Elektrika KIT Mugenile

Siin kategoorias leiad erinevaid lihtsamaid ja keerulisemaid nippe ja artikleid kuidas oma mudelit paremaks putitada.
Vasta
Kasutaja avatar
asterix
hpi.ee
Postitusi: 1383
Liitunud: 10.06.2005 13:11
Asukoht: Viimsi

Elektrika KIT Mugenile

Postitus Postitas asterix » 19.11.2008 19:44

[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4

meph
Postitusi: 433
Liitunud: 08.01.2008 10:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas meph » 19.11.2008 20:02

Peale vaadates jätab päris mõistliku mulje, saab pidureid kah koos antud kitiga kasutada.

antia
Postitusi: 1114
Liitunud: 29.07.2005 14:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas antia » 19.11.2008 20:33

Huvitav kas siduri säilitamine annab mingit lisaefekti või on lihtsalt üks täiendav hooldust vajav lüli veoahelas?
Viimati muutis antia, 19.11.2008 20:38, muudetud 3 korda kokku.

meph
Postitusi: 433
Liitunud: 08.01.2008 10:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas meph » 19.11.2008 20:35

väidetavalt peaks hüpetel auto kontrollimisele hästi mõjuma...

Kasutaja avatar
Mindstorm
Postitusi: 180
Liitunud: 19.06.2006 18:10
Asukoht: Harku

Postitus Postitas Mindstorm » 19.11.2008 20:47

Mingi hetk vaatasin seda lahendust ja tundus tegelikult igati läbimõeldud ja asjalik variant. Suhteliselt odav tundub teine ka olema arvestades, et mida kõike pakiga kaasa saab.

Ainuke mis mulle selle juures ei meeldi on akuhoidja mis mahutab ainult kuni 150x50mm akusid. 150mm pikkusega akud on üldjuhul 4S / 5S puhul alla 5000mah mahtuvusega. Minu 6000mAh aku oli vist 170mm pikk ja sellega sai sõita natuke alla 20 minuti mida ei ole kuigi palju.

Eraldi piduritest ma väga puudust ei tunne aga on "nice to have" võimalus. Sidurist ma samuti ei ole puudust tundnud aga proovida ju võib. Nagu ma aru sain, siis ei ole selle kasutamine kohustuslik (saab ka ära jätta). Asjade paiknemine on iseenesest suht koht parim võimalik ehk siis mootor "õigel" pool jne... Kuigi truggy ei ole õnnex ülitundlik selle mootori väände osas.

Ehk siis keegi võiks ju ära katsetada :)
Mugen MBX-5T ProSpec | LRP .28 Spec 3
Mugen EMBX-5T | RC Product Design | NEU 1515 1.5D/F 2700KV | Mamba Monster
Schumaher Mi3.5 | Nosram ISTC+17.5
Align TRex 450SE V2 | GY401+S9257 | HT65MG
Savage X, HPI E-Firestorm
Futaba 3PK | Spectrum DX7 2.4GHz

h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas h6bekuul » 19.11.2008 21:49

siduriga on küll vast mööda pandud? milleks soojendada trumlit ja raisata energiat sinna? Pluss veel selle lüli hooldamine! Pidurid kah vast priiskamine?
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

meph
Postitusi: 433
Liitunud: 08.01.2008 10:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas meph » 19.11.2008 22:05

Teatava eelise nende piduritega seadistamise koha pealt vast saaks... saab piduritugevuse jaotusega esi ja tagasilla vahel mängida... kui mootorit pidurdamiseks kasutada, pole see võimalik...

Hüppamisel on kasu selle pärast, et kui õhus oled ja gaasi lahti lased, siis elektrimootor hakkab kohe pooma ja autol nina alla lükkama, siduriga seda probleemi ei ole.

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 19.11.2008 22:37

minule see KIT ei meeldi.
Meh piduri ja siduri vajadust ei näe. Siduriga ei ole seda BL võlu tunda.
Meh pidur lisa kaal jms
Kui siis nagu Tarmol. Kõik on Bolt-On ilma suurema leiutamiseta.
Konversioonil nad oleks võinud pöörata rooli servo risti mis annaks rohkem võimalust suurema/pikema aku paigalduseks.
Liiga palju detaile ja jällegi kasutatud oma Spets detaile nagu esimene ja tagumine kardaan oma alusplaat. Siis mulle ei meeldi see asukoht regu jaoks, rohkem võimalust sodi regusse sisse ajada.
Ja ei mõista seda mootori kinnitust, nimelt seda pesa. See mootor on ribidega ja lükkad selle sinna pessa ja kuhu peaks soojus eralduma kui ribide vahel ja välise korpuse vahel on õhk(isolaator)???
Sorry kriitika üle, aga mu meelest pole seal midagi nii läbi mõeldud.
Kuigi nendel on kvaliteet konversioon kitid.

Mäletan tuli Teckno oma siduri ideega välja just siis kui üritati NEU mootorit jooksutada vanemate auto regudega mis põhimõtteliselt COGisesid kuna mootor on 4 pooluseline ja et seda elemeneerida võeti sidur kasutusse.

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 19.11.2008 22:41

meph kirjutas:Teatava eelise nende piduritega seadistamise koha pealt vast saaks... saab piduritugevuse jaotusega esi ja tagasilla vahel mängida... kui mootorit pidurdamiseks kasutada, pole see võimalik...

Hüppamisel on kasu selle pärast, et kui õhus oled ja gaasi lahti lased, siis elektrimootor hakkab kohe pooma ja autol nina alla lükkama, siduriga seda probleemi ei ole.
Alguses olin ka nördinud et pidur ei toimi elektrilisena nii nagu vaja aga kui sai pisut seadistatud lahenes probleem.

Nokka mudel ei nooguta minul küll, nii suurt drag brake'i pole küll.
Pealegi uued neu ja teckno mootorid on slotless tehnoloogiaga mis vähendab nende loomuliku pidurdust magnetismist

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 20.11.2008 01:53

Aga jumal mõtles juba ammu ju novaki konversioon kiti välja?

Ehkki pean tunnistama, et see siduri idee tundub väga asjalik.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 20.11.2008 08:06

Truggy puhul soovitaks novakist mööda käia.
Bagil süsteem toimib kuid kahtlen kas truggyl ka
Hetkel on mephi NOVAK'i regu mu käes ootab uusi FET'e. Ventikas oli üles ütelnud ja finaal sõidu lõpuks oli temp väidetavalt 175c kerkinud. Regu lahti võttes märkasin et osad fetid olid ennast lihtsalt lahti jootnud. Kuigi ventikaga temp püsib normi piires ca 60c. Kui regu on nii tundlik bagil siis mida ta teeb truggyl?

Kui korralikku mootori regu kombot tahta Siis kas 4S'il NEU 1,5D või NEU Teckno 1.5D ja MonsterMax. Ja detsembri lõpus tuleb CC Monster Max kombo müüki kus samuti NEU litsentsi järgi tehtud mootor on.
Teoreetiliselt need kombod saavad jooksta üldse ilma ventikateta.

antia
Postitusi: 1114
Liitunud: 29.07.2005 14:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas antia » 20.11.2008 08:59

eerikkarts kirjutas:Alguses olin ka nördinud et pidur ei toimi elektrilisena nii nagu vaja aga kui sai pisut seadistatud lahenes probleem.
Seadistasid siis paksema keskdiffri õliga? See tekitab konstantse lähedase 50/50 veo jaotuse esi- ja tagasilla vahel? Libedamal rajal ei ole vist väga lõbus nii sõita?

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 20.11.2008 10:12

Paksem keskdifri õli on vajalik nii või naa, üldiselt pannakse 20000+ ja siin mõned võimsamate nitro mootoritega vennad panevad ka endale 20000+ õlisid. Reguleerimine taandus pidurdus expo ja pidurdusjõu reguleerimisele regust. Pigem elektril pidurdamine on selle ABS sarnane kui korralikult reguleeritud. Mingit jäika 50/50 ülekannet pole vaja
Asi selles kui pidurdusjõud on elektri mootoril liiga tugev ehk lukustab spur'i ära siis kogu kaal kandub ette ja esi rattad sunnivad, difri tööst olenevalt, tagumisi rattaid tagurpidi ringi käima mis viib spinnini.

Osad kasutavad ka hübriid lahendust elektri mootori + esipiduri kasutamine sellega saavad nad ka reguleerida pidurdusjõudu telgede vahel.
Muidugi see meh pidurdus on lihtsam ettearvatam ja lihtsamini tunnetav, häälestatav. Kui pisut vaeva näha saab ka eketriga korralikult pidurdama. Alati meh piduri lisamise võimalus jääb el. mootoriga see ei kao kusagile.

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 20.11.2008 11:39

20 000+?

Ma olin ka kunagi arvamusel, et saab sõita, aga pärast lugematuid treeningringe Luigel olen peaaegu veendunud et kõik üle 10 000 on priiskamine ning võimatu kiiresti sõita.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

meph
Postitusi: 433
Liitunud: 08.01.2008 10:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas meph » 20.11.2008 12:53

Ütleb härra, kes müüs mulle 50k keskdifriõliga truggy :D

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 20.11.2008 13:01

Samas BL puhul kõik mis alla 10000 keskel on kaa priiskamine. Sõidad kui esiveolisega, Esirattad hakkavad kohutavalt baloon'ima kogu mats mis mootorist tuleb läheb esirehvidelt nagade maha lihvimisele.

Millal suur isa endale teeb endale ka BL mudeli? ;)
Mäletan suure hurraaga alustasid aga vajus su entusiasm üsna kiiresti ära.

h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas h6bekuul » 20.11.2008 13:15

tsitaat: "kusjuures, see kinnise diffri ja kehva pööramise müüt on täitsa huvitav, sest ma olen ka mingite pool ja sada miljonit õlidega sõitnud ning ei märganud küll mingit vahet keeramises.

võibolla gaas maas küll, aga milline heteromees gaasi üldse maha peaks laskma... "


arvake ära kelle :)
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 20.11.2008 13:26

hõbekuul:
Enne tee ikka selgeks et ei räägitaks aiast ja aia august.
hea/halb keeramine, suurema paueri hulga maha kandmine ning palju muudki ei ole offroadi tingimustes seotud võimalikult stabiilsete ja kiirete ringide sõitmisega :) Samas ei pane ma sulle seda eksliku arvamust kuidagi pahaks sest sa pole ju kunagi rada sõitnud.

Eerik:
Minu BL tuleb, aga hiljem. Suur hurraa jäi finantside taha pidama.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas h6bekuul » 20.11.2008 14:10

RandoM kirjutas:hõbekuul:
hea juhitavus, suurema paueri maha kandmine ei ole offroadi tingimustes seotud võimalikult stabiilsete ja kiirete ringide sõitmisega :)

.
tegin sulle su oma lause tiba lihtsamaks, et sa ise ikka kah aru saaks, mida ütlesid :)
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 20.11.2008 16:07

Ja sa tõsimeeli arvad et mu väide ei ole tõene?

Samas ei pane ma su naiivsust kuidagi pahaks sest sa ei ole ju kunagi rada sõitnud.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
tony012
Postitusi: 786
Liitunud: 29.12.2006 12:22

Postitus Postitas tony012 » 20.11.2008 16:14

h6bekuul kirjutas:siduriga on küll vast mööda pandud? milleks soojendada trumlit ja raisata energiat sinna? Pluss veel selle lüli hooldamine! Pidurid kah vast priiskamine?
hõbekuuli asjatundlikkuse level on tegelikult juba selles postituses välja toodud...

Ma arvan, et Eesti mudelistide hulgas on vaevalt 8 inimest, kellel oleks reaalselt teadmisi ja kogemuslikku baasi, et antud teemal sõna võtta...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro

h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas h6bekuul » 20.11.2008 16:15

ah las jääda...sa juba kordad ennast :)

aga ma tõesti arvan, et juhitavus mängib olulist rolli stabiilsuse ja kiirema sõidu juures. Ning kiire sõidu 1 tarvilikest tingimustest on ka power!!!
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 20.11.2008 16:30

Ma olen juba loomult selline hea inimene:

Esimene ja kõige tähtsam asi (jätame välja piloodi), mis offroadis tulemuse määrab on auto ettearvatavus. Kui sa saad arvestada sellega, mida auto teeb on kõik edasine juba kukepea, ning finetuuning, mida tehakse vastavalt sõitja eelistustele ning väiksemal määral isegi raja eripärale.

Hästi keerav auto, mille kogu veojõud kandub maha on teoorias kiire, praktikas mitte nii väga. Umbes nagu ülejuhitav auto on äge aga mitte kiire.

Ja siis veel imestatakse miks igasuguseid piiratud libisemisega ja torsen diferentsiaale maailma tippsõitjad ei kasuta.

Mistahes inimene, kes ütleb et nitro või elektrimootoril on pauerit vähe, ei ole ilmselt korralikku mootorit omanud. Ma kirun oma modifiedi ka pidevalt, et pauku on vähe, ehkki ma tean, et seda on seal täpselt piisavalt ning kõik ülejäänu läheks lihtsalt raisku.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 21.11.2008 17:55

Jälle teemast rääkides
Vaatasin teknol on normaalne mootori kinnitus kah, nimelt mootori korpus ongi kinnitus, mis on hää pole mingit pesa kus mootor sisse käib integreeritud kinnitus korpusesse kannab soojust ka raamile üle
Pilt
Antero osta komplet ära siis saad muljetada.
Soovil võid võtta siduri ära ja kui akubox väikseks jääb saad keerata servot ja ma teen sulle boxi sellise millist soovid

Vasta