Carson 1:5 tagapidurite upgrade.
Carson 1:5 tagapidurite upgrade.
Sai mõni aeg tagasi arutatud, et Carsonitel tagumised pidurid ei tööta korralikult. Loomulikult ei tööta, nad on juu isegi enne diffrit veo ahelas. Midagi nad vast aitasid ka... natukene. Minul juhtus tänu neile üks korralik "avarii" aga õnneks pääsesin ainult ühe kuvi purunemisega.
Sinna sai mul lisatud üks väike riba metalli, et kettas ei jookseks vastu plastikut enam kinni.
Guido (Uljaspea) leidis meile eBay avarustest ühed soodsad piduri komplektid. Mõeldud tehtud- tellisime ära 3 komplekti (nii palju meid hetkel on, kellel Carsonid).
Läks siis vast nädalake mööda, kui Guido teatas rõõmsalt, et stuff on kohal . Kõik oli tore ja ilus sinna maani, kuni Guido need mulle ära tõi (tänud) [Oli vist kolmapäev?!]
, siis hakkasime asju uurima. Esiteks, oli tegu Esimeste piduritega, seega tuli maha kruvida need "c-hubide" pealt või mis iganes asjapulgad nod olid.
Pole probleemi, asi lahedatav kergelt. Edasi oli mul küsimus nelikant velge hoidvale muttritele, kas need liiga väikesed ei ole - tekkis paanika.
Ok.. pidime uurima, mida Erkil (Sinuhobi) pakkuda ja mis hinnaga.
Õnneks ja kahjuks leidsin hiljem lahenduse.
Kuna reedeti on mul enamasti suht töövaba päev otsustasin asju peale opereerima hakata. Rattad alt ja suure hurraaga katsetama. (kahjuks ei olnud mul sel hetkel fotikat keldris kaasas ja pilte sellest pole). Kahjuks tuli avastus, saadud pidurite "hoidja" (ei suutnud hetkel nende nime öelda), oli mõeldud ette, siis olid need oma 1cm pikemad kui tagumisele õõtsale mahtus.
Jälle järgnes kerhe ehmatus, mis nüüd??!!
Ei midagi erilist tuli kasutatada natuke saagi ja diagonaalis servad lühemaks võtta..
Kohe teine asi, mahtus täpselt peale.. aga midagi jäi veel segama ei ole korralikult paigas ... need samad "servad" põhjal. mis seal ikka, viil kätte ja väljaulatuvad servad maha.
No nii.. kiirelt asi maha viilitud ja proovima - sobib! Mega tuju oli kohe hea, ei tea, kas see oli Martiinist või niisama, et mõte aegajalt liigub.
Pilt sai selline..
Nüüd oli kenasti paigas ja aeg liikuda edasi järgmise asja kallale - See sama nelikant, mis hoiab velge. Liiga lühike? Ei ole... sinna mahtus ka kenasti ära piduriketas ja veel see klamber, mis teda kinni hoiab (kuigi hiljem mõtema hakates pole sellel mingit mõtet.. vist).
Lihtsalt kindluse mõtes sai siiski need klambrid ka sinna külge pistetud, selleks loomulikult jälle natuke viilmistööd..
Ja kõik oli jälle super. Nüüd tuli sellest ülejäänud kolast ka kenasti toimiv pidur kokku kruvida...
Õnneks oli asi lihtne ja lähima 5 minutiga oli üks pool vast koos.. .. NOT! vedrud? kus on vedrud, mis peaksid selle piduri hoova tagasi lükkama.. pole.
Kõne Guidole, et kas temal on?.. ka netu. Ok.. pastakate kallale. enamustel olid krt kole suured.. oleks vast sobinud 1:24 mõõdus masinale amorti. Leidsin mingid vanad EMT sinised lepatriinuga pastakad 2 tk. Ideaalse suurusega vedrud olemas.. võis edasi ehitada.
Igaks tuhandeks juhuks kruvisin väikesed vedrud ka kahe klotsi vahele, esimestel oli vahel nendega probleeme, et jäid kinni kergelt.
Väike katsetus.. ja töötab. Natuke kruvidega keeratmist ja sai päris hea.
Nüüd siis oli küsimus.. kuhu kinnitada trossid?? ..ööäää.. ausalt ei viitsinud enam eriti keldis istuda ja tegin kiire proovi..
Ok, enam-vähem, nüüd veel vaja sinna aretada mingit pidi kinnitus servole. Aga sellega tegeleme natuke hiljem, tänaseks aitab.
Kindlasti jätkan, kui on viitsimist uuesti ehitama minna.. siis peaks diffri ka ära vahetama ühe hooga
Loodan, et sellets oli kellelegi kasu oma masinate ehitamisel. Täname tähelepanu eest!
Martti.
Sinna sai mul lisatud üks väike riba metalli, et kettas ei jookseks vastu plastikut enam kinni.
Guido (Uljaspea) leidis meile eBay avarustest ühed soodsad piduri komplektid. Mõeldud tehtud- tellisime ära 3 komplekti (nii palju meid hetkel on, kellel Carsonid).
Läks siis vast nädalake mööda, kui Guido teatas rõõmsalt, et stuff on kohal . Kõik oli tore ja ilus sinna maani, kuni Guido need mulle ära tõi (tänud) [Oli vist kolmapäev?!]
, siis hakkasime asju uurima. Esiteks, oli tegu Esimeste piduritega, seega tuli maha kruvida need "c-hubide" pealt või mis iganes asjapulgad nod olid.
Pole probleemi, asi lahedatav kergelt. Edasi oli mul küsimus nelikant velge hoidvale muttritele, kas need liiga väikesed ei ole - tekkis paanika.
Ok.. pidime uurima, mida Erkil (Sinuhobi) pakkuda ja mis hinnaga.
Õnneks ja kahjuks leidsin hiljem lahenduse.
Kuna reedeti on mul enamasti suht töövaba päev otsustasin asju peale opereerima hakata. Rattad alt ja suure hurraaga katsetama. (kahjuks ei olnud mul sel hetkel fotikat keldris kaasas ja pilte sellest pole). Kahjuks tuli avastus, saadud pidurite "hoidja" (ei suutnud hetkel nende nime öelda), oli mõeldud ette, siis olid need oma 1cm pikemad kui tagumisele õõtsale mahtus.
Jälle järgnes kerhe ehmatus, mis nüüd??!!
Ei midagi erilist tuli kasutatada natuke saagi ja diagonaalis servad lühemaks võtta..
Kohe teine asi, mahtus täpselt peale.. aga midagi jäi veel segama ei ole korralikult paigas ... need samad "servad" põhjal. mis seal ikka, viil kätte ja väljaulatuvad servad maha.
No nii.. kiirelt asi maha viilitud ja proovima - sobib! Mega tuju oli kohe hea, ei tea, kas see oli Martiinist või niisama, et mõte aegajalt liigub.
Pilt sai selline..
Nüüd oli kenasti paigas ja aeg liikuda edasi järgmise asja kallale - See sama nelikant, mis hoiab velge. Liiga lühike? Ei ole... sinna mahtus ka kenasti ära piduriketas ja veel see klamber, mis teda kinni hoiab (kuigi hiljem mõtema hakates pole sellel mingit mõtet.. vist).
Lihtsalt kindluse mõtes sai siiski need klambrid ka sinna külge pistetud, selleks loomulikult jälle natuke viilmistööd..
Ja kõik oli jälle super. Nüüd tuli sellest ülejäänud kolast ka kenasti toimiv pidur kokku kruvida...
Õnneks oli asi lihtne ja lähima 5 minutiga oli üks pool vast koos.. .. NOT! vedrud? kus on vedrud, mis peaksid selle piduri hoova tagasi lükkama.. pole.
Kõne Guidole, et kas temal on?.. ka netu. Ok.. pastakate kallale. enamustel olid krt kole suured.. oleks vast sobinud 1:24 mõõdus masinale amorti. Leidsin mingid vanad EMT sinised lepatriinuga pastakad 2 tk. Ideaalse suurusega vedrud olemas.. võis edasi ehitada.
Igaks tuhandeks juhuks kruvisin väikesed vedrud ka kahe klotsi vahele, esimestel oli vahel nendega probleeme, et jäid kinni kergelt.
Väike katsetus.. ja töötab. Natuke kruvidega keeratmist ja sai päris hea.
Nüüd siis oli küsimus.. kuhu kinnitada trossid?? ..ööäää.. ausalt ei viitsinud enam eriti keldis istuda ja tegin kiire proovi..
Ok, enam-vähem, nüüd veel vaja sinna aretada mingit pidi kinnitus servole. Aga sellega tegeleme natuke hiljem, tänaseks aitab.
Kindlasti jätkan, kui on viitsimist uuesti ehitama minna.. siis peaks diffri ka ära vahetama ühe hooga
Loodan, et sellets oli kellelegi kasu oma masinate ehitamisel. Täname tähelepanu eest!
Martti.
Viimati muutis Zebra1188, 21.11.2007 20:27, muudetud 1 kord kokku.
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
Paistab olevat tõsine mõtte töö.
Jah minul see veel ees aga eks siis kui ma tegema hakkan on servo ja trosside vaheline osa juba valmis.
Aga suurimad tänud Zebrale hea õpetuse eest.
Jäänud on veel üks suur probleem. Nimelt need diffrid mis sai tellitud need tuleb lahti saada aga minul see täna ei õnnestunud.
Pühapäev tuleb vist tegus päev
Jah minul see veel ees aga eks siis kui ma tegema hakkan on servo ja trosside vaheline osa juba valmis.
Aga suurimad tänud Zebrale hea õpetuse eest.
Jäänud on veel üks suur probleem. Nimelt need diffrid mis sai tellitud need tuleb lahti saada aga minul see täna ei õnnestunud.
Pühapäev tuleb vist tegus päev
Kahju , aga sa ei olnud esimene , kes taha esi pidurid peale pani . Kuigi pean tunnistama , et FG - l tundus olema panek sutsu lihtsam , sellel alu klotsi hoidjal tuli ainult kusagil mõni mm maha viiliga tõugata , aga asi hakkas toimima ja toimib tänapäevani , ainult et FG trossid on jube õrnakesed , asendasin need jalgratta käiguvahetus trossidega ja kõriga .Edu nuputamisel.Zebra1188 kirjutas: otse loomulikult Keegi pidi juu esimene "hull" olema ja asja järgi proovima
Kui oli juba lahendatud, siis miks mitte teistega jagada? Käiteks oleks väga hea meel näha, kuidas on lahendatud just trosside kinnitus servoga. Ise oli mõttes korraldada sinna midagi esipidurite laadset :)Krt, peab vist ikkagi Tannule või Sinuhobile külla minema ja tsekkama, kuidas neil see lahendus tehtud on.
Uurisin FG manuale ja lahendus leitud Kui vaid viitsiks homme tegeleda sellega : http://www.fg-modellsport-gmbh.de/_PDF- ... 8452-5.pdf
Uurisin FG manuale ja lahendus leitud Kui vaid viitsiks homme tegeleda sellega : http://www.fg-modellsport-gmbh.de/_PDF- ... 8452-5.pdf
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
Nendel piltidest on üks versioon trosside üleminekust servoni . Minuteada Erkil hüdra pidurid peal .www.rc-hobiklubi.eu
Sealt gallerii ja siis liikmete pildid , saad minu pildid kätte , ehk on abi
Sealt gallerii ja siis liikmete pildid , saad minu pildid kätte , ehk on abi
Kuna eile õhtul und eriti ei tulnud.. ja mõte kihutas suure hooga aina Carsoni tagapiduritele, sisi ei andnud asu ja läksin tegin asja valmis
nüüd aga probleem... peab ikkagi ühe servo juurde panema... 1 servo ei jõua kõike teha: esi, tagu pidurid ja gaas. Õnneks on kõik vajalik olemas ja vast juba täna saab see ka ära lahendatud. Pilte natuek hiljem minu katsetusest.
nüüd aga probleem... peab ikkagi ühe servo juurde panema... 1 servo ei jõua kõike teha: esi, tagu pidurid ja gaas. Õnneks on kõik vajalik olemas ja vast juba täna saab see ka ära lahendatud. Pilte natuek hiljem minu katsetusest.
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
Jup.. ja nii saigi siis tuli mõte masin üdini korrastada ja "konserveerida" järgmiseks sõiduks..
Ahjaa.. Guido.. see differ ei sobi Carsoni originaal laagritele... liiga väikse auguga laager... Ja differ käib lahti põhimõtteliselt ühelt poolt pressides .. ausalt.. see oli kahjuks väga mõttetu ost Carsoni originaal oli ka etem
Ahjaa.. Guido.. see differ ei sobi Carsoni originaal laagritele... liiga väikse auguga laager... Ja differ käib lahti põhimõtteliselt ühelt poolt pressides .. ausalt.. see oli kahjuks väga mõttetu ost Carsoni originaal oli ka etem
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!