täpsust.

Rada on hall, mitte must
Kuna spetsiaalne mudeliraja vaip mida Mistra-Autex toodab ning mida ka mujal maailmas kasutatakse on hallikas siis sellest ka värvimuutus. Hallile vaibale jööb maha sõidujoon mis loodetavasti aitab algajatel kiiremini temposse tõusta.

Oma laua võib koju jätta
Treeningul ja võistlustel osalejatele on kokku 24 töölaua kohta kuhu on ära veetud igale kasutajale ka kaks pistikupesa. Sellest tulenevalt võib ka kaablirullid koju jätta, aga sõltuvalt vajadusest võib harupesade kaasavõtmine mõistlik olla. Laudade kasutamine on treeningutel tasuta ning võistlustel sümboolse tasuga (kuna kohtade arv on piiratud). Enda lauaga tulles midagi maksma ei pea. Hetkel veel ei ole kõikide laudade taga toole ning esimestel treeningutel peaks enda oma kaasa võtma.

Vahetusjalanõud on rangelt kohustuslikud
Selleks et kõikidele sõitjatele tagada maksimaalselt hea ja puhas rada on rajaruumis vahetusjalanõud rangelt kohustuslikud. rangelt kohustuslik tähendab seda, et ilma ühegi erandita tuleb seal ruumis neid kanda ning samuti ei ole lubatud vahetusjalanõudega õue minek. Vahetusjalanõude mittekasutamisel rakendame 10€ trahvi. Selle piirangu ja trahvi ainus eesmärk on kõikidele sõitjatele maksimaalselt hea raja tagamine.

Unusta teibid mis rajal lahti tulevad
Kuna meil on võimalus vaip maha liimida siis me seda ka teeme, liitekohtasid sisuliselt ei teki ning kuna ka põrand sai ideaalselt siledaks siis on aeg ka pannikad uuesti rajale tuua.

Raja kõrval on mudelikohvik
Jep, mudelikohvikust saad enda mudelile rehvid, kere, varuosa või millegi muu, mida tarvis. Ja endale saad kohvi, juua ja väikse söögipoolise. Enam ei pea erinevate maaletoojate kastide vahel seiklema, sest nende kaup on kõik ilusti riiulis näha ja ostetav.

Oma aegu näed pukist lahkumata
Juhtimispuki ees on kaks monitori mis näitavad sõitjatele ringiaegu, tõsta ainult korraks pilk ning saad kohe näha kas tehtud muudatus oli abiks.

Sõita saad siis kui tahad
Ja jõuamegi selleni, miks me kõike seda teinud oleme. Rada on maas 24/7/365. Mis tähendab seda, et saad trenni minna täpselt siis kui ise soovid. Siiski on alguses plaanitud ametlikeks treeningpäevadeks kolmapäev, laupäev ja pühapäev mil treeningud toimuvad pileti hinnaga. Muudel aegadel rakendub minimaalne avamistasu (mis tähendab, et muudel aegadel treenimiseks on mõistlik sõprade/tiimikaaslastega läbi rääkida ja üheskoos tulla, sest nii on kõige soodsam)

Kohtumiseni rajal. Loodame, et saame juba homme öelda millal olete soolaleivale oodatud,
Kalev
Tõnis
Reimo
Märten
Romet
Rando
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Vasta