35%-16%
-
- Postitusi: 2
- Liitunud: 10.08.2007 12:03
35%-16%
tere
selline küsimus et kas 32% kütuselt võib minna üle 16% kütusele ?
kui ei, siis mida halba see teeb ?
selline küsimus et kas 32% kütuselt võib minna üle 16% kütusele ?
kui ei, siis mida halba see teeb ?
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Väikese tõeteraga linnalegend on, et nitro sisalduses suuremaks võib minna ehk 16% pealt 25% peale näiteks. Aga alla 25% pealt 16% ei tohiks. Tõetera ehk selles, et 25% nitroga saab mootori veidi ägedmalt käima ja kulunud mootori puhul on kompressioon sellisel juhul parem või mida iganes...
Tegelikult ei keela keegi kasvõi iga päev eri nitro sisaldusega kütust kasutada. Ainult mootor vajab iga kord ümber häälestamist!
Minu kaks senti... see küsimus paras vaidlusteema pea igas rc-autode foorumis
Tegelikult ei keela keegi kasvõi iga päev eri nitro sisaldusega kütust kasutada. Ainult mootor vajab iga kord ümber häälestamist!
Minu kaks senti... see küsimus paras vaidlusteema pea igas rc-autode foorumis
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Kui ta must on, siis kindlasti pead, et mustus mootorisse ei jõuaks. Kui kütusepaagis niiskust ja vett, siis loputa seda kütusega. Vanast kütusest uuega puhtaks pesema küll ei pea
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Kui sul on kütusefilter kütusepaagi ja mootori vahel, siis võid liiva ka kütusepaaki puistada... NOT
No mõtle nüüd veidi... esiteks enne kui küsid ja siis enne, kui kommenterid ja täpsustad. Loomulikult ei tohi mootorisse peale kütuse ja õhu midagi sattuda. Seetõttu ongi õhtufilter ja kütusefilter kasutusel. Loogiline on samas see, et võtad kasutusele ka kõik muud võtted, et mustust mootorisse ei satuks - hoiad kütuse ja kütusepaagi puhta jne.
No mõtle nüüd veidi... esiteks enne kui küsid ja siis enne, kui kommenterid ja täpsustad. Loomulikult ei tohi mootorisse peale kütuse ja õhu midagi sattuda. Seetõttu ongi õhtufilter ja kütusefilter kasutusel. Loogiline on samas see, et võtad kasutusele ka kõik muud võtted, et mustust mootorisse ei satuks - hoiad kütuse ja kütusepaagi puhta jne.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Su järeldus on väga vale. Offroad masinatel pannakse tihtipeale just eriti suured kütusefiltrid, et "selili" oleva auto mootor välja ei sureks, vaid kütust jätkuks. Sest paagist ju juurde seda ei tule, kui auto kummuli. Hangi normaalne kütusefilter ja kasuta seda - tõstad mootori eluiga.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Kurat, kas sa ei oleks saanud seda viimast postitust eelmisega kokku panna? Juba väga närvidele käib selline asi. Ma rõhutan veelkord, et kui sul on hästi palju poste, see sind tegijaks ei tee. Praegu oled oma "sõpsidega" ikka eriti lameda käitumisega silma jäänud. Miks ma pean mingi pool kilomeetrit scrollima enne, kui mingi targema jutu peale satun.
JA ära palun vasta nüüd, et okey. idiootsus
JA ära palun vasta nüüd, et okey. idiootsus