naastud
naastud
kas sellist asja on keegi proovinud?
varsti peaks viskama kaane peale harku järvele ja männiku karjäärile.
varsti peaks viskama kaane peale harku järvele ja männiku karjäärile.
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________
_________________________
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Hea, et me eelkäiad polnud eeriku sugused - istuksime koopas edasi ja ainult unistaks mudelitesteerikkarts kirjutas:suht ohtlikud on naastud mudelitel, sest ratta pöörlemiskiirused on hoopis teistsugused ja kui peaks selline nõelatükk/kruvitükk silma lendama võib lõppeda see üsna halvasti. Ausaltöeldes pole proovinud ja ei proovi ka
Mind huvitab, kas selle naastule mõjuv jõud on nii suur, et peaks muretsema tema lahkumise pärast kärnast?
Kruvi on nats teine deela. kruvil juba arvestatav mass.
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________
_________________________
UNUSTA ÄRA Gasitades läheb rehvi kenasti "ballooni" ja mis sa arvad, mis nendest sinu naastudest saab? Kas lendavad rehvist välja või jah... ja endale ning teistele silma ning mujale kehaosadesse.
Tekkiva tsentrifugaaljõu võib välja arvutada, see ei ole mitte väike.
Tekkiva tsentrifugaaljõu võib välja arvutada, see ei ole mitte väike.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Mees kui sa relakaga lähed toru lõikama ilma kaitseprillideta ja kinnasteta see pole kangelastegu ja maailmaavastus vaid rumalus! Juba rajamehaanikuna rajal olles rataste alt lendavad kivid ja liiv on paras nuhtlus kohati ja väldid selle silma sattumist.Hea, et me eelkäiad polnud eeriku sugused - istuksime koopas edasi ja ainult unistaks mudelitest
Mind huvitab, kas selle naastule mõjuv jõud on nii suur, et peaks muretsema tema lahkumise pärast kärnast?
Kruvi on nats teine deela. kruvil juba arvestatav mass.
eino keegi ei saa keelata endale naast rehve teha... võistlustele pole neid aga mõtet kaasa võtta ning pigem soovitatakse neid üldse mitte teha...
Kui juba teha siis paar näpunäidet: rehvi sisse seda naastu pidama saada on võimatu - saad anult metalli rahe kui rattad ringi lased. Ainult läbi velje pannes on lootust.
Kui juba teha siis paar näpunäidet: rehvi sisse seda naastu pidama saada on võimatu - saad anult metalli rahe kui rattad ringi lased. Ainult läbi velje pannes on lootust.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
härra hõbekuul ju teavitas kõiki, et tema auto läheb 80 km/h välja...
las härra arvutab siis välja, millise pöörete arvu peavad rattad saama, et 80 km/h välja jookseks... siis arvutama millise jõuga rehvi pealmist kihti tsentrifugaaljõuga tõmmatakse ja siis veelkorra mõtlema, kas tema nööpnõela kaal on arvestamist väärt või ei ole...
mina arvan, et enamus nõelu tuleb välja
ja veel arvan, et kui nad ei tule välja, siis jääkraabitsat nendest ikka ei saa vaid libisevad mööda jää pinda...
härra hõbekuulil on kõrgelennulised ideed, mõtleb neid oma tagatoas välja (eraldi võstlussari autode perfoormansi mõõtmiseks ja nööpnõeltest talverehvid)... siiski kipuvad seesugused pöördelised ideed jääma "ühehetkeideedeks" ; soomes oli kaa hiljuti 1 koolipoiss, kes tahtis maailma parandada või ravida, välja kukkus ikka sitasti...
tule mõnikord kuhugi, kus mudelistid kokku saavad ja aruta päriselus kaa asju... leiad kindlasti nii siit foorumist kui ka hobi.ee -st ühe treeningürituse üleskutse... tule aja inimestega päriselt juttu... ja too oma auto ikka kaa kaasa...
las härra arvutab siis välja, millise pöörete arvu peavad rattad saama, et 80 km/h välja jookseks... siis arvutama millise jõuga rehvi pealmist kihti tsentrifugaaljõuga tõmmatakse ja siis veelkorra mõtlema, kas tema nööpnõela kaal on arvestamist väärt või ei ole...
mina arvan, et enamus nõelu tuleb välja
ja veel arvan, et kui nad ei tule välja, siis jääkraabitsat nendest ikka ei saa vaid libisevad mööda jää pinda...
härra hõbekuulil on kõrgelennulised ideed, mõtleb neid oma tagatoas välja (eraldi võstlussari autode perfoormansi mõõtmiseks ja nööpnõeltest talverehvid)... siiski kipuvad seesugused pöördelised ideed jääma "ühehetkeideedeks" ; soomes oli kaa hiljuti 1 koolipoiss, kes tahtis maailma parandada või ravida, välja kukkus ikka sitasti...
tule mõnikord kuhugi, kus mudelistid kokku saavad ja aruta päriselus kaa asju... leiad kindlasti nii siit foorumist kui ka hobi.ee -st ühe treeningürituse üleskutse... tule aja inimestega päriselt juttu... ja too oma auto ikka kaa kaasa...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
ma olen kohe raudselt seda meelt, et mudel on väga ohtlik riist. Ja sellep ei klassificeeru laste mänguasjaks. Rajamehhaanikud ilma kaitseprillide, kinnaste, kaitsejalatsita on igasugu turvanõuete rikkumine. Ja jäägu see korraldajate südametunnistusele.
Aga see ei ole teema praegu. Tahtsin teada, kas keegi on sellist asja juba katsetanud? Inseneri nina ütleb, et läbi kärna see nõela pea nüüd nii lihtsalt kah ei lahku?
Aga see ei ole teema praegu. Tahtsin teada, kas keegi on sellist asja juba katsetanud? Inseneri nina ütleb, et läbi kärna see nõela pea nüüd nii lihtsalt kah ei lahku?
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________
_________________________
[quote="tony012"]härra hõbekuul ju teavitas kõiki, et tema auto läheb 80 km/h välja...
mis see kiirus sind häirib? iga nitrokas suudab seda saavutada vastava ülekandega ja vastaval teel!
See oli pigem norimine nende kallal, kes esimese asjana küsivad "kui palju sisse võtab"
Sinu rahustuseks võin öelda, et teine käik disabletud, kuna tundus täitsa mõttetu!
Nüüd saad jälle rahulikult magada
mis see kiirus sind häirib? iga nitrokas suudab seda saavutada vastava ülekandega ja vastaval teel!
See oli pigem norimine nende kallal, kes esimese asjana küsivad "kui palju sisse võtab"
Sinu rahustuseks võin öelda, et teine käik disabletud, kuna tundus täitsa mõttetu!
Nüüd saad jälle rahulikult magada
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________
_________________________
A sa tead, kui lihtsasti irdub nööpnõela metall osa oma pea küljest ?h6bekuul kirjutas: Inseneri nina ütleb, et läbi kärna see nõela pea nüüd nii lihtsalt kah ei lahku?
Mule (nagu ka ilmselt paljudel siin) ei ole midagi selle vastu, et noorliikmed mõtlevad, see in igati tervitatav, aga mul on tunne, et sa kulutad oma energiat valesse kohta. Selle asemel, et mõelda, kuidas rehvi hõõrdetegurit suurendada, mõtle parem kuidas seadistada amort selliselt, et rattas võimalikult palju maas kinni oleks. Sellest on IMHO oluliselt rohkem kasu, sest kui ratas enamuse ajast õhus on, siis ei aita see nõel sind mitte grammigi.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
Tuleb ikka järjest lennukaid pärle...
Mõtle nüüd selle peale ka, et isegi, kui need geniaalsed "naastud" ei tule läbi rehvi, on siiski garanteeritud, et mõni neist aegajalt näiteks murdub.
Selline kuliibinlus ei ole keelatud mitte sellepärast, et me tahaksime lennukaid insenerimõtteid vaos hoida, vaid sellepärast, et tehtud-mõeldud inimesed on sageli ohtlikud endale ja teistele.
Mõtle nüüd selle peale ka, et isegi, kui need geniaalsed "naastud" ei tule läbi rehvi, on siiski garanteeritud, et mõni neist aegajalt näiteks murdub.
Selline kuliibinlus ei ole keelatud mitte sellepärast, et me tahaksime lennukaid insenerimõtteid vaos hoida, vaid sellepärast, et tehtud-mõeldud inimesed on sageli ohtlikud endale ja teistele.
Normaalse velje küljest ei lenda mingeid kilde. Halvemal juhul peale kasutamist on mõned mikro-mõrad siin-seal mis väikese CA-ga on jällegi parandatud.
Ja kui sa võrdled lendavaid nööpnõelasid mõne plastik-killuga või kivikesega, siis...
Keegi ei kasuta "naastrehve" sest need on keelatud, sest need on ohtlikud ja ebaefektiivsed. Võrdle vahepeal oma "naastrehvide" ideed päris naastrehvidega ja jõua järeldusele....
Ja kui sa võrdled lendavaid nööpnõelasid mõne plastik-killuga või kivikesega, siis...
Keegi ei kasuta "naastrehve" sest need on keelatud, sest need on ohtlikud ja ebaefektiivsed. Võrdle vahepeal oma "naastrehvide" ideed päris naastrehvidega ja jõua järeldusele....
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
noh.. andes tõele au olen ma naastrehve teinud üks kuni mitu korda erinevatele monstrumitele. Alati keerasin self-tapping (vot ei eestikeelne nimi meelde) kruvid pealtpoolt mustri plokkidesse ja mitte üks ei teinud vehkat.
Ja kui keegi tahab küsida miks on naastrehvid keelatud siis mina keelasin nad ära, sest ma proovisin neid ja olgugi, et ma ei tõestanud et kruvi rehvist lahkub (ega mu mootorid tol ajal muidugi eriti hästi pöördesse ka jooksnud), ning tõestasin, et pidamine on kordades parem ei ole potentsiaalne turvarisk võistlustel seda "headust" väärt. Piisab ühest valesti lahkunud naastust ühe etapi ühes sõidus, natukene vales kohas, et keegi pime või muidu vigane oleks.
Kiirusel (jämedalt) 10 000 pööret minutis saavutab mistahes ja kuitahes kerge objekt olulise kaalu.
Ja kui keegi tahab küsida miks on naastrehvid keelatud siis mina keelasin nad ära, sest ma proovisin neid ja olgugi, et ma ei tõestanud et kruvi rehvist lahkub (ega mu mootorid tol ajal muidugi eriti hästi pöördesse ka jooksnud), ning tõestasin, et pidamine on kordades parem ei ole potentsiaalne turvarisk võistlustel seda "headust" väärt. Piisab ühest valesti lahkunud naastust ühe etapi ühes sõidus, natukene vales kohas, et keegi pime või muidu vigane oleks.
Kiirusel (jämedalt) 10 000 pööret minutis saavutab mistahes ja kuitahes kerge objekt olulise kaalu.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Inimene õpib vigadest, tark inimene teiste vigadest. Targad inimesed ei pea kõike ise järgi proovima, veendumaks, et lahendus ikka ei toimi küll.h6bekuul kirjutas: aga sain juba aru, et proovinud on ainult 1 inimene kruvidega.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
Ma ei ütle, aga tuletan meelde ütlust: lollid on väga leidlikud
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
ok...aga teoreetilist huvi pakub
arvutame siis välja jõu, millega naast punnib ennast välja. F=m*v. kiiruse asendame joonkiirusevalemist: v=raadius * sagedus. Ehk siis kõik asjad tuleb korrutada. 30mm pikkuse nõela massiks võiks võtta pool grammi. Sealt on terasest osa jäänud järgi 3mm...ehk jagame kümnega, saame 0.00005kg naast. (väga umbkaudne). Raadius on sellel rattal 4cm.
0.00005 * 0.04 =0.000002 Selle nr-i tuleks nüüd korrutada ratta pöörlemiskiirusega. Siin ma olen hädas. Kui mootor arendaks ntx 30000p/min ja hammika ülekanne on 6:1, siis kui teele rohkem ülekande muutusi ei jää peaks ratas pöörlema 5000p/min? On see reaalne?
arvutame siis välja jõu, millega naast punnib ennast välja. F=m*v. kiiruse asendame joonkiirusevalemist: v=raadius * sagedus. Ehk siis kõik asjad tuleb korrutada. 30mm pikkuse nõela massiks võiks võtta pool grammi. Sealt on terasest osa jäänud järgi 3mm...ehk jagame kümnega, saame 0.00005kg naast. (väga umbkaudne). Raadius on sellel rattal 4cm.
0.00005 * 0.04 =0.000002 Selle nr-i tuleks nüüd korrutada ratta pöörlemiskiirusega. Siin ma olen hädas. Kui mootor arendaks ntx 30000p/min ja hammika ülekanne on 6:1, siis kui teele rohkem ülekande muutusi ei jää peaks ratas pöörlema 5000p/min? On see reaalne?
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________
_________________________
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Mees astud sama reha otsa! Teema läheb naastrehvidest väga kaugele kui soov et admin su teema ei sulgeks siis igasugu teoretiseerimine ja arvutamine võiks jääda mujaleok...aga teoreetilist huvi pakub
arvutame siis välja jõu, millega naast punnib ennast välja. F=m*v. kiiruse asendame joonkiirusevalemist: v=raadius * sagedus. Ehk siis kõik asjad tuleb korrutada. 30mm pikkuse nõela massiks võiks võtta pool grammi. Sealt on terasest osa jäänud järgi 3mm...ehk jagame kümnega, saame 0.00005kg naast. (väga umbkaudne). Raadius on sellel rattal 4cm.
0.00005 * 0.04 =0.000002 Selle nr-i tuleks nüüd korrutada ratta pöörlemiskiirusega. Siin ma olen hädas. Kui mootor arendaks ntx 30000p/min ja hammika ülekanne on 6:1, siis kui teele rohkem ülekande muutusi ei jää peaks ratas pöörlema 5000p/min? On see reaalne?
ei, see naastu välja kiskumise jõu arvutamine on täiesti esialgse teema (naastrehvid) raames arutatav.
ma lihtalt alustaks arvutust teiselt poolt. Kui su masin teeb ütleme 60km/h ning ratta raadius on 4cm siis on pöörlemise kiirust sealt mõtekas pigem arvutada.
2r*3,14=~0,25m per pööre -> 4 pööret meetrile -> 240'000 pööret 60'nele kilomeetrile -> jagatud tunni sekunditega (3600) = 66,6 pööret sekundis või 4000rpm siis rattale kiirusel 60kmh
Hmm, on see õige? kõlab umbes nii...
See teeb omakorda nurk-kiiruseks 4000*0.10471976 = 418,9 rad/s
Ning asja jõud oleks (0,5g objekti puhul sellisel trajektooril)
0,0005*418,8*418,8*0,04=3,5N ~= 350g ??
ma lihtalt alustaks arvutust teiselt poolt. Kui su masin teeb ütleme 60km/h ning ratta raadius on 4cm siis on pöörlemise kiirust sealt mõtekas pigem arvutada.
2r*3,14=~0,25m per pööre -> 4 pööret meetrile -> 240'000 pööret 60'nele kilomeetrile -> jagatud tunni sekunditega (3600) = 66,6 pööret sekundis või 4000rpm siis rattale kiirusel 60kmh
Hmm, on see õige? kõlab umbes nii...
See teeb omakorda nurk-kiiruseks 4000*0.10471976 = 418,9 rad/s
Ning asja jõud oleks (0,5g objekti puhul sellisel trajektooril)
0,0005*418,8*418,8*0,04=3,5N ~= 350g ??
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
njahhh . üks kutt pani FG Monster Hummerile ketid peale .. päris pädev sai ............. kui saan panen varsti pildid oma galeriise üles liikmete alla
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Mnajh, kui 350g silma lendab, siis see vist ei ole hea mõte. Arvestades nõela mõõtmeid ja sellest tulevalt silma pinnale avalduvat survet, siis kuskohas see nõel võiks peatuda ? ilmselt kuskil kukla piirkonnas ?tomkar kirjutas: ~= 350g ??
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
pmst midagi sellist peaks olema küll jah. Ja kui arvestada nõelda pindala, siis saab surve pinnale olema meeletu.tomkar kirjutas:350g on see mis teda sealt välja kisub...
ideeliselt saab tema energia lennates vist sama olema... Niipalju nüüd kah kohe füüsikat varukast välja ei kalla.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
võimalik, et ei tule, aga endiselt jääb selgusetuks, mis su eesmärk on, mida sa sellega saavutada tahad ? Kas lihtsalt vähevaid "bling-blink" rehve, või on miski üllam eesmärk ?h6bekuul kirjutas:mingite enda esialgsete arvutuse põhjal sain veits üle 200 grammi.
aga ok....oletame, et 300g. Ma võin julgelt sinna 3000g otsa sikutama panna ja ta ei tule välja.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
Väga lihtne arvutus - kui auto liigub 60km/h, siis rehvi ülemine punkt liigub maapinna suhtes joonkiirusega 120km/h (eeldades, et alumine, maaga kokkupuutes olev punkt seisab paigal). Kui ratas all tühjalt ringi käib, on kiirus veel suurem. Mina ei taha 120km/h liikuva naela/nõela/kruvi teele jääda.
Kes tahab teada, mida tähendab 120 km/h liikuv objekt, sõitku korra tsikliga ilma kiivriklaasi/prillideta. Ei ole mõnus, kui selliselt kiiruselt kasvõi sääsk silma lendab, kärpsäst rääkimata.
Kes tahab teada, mida tähendab 120 km/h liikuv objekt, sõitku korra tsikliga ilma kiivriklaasi/prillideta. Ei ole mõnus, kui selliselt kiiruselt kasvõi sääsk silma lendab, kärpsäst rääkimata.
Re: naastud
ma sain izh planeta5.ga sõites kirju liblikaga silma,kiirust oli umbes 50km/h(üle põllu kalale)ja kohale jõudes hakkas sõber uurima et millest mul silm sinine,keegi ei tahtnud uskuda et kirju liblikas silma lendas,teine kord sain ülisuure (u 5cm) pikkuse herilase taolise putukaga kokku dnepriga veeresin 80km/h ja see oli valus kui ta mind nõelas,siduri kätt ei saanud pool h liigutada,päris valus oli.Ja nüüd teema juurde_sul need nõelad ei hakka tööle,rehv pehme ja teravikud painduvad tagurpidi ja lendavad sinna kuhu juhtub,lõhud ennast ka rehve,igavene jama oleks ühe silmaga rc autot juhtida/hooldada
Re: naastud
Peaaegu rekord... 3 aastat vana teema üles soendada...
Oot kohe lähen otsin mõne veel vanema...
Oot kohe lähen otsin mõne veel vanema...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
-
- Postitusi: 663
- Liitunud: 30.03.2007 12:47
- Asukoht: helsinki-vantaa-espoo
Re: naastud
tähtsam on et ei hakatud propageerima teema algataja ideedtony012 kirjutas:Peaaegu rekord... 3 aastat vana teema üles soendada...
Oot kohe lähen otsin mõne veel vanema...
kui lumi maas siis on jälle asi aktuaalne
sarnast teemat on ka eelmisel talvel räägitud aga ei suutnud isegi leida
ilma mudelita Targutaja
Re: naastud
Talvel pidamist pole üldse ja ratas käib tühja,hoogu üles ei saa.
Kas poodides müüakse ka naastrehve?
Veebruaris lähen Londonisse, seal suuremaid RC poode.
Kui leian midagi siis ostaks vb ära isegi
Kas poodides müüakse ka naastrehve?
Veebruaris lähen Londonisse, seal suuremaid RC poode.
Kui leian midagi siis ostaks vb ära isegi
E-firestorm 10T Brushless
Re: naastud
mu 1:10 losi strike sct pole vaja mingeid naaste,originaal rehv peab piisavalt,ongi hea harjutada kui pidevalt külg ees ja asi nö käest minna tahab. ja tubes oli näha et mingisuguseid lumekette saab osta,aga milleks neid vaja
Re: naastud
Ma ei saa kohapealtki minema, pean hästi vaikselt sõitma, muidu tõmbab auto risti, Mul on *parandatud* suspension arm ja auto kisub paremale :/ .
E-firestorm 10T Brushless
- Grim Reaper
- Postitusi: 1209
- Liitunud: 02.12.2006 00:45
Re: naastud
Siis võta servohorn maha, pane puldist trimm paika ja servohorn peale tagasi. Peale seda teed viimase trimmi ja peaks korras olema
Baltic champion 2015 Large scale 2WD
KONTAKT:555 628 95
KONTAKT:555 628 95
Re: naastud
Tellimisega läheb kaua aega ju..
Tekkis üks probleem veel, kas õõtsa küljes või kuskil mujal on stopper, et õõts enam all poole ei vajuks?
Peale "väikest" crashi on üks ööts alla poole vajunud kui teine.
Lisan varsti pildi ka
E:
Tekkis üks probleem veel, kas õõtsa küljes või kuskil mujal on stopper, et õõts enam all poole ei vajuks?
Peale "väikest" crashi on üks ööts alla poole vajunud kui teine.
Lisan varsti pildi ka
E:
- Manused
-
- 22122010448.jpg (41.34 KiB) Vaadatud 25425 korda
E-firestorm 10T Brushless
Re: naastud
niikaua kui uued õõtsad tellimisel saaks vineerist asendus jupi lõigata,on roadi meestel kvaliteetset materjali küll