Kuna sai nitroka kõrvale elektrikas soetatud ja teadmised jäävad vajaka. Samas ühtset teema arutust ka ei leidnud. Küsiks siis mida täpsemalt mingi setup teeb, või milleks, kuidas kasutada?
Cut-off-
Power curve-
Timing-
Acceleration-
Start power-
Revese-mode-
Reverse delay-
Dead band-
Rotation direction-
Speedmix-brake-
ABS brake-
Drag brake-
Minimum brake-
Maximum brake-
ESC program-setup
Re: ESC program-setup
Cut-off- Saab määrata LiPo akule minimaalse pinge, millest alates regu enam mootorile voolu ei anna, ehk siis LiPo aku kaitsemehhanism
Power curve- Saab võimsuse kõvera. Standardis reeglina lineaarne ja nii on ka üldiselt kõige parem seda hoida.
Timing-
Acceleration- kiirendus, saab muuta kiirendust vähe leebemaks näiteks, et algul rattad vähem tühja käiks ja kergem oleks kohalt minema saada kui kehva pidamisega rada on.
Start power- Veidi segane, aga ilmselt midagi sarnast, mis eelmine
Revese-mode- Lisab tagurpidikäigufunktsiooni kui on aktiveeritud. Vastasel juhul on ainult edasi ja pidur.
Reverse delay- Aeg sekundites enne kui päästikut ette vajutades tagurpidikäik rakendub. Eeldab, et reverse mode on aktiivne
Dead band- Päästiku nullpunkti ulatus peaks olema. Teisisõnu saad määrata kui palju su näpp võib väriseda enne kui gaas või pidur rakenduvad
Rotation direction- mootori pöörlemise suund
Speedmix-brake- katseta, ei tea täpselt
ABS brake- sama mis ikka ABS pidurid päris autolgi ehk selline pulsseeriv pidurdamine. Jällegi, katseta.
Drag brake- automaatne pidurdusjõu rakendumine kui auto on vabakäigul, ehk ei vajuta gaasi ega pidurit. Vahel on hea, kui toimub kerge pidurdamine. meeldimise küsimus.
Minimum brake- ilmselt minimaalne pidurdusjõud
Maximum brake- ilmselt maksimaalne pidurdusjõud
Power curve- Saab võimsuse kõvera. Standardis reeglina lineaarne ja nii on ka üldiselt kõige parem seda hoida.
Timing-
Acceleration- kiirendus, saab muuta kiirendust vähe leebemaks näiteks, et algul rattad vähem tühja käiks ja kergem oleks kohalt minema saada kui kehva pidamisega rada on.
Start power- Veidi segane, aga ilmselt midagi sarnast, mis eelmine
Revese-mode- Lisab tagurpidikäigufunktsiooni kui on aktiveeritud. Vastasel juhul on ainult edasi ja pidur.
Reverse delay- Aeg sekundites enne kui päästikut ette vajutades tagurpidikäik rakendub. Eeldab, et reverse mode on aktiivne
Dead band- Päästiku nullpunkti ulatus peaks olema. Teisisõnu saad määrata kui palju su näpp võib väriseda enne kui gaas või pidur rakenduvad
Rotation direction- mootori pöörlemise suund
Speedmix-brake- katseta, ei tea täpselt
ABS brake- sama mis ikka ABS pidurid päris autolgi ehk selline pulsseeriv pidurdamine. Jällegi, katseta.
Drag brake- automaatne pidurdusjõu rakendumine kui auto on vabakäigul, ehk ei vajuta gaasi ega pidurit. Vahel on hea, kui toimub kerge pidurdamine. meeldimise küsimus.
Minimum brake- ilmselt minimaalne pidurdusjõud
Maximum brake- ilmselt maksimaalne pidurdusjõud
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Re: ESC program-setup
Cut-off lippo puhul peaks olema 3,3V. Samas manual näitab auto(1), sensored 3,0v(2), brushed 6,0v(8) ole nüüd mees ja piiksuta see õige välja. Samas on lipol alarm peal, et ei tohiks hullu olla.
Wheely King crawler
Savage X
E-Firestorm 10T
Savage X
E-Firestorm 10T
Re: ESC program-setup
3,0v purgi kohta on täitsa OK. Reaalselt jääb isegi tiba rohkem akusse.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu