1. leht 1-st

Avan oma teema MCD RRV4 jaoks

Postitatud: 27.06.2016 10:22
Postitas Servod
siia tulevad küsimused mu auto kohta.. nii varuosade sobivuse jne jne jne kohta


küsimus lihtne. millist õli soovitate ja millise segusuhtega. 1/5 masinaga tegu

Re: trimmeri mootor

Postitatud: 27.06.2016 10:26
Postitas srx
Kõige parem on seda vaadata konkreetse mootori dokumentatsioonist.
Mootoreid on erinevaid ja nõuded õlile ning vahekorrale ka erinevad.

Kui sul suht ükskõik, siis osta lihtsalt kahetaktilise õli ja segu tee selline, et kergelt suitseb (ikka tõesti natuke suitseb, mitte nii, et hingata ei saa ja autot ka hästi ei näe). Siis vähemalt ei ole õli vähe.

Re: trimmeri mootor

Postitatud: 28.06.2016 08:49
Postitas Servod
hei jälle

on siin kedagi kes jagab trimmeritest ( autodest ). ja nõus jagama oma skype või fb'd.. oleks mõned küsimused. tänud

Re: trimmeri mootor

Postitatud: 28.06.2016 09:26
Postitas pets
Kasutan täissünteetilist 2-taktilise õli 160-180ml 5l bensiini kohta.

Kui kasutad poolsünteetilist, siis võiks panna 200ml 5l bensiini kohta.


Võid ka helistada
56656105

Re: trimmeri mootor

Postitatud: 28.06.2016 17:00
Postitas Servod
kas tagasivooluvoolik jääb kütte sisse või välja

Re: trimmeri mootor

Postitatud: 28.06.2016 17:11
Postitas pets
Ei ole vahet.

Minul ei ulata tagasivoolu voolik kütuseni.

Re: Avan oma teema MCD RRV4 jaoks

Postitatud: 08.07.2016 21:53
Postitas Servod
Esi diffris käis kolin ära. Eelmine auto omanik oli diffri kaane jätnud keerme liimita kinnitamata.. tulemus oli, et keeras lahti.. ja hammakad vigastatud. kaks sisemist võlli puruks.. korpus on terve. väline hammakas ka. nüüd küsin.. kas see on sisu täiskomplekt. ja kas sobib

http://www.largescalerc.com/021002S0-Di ... Z7-Z8.aspx

Re: Avan oma teema MCD RRV4 jaoks

Postitatud: 08.07.2016 22:17
Postitas srx
Huvitav differ sellel auto ;)
Polegi enne sellist kuskil kasutusel näinud.
Tegemist on spur gear differential tüüpi difriga.

Ei ole konkreetse autoga kogemust, aga tööpõhimõtte järgi võttes on täiskomplekt jah.
Ega seal korpuse sees muud pole, kui väljundid kummalegi rattale (pildil need kaks alumist) ja kaks paari hammasrattaid (ülemised 4tk).
Mõnus lihtne süsteem tegelikult.

EDIT: kas sobib või ei, seda ei oska öelda.

Re: Avan oma teema MCD RRV4 jaoks

Postitatud: 09.07.2016 22:00
Postitas eikeikeik
Juhin tähelepanu, et foorumi pealehel on alalõik "Kaubitsejad" kus on olemas ka MCD maaletooja rubriik MCD-RC. Foorumi kasutajanimi "harg".

Pakun välja et temalt saaksid adekvaatsemad ja kiiremad vastused ja ilmselt sama kehtib ka varuosade kohta. Kiiremini ja täpsemalt.

Sinu lingitud lehel olevad hammakad on märkusega V4 2010+ Ehk siis mingi masin V4 ja peab olema aastakäigust 2010 või uuem.

Pöördu maaletooja poole ja kurda talle muret !!!

Ja mis puudutab seguõli bensiinis, siis peamine mida peaks meeles pidama on see, et mida kuumem ilm, seda rohkem peaks olema õli. See kehtib reeglina kõigi 2T mootorite kohta, aga siis mõistuse piires, rohkem ei tähenda seda, et nähtavus kaob ja hingata on raske :)

Tervitades
Hannes

Re: Avan oma teema MCD RRV4 jaoks

Postitatud: 10.07.2016 08:19
Postitas Servod
tänan tähelepanu eest.
Siina ma sooviksingi arutelu oma muredele. Kui vaja siis hr Harg aitab kaubaga. Sain temalt juba jupid. Differ korras. Masin mul veel võistlusvalmiduses pole. See mu esimene 4wd trimmer. olen omanud ka 5b. enne kui üldse rajale proovima minna peab õppima seda looma kinni hoidma.

Nüüd ka küsimus teile. Kas kellelgi vedeleb 15kg+ servot. Saaksin harjutada sõitmist. Gaasi servo põles. mingit nn käkki. Kui valmis võistlema siis pean muretsema korraliku.

Kahjuks polnud müügikuulutus ja reaalsus sama. Sellest ka suurem pusimine enne kui liikuma saab korralikult masina.


Kui servoga saaks klaariks, siis järgmiseks tuleb küsimus AMORDID. Mis oleks õige õli harjutamiseks?

Re: Avan oma teema MCD RRV4 jaoks

Postitatud: 10.07.2016 12:27
Postitas Jörg777
15kg servo on trimmeri gaasi/piduri jaoks liiga lahja, sest pidurdamine nõuab rohkelt ressurssi. Härg toob maale RJX Hobby servosid ning nende tootevalikus on 40kg/0,1s servo, mis sobib sinna oluliselt paremini. Veel parem lahendus oleks erinevad servod gaasile ja pidurile.
Amortide okei seade leiad antud mudeli base-setupist.

Jörg

Re: Avan oma teema MCD RRV4 jaoks

Postitatud: 10.07.2016 12:44
Postitas eikeikeik
Soovitaks samuti servo osas mitte koonerdada. Korralik hea servo on igal juhul parem kohe peale panna kui et osta odavalt ära sulavaid sarnaseid asju 10 tk. Osta kohe koralik ja kestev asi. Alguses on küll valus ja kallis, aga selle tulemusena saad kaua ja pikalt sõita ning sisuliselt säästad raha, mille paneksid muidu nende surevate servode alla.

Edu!
Hannes