naastud

Siin kategoorias leiad erinevaid lihtsamaid ja keerulisemaid nippe ja artikleid kuidas oma mudelit paremaks putitada.
h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

naastud

Postitus Postitas h6bekuul » 16.11.2007 09:03

kas sellist asja on keegi proovinud?

Pilt

varsti peaks viskama kaane peale harku järvele ja männiku karjäärile.
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

Kasutaja avatar
TarMoH
Postitusi: 239
Liitunud: 02.10.2006 19:04
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas TarMoH » 16.11.2007 09:16

Meie kunagi proovisime, ainult et kruvidega, ütleme nii, et tulemus oli kahtlane - pidamine oli küll super, kuid eriti mugav sõita ei olnud.

Kasutaja avatar
uljaspea
Postitusi: 701
Liitunud: 04.05.2006 06:53
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas uljaspea » 16.11.2007 09:16

Nii läheb ju kumm tühjaks :twisted:

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 16.11.2007 09:24

Igaks juhuks tuletame veelkord meelde, võistlustel on nastud KEELATUD !!!
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 16.11.2007 09:42

suht ohtlikud on naastud mudelitel, sest ratta pöörlemiskiirused on hoopis teistsugused ja kui peaks selline nõelatükk/kruvitükk silma lendama võib lõppeda see üsna halvasti. Ausaltöeldes pole proovinud ja ei proovi ka :)

h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas h6bekuul » 16.11.2007 09:52

eerikkarts kirjutas:suht ohtlikud on naastud mudelitel, sest ratta pöörlemiskiirused on hoopis teistsugused ja kui peaks selline nõelatükk/kruvitükk silma lendama võib lõppeda see üsna halvasti. Ausaltöeldes pole proovinud ja ei proovi ka :)
Hea, et me eelkäiad polnud eeriku sugused - istuksime koopas edasi ja ainult unistaks mudelitest :)
Mind huvitab, kas selle naastule mõjuv jõud on nii suur, et peaks muretsema tema lahkumise pärast kärnast?
Kruvi on nats teine deela. kruvil juba arvestatav mass.
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 16.11.2007 09:53

UNUSTA ÄRA :evil: Gasitades läheb rehvi kenasti "ballooni" ja mis sa arvad, mis nendest sinu naastudest saab? Kas lendavad rehvist välja või jah... ja endale ning teistele silma ning mujale kehaosadesse.

Tekkiva tsentrifugaaljõu võib välja arvutada, see ei ole mitte väike.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 16.11.2007 10:00

Hea, et me eelkäiad polnud eeriku sugused - istuksime koopas edasi ja ainult unistaks mudelitest
Mind huvitab, kas selle naastule mõjuv jõud on nii suur, et peaks muretsema tema lahkumise pärast kärnast?
Kruvi on nats teine deela. kruvil juba arvestatav mass.
Mees kui sa relakaga lähed toru lõikama ilma kaitseprillideta ja kinnasteta see pole kangelastegu ja maailmaavastus vaid rumalus! Juba rajamehaanikuna rajal olles rataste alt lendavad kivid ja liiv on paras nuhtlus kohati ja väldid selle silma sattumist.

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 16.11.2007 10:04

eino keegi ei saa keelata endale naast rehve teha... võistlustele pole neid aga mõtet kaasa võtta ning pigem soovitatakse neid üldse mitte teha...
Kui juba teha siis paar näpunäidet: rehvi sisse seda naastu pidama saada on võimatu - saad anult metalli rahe kui rattad ringi lased. Ainult läbi velje pannes on lootust.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Kasutaja avatar
tony012
Postitusi: 786
Liitunud: 29.12.2006 12:22

Postitus Postitas tony012 » 16.11.2007 10:08

härra hõbekuul ju teavitas kõiki, et tema auto läheb 80 km/h välja...

las härra arvutab siis välja, millise pöörete arvu peavad rattad saama, et 80 km/h välja jookseks... siis arvutama millise jõuga rehvi pealmist kihti tsentrifugaaljõuga tõmmatakse ja siis veelkorra mõtlema, kas tema nööpnõela kaal on arvestamist väärt või ei ole...

mina arvan, et enamus nõelu tuleb välja
ja veel arvan, et kui nad ei tule välja, siis jääkraabitsat nendest ikka ei saa vaid libisevad mööda jää pinda...

härra hõbekuulil on kõrgelennulised ideed, mõtleb neid oma tagatoas välja (eraldi võstlussari autode perfoormansi mõõtmiseks ja nööpnõeltest talverehvid)... siiski kipuvad seesugused pöördelised ideed jääma "ühehetkeideedeks" ; soomes oli kaa hiljuti 1 koolipoiss, kes tahtis maailma parandada või ravida, välja kukkus ikka sitasti...

tule mõnikord kuhugi, kus mudelistid kokku saavad ja aruta päriselus kaa asju... leiad kindlasti nii siit foorumist kui ka hobi.ee -st ühe treeningürituse üleskutse... tule aja inimestega päriselt juttu... ja too oma auto ikka kaa kaasa...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro

h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas h6bekuul » 16.11.2007 10:12

ma olen kohe raudselt seda meelt, et mudel on väga ohtlik riist. Ja sellep ei klassificeeru laste mänguasjaks. Rajamehhaanikud ilma kaitseprillide, kinnaste, kaitsejalatsita on igasugu turvanõuete rikkumine. Ja jäägu see korraldajate südametunnistusele.
Aga see ei ole teema praegu. Tahtsin teada, kas keegi on sellist asja juba katsetanud? Inseneri nina ütleb, et läbi kärna see nõela pea nüüd nii lihtsalt kah ei lahku?
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas h6bekuul » 16.11.2007 10:24

[quote="tony012"]härra hõbekuul ju teavitas kõiki, et tema auto läheb 80 km/h välja...

mis see kiirus sind häirib? iga nitrokas suudab seda saavutada vastava ülekandega ja vastaval teel!

See oli pigem norimine nende kallal, kes esimese asjana küsivad "kui palju sisse võtab"

Sinu rahustuseks võin öelda, et teine käik disabletud, kuna tundus täitsa mõttetu!
Nüüd saad jälle rahulikult magada :)
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 16.11.2007 10:30

h6bekuul kirjutas: Inseneri nina ütleb, et läbi kärna see nõela pea nüüd nii lihtsalt kah ei lahku?
A sa tead, kui lihtsasti irdub nööpnõela metall osa oma pea küljest ?


Mule (nagu ka ilmselt paljudel siin) ei ole midagi selle vastu, et noorliikmed mõtlevad, see in igati tervitatav, aga mul on tunne, et sa kulutad oma energiat valesse kohta. Selle asemel, et mõelda, kuidas rehvi hõõrdetegurit suurendada, mõtle parem kuidas seadistada amort selliselt, et rattas võimalikult palju maas kinni oleks. Sellest on IMHO oluliselt rohkem kasu, sest kui ratas enamuse ajast õhus on, siis ei aita see nõel sind mitte grammigi.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ollo » 16.11.2007 10:36

Tuleb ikka järjest lennukaid pärle...
Mõtle nüüd selle peale ka, et isegi, kui need geniaalsed "naastud" ei tule läbi rehvi, on siiski garanteeritud, et mõni neist aegajalt näiteks murdub.
Selline kuliibinlus ei ole keelatud mitte sellepärast, et me tahaksime lennukaid insenerimõtteid vaos hoida, vaid sellepärast, et tehtud-mõeldud inimesed on sageli ohtlikud endale ja teistele.

h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas h6bekuul » 16.11.2007 10:55

aegajalt lendab ka veljest kilde välja (nagu pildil näed)! need autod on oma eripäralt vägagi seotud lendlevate osadega.
aga sain juba aru, et proovinud on ainult 1 inimene kruvidega.
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 16.11.2007 11:04

Normaalse velje küljest ei lenda mingeid kilde. Halvemal juhul peale kasutamist on mõned mikro-mõrad siin-seal mis väikese CA-ga on jällegi parandatud.

Ja kui sa võrdled lendavaid nööpnõelasid mõne plastik-killuga või kivikesega, siis...

Keegi ei kasuta "naastrehve" sest need on keelatud, sest need on ohtlikud ja ebaefektiivsed. Võrdle vahepeal oma "naastrehvide" ideed päris naastrehvidega ja jõua järeldusele....
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
uljaspea
Postitusi: 701
Liitunud: 04.05.2006 06:53
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas uljaspea » 16.11.2007 11:32

Kui teed need rehvid siis võid endale tuukri skafandri mureteda või paremal juhul oleks hea seda kuulipildujat juhtida tankist.
Aga kui ikkagi kavatsed teha siis toome sulle haiglasse lilli ja naerame suure suuga. :twisted:

h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas h6bekuul » 16.11.2007 11:36

jajaa..seda, et te õelad olete, seda ma sain juba esimese postitusega aru :)
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 16.11.2007 12:25

noh.. andes tõele au olen ma naastrehve teinud üks kuni mitu korda erinevatele monstrumitele. Alati keerasin self-tapping (vot ei eestikeelne nimi meelde) kruvid pealtpoolt mustri plokkidesse ja mitte üks ei teinud vehkat.

Ja kui keegi tahab küsida miks on naastrehvid keelatud siis mina keelasin nad ära, sest ma proovisin neid ja olgugi, et ma ei tõestanud et kruvi rehvist lahkub (ega mu mootorid tol ajal muidugi eriti hästi pöördesse ka jooksnud), ning tõestasin, et pidamine on kordades parem ei ole potentsiaalne turvarisk võistlustel seda "headust" väärt. Piisab ühest valesti lahkunud naastust ühe etapi ühes sõidus, natukene vales kohas, et keegi pime või muidu vigane oleks.

Kiirusel (jämedalt) 10 000 pööret minutis saavutab mistahes ja kuitahes kerge objekt olulise kaalu.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
kaval
Postitusi: 1221
Liitunud: 12.02.2006 21:38
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas kaval » 16.11.2007 12:27

kui soovid naastud ehitada,siis mine osta võimalikult suure peaga needid ja needi need rehvi külge,jäävad vähemalt silmad terveks
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!

h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas h6bekuul » 16.11.2007 12:32

punk on lahe :)
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

Kasutaja avatar
M&M
RC-EST
Postitusi: 411
Liitunud: 17.06.2005 08:25
Asukoht: Pärnu mnt 40.km suure puu juurest paremale
Kontakt:

Postitus Postitas M&M » 16.11.2007 12:38

Xray XT8/Cobra/MAMBA
SANWA M11

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 16.11.2007 13:39

h6bekuul kirjutas: aga sain juba aru, et proovinud on ainult 1 inimene kruvidega.
Inimene õpib vigadest, tark inimene teiste vigadest. Targad inimesed ei pea kõike ise järgi proovima, veendumaks, et lahendus ikka ei toimi küll.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 16.11.2007 14:08

Ma ei ütle, aga tuletan meelde ütlust: lollid on väga leidlikud
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas h6bekuul » 16.11.2007 14:17

ok...aga teoreetilist huvi pakub
arvutame siis välja jõu, millega naast punnib ennast välja. F=m*v. kiiruse asendame joonkiirusevalemist: v=raadius * sagedus. Ehk siis kõik asjad tuleb korrutada. 30mm pikkuse nõela massiks võiks võtta pool grammi. Sealt on terasest osa jäänud järgi 3mm...ehk jagame kümnega, saame 0.00005kg naast. (väga umbkaudne). Raadius on sellel rattal 4cm.
0.00005 * 0.04 =0.000002 Selle nr-i tuleks nüüd korrutada ratta pöörlemiskiirusega. Siin ma olen hädas. Kui mootor arendaks ntx 30000p/min ja hammika ülekanne on 6:1, siis kui teele rohkem ülekande muutusi ei jää peaks ratas pöörlema 5000p/min? On see reaalne?
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 16.11.2007 14:25

ok...aga teoreetilist huvi pakub
arvutame siis välja jõu, millega naast punnib ennast välja. F=m*v. kiiruse asendame joonkiirusevalemist: v=raadius * sagedus. Ehk siis kõik asjad tuleb korrutada. 30mm pikkuse nõela massiks võiks võtta pool grammi. Sealt on terasest osa jäänud järgi 3mm...ehk jagame kümnega, saame 0.00005kg naast. (väga umbkaudne). Raadius on sellel rattal 4cm.
0.00005 * 0.04 =0.000002 Selle nr-i tuleks nüüd korrutada ratta pöörlemiskiirusega. Siin ma olen hädas. Kui mootor arendaks ntx 30000p/min ja hammika ülekanne on 6:1, siis kui teele rohkem ülekande muutusi ei jää peaks ratas pöörlema 5000p/min? On see reaalne?
Mees astud sama reha otsa! Teema läheb naastrehvidest väga kaugele kui soov et admin su teema ei sulgeks siis igasugu teoretiseerimine ja arvutamine võiks jääda mujale

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 16.11.2007 15:21

ei, see naastu välja kiskumise jõu arvutamine on täiesti esialgse teema (naastrehvid) raames arutatav.
ma lihtalt alustaks arvutust teiselt poolt. Kui su masin teeb ütleme 60km/h ning ratta raadius on 4cm siis on pöörlemise kiirust sealt mõtekas pigem arvutada.
2r*3,14=~0,25m per pööre -> 4 pööret meetrile -> 240'000 pööret 60'nele kilomeetrile -> jagatud tunni sekunditega (3600) = 66,6 pööret sekundis või 4000rpm siis rattale kiirusel 60kmh
Hmm, on see õige? kõlab umbes nii...
See teeb omakorda nurk-kiiruseks 4000*0.10471976 = 418,9 rad/s
Ning asja jõud oleks (0,5g objekti puhul sellisel trajektooril)
0,0005*418,8*418,8*0,04=3,5N ~= 350g ??
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Kasutaja avatar
Sinuhobi
Sinuhobi
Postitusi: 1455
Liitunud: 29.01.2006 00:51
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas Sinuhobi » 16.11.2007 15:31

njahhh . üks kutt pani FG Monster Hummerile ketid peale .. päris pädev sai ............. kui saan panen varsti pildid oma galeriise üles liikmete alla
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 16.11.2007 15:54

tomkar kirjutas: ~= 350g ??
Mnajh, kui 350g silma lendab, siis see vist ei ole hea mõte. Arvestades nõela mõõtmeid ja sellest tulevalt silma pinnale avalduvat survet, siis kuskohas see nõel võiks peatuda ? ilmselt kuskil kukla piirkonnas ?
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 16.11.2007 16:19

350g on see mis teda sealt välja kisub...
ideeliselt saab tema energia lennates vist sama olema... Niipalju nüüd kah kohe füüsikat varukast välja ei kalla.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 16.11.2007 16:46

tomkar kirjutas:350g on see mis teda sealt välja kisub...
ideeliselt saab tema energia lennates vist sama olema... Niipalju nüüd kah kohe füüsikat varukast välja ei kalla.
pmst midagi sellist peaks olema küll jah. Ja kui arvestada nõelda pindala, siis saab surve pinnale olema meeletu.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas h6bekuul » 16.11.2007 17:40

mingite enda esialgsete arvutuse põhjal sain veits üle 200 grammi.
aga ok....oletame, et 300g. Ma võin julgelt sinna 3000g otsa sikutama panna ja ta ei tule välja.
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

Kasutaja avatar
ziim999
Postitusi: 365
Liitunud: 23.02.2007 16:08
Kontakt:

Postitus Postitas ziim999 » 16.11.2007 18:03

ha, aga mõtle nüüd, mis saab mehaanikust, kes seda autot mehaniseerima peab.. Piisab vaid ühest puutest vastu ratast ja need naelad, nõelad, knopkad, needid - võivad saatuslikuks osutuda.. :?

ole väga ettevaatlik sellistel katsetustel..!!

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 16.11.2007 18:18

h6bekuul kirjutas:mingite enda esialgsete arvutuse põhjal sain veits üle 200 grammi.
aga ok....oletame, et 300g. Ma võin julgelt sinna 3000g otsa sikutama panna ja ta ei tule välja.
võimalik, et ei tule, aga endiselt jääb selgusetuks, mis su eesmärk on, mida sa sellega saavutada tahad ? Kas lihtsalt vähevaid "bling-blink" rehve, või on miski üllam eesmärk ?
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ollo » 16.11.2007 18:23

Väga lihtne arvutus - kui auto liigub 60km/h, siis rehvi ülemine punkt liigub maapinna suhtes joonkiirusega 120km/h (eeldades, et alumine, maaga kokkupuutes olev punkt seisab paigal). Kui ratas all tühjalt ringi käib, on kiirus veel suurem. Mina ei taha 120km/h liikuva naela/nõela/kruvi teele jääda.
Kes tahab teada, mida tähendab 120 km/h liikuv objekt, sõitku korra tsikliga ilma kiivriklaasi/prillideta. Ei ole mõnus, kui selliselt kiiruselt kasvõi sääsk silma lendab, kärpsäst rääkimata.

Umx
Postitusi: 22
Liitunud: 29.05.2007 07:53
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Umx » 18.11.2007 19:34

RandoM kirjutas:... self-tapping (vot ei eestikeelne nimi meelde) kruvid ...
Isekeermestuvad või midagi sinnapoole.

Umx@keelepede.
[url=http://sg01.atlascopco.com/SGSite/default_prod.asp?cookie%5Ftest=1]Tehnikamüüja[/url]

CSracing
Postitusi: 115
Liitunud: 01.11.2006 21:59
Asukoht: Rae Vald, Harjumaa

Postitus Postitas CSracing » 21.11.2007 16:17

Ise olen ka paar korda umbes 60km/h rolleriga visiir üleval sõites kärbsega silma saanud ja siis mitu minutit tee ääres seisnud.
Kui 2 korda suurema hooga nööpnõelaga saada, siis kohe vähemalt silm peast väljas.

Kasutaja avatar
Tannu
Postitusi: 235
Liitunud: 02.04.2006 14:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tannu » 21.11.2007 17:11

Rahvas...pigem unustage need omavalmistatud naastrehvid!! need on ohtlikud!! :twisted:

HrKombits
Postitusi: 69
Liitunud: 01.12.2010 18:02
Asukoht: paide

Re: naastud

Postitus Postitas HrKombits » 02.12.2010 14:16

ma sain izh planeta5.ga sõites kirju liblikaga silma,kiirust oli umbes 50km/h(üle põllu kalale)ja kohale jõudes hakkas sõber uurima et millest mul silm sinine,keegi ei tahtnud uskuda et kirju liblikas silma lendas,teine kord sain ülisuure (u 5cm) pikkuse herilase taolise putukaga kokku dnepriga veeresin 80km/h ja see oli valus kui ta mind nõelas,siduri kätt ei saanud pool h liigutada,päris valus oli.Ja nüüd teema juurde_sul need nõelad ei hakka tööle,rehv pehme ja teravikud painduvad tagurpidi ja lendavad sinna kuhu juhtub,lõhud ennast ka rehve,igavene jama oleks ühe silmaga rc autot juhtida/hooldada

Kasutaja avatar
tony012
Postitusi: 786
Liitunud: 29.12.2006 12:22

Re: naastud

Postitus Postitas tony012 » 02.12.2010 15:27

Peaaegu rekord... 3 aastat vana teema üles soendada... ;)

Oot kohe lähen otsin mõne veel vanema... ;)
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro

männikmees
Postitusi: 663
Liitunud: 30.03.2007 12:47
Asukoht: helsinki-vantaa-espoo

Re: naastud

Postitus Postitas männikmees » 02.12.2010 16:44

tony012 kirjutas:Peaaegu rekord... 3 aastat vana teema üles soendada... ;)

Oot kohe lähen otsin mõne veel vanema... ;)
tähtsam on et ei hakatud propageerima teema algataja ideed :wink:

kui lumi maas siis on jälle asi aktuaalne
sarnast teemat on ka eelmisel talvel räägitud aga ei suutnud isegi leida 8)
ilma mudelita Targutaja

Kasutaja avatar
s3ri0us
Postitusi: 36
Liitunud: 06.05.2010 19:05
Asukoht: Valga

Re: naastud

Postitus Postitas s3ri0us » 06.12.2010 23:43

Talvel pidamist pole üldse ja ratas käib tühja,hoogu üles ei saa.

Kas poodides müüakse ka naastrehve?
Veebruaris lähen Londonisse, seal suuremaid RC poode.
Kui leian midagi siis ostaks vb ära isegi
E-firestorm 10T Brushless

HrKombits
Postitusi: 69
Liitunud: 01.12.2010 18:02
Asukoht: paide

Re: naastud

Postitus Postitas HrKombits » 07.12.2010 01:04

mu 1:10 losi strike sct pole vaja mingeid naaste,originaal rehv peab piisavalt,ongi hea harjutada kui pidevalt külg ees ja asi nö käest minna tahab. ja tubes oli näha et mingisuguseid lumekette saab osta,aga milleks neid vaja

Kasutaja avatar
s3ri0us
Postitusi: 36
Liitunud: 06.05.2010 19:05
Asukoht: Valga

Re: naastud

Postitus Postitas s3ri0us » 09.12.2010 13:27

Ma ei saa kohapealtki minema, pean hästi vaikselt sõitma, muidu tõmbab auto risti, Mul on *parandatud* suspension arm ja auto kisub paremale :/ .
E-firestorm 10T Brushless

HrKombits
Postitusi: 69
Liitunud: 01.12.2010 18:02
Asukoht: paide

Re: naastud

Postitus Postitas HrKombits » 09.12.2010 14:31

kas st trimmi ei anna reguleerida et otse jookseks

Kasutaja avatar
s3ri0us
Postitusi: 36
Liitunud: 06.05.2010 19:05
Asukoht: Valga

Re: naastud

Postitus Postitas s3ri0us » 16.12.2010 22:17

ei , ta on juba nii põhjas kui saab :/
E-firestorm 10T Brushless

Kasutaja avatar
Grim Reaper
Postitusi: 1209
Liitunud: 02.12.2006 00:45

Re: naastud

Postitus Postitas Grim Reaper » 17.12.2010 13:14

Siis võta servohorn maha, pane puldist trimm paika ja servohorn peale tagasi. Peale seda teed viimase trimmi ja peaks korras olema
Baltic champion 2015 Large scale 2WD
KONTAKT:555 628 95

HrKombits
Postitusi: 69
Liitunud: 01.12.2010 18:02
Asukoht: paide

Re: naastud

Postitus Postitas HrKombits » 18.12.2010 01:34

hakkas huvitama et miks sa uut õõtsa ei pane autole

Kasutaja avatar
s3ri0us
Postitusi: 36
Liitunud: 06.05.2010 19:05
Asukoht: Valga

Re: naastud

Postitus Postitas s3ri0us » 22.12.2010 11:29

Tellimisega läheb kaua aega ju..
Tekkis üks probleem veel, kas õõtsa küljes või kuskil mujal on stopper, et õõts enam all poole ei vajuks?
Peale "väikest" crashi on üks ööts alla poole vajunud kui teine.
Lisan varsti pildi ka

E:
Manused
22122010448.jpg
22122010448.jpg (41.34 KiB) Vaadatud 24612 korda
E-firestorm 10T Brushless

HrKombits
Postitusi: 69
Liitunud: 01.12.2010 18:02
Asukoht: paide

Re: naastud

Postitus Postitas HrKombits » 22.12.2010 13:08

niikaua kui uued õõtsad tellimisel saaks vineerist asendus jupi lõigata,on roadi meestel kvaliteetset materjali küll :D

Vasta