Õli amordi sisse

Siin kategoorias leiad erinevaid lihtsamaid ja keerulisemaid nippe ja artikleid kuidas oma mudelit paremaks putitada.
Vasta
Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Õli amordi sisse

Postitus Postitas kpihus » 27.06.2006 22:43

Et siis palju seda õli sinna amordi sisse kallatakse ? Silmini täis, või jäetakse pistu õhku kah ?

Kasutaja avatar
imm
Postitusi: 209
Liitunud: 13.09.2005 11:18
Asukoht: ida-virumaa

Postitus Postitas imm » 27.06.2006 23:46

õhk oleks vaja ikka välja saada!
... kui sul just gaasiamordid ei ole :D :D

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 28.06.2006 04:51

Sikutad amordi varda valja/alla niipalju kui saad, t2idad silmini t2is liigutad seda varrast natuke edasi tagasi et kolvi alt 6hk v2lja saada, ootad kuni mullid seest haihtuvad. Siis paned korgi peale kuid ei keera l6puni ja hakkad suruma seda varrast alla l6puni, mingi v2ike osa 6li imbub l2bi ja siis keerad korgi kinni, amordi varras ei tohi vetruda ei tohi tekkida hydrol88ki, amort peab ilusti l6puni jooksma ja ei tohi lahti surutud asendisse tagasi ise minna.

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 28.06.2006 17:36

Mina olen iga kord kuskil sellise tulmusega rahul olnud kui mingi max 5mm varras ise välja ronib.
Tegelikult peaks otsima õige läbimöödu ja suurusega "bladder"-id sinna siis ei jääks üldse õhku amori õli sisse.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Kasutaja avatar
japiitov
Postitusi: 143
Liitunud: 21.03.2006 20:05
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas japiitov » 28.06.2006 19:28

mina panin kah ääreni õli täis ja hüppab ikke lõpuni välja kui amordi lõhki lõi sis muidugi oli asi ornungis :lol: lõpuks jätsin ikke väikse õhu sisse.
Marko 581 77 327

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 28.06.2006 19:42

kui eesmärk on saavge amortidel kõik õli täis saada, nii et õhku üldse ei ole (miks kuradipärast :P), siis puuri amordi korgile auk sisse, kuhu peale täitmist pane kruvi sisse.

Kuna savage amortidel bladdereid ei ole siis ei tohi neid täiesti õli täis panna, sest amort lihtsalt ei toimi siis. Miks seal bladdereid ei ole on muidugi omaette teema.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
japiitov
Postitusi: 143
Liitunud: 21.03.2006 20:05
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas japiitov » 28.06.2006 21:40

RandoM kirjutas:kui eesmärk on saavge amortidel kõik õli täis saada, nii et õhku üldse ei ole (miks kuradipärast :P), siis puuri amordi korgile auk sisse, kuhu peale täitmist pane kruvi sisse.

Kuna savage amortidel bladdereid ei ole siis ei tohi neid täiesti õli täis panna, sest amort lihtsalt ei toimi siis. Miks seal bladdereid ei ole on muidugi omaette teema.
Bladder-Räägi lollile täpsemalt ?Mis to om ja mis teeb. :)
Marko 581 77 327

Kasutaja avatar
Tannu
Postitusi: 235
Liitunud: 02.04.2006 14:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tannu » 29.06.2006 10:21

kellel amortidega mure..................osalege treeningutel ja võistlustel,siis saate aru.... kuidas ja mis kõige parem. netis võimatu seletada 8)

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 29.06.2006 10:35

Tannu kirjutas:kellel amortidega mure..................osalege treeningutel ja võistlustel,siis saate aru.... kuidas ja mis kõige parem. netis võimatu seletada 8)
Raske seletada kuidas õli amordi sisse pannakse ja mis on bladder ? No siis on ikka seletajas viga.

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 29.06.2006 11:10

Bladder: http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=en&partNo=72112 (suvaline bladder - istub vaid neile, mis lehel märgitud)
käib amordi sisse kumerus alla poole.olse õli peale nii, et õli sisse mulli ei jää vaid vajalik õhk jääb bladderi ja shock_cap vahele. Natuke õhku peab amordis olema, et amordi korpuses oleks ruumi, mille arvel saaks amordi "varras" amordi korpuse sisse minna.

Ilma bladderita konfi puhul surutakse õli peale jäänud õhku selle võrra kokku (õhku annab oluliselt kergemini kokku suruda kui õli). Kui ilma bladderita amort panna kokku täiesti õhuta või siis liiga väikese õhu mulliga siis läheb amordi kokku lükates seal rõhk liiga suureks ja lükatakse varras välja tagasi või midagi lõhki.

Bladderiga kontfi puhul peaks tegelikult shock_cap'i sees olema üleval pool (bladderi peal pool) cap'i sees auk sest muidu pole bladderist vähe palju tolku (takistab vaid õhu ja õli segunemist). Auk on vajalik selleks et sinna õhu sisse siis üldse rõhku ei tekiks vaid amodri kokku surudes varda mahu jagu surutaks õhku bladderi pealt välja.

Kasutataksi ka biggi-pack'e, milledel ongi lisa õhu ruum eraldi konteineris ... Piggi-pack'e pole aga lähemalt uurinud ja rohkem midagi kirjutada ei oska.

Üldine teooria on ikkagi see, surudes amordi kokku, liigub varras amodri korpusesse ja korpuse sisse jääb varda ruumalavõrra vähem ruumi. See ruum saadakse juurde kas seal leiduvat õhku kokku või välja surudes. Bladder on lihtsalt membraan selle väljasurutava õhu ja amordi õli vahel.

Bladderita amort teist pidi keerates ja kokku-laiali liigutades on kuulda krõbinat kuidas mullid läbi amordi kolvi käivad. Bladderiga amordi puhul seda pole kuna õli ei puutu kuskil õhuga kokku. Alati on vaikus kui amorti liigutad - sõltumata asendist.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Kasutaja avatar
japiitov
Postitusi: 143
Liitunud: 21.03.2006 20:05
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas japiitov » 29.06.2006 16:58

Võistlusel/treeningul käimata aga ometi asi selge. :lol:

Tänud.
Marko 581 77 327

Vasta