OSTAN
Järgmiste võistluste eelõhtul saan 25 liitrit 16% kütust.
15l on juba müüdud, seega moment on 10 saadaval. Hind on 650 krooni 5l, ei kuulu edasikaebamisele ega tingimisele.
15l on juba müüdud, seega moment on 10 saadaval. Hind on 650 krooni 5l, ei kuulu edasikaebamisele ega tingimisele.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
on, aga mina hinda ei kujunda. Selline ta kahjuks lihtsalt on
sõja-ajal söödi sealiha ja hapukurki ka...
sõja-ajal söödi sealiha ja hapukurki ka...
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
sa kurat kus on aktiivsed postitajad
ma nägin viimati immi postitust et hind on vähe karm...
Kõik kütus läinud. (Janko, sa oled kiire!)
ma nägin viimati immi postitust et hind on vähe karm...
Kõik kütus läinud. (Janko, sa oled kiire!)
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Eks ma siis hoian ka mõnda aega eemale...
Palusin uurida ehk on võimalik mõned liitrid ka juurde saada, lubati uurida aga midagi kindlat ei tea.
Palusin uurida ehk on võimalik mõned liitrid ka juurde saada, lubati uurida aga midagi kindlat ei tea.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Ei, mul veel ei ole otsas aga arvestades Kullo tellimisaega siis...
Eelmise kriisi ajal tõin endale ühe galloni Helsinkist Tietonikkarist. Tallinnas Kaupmehe tänavas olevast relva?poest oleks ka saanud suht mõistlik tarneajaga ja umbes RandoM hinnaga kütust tookord. Enam ei mäleta selle poe nime, neil on isegi veebiaadress olemas. Müüsid isegi mingit rc stuffi.
Eelmise kriisi ajal tõin endale ühe galloni Helsinkist Tietonikkarist. Tallinnas Kaupmehe tänavas olevast relva?poest oleks ka saanud suht mõistlik tarneajaga ja umbes RandoM hinnaga kütust tookord. Enam ei mäleta selle poe nime, neil on isegi veebiaadress olemas. Müüsid isegi mingit rc stuffi.
hobby style? Nendel oli sama hinnaga gallon, mitte 5l.
Anti: ma olen sulle mingi koguse kütust võlgu, mõtle välja kui palju ja kui oma tellitud portsu kätte saan annan tagasi.
Anti: ma olen sulle mingi koguse kütust võlgu, mõtle välja kui palju ja kui oma tellitud portsu kätte saan annan tagasi.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
oli jah Hobby Style http://www.hobby-style.ee Nende täpset hinda enam ei mäleta, sellest on nüüd pool aastat möödas.
häda ajab härja kaevu ...
ps Rando, see sinu võlg on selline olematu kogus aga küll ma selle ka kunagi sisse kasseerin. hetkel mul veel väga ei põle kui arvestada ka sellega et tõenäoliselt jääb jaanuari Wintercup mul nagunii vahele.
häda ajab härja kaevu ...
ps Rando, see sinu võlg on selline olematu kogus aga küll ma selle ka kunagi sisse kasseerin. hetkel mul veel väga ei põle kui arvestada ka sellega et tõenäoliselt jääb jaanuari Wintercup mul nagunii vahele.
mina olen asjast nii aru saanud, et lennukiküttel on õli vist nagu rohkem jah aga kopterikütte kohta ei tea öelda, olen päris kindel, et kui võtta mingit 30 prossast kopterikütet siis küll miskit hirmsat ei juhtu, kui sellega oma janust looma joota
kui keegi oskab seda kuidagi kommenteerida siis andke teada, tahaks ise ka vanemate-targemate tegijate arvamust kuulda, oleks vähemalt pauguga õhkulennanud mootorite remondiarve kellegi kraesse veeretada
kui keegi oskab seda kuidagi kommenteerida siis andke teada, tahaks ise ka vanemate-targemate tegijate arvamust kuulda, oleks vähemalt pauguga õhkulennanud mootorite remondiarve kellegi kraesse veeretada
Srry, aga palju siis kullos gallon maksab?
Ja mis kütust see masin kasutab? On seal üldse mingit erinevust. (Mõtlen ''nitro'' sisaldus protsenti.
Hpi poes müüakse ka ju mingit kütust. Kas see ei kõlba?
Ja mis kütust see masin kasutab? On seal üldse mingit erinevust. (Mõtlen ''nitro'' sisaldus protsenti.
Hpi poes müüakse ka ju mingit kütust. Kas see ei kõlba?
[img]http://img414.imageshack.us/img414/8075/untitled23vt.jpg[/img]
Lennuki ja helikopteri kütusega saab ja võib(tegelikult lausa soovitav sõita)! Selles kütuses on natuke rohkem õli ja seega määrde omadused ka paremad.Sõitmisel on natukene rohkem suitsu aga see pole paha.
Mina olen kui aus olla siiani kogu aeg omal käel ja kogemustest lisand õli, ja olgem ausad, isegi sellise tagasihoidliku sõiduga mitte ühtegi mootorit kotti lasknud.
Üks asi muidugi veel teadmiseks, et kui sõita väiksema nitro%-ga peaks silindri pea alt ära võtma ühe seibi(kui neid on seal kaks) 2=0,4mm siis oleks hea kui jääks0,20-0,25 mm. See tähendab et vähendate põlemis kambri ruumala.
Olgem ausad, nii toimides ei olegi märgata nn mootori kütuse nitro % vahet. Ja muidugi ka segu kruvi veits koomale. FR
Mina olen kui aus olla siiani kogu aeg omal käel ja kogemustest lisand õli, ja olgem ausad, isegi sellise tagasihoidliku sõiduga mitte ühtegi mootorit kotti lasknud.
Üks asi muidugi veel teadmiseks, et kui sõita väiksema nitro%-ga peaks silindri pea alt ära võtma ühe seibi(kui neid on seal kaks) 2=0,4mm siis oleks hea kui jääks0,20-0,25 mm. See tähendab et vähendate põlemis kambri ruumala.
Olgem ausad, nii toimides ei olegi märgata nn mootori kütuse nitro % vahet. Ja muidugi ka segu kruvi veits koomale. FR
See lisa õli ei tee midagi halba, pigem ainult head. Õli kasutatakse ju mootoreis selleks, et määriks, vähem kuluks ja soojuse ärajuhtimiseks. Sama otstarve on õlil ka kagetaktilise mootori kütuses.
Läti kodanikega suvel, kütuse õlisisaldusest ja mootoritest üldse, vesteldes on 15% õli näiteks CMB puhul tehase soovitus, sama OS. Katsetanute sõnul töötab mootor "lõbusamalt" ja ka "elueale" mõjub õli kindlasti positiivselt.
Uue mootori sissetöötamiseks on suurem õlisisaldus kindlasti soovitatv.
Läti kodanikega suvel, kütuse õlisisaldusest ja mootoritest üldse, vesteldes on 15% õli näiteks CMB puhul tehase soovitus, sama OS. Katsetanute sõnul töötab mootor "lõbusamalt" ja ka "elueale" mõjub õli kindlasti positiivselt.
Uue mootori sissetöötamiseks on suurem õlisisaldus kindlasti soovitatv.
Minu nägemuse kohaselt on automudelismi (või siis üldisemalt mudelismi) näol tegu võistlusspordiga.
See 3% rohkem õli tähendab 3% vähem kütust ning mõnevõrra suurenenud mootori takistust (õli on teatavasti selline vastik kleepuv asi, kui teda on üleliia muutub ta takistavaks, mitte määrivaks). Rohkem õli = samuti suurem kütusekulu.
Iga asjaga ei ole nii et mida rohkem seda parem. Kui 12% on piisav, siis kõik mis üle läheb võib asju hoopis hullemaks teha, kuigi lihtne loogika väidab vastupidist. Tahaks siinkohal mõne hea näite tuua aga ei tule kohe ettegi.
Sellesmõttes et minupoolest võite kasvõi 25% kütusega sõita, aga kui juba veerand kogu paagi sisust jääb põletamata ja tuleb otse summutist välja, siis mis kiirusest/ökonoomusest me üleüldse rääkida saame? Ilmselt 99% sõitjatest (ka mina) ei tee vahet kas neil on 12% või 15% õlisisaldusega kütus, ent sa siiski tead, et sul on vähemalt teoreetiline eelis, olgugi see võibolla vaid 0,001 sekundit ringile ent eelis siiski.
Paljud toovad "vabanduseks" igasugustele vähemärgatavatele eelistele oma sõiduoskuse. Mina olen aga rangelt seda meelt, et kui sõiduoskust on kuidagigi võimalik kompenseerida heade mootorite/seadistuse või muu sellisega peaks seda kindlasti tegema, aeglane auto ei aita ju võidule palju kaasa?
Arvestage et autode ja kopterite õlides on ka vahe sees, autodel kasutatakse siiamaani üpris palju kastoorõli, mis vähemalt praeguseni on oma määrdeomadustelt sünteetilsitest õlidest parem, ent õlide areng viimaset aastate jooksul on olnud väga tugev ning möödas on ajad kui tehased soovitasid isegi võistlusmootoritel kasutada 18% õlisisaldusega kütuseid.
See 3% rohkem õli tähendab 3% vähem kütust ning mõnevõrra suurenenud mootori takistust (õli on teatavasti selline vastik kleepuv asi, kui teda on üleliia muutub ta takistavaks, mitte määrivaks). Rohkem õli = samuti suurem kütusekulu.
Iga asjaga ei ole nii et mida rohkem seda parem. Kui 12% on piisav, siis kõik mis üle läheb võib asju hoopis hullemaks teha, kuigi lihtne loogika väidab vastupidist. Tahaks siinkohal mõne hea näite tuua aga ei tule kohe ettegi.
Sellesmõttes et minupoolest võite kasvõi 25% kütusega sõita, aga kui juba veerand kogu paagi sisust jääb põletamata ja tuleb otse summutist välja, siis mis kiirusest/ökonoomusest me üleüldse rääkida saame? Ilmselt 99% sõitjatest (ka mina) ei tee vahet kas neil on 12% või 15% õlisisaldusega kütus, ent sa siiski tead, et sul on vähemalt teoreetiline eelis, olgugi see võibolla vaid 0,001 sekundit ringile ent eelis siiski.
Paljud toovad "vabanduseks" igasugustele vähemärgatavatele eelistele oma sõiduoskuse. Mina olen aga rangelt seda meelt, et kui sõiduoskust on kuidagigi võimalik kompenseerida heade mootorite/seadistuse või muu sellisega peaks seda kindlasti tegema, aeglane auto ei aita ju võidule palju kaasa?
Arvestage et autode ja kopterite õlides on ka vahe sees, autodel kasutatakse siiamaani üpris palju kastoorõli, mis vähemalt praeguseni on oma määrdeomadustelt sünteetilsitest õlidest parem, ent õlide areng viimaset aastate jooksul on olnud väga tugev ning möödas on ajad kui tehased soovitasid isegi võistlusmootoritel kasutada 18% õlisisaldusega kütuseid.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Mina kasutan autol kütust, mis sisaldab 9% õli (Tornado 16%). Mitte kvantiteedis ei ole asi, vaid kvaliteedis... odavad kütused sisaldavad ka odavaid õlisid, mida tuleb sellevõrra rohkem panna.
Kastoor... eitea. Kõik high-end kütused kasutavad minuteada tänapäeval ainult sünti, kaasa arvatud eelpoolnimetatud Tornado.
Ja RandoM - aeglane auto võib võidule vabalt kaasa aidata. Aeglasega on palju lihtsam sõita, tuleb vähem vigu
Kastoor... eitea. Kõik high-end kütused kasutavad minuteada tänapäeval ainult sünti, kaasa arvatud eelpoolnimetatud Tornado.
Ja RandoM - aeglane auto võib võidule vabalt kaasa aidata. Aeglasega on palju lihtsam sõita, tuleb vähem vigu
Ma ei ole Oleviga päris nõus, isegi meil enam kasutatavas kütuses on kirjas 9% sünti ja 3% riitsinus õli. Olen ka nii aru saanud et selle sünt õli üks tõsiseid miinuseid on et ta tükib ikka kas alla või üle normaalse põlemis temperatuuril lihtsalt lagunema(aihtuma). Millega muuseas on kütuse tootjad päris hädas. Kastorkaga aga pole kuulda olnud just sellist muret, või pole lihtsalt kirjutatud. Pole muidugi välistatud ka õli enda kvaliteet ja kes ja kus teda toodab!
Aga noh, eks iga l.....s kiidab oma v.....u! FR
Aga noh, eks iga l.....s kiidab oma v.....u! FR