Õli amordi sisse
Õli amordi sisse
Et siis palju seda õli sinna amordi sisse kallatakse ? Silmini täis, või jäetakse pistu õhku kah ?
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Sikutad amordi varda valja/alla niipalju kui saad, t2idad silmini t2is liigutad seda varrast natuke edasi tagasi et kolvi alt 6hk v2lja saada, ootad kuni mullid seest haihtuvad. Siis paned korgi peale kuid ei keera l6puni ja hakkad suruma seda varrast alla l6puni, mingi v2ike osa 6li imbub l2bi ja siis keerad korgi kinni, amordi varras ei tohi vetruda ei tohi tekkida hydrol88ki, amort peab ilusti l6puni jooksma ja ei tohi lahti surutud asendisse tagasi ise minna.
kui eesmärk on saavge amortidel kõik õli täis saada, nii et õhku üldse ei ole (miks kuradipärast ), siis puuri amordi korgile auk sisse, kuhu peale täitmist pane kruvi sisse.
Kuna savage amortidel bladdereid ei ole siis ei tohi neid täiesti õli täis panna, sest amort lihtsalt ei toimi siis. Miks seal bladdereid ei ole on muidugi omaette teema.
Kuna savage amortidel bladdereid ei ole siis ei tohi neid täiesti õli täis panna, sest amort lihtsalt ei toimi siis. Miks seal bladdereid ei ole on muidugi omaette teema.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Bladder-Räägi lollile täpsemalt ?Mis to om ja mis teeb.RandoM kirjutas:kui eesmärk on saavge amortidel kõik õli täis saada, nii et õhku üldse ei ole (miks kuradipärast ), siis puuri amordi korgile auk sisse, kuhu peale täitmist pane kruvi sisse.
Kuna savage amortidel bladdereid ei ole siis ei tohi neid täiesti õli täis panna, sest amort lihtsalt ei toimi siis. Miks seal bladdereid ei ole on muidugi omaette teema.
Marko 581 77 327
Bladder: http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=en&partNo=72112 (suvaline bladder - istub vaid neile, mis lehel märgitud)
käib amordi sisse kumerus alla poole.olse õli peale nii, et õli sisse mulli ei jää vaid vajalik õhk jääb bladderi ja shock_cap vahele. Natuke õhku peab amordis olema, et amordi korpuses oleks ruumi, mille arvel saaks amordi "varras" amordi korpuse sisse minna.
Ilma bladderita konfi puhul surutakse õli peale jäänud õhku selle võrra kokku (õhku annab oluliselt kergemini kokku suruda kui õli). Kui ilma bladderita amort panna kokku täiesti õhuta või siis liiga väikese õhu mulliga siis läheb amordi kokku lükates seal rõhk liiga suureks ja lükatakse varras välja tagasi või midagi lõhki.
Bladderiga kontfi puhul peaks tegelikult shock_cap'i sees olema üleval pool (bladderi peal pool) cap'i sees auk sest muidu pole bladderist vähe palju tolku (takistab vaid õhu ja õli segunemist). Auk on vajalik selleks et sinna õhu sisse siis üldse rõhku ei tekiks vaid amodri kokku surudes varda mahu jagu surutaks õhku bladderi pealt välja.
Kasutataksi ka biggi-pack'e, milledel ongi lisa õhu ruum eraldi konteineris ... Piggi-pack'e pole aga lähemalt uurinud ja rohkem midagi kirjutada ei oska.
Üldine teooria on ikkagi see, surudes amordi kokku, liigub varras amodri korpusesse ja korpuse sisse jääb varda ruumalavõrra vähem ruumi. See ruum saadakse juurde kas seal leiduvat õhku kokku või välja surudes. Bladder on lihtsalt membraan selle väljasurutava õhu ja amordi õli vahel.
Bladderita amort teist pidi keerates ja kokku-laiali liigutades on kuulda krõbinat kuidas mullid läbi amordi kolvi käivad. Bladderiga amordi puhul seda pole kuna õli ei puutu kuskil õhuga kokku. Alati on vaikus kui amorti liigutad - sõltumata asendist.
käib amordi sisse kumerus alla poole.olse õli peale nii, et õli sisse mulli ei jää vaid vajalik õhk jääb bladderi ja shock_cap vahele. Natuke õhku peab amordis olema, et amordi korpuses oleks ruumi, mille arvel saaks amordi "varras" amordi korpuse sisse minna.
Ilma bladderita konfi puhul surutakse õli peale jäänud õhku selle võrra kokku (õhku annab oluliselt kergemini kokku suruda kui õli). Kui ilma bladderita amort panna kokku täiesti õhuta või siis liiga väikese õhu mulliga siis läheb amordi kokku lükates seal rõhk liiga suureks ja lükatakse varras välja tagasi või midagi lõhki.
Bladderiga kontfi puhul peaks tegelikult shock_cap'i sees olema üleval pool (bladderi peal pool) cap'i sees auk sest muidu pole bladderist vähe palju tolku (takistab vaid õhu ja õli segunemist). Auk on vajalik selleks et sinna õhu sisse siis üldse rõhku ei tekiks vaid amodri kokku surudes varda mahu jagu surutaks õhku bladderi pealt välja.
Kasutataksi ka biggi-pack'e, milledel ongi lisa õhu ruum eraldi konteineris ... Piggi-pack'e pole aga lähemalt uurinud ja rohkem midagi kirjutada ei oska.
Üldine teooria on ikkagi see, surudes amordi kokku, liigub varras amodri korpusesse ja korpuse sisse jääb varda ruumalavõrra vähem ruumi. See ruum saadakse juurde kas seal leiduvat õhku kokku või välja surudes. Bladder on lihtsalt membraan selle väljasurutava õhu ja amordi õli vahel.
Bladderita amort teist pidi keerates ja kokku-laiali liigutades on kuulda krõbinat kuidas mullid läbi amordi kolvi käivad. Bladderiga amordi puhul seda pole kuna õli ei puutu kuskil õhuga kokku. Alati on vaikus kui amorti liigutad - sõltumata asendist.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB