Carson 1:5 tagapidurite upgrade.

Siin kategoorias leiad erinevaid lihtsamaid ja keerulisemaid nippe ja artikleid kuidas oma mudelit paremaks putitada.
Vasta
Kasutaja avatar
Zebra1188
Postitusi: 1246
Liitunud: 07.10.2006 10:05
Asukoht: Keila
Kontakt:

Carson 1:5 tagapidurite upgrade.

Postitus Postitas Zebra1188 » 16.11.2007 16:43

Sai mõni aeg tagasi arutatud, et Carsonitel tagumised pidurid ei tööta korralikult. Loomulikult ei tööta, nad on juu isegi enne diffrit veo ahelas. Midagi nad vast aitasid ka... natukene. Minul juhtus tänu neile üks korralik "avarii" aga õnneks pääsesin ainult ühe kuvi purunemisega.
Pilt
Sinna sai mul lisatud üks väike riba metalli, et kettas ei jookseks vastu plastikut enam kinni.

Guido (Uljaspea) leidis meile eBay avarustest ühed soodsad piduri komplektid. Mõeldud tehtud- tellisime ära 3 komplekti (nii palju meid hetkel on, kellel Carsonid).
Läks siis vast nädalake mööda, kui Guido teatas rõõmsalt, et stuff on kohal 8) . Kõik oli tore ja ilus sinna maani, kuni Guido need mulle ära tõi (tänud) [Oli vist kolmapäev?!]
Pilt
, siis hakkasime asju uurima. Esiteks, oli tegu Esimeste piduritega, seega tuli maha kruvida need "c-hubide" pealt või mis iganes asjapulgad nod olid.
Pole probleemi, asi lahedatav kergelt. Edasi oli mul küsimus nelikant velge hoidvale muttritele, kas need liiga väikesed ei ole - tekkis paanika. :shock:
Ok.. pidime uurima, mida Erkil (Sinuhobi) pakkuda ja mis hinnaga.
Õnneks ja kahjuks leidsin hiljem lahenduse.

Kuna reedeti on mul enamasti suht töövaba päev otsustasin asju peale opereerima hakata. Rattad alt ja suure hurraaga katsetama. (kahjuks ei olnud mul sel hetkel fotikat keldris kaasas ja pilte sellest pole). Kahjuks tuli avastus, saadud pidurite "hoidja" (ei suutnud hetkel nende nime öelda), oli mõeldud ette, siis olid need oma 1cm pikemad kui tagumisele õõtsale mahtus.
Pilt
Jälle järgnes kerhe ehmatus, mis nüüd??!! :shock:
Ei midagi erilist tuli kasutatada natuke saagi ja diagonaalis servad lühemaks võtta..
Pilt
Pilt
Kohe teine asi, mahtus täpselt peale.. aga midagi jäi veel segama ei ole korralikult paigas ... need samad "servad" põhjal. mis seal ikka, viil kätte ja väljaulatuvad servad maha.
Pilt
Pilt

No nii.. kiirelt asi maha viilitud ja proovima - sobib! Mega tuju oli kohe hea, ei tea, kas see oli Martiinist või niisama, et mõte aegajalt liigub.
Pilt sai selline..
Pilt
Pilt

Nüüd oli kenasti paigas ja aeg liikuda edasi järgmise asja kallale - See sama nelikant, mis hoiab velge. Liiga lühike? Ei ole... sinna mahtus ka kenasti ära piduriketas ja veel see klamber, mis teda kinni hoiab (kuigi hiljem mõtema hakates pole sellel mingit mõtet.. vist).
Pilt

Lihtsalt kindluse mõtes sai siiski need klambrid ka sinna külge pistetud, selleks loomulikult jälle natuke viilmistööd..
Pilt

Ja kõik oli jälle super. Nüüd tuli sellest ülejäänud kolast ka kenasti toimiv pidur kokku kruvida...
Pilt

Õnneks oli asi lihtne ja lähima 5 minutiga oli üks pool vast koos.. .. NOT! vedrud? kus on vedrud, mis peaksid selle piduri hoova tagasi lükkama.. pole.
Pilt

Kõne Guidole, et kas temal on?.. ka netu. Ok.. pastakate kallale. enamustel olid krt kole suured.. oleks vast sobinud 1:24 mõõdus masinale amorti. Leidsin mingid vanad EMT sinised lepatriinuga pastakad 2 tk. Ideaalse suurusega vedrud olemas.. võis edasi ehitada.
Igaks tuhandeks juhuks kruvisin väikesed vedrud ka kahe klotsi vahele, esimestel oli vahel nendega probleeme, et jäid kinni kergelt.
Pilt
Väike katsetus.. ja töötab. Natuke kruvidega keeratmist ja sai päris hea.
Pilt
Nüüd siis oli küsimus.. kuhu kinnitada trossid?? ..ööäää.. ausalt ei viitsinud enam eriti keldis istuda ja tegin kiire proovi..
Pilt

Ok, enam-vähem, nüüd veel vaja sinna aretada mingit pidi kinnitus servole. Aga sellega tegeleme natuke hiljem, tänaseks aitab.

Kindlasti jätkan, kui on viitsimist uuesti ehitama minna.. siis peaks diffri ka ära vahetama ühe hooga :)

Loodan, et sellets oli kellelegi kasu oma masinate ehitamisel. Täname tähelepanu eest!
Martti.
Viimati muutis Zebra1188, 21.11.2007 20:27, muudetud 1 kord kokku.
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC

HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!

Kasutaja avatar
kaval
Postitusi: 1221
Liitunud: 12.02.2006 21:38
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas kaval » 16.11.2007 17:01

tänu zebrale saab rahulikult õlut libistada ja pole vaja endal nuputada :D
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!

Kasutaja avatar
Zebra1188
Postitusi: 1246
Liitunud: 07.10.2006 10:05
Asukoht: Keila
Kontakt:

Postitus Postitas Zebra1188 » 16.11.2007 17:03

:wink: otse loomulikult :D Keegi pidi juu esimene "hull" olema ja asja järgi proovima :)
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC

HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!

Kasutaja avatar
uljaspea
Postitusi: 701
Liitunud: 04.05.2006 06:53
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas uljaspea » 16.11.2007 18:30

Paistab olevat tõsine mõtte töö.:lol:
Jah minul see veel ees aga eks siis kui ma tegema hakkan on servo ja trosside vaheline osa juba valmis.
Aga suurimad tänud Zebrale hea õpetuse eest.
Jäänud on veel üks suur probleem. Nimelt need diffrid mis sai tellitud need tuleb lahti saada aga minul see täna ei õnnestunud.
Pühapäev tuleb vist tegus päev :D

JAN
Postitusi: 661
Liitunud: 22.07.2005 19:58
Asukoht: TARTU

Postitus Postitas JAN » 16.11.2007 18:42

Zebra1188 kirjutas::wink: otse loomulikult :D Keegi pidi juu esimene "hull" olema ja asja järgi proovima :)
Kahju , aga sa ei olnud esimene , kes taha esi pidurid peale pani . Kuigi pean tunnistama , et FG - l tundus olema panek sutsu lihtsam , sellel alu klotsi hoidjal tuli ainult kusagil mõni mm maha viiliga tõugata , aga asi hakkas toimima ja toimib tänapäevani , ainult et FG trossid on jube õrnakesed , asendasin need jalgratta käiguvahetus trossidega ja kõriga .Edu nuputamisel. 8)

Kasutaja avatar
Zebra1188
Postitusi: 1246
Liitunud: 07.10.2006 10:05
Asukoht: Keila
Kontakt:

Postitus Postitas Zebra1188 » 16.11.2007 19:52

Kui oli juba lahendatud, siis miks mitte teistega jagada? :) Käiteks oleks väga hea meel näha, kuidas on lahendatud just trosside kinnitus servoga. Ise oli mõttes korraldada sinna midagi esipidurite laadset :)Krt, peab vist ikkagi Tannule või Sinuhobile külla minema ja tsekkama, kuidas neil see lahendus tehtud on.

Uurisin FG manuale ja lahendus leitud :D Kui vaid viitsiks homme tegeleda sellega : http://www.fg-modellsport-gmbh.de/_PDF- ... 8452-5.pdf
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC

HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!

JAN
Postitusi: 661
Liitunud: 22.07.2005 19:58
Asukoht: TARTU

Postitus Postitas JAN » 16.11.2007 22:15

Nendel piltidest on üks versioon trosside üleminekust servoni . Minuteada Erkil hüdra pidurid peal .www.rc-hobiklubi.eu
Sealt gallerii ja siis liikmete pildid , saad minu pildid kätte , ehk on abi 8)

Kasutaja avatar
Tannu
Postitusi: 235
Liitunud: 02.04.2006 14:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tannu » 17.11.2007 10:09

vinge....sul oli seal kasutada kahte sorti pidurikettaid? metall kahjuks ei ole eriti hea..... jään siis ootama ,millal Carsonid oma pidurid korralikult toimima saavad. kui meie ilma vaadata,siis ma ei näe probleemi,üks sõit teha :twisted:

Kasutaja avatar
Zebra1188
Postitusi: 1246
Liitunud: 07.10.2006 10:05
Asukoht: Keila
Kontakt:

Postitus Postitas Zebra1188 » 17.11.2007 10:24

Kuna eile õhtul und eriti ei tulnud.. ja mõte kihutas suure hooga aina Carsoni tagapiduritele, sisi ei andnud asu ja läksin tegin asja valmis :D
nüüd aga probleem... peab ikkagi ühe servo juurde panema... :wink: 1 servo ei jõua kõike teha: esi, tagu pidurid ja gaas. Õnneks on kõik vajalik olemas ja vast juba täna saab see ka ära lahendatud. Pilte natuek hiljem minu katsetusest.
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC

HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!

Kasutaja avatar
Tannu
Postitusi: 235
Liitunud: 02.04.2006 14:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tannu » 17.11.2007 21:56

tegelikult jah...üks servo on esi-pidurile ,teine taga-pidur/gaas ja kolmas keeramine.......

Kasutaja avatar
Zebra1188
Postitusi: 1246
Liitunud: 07.10.2006 10:05
Asukoht: Keila
Kontakt:

Postitus Postitas Zebra1188 » 17.11.2007 22:00

Jup.. ja nii saigi :) siis tuli mõte masin üdini korrastada ja "konserveerida" järgmiseks sõiduks..
Ahjaa.. Guido.. see differ ei sobi Carsoni originaal laagritele... liiga väikse auguga laager... Ja differ käib lahti põhimõtteliselt ühelt poolt pressides :P .. ausalt.. see oli kahjuks väga mõttetu ost :P Carsoni originaal oli ka etem :D
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC

HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!

Kasutaja avatar
Tannu
Postitusi: 235
Liitunud: 02.04.2006 14:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tannu » 17.11.2007 23:55

mis differist jutt käib?

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 21.11.2007 20:37

Kle zebra, juhul kui sa hetkel väga oma on-roadiga ei kima äkki saad näiteks ühe piduri suppordi kaasa võtte neljapäeval... uuriks baja piduri versiooni natuke..
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Kasutaja avatar
Zebra1188
Postitusi: 1246
Liitunud: 07.10.2006 10:05
Asukoht: Keila
Kontakt:

Postitus Postitas Zebra1188 » 21.11.2007 21:35

ööääääööäöäöüõüõ.. ma just sain masina kokku :D .. Homseks vast ei jõua, aga järgmine nädal saab vast ikka.
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC

HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!

Kasutaja avatar
uljaspea
Postitusi: 701
Liitunud: 04.05.2006 06:53
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas uljaspea » 22.11.2007 08:13

Äkki Hr. Kaval ei ole enda omale veel pidureid paigaldanud, küsi jörgi igaks juhuks. Minul kah juba küljes :cry:

Kasutaja avatar
kaval
Postitusi: 1221
Liitunud: 12.02.2006 21:38
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas kaval » 22.11.2007 11:48

ei põle jah veel pand,pean nagunii läbi tulema eks võtan kaasa
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!

Vasta