Baja 4wd
Rihm ei ole niuksel aparaadil just väga hea mõte. Isegi kui ta onroadis kestab, siis offroadis laguneb õhus leiduva prahi kaasabil enne, kui jõuad "ohhoo" öelda. See peab ikka VÄGA hästi kaitstud olema, et kestaks.
Kett on jälle raske ja ülekandekaod suured. Ilmselt kallis ja kulub ka.
Huvitav, mis keskdifrist saab? One-way laager ette? Kui esipidurid on rataste juures, siis one-way oleks päris hea variant vist. Samas jällegi on klassikaline nõeltega one-way laager üks väga õrn tükk, sinna oleks väga heavy duty varianti vaja. Ilma keskdifri või ühesuunalaagrita see asi lihtsalt ei keera, ma kardan.
Kett on jälle raske ja ülekandekaod suured. Ilmselt kallis ja kulub ka.
Huvitav, mis keskdifrist saab? One-way laager ette? Kui esipidurid on rataste juures, siis one-way oleks päris hea variant vist. Samas jällegi on klassikaline nõeltega one-way laager üks väga õrn tükk, sinna oleks väga heavy duty varianti vaja. Ilma keskdifri või ühesuunalaagrita see asi lihtsalt ei keera, ma kardan.
Monsterid (1:8 ja teised) ju ilma keskdifrita, sõidavad küll. OWB on variant, kuid samas võib ta ka auto lihtsalt 2WD-ks muuta Ei teagi, kuidas suuremad OWB vastu peavad, mis Bajale sobiks...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
seal paistab ka mingi servo jublakas olema, võimalik,et hakkab kurvides 4wd-d välja lülitama(meh.siduri esisillale)et kurve saak täiega puurida.õigel ajal sai baja ostetud ,ootasin ju pikalt et saaks 1/5 4wd,loodetavasti varsti ka müügis see upgrade.minu arust ei tohiks see kett küll väga palju kaaluda ehk 200gr.kui valgest kullast tellida
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
kunagi mingi sakslane tegi ka analoogse asja 1:6 tele ........... sinna see jäigi ehk monstril oli see ok aga buggyle ei kõlvanud
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
kergematel mudelitel see varjant ehk toimiks... aga ~10kg off-road... suht utoopia. PS. ma ei näe joonistel seda kuidas on lahendatud rihma/keti pingutuse süsteem. siuksel üle mitme tugiratta jooksval süsteemil sellise kiiruse juures ei taha pinge küll eriti kaua paigal püsida. las teevad valmis... eks siis saab teada.
(kuigi mulle tundub suht eoses surnud ettevõtmine).
muidugi annaks suurema leiutamise. peale kardaanvedu ka külje peale ehitada.
J.
(kuigi mulle tundub suht eoses surnud ettevõtmine).
muidugi annaks suurema leiutamise. peale kardaanvedu ka külje peale ehitada.
J.
jah?!
päris auto mootor kestab ka 500 kkm kuni 1Mkm, ja isegi rohkem. mudelitek kahjuks auinult 5-10 gallonit. Päris auto võrdlus on siinkohal kohatu.siimuonu kirjutas:Mind on ammu vaevanud mõtte, et pärisautol kestab hammasrihm ju olenevalt kvaliteedist 60 000km - 100 000km ning ei ole seejuures eriti turvatud tolmu eest. Suurem prügi muidugi sinna ligi ei pääse. Ehk kestab ka offroadil.
See lihtsalt üks mõttekäik mis mind piinama jäänud.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
"päris" auto hammasrihm töötab pigem konstantsetel kui muutuvatel püüretel ja koormusel.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events