Savage SS 4.6
Savage SS 4.6
Vähesõitnud võimas 4.6 (0,28) HPI mootor, kolmekäiguline käigukast. Üldiselt suht heas korras. Masinal on peal ka: mõlemad servod (SF1 ja SF2(3)), vastuvõtja, vastuvõtja aku. All on Dirt Bons KUMMID, kaasa veel Nubzid. Pulti hetkel veel ära ei annaks, kuna kasutan seda baggi juures. Originaal pullstart on ümberehitatud rotoka peale, seoses sellega annan ära ka rotoka koos suure akuga (kui keegi tahab ta pullstardi peale tagasi teha siis mul on ka uus pullstart olemas).
Oleks hirmus vahva kui asi saaks müüdud enne järgmist võistlus, siis saaks keegi huviline ka pärnus juba võistelda, aga otseselt tähtaega ei ole. Väike hinnapiir on ka, aga seda ma ei ütle:)
Oleks hea kui pakutaks 100 EEGU kaupa.
Oleks hirmus vahva kui asi saaks müüdud enne järgmist võistlus, siis saaks keegi huviline ka pärnus juba võistelda, aga otseselt tähtaega ei ole. Väike hinnapiir on ka, aga seda ma ei ütle:)
Oleks hea kui pakutaks 100 EEGU kaupa.
- 525ixtouring
- Postitusi: 57
- Liitunud: 20.03.2006 14:20
- Asukoht: Tallinn,Lasnamäe
- Kontakt:
- 525ixtouring
- Postitusi: 57
- Liitunud: 20.03.2006 14:20
- Asukoht: Tallinn,Lasnamäe
- Kontakt:
- 525ixtouring
- Postitusi: 57
- Liitunud: 20.03.2006 14:20
- Asukoht: Tallinn,Lasnamäe
- Kontakt:
oksjon saab läbi homme kell 12. Olgugi, et piirhind on ületatud, loodan, et huvi selle monstri vastu on suurem, sest viimase pakkumise eest (3300.-) saab tavaliselt ainult mootori, praegu aga praktiliselt kogu kupatuse:) Ainuke asi mis kohe sõitmiseks puudu on, on pult, aga selle saab Janko käest kes lubas enda kasutatud puldi maha müüa. Hinda ma ei tea, võtke temaga ühendust ja tehke pakkumine.
- 525ixtouring
- Postitusi: 57
- Liitunud: 20.03.2006 14:20
- Asukoht: Tallinn,Lasnamäe
- Kontakt:
-
- Postitusi: 55
- Liitunud: 11.05.2006 14:30
- Asukoht: Tallinna kesklinn (Metodistide kiriku vastas) või ELS
- Kontakt:
3600.-
Tegemist siis aasta vana autoga nagu albumist näha võib? Mis tähendab "Üldiselt suht heas korras"-kas kõik töötab korralikult, pole mingeid lokse/mõrasid vms või ikka mingeid pisivigu leidub? Kas originaalservod on välja vahetatud võimsamate vastu (kui on, siis kui võimsate), kuna vähemalt rooliservo pidi nõrk olema? Kas mingeid osi on ka Heavy-duty osade vastu välja vahetatud?
Tegemist siis aasta vana autoga nagu albumist näha võib? Mis tähendab "Üldiselt suht heas korras"-kas kõik töötab korralikult, pole mingeid lokse/mõrasid vms või ikka mingeid pisivigu leidub? Kas originaalservod on välja vahetatud võimsamate vastu (kui on, siis kui võimsate), kuna vähemalt rooliservo pidi nõrk olema? Kas mingeid osi on ka Heavy-duty osade vastu välja vahetatud?
O: 1:5 ON-ROAD'i (FG/Carson), Multiplex RHINO DIGI 4 digiservo, ELCON alu tagasild 1:6 FG Leopard Race'le, failsafe
- 525ixtouring
- Postitusi: 57
- Liitunud: 20.03.2006 14:20
- Asukoht: Tallinn,Lasnamäe
- Kontakt:
panen siia ühe jutu mida ühele privaatkirjale vastasin:
mootor on suhteliselt vähe sõitnud, ostsin uue mootori sügisel, peale seda osalesin kahel võislusel (kusjuures ühel võistlusel katkestasin juba enne finaali) ja olen vist korra ka niisama sõitmas käinud, usun, et kusagil paar gallonit on sõidetud (sellest pool gallonit on tehtud mootori sissesõitu). Käigukasti ostsin Imm'ilt, tema on sellega ka väga vähe sõitnud, kusjuures kaasa annan ka veel teise kolmekäigulise kasti, kuid sellel on veel probleem, tal ei lähe kolmas käik sisse, võibolla saad väga väikse raha eest lausa kaks töökorras kasti. Palju kuluvaid osi on valja vahetatud, näiteks ei tule sul enam jamada clutchbelli ja spurgeariga, need on väga kõvast sulamist ja ei ole juba pikalt mingeid probleeme olnud, kõik kardaanid on heavy duty, st tugevdatud. Aga arvestama pead ikkagi sellega, et masin on kasutatud ja iga osa ei ole vahetatud. Masin ise on praegu sellises seisus, et peal on veel vana käigukast (see milllel kolmas käik ei rakendu), korras käigukast on eraldi kaasas. Samuti on masinal veel peal katkine rooliservo, selle peab ka ära vahetama. Kuna lubasin, et annan ära masina korras servoga, siis püüan selle servo kusagilt osta (või ostad ise ja teeme lihtsalt SF2 hinna võrra allahindlust). Rooliservo läks katki viimane võistlus, sest keerasin servoseiveri liiga kinni ja vastu raja piiret sõites lõi hambad üle - puhas oma viga (seega, servoseiveri pead natuke lõdvemaks keerama). Kui sul abi on vaja, võin aidata (mitte täiesti ise teha:)) sul ka käigukasti ja servot vahetada.
mootor on suhteliselt vähe sõitnud, ostsin uue mootori sügisel, peale seda osalesin kahel võislusel (kusjuures ühel võistlusel katkestasin juba enne finaali) ja olen vist korra ka niisama sõitmas käinud, usun, et kusagil paar gallonit on sõidetud (sellest pool gallonit on tehtud mootori sissesõitu). Käigukasti ostsin Imm'ilt, tema on sellega ka väga vähe sõitnud, kusjuures kaasa annan ka veel teise kolmekäigulise kasti, kuid sellel on veel probleem, tal ei lähe kolmas käik sisse, võibolla saad väga väikse raha eest lausa kaks töökorras kasti. Palju kuluvaid osi on valja vahetatud, näiteks ei tule sul enam jamada clutchbelli ja spurgeariga, need on väga kõvast sulamist ja ei ole juba pikalt mingeid probleeme olnud, kõik kardaanid on heavy duty, st tugevdatud. Aga arvestama pead ikkagi sellega, et masin on kasutatud ja iga osa ei ole vahetatud. Masin ise on praegu sellises seisus, et peal on veel vana käigukast (see milllel kolmas käik ei rakendu), korras käigukast on eraldi kaasas. Samuti on masinal veel peal katkine rooliservo, selle peab ka ära vahetama. Kuna lubasin, et annan ära masina korras servoga, siis püüan selle servo kusagilt osta (või ostad ise ja teeme lihtsalt SF2 hinna võrra allahindlust). Rooliservo läks katki viimane võistlus, sest keerasin servoseiveri liiga kinni ja vastu raja piiret sõites lõi hambad üle - puhas oma viga (seega, servoseiveri pead natuke lõdvemaks keerama). Kui sul abi on vaja, võin aidata (mitte täiesti ise teha:)) sul ka käigukasti ja servot vahetada.
-
- Postitusi: 55
- Liitunud: 11.05.2006 14:30
- Asukoht: Tallinna kesklinn (Metodistide kiriku vastas) või ELS
- Kontakt:
3800.-
Kas oleksid nõus masina täielikku töökorda seadma (va siis pult), kuna 1.5a tagasi talvel sai juba üks servode ja puldita Savage ostetud Siimuonult, mis siiani kapi otsas tolmu kogub-elu vajab elamist!
Kas oleksid nõus masina täielikku töökorda seadma (va siis pult), kuna 1.5a tagasi talvel sai juba üks servode ja puldita Savage ostetud Siimuonult, mis siiani kapi otsas tolmu kogub-elu vajab elamist!
O: 1:5 ON-ROAD'i (FG/Carson), Multiplex RHINO DIGI 4 digiservo, ELCON alu tagasild 1:6 FG Leopard Race'le, failsafe
- 525ixtouring
- Postitusi: 57
- Liitunud: 20.03.2006 14:20
- Asukoht: Tallinn,Lasnamäe
- Kontakt:
-
- Postitusi: 55
- Liitunud: 11.05.2006 14:30
- Asukoht: Tallinna kesklinn (Metodistide kiriku vastas) või ELS
- Kontakt:
4100.-
Juhul kui keegi peaks üle pakkuma, siis pean ca 10min ära käima ja paluks minu kinnituse ära oodata. Mis ta muidu hetkel uuena üldse maksab?
Juhul kui keegi peaks üle pakkuma, siis pean ca 10min ära käima ja paluks minu kinnituse ära oodata. Mis ta muidu hetkel uuena üldse maksab?
Viimati muutis drexciya, 12.05.2006 10:58, muudetud 1 kord kokku.
O: 1:5 ON-ROAD'i (FG/Carson), Multiplex RHINO DIGI 4 digiservo, ELCON alu tagasild 1:6 FG Leopard Race'le, failsafe
kas sul kvarts on olemas? Selle kokkupanemisega on nii, et paneksin selle ise kokku küll, aga homme on võistlused, aega vähe. Aga kui sa ise hommikul vara pärnu rajale tuleksid (ka võistlema), siis saaksin aidata selle sul selle võistlusteks kokku panna. Muidu järgmisel nädalal võiksin vabalt ka ise kokku panna.
Loodetavasti pole see väga OT, aga... Ka mina vaatsin Asko masinat ja oli plaan see endale võtta. Ainuüksi arvestades seda, et seal on mootor, mis maksab u. 3k eek, kolmene kast, mis maksab u. 1200 eek, nubsid, mille jooks on u 1000 eek, rotoka komplekt, rääkimata tugevdatud veovõllidest ja kardaanidest... Hetke oksjoni hind on väga soodne uuele omanikule. 
