MOOTORID :)
MOOTORID :)
Tere, et oleks vajalik teada sellisest mootorist LRP Z.28R Spec.3
ja võrreldes AXE MOTOR ROSSI 21 COBRA OFF-ROAD ja RB TM728-ga ?
ja missugune on parim.
LRP Z.28R Spec.3 Antke infi natuke seele mootori kohta ja kuidas ta ültse edasi käib sirge peal ja kurvides kas on lihtne seadistada või ? INFOT PALULN!!!
ja võrreldes AXE MOTOR ROSSI 21 COBRA OFF-ROAD ja RB TM728-ga ?
ja missugune on parim.
LRP Z.28R Spec.3 Antke infi natuke seele mootori kohta ja kuidas ta ültse edasi käib sirge peal ja kurvides kas on lihtne seadistada või ? INFOT PALULN!!!
Kui RB poole vaatad siis palun ära loo endale illusiooni, justkui TM728 oleks võistlusmootor mis meeletult pöördesse läheb ja tohutu väände annab. RB poolelt võid (eeldan siis truggyle) võistlusmootoriks vaadata C6bb T7't, WS7III'e ja TM928't.
Mitte, et 728'ga Eestis võita ei õnnestuks, lihtsalt nende kolmega on seda lihtsam teha.
Mitte, et 728'ga Eestis võita ei õnnestuks, lihtsalt nende kolmega on seda lihtsam teha.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
lrp-d kasutanud juba pikemat aega,seadistada ülimalt lihtne,annab seadistusvead andeks ja sõidab iga ilmaga ,jõudu ülearugi,kiirust samuti,hästi hoiab tempi. teisi mootoreid pole proovinud ega oska ka kommentaarida,ega nad vast halvemad pole,
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
Bagi puhul unusta kindlasti .28 mootorid. Seda mitmel põhjusel:
a) kasulik "output" ehk jõud mis jõuab pinansesse on oluliselt väiksem kui .21 mootoritel. Selle võrra paigutatakse muidugi suurem kogus pinnast punktist a punkti b.
b) suurem mootor on reeglina janusem
c) lihtsam on seadistada mootorit, mis läheb pöördesse, kui seda, mis ei lähe. Seadistuse all ei mõtle pelgalt küttesegu vaid ka sidurit ja ülekannet.
+ Kui peaks tekkima soov võistelda (talvel kindlasti tekib ) siis on .21 mootor selleks ka legaalne.
RB valikust oleks sulle kõige mõistlikum valik S7II.
a) kasulik "output" ehk jõud mis jõuab pinansesse on oluliselt väiksem kui .21 mootoritel. Selle võrra paigutatakse muidugi suurem kogus pinnast punktist a punkti b.
b) suurem mootor on reeglina janusem
c) lihtsam on seadistada mootorit, mis läheb pöördesse, kui seda, mis ei lähe. Seadistuse all ei mõtle pelgalt küttesegu vaid ka sidurit ja ülekannet.
+ Kui peaks tekkima soov võistelda (talvel kindlasti tekib ) siis on .21 mootor selleks ka legaalne.
RB valikust oleks sulle kõige mõistlikum valik S7II.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Buggy puhul ju .28 ka pole lubatud, kui see just RTR komplektis kaasas pole (nagu Hyper 8 RTR puhul)!
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Re: MOOTORID :)
Kodanik anita milleks teha asja keerulisemaks kui inimene tegi oma valikusks kolm mootorit ma eeldan, et Kodanik Tauno ei soovi et asja keerulisemaks teha ja kas ültse Eestis müüakse OS-it .tauno063 kirjutas: LRP Z.28R Spec.3
ja võrreldes AXE MOTOR ROSSI 21 COBRA OFF-ROAD ja RB TM728-ga ?
Re: MOOTORID :)
Miks ei müü, kõike müüakse. Ja miks ära öelda soovitusest ? Ma arvan, et OS on väga konkureeriv nende teiste mootoritega. Targemate inimeste nõu võiks ikka kuulda võtta, mitte lampi lahmima hakata.RonM kirjutas:Kodanik anita milleks teha asja keerulisemaks kui inimene tegi oma valikusks kolm mootorit ma eeldan, et Kodanik Tauno ei soovi et asja keerulisemaks teha ja kas ültse Eestis müüakse OS-it .tauno063 kirjutas: LRP Z.28R Spec.3
ja võrreldes AXE MOTOR ROSSI 21 COBRA OFF-ROAD ja RB TM728-ga ?
Ühes teises teemas ma juba sulle seda ütlesin, sa pole ikka veel aru saanud?!? (teemaks oli tuuning projekt)Ron.. jällegi täiesti mõttetu post sinupoolt
Häirib see sind, kui mõni sinust vähe targem kodanik oma arvamust avaldab?
Olen juba mitmeid kordi sinu arusaamatuid "mõtteterasid" pead kahe käega kinni hoides lugenud.. (ma usun, et seda teisedki foorumlased..)
Sry mees, lihtsalt soovitus sulle edaspidiseks: katsu vähe kabedamalt!
Siim.
Niisiis mootoritest:
esimese asjana vasta ise endale kas Sul on plaanis soetada startbox või kisud pullstardist mootorit käima. Kui vastus on pullstart, siis vaata LRP poole. Kui startbox, siis sobivad kõik. Nüüd otsusta kas kunagi võib pähe lüüa mõte, et ikka läheks prooviks kätt ka võistlustel (enamusel lööb!) või lööd selle ukse pauguga kinni ja käid parklates või kes teab kuss inimesi hirmutamas. Võistluse võimalust valides on kindel 0.21 mootorid ja ülejäänud unusta ära!!! "Tagaõue" variandil pead arvestama sellega, et suurem mootor ei tähenda kindlasti suuremat tõmmet ja suuremat kiirust, küll aga kindlasti suuremat kütusekulu. Kütusekulust rääkides on viimastel võistlustel saadud parimad tulemused (loe: pikem sõiduaeg ühe paagitäiega, 125ml) AXE Cobradega 10+ minutit (mitte et endale reklaami teha, aga lätis ja Roogojal nii ta läks, ja parandatagu mind kui eksin) võistlustingimustes. 0.21 mootori juurde jäädes, ei ole alguseks ja niisama sõitmiseks mingit mõtet osta kõige kiirem ja võimsam, isegi võistlemiseks pole alguses seda mõtet teha. Selleks kõlbab väga hästi ka saja daalane SH või STS, neid aga eestist ei osta (uuena mõtlen) ja tellides ei jää lõplik hind allapoole kohapeal pakutavate, + varuosade saadavus kui miskit minema peaks. Kui ma väga mööda ei pane, siis on 0.21 mootorite hinnad algavad eestis 2800.- (koos kõigi maksudega) OS - 4100 kuni 7300; RB - kui ei eksi siis alates 4tuhandest kuni 7,5tuhat, LRP - alates 3100 - ...., AXE - 2800 - 5900, Sirio - ? jne. Kui siit mingi sobiliku hinnaga leiad jääb veel täpsustada kuna seda saab, kas kohe või tellimuse peale. Siis uuri kes konreetse isendiga sõidavad ja kuidas nad sind seadiststamisel aitama nõus on jne. kõik need miljon+ pisiasja.
Kui aga sellest jutust abi pole, siis osta see mis silmale kõige ilusam tundub!
Jääb veel võimalus ka uurida maaletoojatelt saadavust, supportit ja mis iganes pähe tuleb, selleni välja et kas neist keegi on nõus Sulle ka mootori sisse töötama või mis iganes ...
esimese asjana vasta ise endale kas Sul on plaanis soetada startbox või kisud pullstardist mootorit käima. Kui vastus on pullstart, siis vaata LRP poole. Kui startbox, siis sobivad kõik. Nüüd otsusta kas kunagi võib pähe lüüa mõte, et ikka läheks prooviks kätt ka võistlustel (enamusel lööb!) või lööd selle ukse pauguga kinni ja käid parklates või kes teab kuss inimesi hirmutamas. Võistluse võimalust valides on kindel 0.21 mootorid ja ülejäänud unusta ära!!! "Tagaõue" variandil pead arvestama sellega, et suurem mootor ei tähenda kindlasti suuremat tõmmet ja suuremat kiirust, küll aga kindlasti suuremat kütusekulu. Kütusekulust rääkides on viimastel võistlustel saadud parimad tulemused (loe: pikem sõiduaeg ühe paagitäiega, 125ml) AXE Cobradega 10+ minutit (mitte et endale reklaami teha, aga lätis ja Roogojal nii ta läks, ja parandatagu mind kui eksin) võistlustingimustes. 0.21 mootori juurde jäädes, ei ole alguseks ja niisama sõitmiseks mingit mõtet osta kõige kiirem ja võimsam, isegi võistlemiseks pole alguses seda mõtet teha. Selleks kõlbab väga hästi ka saja daalane SH või STS, neid aga eestist ei osta (uuena mõtlen) ja tellides ei jää lõplik hind allapoole kohapeal pakutavate, + varuosade saadavus kui miskit minema peaks. Kui ma väga mööda ei pane, siis on 0.21 mootorite hinnad algavad eestis 2800.- (koos kõigi maksudega) OS - 4100 kuni 7300; RB - kui ei eksi siis alates 4tuhandest kuni 7,5tuhat, LRP - alates 3100 - ...., AXE - 2800 - 5900, Sirio - ? jne. Kui siit mingi sobiliku hinnaga leiad jääb veel täpsustada kuna seda saab, kas kohe või tellimuse peale. Siis uuri kes konreetse isendiga sõidavad ja kuidas nad sind seadiststamisel aitama nõus on jne. kõik need miljon+ pisiasja.
Kui aga sellest jutust abi pole, siis osta see mis silmale kõige ilusam tundub!
Jääb veel võimalus ka uurida maaletoojatelt saadavust, supportit ja mis iganes pähe tuleb, selleni välja et kas neist keegi on nõus Sulle ka mootori sisse töötama või mis iganes ...
Olen tarbinud Speed versiooni tarbinud (see kõige-kõige). Jube hea mootor on. Kui jahutuspea ja tagakaane kruvid kinni keeratud on veel parem sõita (mälestused viimaselt Roogoja etapilt).antia kirjutas:Et asja keerulisemaks teha lisa veel oma nimekirja OS mootorid.
Tippmootor OS Speed 21 VZ-B ja veidi odavam OS 21 VZ-B. Viimast olen ka ise 2 võistlust kasutanud ja olen igati rahul. Esimesega on ka meie tippudel kogemusi.
Isiklik soovitus. OS puhul ei näe erilist mõtet soetada speed versiooni, sest: Mageneesiumpea teeb seadistamise keerulisemaks + temast tulev jõu erinevus on silmale arusaamatu.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
vähemalt leegitoru on sul küll vaja, sest originaal külge ei sobi.tauno063 kirjutas:Ehk siis LRP oleks küll normaalne valik
kas tuleb ka mingi teine sumpa osta ja kas see annab ka jõudu juurde?mul muidu inferno 7.5 sports 2 originaal sumpa.
Samuti on sul vaja mootorikinnitusi ning kompleksset sidurit, sest originaal võimsusevahet ei kesta ning kinnitussüsteem (mootori väntvõll) on erinev.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events