akud !!
akud !!
tere mul on selline probleem ´: laadisin mini inferno orginaal akkusid ja need läksid nii kuumaks et see kest mis nende ümber on sulas sealt ära
vb keegi teab milles probleem
vb keegi teab milles probleem
Viimati muutis murakas, 02.06.2009 14:49, muudetud 1 kord kokku.
Mini inferno , sprint 2 , savage x4,6 , losi buggi db9 . mcd rvv4
Re: akkud !!
murakas kirjutas:tere mul on selline probleem ´: laadisin mini inferno orginaal akkusid ja need läksid nii kuumaks et see kest mis nende ümber on sulas sealt ära
vb keegi teab milles probleem
Mis aku tüübid nod on?
Ni-Mh?
Li-Po?
Kui juba seal midagi sulab ja kuumeneb üle ei ole see asi enam eriti töökorras.
Kui tahad oma miniga edasi sõita siis viska need akud ära, kuna Li-Po põleb Ja Ni-Mh(oli vist see nimi) see plahvatab. Aku hakkas sul vist seepäerast jamama, et oled lõhkunud omal akus nt ühe purgi ära ning too paisub ja eritab mingit hapet mis nagu keeb.
Siim.
murakas kirjutas:akkud prglt veel töötavad
No töötavad sul niikaua kuni autol leek sabas. Kui juba see kest sealt maha "põleb,keeb" kuidas kellegile, siis see näitab, et aku pole terve. Esmalt tundub sulle jah, et "ohoo aku terve, mida see siim siin iba ajab", aga alguses ei pruugigi sa sellest aru saada, et aku paisub ja paisub, kuni lõpuks plahvatab.
Esiteks kirjutatakse aku ühe K-ga.
Kui sedavõrd kuumeneb, et isolatsioon pealt ära sulab, siis on midagi lühises või kui mitte lühises, siis totaalselt katki. Selline kuumenemine näitab igaljuhul väga suurt laadimis-mahalaadimisvoolu, mis käib sellele akule üle jõu.
MGP tähendab Mean Green Power, ehk aku tootja nimi.
Nüüd tee nii, et vii see aku kogumiskohta ja ära teda jumalapärast enam laadida ürita, ega kuskile järgi ühenda, et midagi liigutada. Muidugi on veel üks variant, et polegi aku jama, vaid kuskil mujal elektroonikas on lühis. Seda sa muidugi pole kirjutanud, mille peale ta kuumaks läheb ja mille külge sa teda ühendad.
Kui sedavõrd kuumeneb, et isolatsioon pealt ära sulab, siis on midagi lühises või kui mitte lühises, siis totaalselt katki. Selline kuumenemine näitab igaljuhul väga suurt laadimis-mahalaadimisvoolu, mis käib sellele akule üle jõu.
MGP tähendab Mean Green Power, ehk aku tootja nimi.
Nüüd tee nii, et vii see aku kogumiskohta ja ära teda jumalapärast enam laadida ürita, ega kuskile järgi ühenda, et midagi liigutada. Muidugi on veel üks variant, et polegi aku jama, vaid kuskil mujal elektroonikas on lühis. Seda sa muidugi pole kirjutanud, mille peale ta kuumaks läheb ja mille külge sa teda ühendad.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Kui sa seda teed, siis oled lihtsalt jobu. pane mõnda ohutusse kohta õue ja pärast kui võimalus tekib, siis viid sinna kuhu vaja.murakas kirjutas:ei saa minna krt kaevan aeda maaalla mul on koolis aktus 1 h pärast ja poes ei käi nii kiiresti ära sest pood on suht kaugel
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Äkki Siim räägiks asjadest millest ta midagi teab? Tegu on Ni-mh pakiga, mgp on lühend meangreen powerist (mi akude tootja).
Ise olen kah nimhil ümbriseid sulatanud, ja olen näinud neid sulanuna kuid akut olen edasi kasutanud. Põhjust ei oska välja tuua, siin on targemaid päid vaja. Ehk laadija delta-peaki error ?
Ise olen kah nimhil ümbriseid sulatanud, ja olen näinud neid sulanuna kuid akut olen edasi kasutanud. Põhjust ei oska välja tuua, siin on targemaid päid vaja. Ehk laadija delta-peaki error ?
Jonas Nahkor
Team Xray
Team Xray
-
- Postitusi: 516
- Liitunud: 25.04.2006 16:43
- Asukoht: Kuressaare, Tallinn
endal oli ka kunagi ühel nimh akul nii, et sulas ümbert ära natuke, samas ma tõmbasin elektriteibi ümber ja töötas kenasti, ei mäleta küll et aku oleks kehvemini töödanud, samuti ei pidanud see ka vähem vastu. võib-olla asi selles, et see oli mingi odav aku ja ümbrismaterjal seega kehv, tont siit aru saab.
olerex kirjutas:Äkki Siim räägiks asjadest millest ta midagi teab? Tegu on Ni-mh pakiga, mgp on lühend meangreen powerist (mi akude tootja).
Ise olen kah nimhil ümbriseid sulatanud, ja olen näinud neid sulanuna kuid akut olen edasi kasutanud. Põhjust ei oska välja tuua, siin on targemaid päid vaja. Ehk laadija delta-peaki error ?
No vastuseks olek, et purkidesse ei mahu rohkem voolu ning see kuumutabki selle ümbrise maha.
No kui seal vähe kvaliteetsem laadija vahel on, siis vaevalt saab selles jama olla, sest uudsemad laadijad saavad ise aru, millal aku on täis. Pigem on asi lühises. Kontrolli, kas kõik juhtmed on õiges augus ja et pistikud oleks korras.No vastuseks olek, et purkidesse ei mahu rohkem voolu ning see kuumutabki selle ümbrise maha.
Kyosho MP777/GRP
Faasan kirjutas:No kui seal vähe kvaliteetsem laadija vahel on, siis vaevalt saab selles jama olla, sest uudsemad laadijad saavad ise aru, millal aku on täis. Pigem on asi lühises. Kontrolli, kas kõik juhtmed on õiges augus ja et pistikud oleks korras.No vastuseks olek, et purkidesse ei mahu rohkem voolu ning see kuumutabki selle ümbrise maha.
Tal ei ole "kvaliteetne" akulaadja kuna ta ütles, et laeb akut stock MI aku laadjaga. Niiet ülekoormuse või üleliigse voolu ülekandmisel hakkabki see põlema või maha kooruma.
siim, kui ei tea millest sa räägid, siis ära parem räägi. MI-l polegi mingit stock laadijat olemas, aga see mis hobikeskus MI-dega kaasa müüs ja ilmselt millega temagi laeb, on päris asjalik laadija, suisa delta peak on sisse ehitatud, mis tähendab, et lülitab end automaatselt välja kui aku täis. Ise sama asjaga juba paar aastat erinevaid akusid laadinud ja pole veel ühelgi nahka sulama saanud.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Arvasin, et Mi-l on tavaline seinakontakti ühendatav laadja mis tuleb autoga ostes kaasa.R0mm kirjutas:siim, kui ei tea millest sa räägid, siis ära parem räägi. MI-l polegi mingit stock laadijat olemas, aga see mis hobikeskus MI-dega kaasa müüs ja ilmselt millega temagi laeb, on päris asjalik laadija, suisa delta peak on sisse ehitatud, mis tähendab, et lülitab end automaatselt välja kui aku täis. Ise sama asjaga juba paar aastat erinevaid akusid laadinud ja pole veel ühelgi nahka sulama saanud.
Tegelikult see ongi selline otse seina käiv laadija, umbes nagu mobiilidel, aga siiski on ta suhtkoht "tark" ja ei lae akut lõhki. Laadimisvool on ka kõigest 1A, mis samuti ei suuda antud akut nii kuumaks ajada, et isolatsioon ära sulab.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Kui sul sulasid laadimise ajal, siis on pistikud, mõni juhe või laadija peetis. Kui autoga ühendades läks kuumaks, siis võivad elemendid lühises olla või pistik, millega auto külge ühendasid. Ma ei tea, kas elektrikal saab sellist jama olla, aga minul igatahes nitrokal oli sarnase juhtumi korral vastuvõtja üks servo pistik lühises.
Mina olin paugu otsas, kui puu käis, kuid jumala eest, ülelaadimises küll nüüd asi ei saa olla.
Mina olin paugu otsas, kui puu käis, kuid jumala eest, ülelaadimises küll nüüd asi ei saa olla.
Kyosho MP777/GRP
Mini Inferno NiMh aku on 8 purgine saddle pack, kui ma ei eksi. Huvitaks selline asi, et kas mõlemad pooled on võrdselt sulanud.
Mõte selline, et kui peale mõnd rasket maandumist või lihtsalt koostekvaliteedi apsu tõttu on mõned elemendid lühises, siis neid ei läbi laadimisvool ja seetõttu nad ka ei kuumene. Äkki on aku hoolikal uurimisel võimalik eristada, et mõni koht on olnud jahedam - sel juhul on lühis akuelementide vahel ja laadija peaks korras olema.
Mõte selline, et kui peale mõnd rasket maandumist või lihtsalt koostekvaliteedi apsu tõttu on mõned elemendid lühises, siis neid ei läbi laadimisvool ja seetõttu nad ka ei kuumene. Äkki on aku hoolikal uurimisel võimalik eristada, et mõni koht on olnud jahedam - sel juhul on lühis akuelementide vahel ja laadija peaks korras olema.
5117003
Smartech Bigfoot
Cyclone D4
Smartech Bigfoot
Cyclone D4
Üks asi, mis veel meelde tuli - jube kasulik oleks endale muretseda mingisugune tester, mis mõõdaks voolu ja pinget. Torkaks nõelad läbi akut ümbritseva termorüüi ja saaks teada kas kõikidel elementidel on võrdne pinge. Kui on selline laadija, mis ise ei näita voolu, siis häkiks kusagile laadimisjuhtmele testri vahele ja saaks jälgida millise vooluga tegelikult laadimine toimub. Samuti oleks kasulik teada laadimise ajal pinget.
5117003
Smartech Bigfoot
Cyclone D4
Smartech Bigfoot
Cyclone D4
See kah variant .
Muidugi, mis meenub - Kui mina veel noor olin oli Tevalo poes Paldiski mnt.l võimalus kohapeal testrit kasutada. Uuri, kui see võimalus veel eksisteerib, haara paar nõela kaasa ja sondeeri oma aku purgikaupa läbi - saad ehk aimu kuskohast asi järgi andis.
Muidugi, mis meenub - Kui mina veel noor olin oli Tevalo poes Paldiski mnt.l võimalus kohapeal testrit kasutada. Uuri, kui see võimalus veel eksisteerib, haara paar nõela kaasa ja sondeeri oma aku purgikaupa läbi - saad ehk aimu kuskohast asi järgi andis.
5117003
Smartech Bigfoot
Cyclone D4
Smartech Bigfoot
Cyclone D4