Avan oma teema MCD RRV4 jaoks

Siin kategoorias leiad erinevaid lihtsamaid ja keerulisemaid nippe ja artikleid kuidas oma mudelit paremaks putitada.
Vasta
Servod
Postitusi: 211
Liitunud: 08.05.2010 19:38
Asukoht: tööpäeviti mandri-eestis

Avan oma teema MCD RRV4 jaoks

Postitus Postitas Servod » 27.06.2016 10:22

siia tulevad küsimused mu auto kohta.. nii varuosade sobivuse jne jne jne kohta


küsimus lihtne. millist õli soovitate ja millise segusuhtega. 1/5 masinaga tegu
Viimati muutis Servod, 08.07.2016 21:51, muudetud 1 kord kokku.

srx
Postitusi: 87
Liitunud: 23.12.2015 14:43

Re: trimmeri mootor

Postitus Postitas srx » 27.06.2016 10:26

Kõige parem on seda vaadata konkreetse mootori dokumentatsioonist.
Mootoreid on erinevaid ja nõuded õlile ning vahekorrale ka erinevad.

Kui sul suht ükskõik, siis osta lihtsalt kahetaktilise õli ja segu tee selline, et kergelt suitseb (ikka tõesti natuke suitseb, mitte nii, et hingata ei saa ja autot ka hästi ei näe). Siis vähemalt ei ole õli vähe.

Servod
Postitusi: 211
Liitunud: 08.05.2010 19:38
Asukoht: tööpäeviti mandri-eestis

Re: trimmeri mootor

Postitus Postitas Servod » 28.06.2016 08:49

hei jälle

on siin kedagi kes jagab trimmeritest ( autodest ). ja nõus jagama oma skype või fb'd.. oleks mõned küsimused. tänud

Kasutaja avatar
pets
Postitusi: 222
Liitunud: 02.06.2007 20:16
Kontakt:

Re: trimmeri mootor

Postitus Postitas pets » 28.06.2016 09:26

Kasutan täissünteetilist 2-taktilise õli 160-180ml 5l bensiini kohta.

Kui kasutad poolsünteetilist, siis võiks panna 200ml 5l bensiini kohta.


Võid ka helistada
56656105
MCD RR5 26cc
TLR 8ight 2.0-EU
www.byroomaailm.ee

Servod
Postitusi: 211
Liitunud: 08.05.2010 19:38
Asukoht: tööpäeviti mandri-eestis

Re: trimmeri mootor

Postitus Postitas Servod » 28.06.2016 17:00

kas tagasivooluvoolik jääb kütte sisse või välja

Kasutaja avatar
pets
Postitusi: 222
Liitunud: 02.06.2007 20:16
Kontakt:

Re: trimmeri mootor

Postitus Postitas pets » 28.06.2016 17:11

Ei ole vahet.

Minul ei ulata tagasivoolu voolik kütuseni.
MCD RR5 26cc
TLR 8ight 2.0-EU
www.byroomaailm.ee

Servod
Postitusi: 211
Liitunud: 08.05.2010 19:38
Asukoht: tööpäeviti mandri-eestis

Re: Avan oma teema MCD RRV4 jaoks

Postitus Postitas Servod » 08.07.2016 21:53

Esi diffris käis kolin ära. Eelmine auto omanik oli diffri kaane jätnud keerme liimita kinnitamata.. tulemus oli, et keeras lahti.. ja hammakad vigastatud. kaks sisemist võlli puruks.. korpus on terve. väline hammakas ka. nüüd küsin.. kas see on sisu täiskomplekt. ja kas sobib

http://www.largescalerc.com/021002S0-Di ... Z7-Z8.aspx

srx
Postitusi: 87
Liitunud: 23.12.2015 14:43

Re: Avan oma teema MCD RRV4 jaoks

Postitus Postitas srx » 08.07.2016 22:17

Huvitav differ sellel auto ;)
Polegi enne sellist kuskil kasutusel näinud.
Tegemist on spur gear differential tüüpi difriga.

Ei ole konkreetse autoga kogemust, aga tööpõhimõtte järgi võttes on täiskomplekt jah.
Ega seal korpuse sees muud pole, kui väljundid kummalegi rattale (pildil need kaks alumist) ja kaks paari hammasrattaid (ülemised 4tk).
Mõnus lihtne süsteem tegelikult.

EDIT: kas sobib või ei, seda ei oska öelda.

eikeikeik
Postitusi: 344
Liitunud: 28.08.2013 13:35

Re: Avan oma teema MCD RRV4 jaoks

Postitus Postitas eikeikeik » 09.07.2016 22:00

Juhin tähelepanu, et foorumi pealehel on alalõik "Kaubitsejad" kus on olemas ka MCD maaletooja rubriik MCD-RC. Foorumi kasutajanimi "harg".

Pakun välja et temalt saaksid adekvaatsemad ja kiiremad vastused ja ilmselt sama kehtib ka varuosade kohta. Kiiremini ja täpsemalt.

Sinu lingitud lehel olevad hammakad on märkusega V4 2010+ Ehk siis mingi masin V4 ja peab olema aastakäigust 2010 või uuem.

Pöördu maaletooja poole ja kurda talle muret !!!

Ja mis puudutab seguõli bensiinis, siis peamine mida peaks meeles pidama on see, et mida kuumem ilm, seda rohkem peaks olema õli. See kehtib reeglina kõigi 2T mootorite kohta, aga siis mõistuse piires, rohkem ei tähenda seda, et nähtavus kaob ja hingata on raske :)

Tervitades
Hannes

Servod
Postitusi: 211
Liitunud: 08.05.2010 19:38
Asukoht: tööpäeviti mandri-eestis

Re: Avan oma teema MCD RRV4 jaoks

Postitus Postitas Servod » 10.07.2016 08:19

tänan tähelepanu eest.
Siina ma sooviksingi arutelu oma muredele. Kui vaja siis hr Harg aitab kaubaga. Sain temalt juba jupid. Differ korras. Masin mul veel võistlusvalmiduses pole. See mu esimene 4wd trimmer. olen omanud ka 5b. enne kui üldse rajale proovima minna peab õppima seda looma kinni hoidma.

Nüüd ka küsimus teile. Kas kellelgi vedeleb 15kg+ servot. Saaksin harjutada sõitmist. Gaasi servo põles. mingit nn käkki. Kui valmis võistlema siis pean muretsema korraliku.

Kahjuks polnud müügikuulutus ja reaalsus sama. Sellest ka suurem pusimine enne kui liikuma saab korralikult masina.


Kui servoga saaks klaariks, siis järgmiseks tuleb küsimus AMORDID. Mis oleks õige õli harjutamiseks?

Jörg777
Postitusi: 325
Liitunud: 04.08.2008 12:54
Asukoht: Mudelihall
Kontakt:

Re: Avan oma teema MCD RRV4 jaoks

Postitus Postitas Jörg777 » 10.07.2016 12:27

15kg servo on trimmeri gaasi/piduri jaoks liiga lahja, sest pidurdamine nõuab rohkelt ressurssi. Härg toob maale RJX Hobby servosid ning nende tootevalikus on 40kg/0,1s servo, mis sobib sinna oluliselt paremini. Veel parem lahendus oleks erinevad servod gaasile ja pidurile.
Amortide okei seade leiad antud mudeli base-setupist.

Jörg
Jörg Miikael Tiit - 4x EFRA European Champion

SWorkz Motorsports
Nosram Electronics
Mudelihall
Savöx Servos
T-Pro Tires
RJX Hobby
Awesomatix
Insane Racing
mcd.ee
ToniSport
Boca Bearings
HobbyFactory
Võrguvara

eikeikeik
Postitusi: 344
Liitunud: 28.08.2013 13:35

Re: Avan oma teema MCD RRV4 jaoks

Postitus Postitas eikeikeik » 10.07.2016 12:44

Soovitaks samuti servo osas mitte koonerdada. Korralik hea servo on igal juhul parem kohe peale panna kui et osta odavalt ära sulavaid sarnaseid asju 10 tk. Osta kohe koralik ja kestev asi. Alguses on küll valus ja kallis, aga selle tulemusena saad kaua ja pikalt sõita ning sisuliselt säästad raha, mille paneksid muidu nende surevate servode alla.

Edu!
Hannes

Vasta