moototi küte
Moderaator: JazZ
-
- Postitusi: 62
- Liitunud: 29.06.2005 12:50
- Asukoht: Tartu
Minu teada läheb diislitele(kompressioonmootoritele) - eeter+petroolium+kastoorõli, mille juurde pannakse veel ka mingit muud õli(mineraalõli vms.)
Hõõgküünlale olen ma ise segnud lihtsalt metanooli ja kastoori. Ostes on nitrometaan sees, aga saab ilma ka hakkama. Kastoori hulk peaks sõltuma mootori kulumisastmest.
T.
Hõõgküünlale olen ma ise segnud lihtsalt metanooli ja kastoori. Ostes on nitrometaan sees, aga saab ilma ka hakkama. Kastoori hulk peaks sõltuma mootori kulumisastmest.
T.
-
- Postitusi: 2
- Liitunud: 02.10.2006 19:32
Sellist vana vene mootorit (eriti kui kogemusi pole) ei tasu hakata lennukile peale panema. Kui tahad lennukile mootorit, siis korralik maksab umbes 1000-2000 vahele (1.5 - 10cc) ja töötab laitmatult. Selle vene mootoriga näed vaeva ja tulemust pole, rikub ka isu lennukiga tegeleda, targem on seda niisama kärutada ja käivitada.
Üldiselt võid siit lugeda, täpselt sama teeme on läbi räägitud põhjalikult: http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=354
Üldiselt võid siit lugeda, täpselt sama teeme on läbi räägitud põhjalikult: http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=354
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
kui huvi on, võin näidata, et see ka töötab (juhul kui ta juba läbiaetud pole või kokku lastud) need mootorid kulusid üsna kiiresti.
aga üldiselt nendega pole enam midagi teha, mootor on nii jõuetu, et õiget lennukit sellega lennutada ei saa ja nomuidugi diislite aeg on ammu läbi, asi ei ole seda vaeva väärt et nende tatiste asjadega jamada, pärast oled sa ülepeakaela õline ja haised petrooleumi järgi nagu diislimees kunagi:D
PS. mu kogusse sobib ta ikkagi
aga üldiselt nendega pole enam midagi teha, mootor on nii jõuetu, et õiget lennukit sellega lennutada ei saa ja nomuidugi diislite aeg on ammu läbi, asi ei ole seda vaeva väärt et nende tatiste asjadega jamada, pärast oled sa ülepeakaela õline ja haised petrooleumi järgi nagu diislimees kunagi:D
PS. mu kogusse sobib ta ikkagi
kogun lennukite mootoreid
-
- Postitusi: 2
- Liitunud: 02.10.2006 19:32
Tahaks kuskilt seda kütust saada et proovida kasvõi korra käima seda mootorit.Mootor vähemalt välimuselt nagu uus ja ma arvan et ta ongi uus,sest ta on veel platmassis originaal karbis .Ennast huvitab kyll lennumudelism kuid pole raha ja aega eriti tegeleda sellega.Tegelikult võiksin pilte ka saata mootorist aga ei tea kuhu pildid üles laadida.
To ropka:Mõtlen veel selle üle kas loovutada mootor su kogusse ja kui hästi läheb siis äkki jõuame kokkuleppele.
To ropka:Mõtlen veel selle üle kas loovutada mootor su kogusse ja kui hästi läheb siis äkki jõuame kokkuleppele.
noh tegelikult kui sa pole ise kunagi diislit käivitanud, siis arvatavasti päris omal käel sa seda käima ei saa ka...
peale seda kui sõrm on ära paranenud, peale küsimusi-vastuseid, on võibolla juba natuke lootust
igasugused kruustangid, bensiinid, drellid ja nöörid võib ka ära unustada, ei toimi, lõhub vaid mootori ära, igaveseks
seda, milline on MK-17, teab vast iga mudelist kes on vähemalt 10 aastat tagasi asja nuusutanud või "noores tehnikus" käinud.
mul oli plaanis veel diislite kohta video teha, kuidas käivitada, millised käivad hästi, millised ei ole loodud eriti käima jne, aga aeg sai diiselmootorite jaoks otsa ja peale minu (ja teiste kollektsionääride) pole neid enam eriti kellegil....
või kui on, andke aga teada
kui sul skriimsilm, ikka huvi on näha kuidas MK17 käib ja mis põrgulärmi diislid üldse teevad, ma võin kasvõi mõne oma mootori peal näidata (tallinnas)
peale seda kui sõrm on ära paranenud, peale küsimusi-vastuseid, on võibolla juba natuke lootust
igasugused kruustangid, bensiinid, drellid ja nöörid võib ka ära unustada, ei toimi, lõhub vaid mootori ära, igaveseks
seda, milline on MK-17, teab vast iga mudelist kes on vähemalt 10 aastat tagasi asja nuusutanud või "noores tehnikus" käinud.
mul oli plaanis veel diislite kohta video teha, kuidas käivitada, millised käivad hästi, millised ei ole loodud eriti käima jne, aga aeg sai diiselmootorite jaoks otsa ja peale minu (ja teiste kollektsionääride) pole neid enam eriti kellegil....
või kui on, andke aga teada
kui sul skriimsilm, ikka huvi on näha kuidas MK17 käib ja mis põrgulärmi diislid üldse teevad, ma võin kasvõi mõne oma mootori peal näidata (tallinnas)
kogun lennukite mootoreid