O: 1/10 või 1/8 bagy

Ostukuulutused
Vasta
Kristoka
Postitusi: 109
Liitunud: 11.11.2005 13:14

O: 1/10 või 1/8 bagy

Postitus Postitas Kristoka » 08.11.2007 14:11

Oleks vaja ühte projekti autot ,eelistutud oled 1/10, aga ei ütle 1/8 ka ära kui hind hea, Autol ei pea olema mootorit, paaki, ja muidu nitroga seontuvaid olluseid, soovin teha BL süsteemida ühe auto, auto ei pea olema komplektne , nt rattad vms võib puududa, ühesõnaga pakkuda võib kõike !
Kristo

Kasutaja avatar
indukas
Postitusi: 151
Liitunud: 04.09.2006 18:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas indukas » 08.11.2007 20:04


Kristoka
Postitusi: 109
Liitunud: 11.11.2005 13:14

Postitus Postitas Kristoka » 08.11.2007 21:15

Selle hinnaga jääb natukene kalliks, aga tänan pakkumast !
Kristo

Kasutaja avatar
Indrek_s
Postitusi: 252
Liitunud: 05.10.2006 08:43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_s » 09.11.2007 08:48

1/10 pole ju mõtet juppidena osta, kuna 1/10 buggy on elektriliselt täiesti müügis ja valik on suur. hinnad alates 3500-7000+ (ehk et soodne).

1/8 puhul peab arvestama lisaks veereva šassii ostule umbes 6-7000.- lisakulutustega elektrijubinatele.(mootor, regu, aku,servo,kinnitused)

Seega kui 10 000 + krooni koha taskus üle ei ole, soovitan odavam RTR (Ready to Race) 1/10 komplekt osta. Üks pood eestis pakub päris head kompleki 3500 eek.

Väga kvaliteetse Brushless komplekti saab eBays 179 USD (mamba maxx). Kui veidi tuhlata, saab mingi X komplekti kätte isegi 100 USD eest. Lisanduvad transakulud ja maksud

Kasutaja avatar
R0mm
Postitusi: 1804
Liitunud: 05.05.2007 07:04
Asukoht: Tallinn
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Postitus Postitas R0mm » 09.11.2007 09:13

Mnjah, kui talle 1800 eeku 1/8 veereva põhja eest palju on, siis... pole vist mõtet projektitada üldse. Pead ka wintercupile tulema tasuta jagamisest osa saama.

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 09.11.2007 10:24

Seda küll ei tasu loota et ooo 1/8 brushless tuleb Nitrost odavam. Tegelikult kulud on ikka väga suured. Hakkad odavate juppidega üle ajama põrkad kokku kohe Kuumusega, akud/regu/mootor. Lennuki regud ei ole see nendega sõidad ringi küll kui pingutada aga gaasi tunnetus on isegi halvem kui nitrol! Alla LiPo't ei tasu vaadata sest normaalset voolu sa NiMh välja ei saa ja tipp akud vaata et on veel kallimad lipost. Samas Lipoga võib mõnuga ämbrisse astuda mingi hiina käkiga.
Veelkord 10 korda mõõda üks kord lõika.
Ja see tõsi see šassi hind kogu selle muu krempli juures moodustab ainult 1/3-1/4 hinda

Kui soov odavama elektri järel kindlasti pilk 1/10 suunas. Algatuseks suurepärane bagi nagu Tamiya Dark Impaks DF-3. Alustad harjadega pikkamööda paned harjadetta süsteemi sest varsti tulevad turule vähemalt 5 erifirma brushless regusid autodele

Daniel
Postitusi: 168
Liitunud: 08.01.2006 15:05
Asukoht: Garage
Kontakt:

Postitus Postitas Daniel » 09.11.2007 10:51

eerikkarts jutt väga õige
brushlessiks ehitamisega yks suuremaid muresid on piisavalt tugevate juppide leidmine -
nimelt see et auto kannatab nitro mootorit ei tähenda et ta kannatab brushlessi - hea näide on Revo -
nitro meestel polnud kunagi probleemi et veovõllid või diffrid ei kannataks - niipea kui elekter saab peale hakkab juppe lendama :oops:
Ja NIMH akudega eiole mõtet brushlessil - kas lõhud aku äravõi amprit eiole ega ei tule ning masin ei liigu pooltki oma potensiaalist.
Kivironimine, skaala mudelid, võistlused ja ise ehitamine = crawl.ee

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 09.11.2007 11:24

OT küsimus: Mulle on jäänud mulje, et NiMH akudest on siiski võimalik rohkem voolu kätte saada. Jutt muidugi siis kvaliteet akudest.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 09.11.2007 11:36

Korralik LiPo ja tipptasemel NiMH on suhtes suht viigis välja antava voolu osas, kuid NiMH jääb kõvasti kasutusmugavuses alla, kui tahad suuri voole tarbida.

4000mAh LiPo puhul pole 100A enam probleem (25C), aku töötab normaaltingimustes. Pane suurema mahtuvusega pakk või suurema vooluga ja 200A pole võimatu. Ning LiPo'sid võid kasvõi 4tk paralleeli laduda, siis pole ka 600A enam probleem ;) Kui NiMH akust 100+A voolu kätte tahad saada, siis peab see ikka üpris ekstreem-tingimustes juba töötama, kasutamisel kuum olema, enne laadimist jahtuma ja muu jama (pole ausaltöeldes ise otseselt nii suurte vooludega tegelenud, teised targemad).

Saada on ka täiesti valimata hiina LiPo'sid, kuid neid peab suuremas koguses tellima. Kui 5tk näiteks vaja, siis 7-8tk tellimisel ja valimisel saab ühe 5-se paki kokku. Hind vähemalt poole odavam, kui korralik brändiga akupakk.

Ja kokkuvõttes on kõik maailma LiPo akud sisuliselt ~3 tehases tehtud. Kui tead, millist hiina no-name LiPo-t tellid, võid väga odavalt väga hea aku saada... või siis mitte ;)

NiCd tänapäeval võiks minumeelest kaaluda ainult talvel kasutamiseks... näiteks küünlatoites vms, sest säilitab mahtuvust paremini külmas.
Viimati muutis lauri, 09.11.2007 13:46, muudetud 1 kord kokku.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
Zebra1188
Postitusi: 1246
Liitunud: 07.10.2006 10:05
Asukoht: Keila
Kontakt:

Postitus Postitas Zebra1188 » 09.11.2007 11:38

Tegelikult peaksid ikkagi NiCd akud andma vähe rohkem voolu välja.
Aga eks see oleneb aku paki kokku jootmisest.
Enda Sprint 2 Drifti peal oli hea proovida NiCd ja NiMh akude erinevust. NiCd'ga läks mootor tunduvalt kiiremini ja kõrgemate pöörete peale, kui NiCd akuga... Muidugi LiPo akudest ei tea kommenteerida. Pole ise kasutanud :)
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC

HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ollo » 09.11.2007 12:33

Zebra1188 kirjutas:NiCd'ga läks mootor tunduvalt kiiremini ja kõrgemate pöörete peale, kui NiCd akuga
Sa vist ei tahtnud päris seda öelda :?

Aga elust enesest, viimased NiCd sub-C võistlusakud olid 2400 mAh ja pinge zapituna kusagil 1,15-1,16V. Tänapäeva NiMH 4200 purgid on üle 1,2V ja madalama sisetakistusega, nii et NiMH lüpsab NiCd'i igast asendist nagu oma lehma, seda siis sub-C mõõdus purkide puhul.
LiPo kohta pole ka mul mingit kogemust, ei oska eriti kaasa rääkida.

Kristoka
Postitusi: 109
Liitunud: 11.11.2005 13:14

Postitus Postitas Kristoka » 09.11.2007 14:07

R0mm kirjutas:Mnjah, kui talle 1800 eeku 1/8 veereva põhja eest palju on, siis... pole vist mõtet projektitada üldse. Pead ka wintercupile tulema tasuta jagamisest osa saama.
Mulle ei ole see kallis ,aga põhiline ongi aluspõhi võimalikult odavalt kätte saada ja ülejäänud raha süsteemi peale kulutada !
Kristo

Kasutaja avatar
R0mm
Postitusi: 1804
Liitunud: 05.05.2007 07:04
Asukoht: Tallinn
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Postitus Postitas R0mm » 09.11.2007 14:33

Ütleme nii, et see ongi juba VÄGA odav. Järgmine variant oleks juba see, et keegi annab tasuta.

Kristoka
Postitusi: 109
Liitunud: 11.11.2005 13:14

Postitus Postitas Kristoka » 09.11.2007 14:41

R0mm kirjutas:Ütleme nii, et see ongi juba VÄGA odav. Järgmine variant oleks juba see, et keegi annab tasuta.
Nojah ,aga asi ka selles kui ma peaks võtma 1/8 bagy siis tuleb mootor võimsam osta, mis tähendab suuremat välja minekut ning siis peaks auto odavamalt saama,küll aga 1/10nele maksaks ma selle summa ära. Ja 1800-0-ini on pikk maa.

Kokkuvõtvalt palun teemat mitte solkida ja ainult pakkumised siis teemasse ning eelistatud oleks siiski 1/10-nele.
Kristo

Kasutaja avatar
Indrek_s
Postitusi: 252
Liitunud: 05.10.2006 08:43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_s » 09.11.2007 18:00

ma ei loe välja ühestki postitusest mingitki teema solkimist, pigem peaks öeldule mõtlema ja rahakotti/teadmistepagasisse kiikama.
1/10 el buggy põhja on Eesti järelturult mitu korda raskem saada, kui 1/8 kama. Seega osta täiskomplekt ja arenda edasi.

Tamiya Dark Impact - 1400 eek
Lisaks vaja : saatja/vastuvõtja/servo/ESC komplekt 700.-

Hindadele lisandub transa, mis on umbes 1000 eek ja maksud (18% kogukupatusest)

kokku umbes 3700 eek

+ akupakk, laadija

Sellele mudelile on ka LÕPUTU järelturg, alustades süsinikraamidest ja lõpetades kuratteab-millega

Teine variant on Kyosho Zaboon, Hind 3250.- vist peaaegu RTR versioon.
Miinuseks on Know-how puudumine USA foorumites ja väike järelturg.
Plussiks esindus eestis ja saab kohe kätte

Kui raha pole probleem, siis vaata head komplekti HPI.ee netipoest

Kristoka
Postitusi: 109
Liitunud: 11.11.2005 13:14

Postitus Postitas Kristoka » 09.11.2007 18:09

Okei, tänud kõigile kes aitasid, Põmt on ka põhi olemas, seega teema lukku.
Kristo

motokrosser
Postitusi: 892
Liitunud: 22.09.2005 13:01

Postitus Postitas motokrosser » 09.11.2007 20:35

Zaboon mõttetu.Uus Kyosho Laser readyset on 3250.

Kasutaja avatar
alku
Postitusi: 218
Liitunud: 22.06.2006 14:32
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas alku » 10.11.2007 09:30

motokrosser kirjutas:Zaboon mõttetu.
Miks?Sul on mõni?
kyosho tf-5 stallion|Giga crusher|mini inferno brushless|

motokrosser
Postitusi: 892
Liitunud: 22.09.2005 13:01

Postitus Postitas motokrosser » 10.11.2007 10:11

Laser mis omajagu parem maksab samapalju kui zabuun.Ja kui ma ei eksi siis zaboone enam ei teha vist, ega eestis müüa.Laser on ikka omajagu vägevam.

motokrosser
Postitusi: 892
Liitunud: 22.09.2005 13:01

Postitus Postitas motokrosser » 10.11.2007 10:11

Laser mis omajagu parem maksab samapalju kui zabuun.Ja kui ma ei eksi siis zaboone enam ei teha vist, ega eestis müüa.Laser on ikka omajagu vägevam.

motokrosser
Postitusi: 892
Liitunud: 22.09.2005 13:01

Postitus Postitas motokrosser » 10.11.2007 10:12

Laser mis omajagu parem maksab samapalju kui zabuun.Ja kui ma ei eksi siis zaboone enam ei teha vist, ega eestis müüa.Laser on ikka omajagu vägevam.

Kasutaja avatar
alku
Postitusi: 218
Liitunud: 22.06.2006 14:32
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas alku » 10.11.2007 10:53

Koolis ei käima?
kyosho tf-5 stallion|Giga crusher|mini inferno brushless|

motokrosser
Postitusi: 892
Liitunud: 22.09.2005 13:01

Postitus Postitas motokrosser » 10.11.2007 17:22

Koolis käima, käima :lol:

Vasta