Mode 1 või Mode 2
Moderaator: JazZ
Mode 1 või Mode 2
Kas siinne rahvas on harjunud lennumasinate juhtimiseks kasutama Mode 1 või Mode 2 pulti, ehk kas gaas on parema või vasaku kangi all?
Küsimus on hea. Ainult vastus ei anna suurt midagi.
Mina ise eelistan Mode 2 pulti ehk gaas on vasakus käes. See oli hea seni, kuni minu lennukid olid ratastel. Nüüd on enamus käestvisatavad. Kuna olen paremakäeline, siis eelistan ka lennukit visata parema käega. Seega vasak käsi on gaasil ning parem viskab lennukit. Peale viset on lennuk mingi aja suhteliselt juhitamatu ... seni kuni saan parema käe puldile. Selleks kulub mingi aeg. Kui tegu on plaaneri tüüpi lennukiga, siis gaasi ja pöördetüüriga saab ka päris pikka aega hakkama. Kiire lennukiga läheb aga peale viset päris kiireks. See aga on minu jaoks ainult stardihetk. Hiljem on on minu jaoks lihtsam juhtida kui eleronid ja kõrgustüür on parema käe all. Kõik on kinni harjumuses ning ükski lennuvõimeline lennuk pole lennutamata jäänud.
Kuid rõhutan see on ainult minu arvamus. Olen kuulnud hoopis vastupidiseid arvamusi ning selle koha pealt maitse üle ei vaielda.
Tarmo
Mina ise eelistan Mode 2 pulti ehk gaas on vasakus käes. See oli hea seni, kuni minu lennukid olid ratastel. Nüüd on enamus käestvisatavad. Kuna olen paremakäeline, siis eelistan ka lennukit visata parema käega. Seega vasak käsi on gaasil ning parem viskab lennukit. Peale viset on lennuk mingi aja suhteliselt juhitamatu ... seni kuni saan parema käe puldile. Selleks kulub mingi aeg. Kui tegu on plaaneri tüüpi lennukiga, siis gaasi ja pöördetüüriga saab ka päris pikka aega hakkama. Kiire lennukiga läheb aga peale viset päris kiireks. See aga on minu jaoks ainult stardihetk. Hiljem on on minu jaoks lihtsam juhtida kui eleronid ja kõrgustüür on parema käe all. Kõik on kinni harjumuses ning ükski lennuvõimeline lennuk pole lennutamata jäänud.
Kuid rõhutan see on ainult minu arvamus. Olen kuulnud hoopis vastupidiseid arvamusi ning selle koha pealt maitse üle ei vaielda.
Tarmo
Tarmo jutt parema käega lennuki viskamise kohta jumala õige! See on ainus põhjus, miks VÕIKS Mode 1 kasutada. Samas "meie maailm" enamasti Mode 2, niiet tasub kindlasti kampa lüüa Saab sõbra mudelit lennutada, ümberõppimine vastikult aegavõttev ja segamingi Mode 1 / Mode 2 lennutada küll ei õnnestu...
Ise olen vaadanud, et Jaapanis ja USAs päris palju Mode 1 mehi, kuid see rohkem vanema aja legacy
On veel olemas Mode 3 ja 4, kuid ei mäleta peast täpselt mis seal kuidas oli...
Ise olen vaadanud, et Jaapanis ja USAs päris palju Mode 1 mehi, kuid see rohkem vanema aja legacy
On veel olemas Mode 3 ja 4, kuid ei mäleta peast täpselt mis seal kuidas oli...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
"vanakooli" meeste väitel pidi eleronide ja kõrgustüüri erinevate käte all olemine manöövreid parem teha olema. seda siis korrektuuride tegemisel, mode 1 ja 4
2 ja 3 on kogu juhtimine "ühe käega", gaas ja saba teise käe all
minu soovitus, kasuta seda varianti mis sulle kõige loomulikum tundub.
mina kasutan mode 2, teised variandid ei olnud mokkamööda.
samas võiksid mainida ka mis lennukit sa üldse lennutada kavatsed. plaanerite puhul on asi lihtsam.
võid ju simulaatori peal proovida kõik variandid läbi, siis saad teada, mis sulle sobib.
kui oled vasakukäeline ntx, siis mode 2 ei lähe võibolla päris nii nagu peaks.
2 ja 3 on kogu juhtimine "ühe käega", gaas ja saba teise käe all
minu soovitus, kasuta seda varianti mis sulle kõige loomulikum tundub.
mina kasutan mode 2, teised variandid ei olnud mokkamööda.
samas võiksid mainida ka mis lennukit sa üldse lennutada kavatsed. plaanerite puhul on asi lihtsam.
võid ju simulaatori peal proovida kõik variandid läbi, siis saad teada, mis sulle sobib.
kui oled vasakukäeline ntx, siis mode 2 ei lähe võibolla päris nii nagu peaks.
kogun lennukite mootoreid
-
- Postitusi: 62
- Liitunud: 29.06.2005 12:50
- Asukoht: Tartu
Ise kasutan mode 2 kuid arvan et mode 4 oleks kõige parem triki lennukite jaoks.Näiteks roll loopi tehes kus eleronid ja gaas püsivad enamvähem liikumatult ühes servas ja sabaga (ehk tüüri ja stapiga) hoitakse lennuk soovitud suunas et et korralik loop välja tuleks, nii on vaja ainult parema kangiga ringe teha.
See on minu arvamus kuid ma ei tea mis trikimehed sellest ise arvavad.
See on minu arvamus kuid ma ei tea mis trikimehed sellest ise arvavad.