O: 1/10 või 1/8 bagy
O: 1/10 või 1/8 bagy
Oleks vaja ühte projekti autot ,eelistutud oled 1/10, aga ei ütle 1/8 ka ära kui hind hea, Autol ei pea olema mootorit, paaki, ja muidu nitroga seontuvaid olluseid, soovin teha BL süsteemida ühe auto, auto ei pea olema komplektne , nt rattad vms võib puududa, ühesõnaga pakkuda võib kõike !
Kristo
Kristo
1/10 pole ju mõtet juppidena osta, kuna 1/10 buggy on elektriliselt täiesti müügis ja valik on suur. hinnad alates 3500-7000+ (ehk et soodne).
1/8 puhul peab arvestama lisaks veereva assii ostule umbes 6-7000.- lisakulutustega elektrijubinatele.(mootor, regu, aku,servo,kinnitused)
Seega kui 10 000 + krooni koha taskus üle ei ole, soovitan odavam RTR (Ready to Race) 1/10 komplekt osta. Üks pood eestis pakub päris head kompleki 3500 eek.
Väga kvaliteetse Brushless komplekti saab eBays 179 USD (mamba maxx). Kui veidi tuhlata, saab mingi X komplekti kätte isegi 100 USD eest. Lisanduvad transakulud ja maksud
1/8 puhul peab arvestama lisaks veereva assii ostule umbes 6-7000.- lisakulutustega elektrijubinatele.(mootor, regu, aku,servo,kinnitused)
Seega kui 10 000 + krooni koha taskus üle ei ole, soovitan odavam RTR (Ready to Race) 1/10 komplekt osta. Üks pood eestis pakub päris head kompleki 3500 eek.
Väga kvaliteetse Brushless komplekti saab eBays 179 USD (mamba maxx). Kui veidi tuhlata, saab mingi X komplekti kätte isegi 100 USD eest. Lisanduvad transakulud ja maksud
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Seda küll ei tasu loota et ooo 1/8 brushless tuleb Nitrost odavam. Tegelikult kulud on ikka väga suured. Hakkad odavate juppidega üle ajama põrkad kokku kohe Kuumusega, akud/regu/mootor. Lennuki regud ei ole see nendega sõidad ringi küll kui pingutada aga gaasi tunnetus on isegi halvem kui nitrol! Alla LiPo't ei tasu vaadata sest normaalset voolu sa NiMh välja ei saa ja tipp akud vaata et on veel kallimad lipost. Samas Lipoga võib mõnuga ämbrisse astuda mingi hiina käkiga.
Veelkord 10 korda mõõda üks kord lõika.
Ja see tõsi see assi hind kogu selle muu krempli juures moodustab ainult 1/3-1/4 hinda
Kui soov odavama elektri järel kindlasti pilk 1/10 suunas. Algatuseks suurepärane bagi nagu Tamiya Dark Impaks DF-3. Alustad harjadega pikkamööda paned harjadetta süsteemi sest varsti tulevad turule vähemalt 5 erifirma brushless regusid autodele
Veelkord 10 korda mõõda üks kord lõika.
Ja see tõsi see assi hind kogu selle muu krempli juures moodustab ainult 1/3-1/4 hinda
Kui soov odavama elektri järel kindlasti pilk 1/10 suunas. Algatuseks suurepärane bagi nagu Tamiya Dark Impaks DF-3. Alustad harjadega pikkamööda paned harjadetta süsteemi sest varsti tulevad turule vähemalt 5 erifirma brushless regusid autodele
eerikkarts jutt väga õige
brushlessiks ehitamisega yks suuremaid muresid on piisavalt tugevate juppide leidmine -
nimelt see et auto kannatab nitro mootorit ei tähenda et ta kannatab brushlessi - hea näide on Revo -
nitro meestel polnud kunagi probleemi et veovõllid või diffrid ei kannataks - niipea kui elekter saab peale hakkab juppe lendama
Ja NIMH akudega eiole mõtet brushlessil - kas lõhud aku äravõi amprit eiole ega ei tule ning masin ei liigu pooltki oma potensiaalist.
brushlessiks ehitamisega yks suuremaid muresid on piisavalt tugevate juppide leidmine -
nimelt see et auto kannatab nitro mootorit ei tähenda et ta kannatab brushlessi - hea näide on Revo -
nitro meestel polnud kunagi probleemi et veovõllid või diffrid ei kannataks - niipea kui elekter saab peale hakkab juppe lendama
Ja NIMH akudega eiole mõtet brushlessil - kas lõhud aku äravõi amprit eiole ega ei tule ning masin ei liigu pooltki oma potensiaalist.
Kivironimine, skaala mudelid, võistlused ja ise ehitamine = crawl.ee
Korralik LiPo ja tipptasemel NiMH on suhtes suht viigis välja antava voolu osas, kuid NiMH jääb kõvasti kasutusmugavuses alla, kui tahad suuri voole tarbida.
4000mAh LiPo puhul pole 100A enam probleem (25C), aku töötab normaaltingimustes. Pane suurema mahtuvusega pakk või suurema vooluga ja 200A pole võimatu. Ning LiPo'sid võid kasvõi 4tk paralleeli laduda, siis pole ka 600A enam probleem Kui NiMH akust 100+A voolu kätte tahad saada, siis peab see ikka üpris ekstreem-tingimustes juba töötama, kasutamisel kuum olema, enne laadimist jahtuma ja muu jama (pole ausaltöeldes ise otseselt nii suurte vooludega tegelenud, teised targemad).
Saada on ka täiesti valimata hiina LiPo'sid, kuid neid peab suuremas koguses tellima. Kui 5tk näiteks vaja, siis 7-8tk tellimisel ja valimisel saab ühe 5-se paki kokku. Hind vähemalt poole odavam, kui korralik brändiga akupakk.
Ja kokkuvõttes on kõik maailma LiPo akud sisuliselt ~3 tehases tehtud. Kui tead, millist hiina no-name LiPo-t tellid, võid väga odavalt väga hea aku saada... või siis mitte
NiCd tänapäeval võiks minumeelest kaaluda ainult talvel kasutamiseks... näiteks küünlatoites vms, sest säilitab mahtuvust paremini külmas.
4000mAh LiPo puhul pole 100A enam probleem (25C), aku töötab normaaltingimustes. Pane suurema mahtuvusega pakk või suurema vooluga ja 200A pole võimatu. Ning LiPo'sid võid kasvõi 4tk paralleeli laduda, siis pole ka 600A enam probleem Kui NiMH akust 100+A voolu kätte tahad saada, siis peab see ikka üpris ekstreem-tingimustes juba töötama, kasutamisel kuum olema, enne laadimist jahtuma ja muu jama (pole ausaltöeldes ise otseselt nii suurte vooludega tegelenud, teised targemad).
Saada on ka täiesti valimata hiina LiPo'sid, kuid neid peab suuremas koguses tellima. Kui 5tk näiteks vaja, siis 7-8tk tellimisel ja valimisel saab ühe 5-se paki kokku. Hind vähemalt poole odavam, kui korralik brändiga akupakk.
Ja kokkuvõttes on kõik maailma LiPo akud sisuliselt ~3 tehases tehtud. Kui tead, millist hiina no-name LiPo-t tellid, võid väga odavalt väga hea aku saada... või siis mitte
NiCd tänapäeval võiks minumeelest kaaluda ainult talvel kasutamiseks... näiteks küünlatoites vms, sest säilitab mahtuvust paremini külmas.
Viimati muutis lauri, 09.11.2007 13:46, muudetud 1 kord kokku.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Tegelikult peaksid ikkagi NiCd akud andma vähe rohkem voolu välja.
Aga eks see oleneb aku paki kokku jootmisest.
Enda Sprint 2 Drifti peal oli hea proovida NiCd ja NiMh akude erinevust. NiCd'ga läks mootor tunduvalt kiiremini ja kõrgemate pöörete peale, kui NiCd akuga... Muidugi LiPo akudest ei tea kommenteerida. Pole ise kasutanud
Aga eks see oleneb aku paki kokku jootmisest.
Enda Sprint 2 Drifti peal oli hea proovida NiCd ja NiMh akude erinevust. NiCd'ga läks mootor tunduvalt kiiremini ja kõrgemate pöörete peale, kui NiCd akuga... Muidugi LiPo akudest ei tea kommenteerida. Pole ise kasutanud
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
Sa vist ei tahtnud päris seda öeldaZebra1188 kirjutas:NiCd'ga läks mootor tunduvalt kiiremini ja kõrgemate pöörete peale, kui NiCd akuga
Aga elust enesest, viimased NiCd sub-C võistlusakud olid 2400 mAh ja pinge zapituna kusagil 1,15-1,16V. Tänapäeva NiMH 4200 purgid on üle 1,2V ja madalama sisetakistusega, nii et NiMH lüpsab NiCd'i igast asendist nagu oma lehma, seda siis sub-C mõõdus purkide puhul.
LiPo kohta pole ka mul mingit kogemust, ei oska eriti kaasa rääkida.
Mulle ei ole see kallis ,aga põhiline ongi aluspõhi võimalikult odavalt kätte saada ja ülejäänud raha süsteemi peale kulutada !R0mm kirjutas:Mnjah, kui talle 1800 eeku 1/8 veereva põhja eest palju on, siis... pole vist mõtet projektitada üldse. Pead ka wintercupile tulema tasuta jagamisest osa saama.
Kristo
Nojah ,aga asi ka selles kui ma peaks võtma 1/8 bagy siis tuleb mootor võimsam osta, mis tähendab suuremat välja minekut ning siis peaks auto odavamalt saama,küll aga 1/10nele maksaks ma selle summa ära. Ja 1800-0-ini on pikk maa.R0mm kirjutas:Ütleme nii, et see ongi juba VÄGA odav. Järgmine variant oleks juba see, et keegi annab tasuta.
Kokkuvõtvalt palun teemat mitte solkida ja ainult pakkumised siis teemasse ning eelistatud oleks siiski 1/10-nele.
Kristo
ma ei loe välja ühestki postitusest mingitki teema solkimist, pigem peaks öeldule mõtlema ja rahakotti/teadmistepagasisse kiikama.
1/10 el buggy põhja on Eesti järelturult mitu korda raskem saada, kui 1/8 kama. Seega osta täiskomplekt ja arenda edasi.
Tamiya Dark Impact - 1400 eek
Lisaks vaja : saatja/vastuvõtja/servo/ESC komplekt 700.-
Hindadele lisandub transa, mis on umbes 1000 eek ja maksud (18% kogukupatusest)
kokku umbes 3700 eek
+ akupakk, laadija
Sellele mudelile on ka LÕPUTU järelturg, alustades süsinikraamidest ja lõpetades kuratteab-millega
Teine variant on Kyosho Zaboon, Hind 3250.- vist peaaegu RTR versioon.
Miinuseks on Know-how puudumine USA foorumites ja väike järelturg.
Plussiks esindus eestis ja saab kohe kätte
Kui raha pole probleem, siis vaata head komplekti HPI.ee netipoest
1/10 el buggy põhja on Eesti järelturult mitu korda raskem saada, kui 1/8 kama. Seega osta täiskomplekt ja arenda edasi.
Tamiya Dark Impact - 1400 eek
Lisaks vaja : saatja/vastuvõtja/servo/ESC komplekt 700.-
Hindadele lisandub transa, mis on umbes 1000 eek ja maksud (18% kogukupatusest)
kokku umbes 3700 eek
+ akupakk, laadija
Sellele mudelile on ka LÕPUTU järelturg, alustades süsinikraamidest ja lõpetades kuratteab-millega
Teine variant on Kyosho Zaboon, Hind 3250.- vist peaaegu RTR versioon.
Miinuseks on Know-how puudumine USA foorumites ja väike järelturg.
Plussiks esindus eestis ja saab kohe kätte
Kui raha pole probleem, siis vaata head komplekti HPI.ee netipoest
-
- Postitusi: 892
- Liitunud: 22.09.2005 13:01
-
- Postitusi: 892
- Liitunud: 22.09.2005 13:01
-
- Postitusi: 892
- Liitunud: 22.09.2005 13:01
-
- Postitusi: 892
- Liitunud: 22.09.2005 13:01