Täismõõdus 8s Brushless dragster mootorratas!

Postita siia juhul kui ei leidnud muud sobivat kohta kuhu postitada.
Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Täismõõdus 8s Brushless dragster mootorratas!

Postitus Postitas eerikkarts » 27.07.2007 18:48

Asi ei puutu päris RC teemasse kuid siiski on kasutuses ühine tehnoloogia RC mudelismis
Selle kohta ütlen mina HOLY SH*T!
Jah aeg ei ole midagi eriti utoopilist kuid tegemist siiski brushless mootorrattaga mis on toidetud A123 akupatareidega ja konfiguratsioonis 110S9P 23000mAh ja 380V. max voolud mis asjast läbikäivad on 1575A
Mes ma latran kes soovib vaatab ja loeb ise
http://www.a123racing.com/html/killacycle.html
Vaadake burnouti :D

CSracing
Postitusi: 115
Liitunud: 01.11.2006 21:59
Asukoht: Rae Vald, Harjumaa

Postitus Postitas CSracing » 27.07.2007 19:01

Ma arvan, et on vähe inimesi, kes sellist tõmmet masina selga jäävad.

rallikas
Postitusi: 670
Liitunud: 01.06.2006 16:37

Postitus Postitas rallikas » 27.07.2007 19:03

Kuramuse võimas tõmme!!!

Kasutaja avatar
RonM
Postitusi: 423
Liitunud: 11.01.2007 21:39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RonM » 27.07.2007 19:25

Tõmme on hull

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 27.07.2007 21:20

Sisepõlemismootorid ei saa enam elektrikatele vastu jah...

A123 akude kohta veidi inffi (mis mõeldud mudellennunduse jaoks):
2300mAh, 3.3V nominal, 70g
10A Max Charge Rate,
Cycle Life typical 500+ cycles
Suggested Peak "C" rate of 25C
50C Max Discharge (10 sec)

Meile kõigile kättesaadava aku maksimaalne lubatud tühjaklaadimisvool on antud 50C ehk 115A elemendi kohta. Kui seal mootorrattal neid 9 paralleelis oli, teeb see "kõigest" 1035A (375kW siiski ;)). Niiet mehed seal mootorrattal piinasid akusid või siis kasutasid veidi võimsamaid :)

Ahjaa, ühe elemendi hind on nii 15-20$ ehk siis nii 180 tuhande kr eest akusid oli peal ainult.

A123 akude eelised:
* võimaldavad kiirlaadimist (kuni 15-20 minutiga täis)
* ei ole tuleohtlikud nagu LiPo-d
* ei kaota oma mahtuvust nii kiirelt nagu LiPod, pigem nagu NiMh
* tugevas ümaras korpuses (nagu AA akud jt)
* mahtuvuse/kaalu suhte poolest lähedased LiPodele
* ei "sure" koheselt, kui liiga tühjaks lasta, pidid taluma sisuliselt 0V-ni tühjakslaskmist.

Veel link sama teema kohta: http://www.greencarcongress.com/2007/04 ... otorc.html

Akud (siin 880tk, rattal oli rekordi ajal 990tk)
Pilt
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
harg
Postitusi: 467
Liitunud: 07.02.2006 20:17

Postitus Postitas harg » 28.07.2007 10:04

lauri kirjutas: A123 akude kohta veidi inffi (mis mõeldud mudellennunduse jaoks):
2300mAh, 3.3V nominal, 70g
10A Max Charge Rate,
Cycle Life typical 500+ cycles
Suggested Peak "C" rate of 25C
50C Max Discharge (10 sec)
h=66mm
d=26mm

Neid juba siinmail ka osta saab või peab meerikast tellima? Mis hind võiks olla.

Kasutaja avatar
RonM
Postitusi: 423
Liitunud: 11.01.2007 21:39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RonM » 28.07.2007 11:18

Huvitav oleks teada palju ta on selle peale raha kulutand. Aga tal on muidugi ka sponsorid akude hind on juba võimas .

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 28.07.2007 12:27

Kogu see mootorratas on üks suur reklaam, PR ja sponsorite toetatud asi.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
Indrek_s
Postitusi: 252
Liitunud: 05.10.2006 08:43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_s » 05.02.2008 21:14

Sai kah soetatud 1/1 mõõtkavas Brushless auto.
Akusi (Nimh) laeb 1.3 bensiinimotor 8) akude mahtuvuse kohta infot leida pole
Mootor on 158V

Klõpsisin kiirelt telefoniga paar pilti. Mingi hetk üritan korralikumad teha.
Pildid siis tehtud mõni minut enne salongist väljasõitu

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
J.
Postitusi: 56
Liitunud: 19.01.2008 13:21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas J. » 05.02.2008 21:44

no see bensiini mootor mitte aind ei lae akusi vaid siiski tegeleb vedamisega ka.
jah?!

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 05.02.2008 22:40

Miks Civic mitte Prius?
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
Zebra1188
Postitusi: 1246
Liitunud: 07.10.2006 10:05
Asukoht: Keila
Kontakt:

Postitus Postitas Zebra1188 » 05.02.2008 22:53

Sest Priusel hoo pealt käe aknast välja pistes auto keerab sinna suuda, kuhu käe pistad.
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC

HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!

Herkki
Postitusi: 239
Liitunud: 21.06.2005 13:46
Asukoht: Keila

Postitus Postitas Herkki » 05.02.2008 22:55

lauri kirjutas:Miks Civic mitte Prius?
Oled sa Priust kunagi näinud? Ma ükskord nägin... rohkem ei taha... :D , ratastel Kirde sai IMHO, aga maitseid on erinevaid, ei vaidle.
Huvitav oleks teada, kui mitu versta tolle Civivuga puhtalt aku peal vahepeal laadimata võimalik liikuda on. :)

Kasutaja avatar
kaval
Postitusi: 1221
Liitunud: 12.02.2006 21:38
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas kaval » 05.02.2008 23:08

Zebra1188 kirjutas:Sest Priusel hoo pealt käe aknast välja pistes auto keerab sinna suuda, kuhu käe pistad.
ongi ju hea,põle vaja rooli kruttida :D
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!

Kasutaja avatar
J.
Postitusi: 56
Liitunud: 19.01.2008 13:21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas J. » 05.02.2008 23:10

üksi sõitmine vähe vasakule ei kipu minema? : )
jah?!

Kasutaja avatar
kaval
Postitusi: 1221
Liitunud: 12.02.2006 21:38
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas kaval » 05.02.2008 23:41

J. kirjutas:üksi sõitmine vähe vasakule ei kipu minema? : )
eks peab paremale käele pikendus proteesi muretsema :wink:
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!

Kasutaja avatar
Zebra1188
Postitusi: 1246
Liitunud: 07.10.2006 10:05
Asukoht: Keila
Kontakt:

Postitus Postitas Zebra1188 » 06.02.2008 09:55

hehehe :D Prius ruulib :P .. tegelikult mulle ka absoluutselt ie istu Priuse disain :) Civic näeb ses suhtes nagu Civic ikka välja :)
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC

HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 06.02.2008 10:25

Vaatasin Honda hindasid. See Hybrid Civic on suht soodne, niiet miks ka mitte! Samal ajal on diisel 2.2 Accord täpselt sama hinnaga. Klassi võrra parem auto, kütusekulu gramm suurem ja manual-kast.

Prius on tõesti disaini mõttes selline, millega tibisid rajalt ei võta ;) Kallim kah, kui Hybrid Civic, aga samas rohkem elektriauto.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 06.02.2008 10:47

Palju nendel hybriididel aku eluiga on?
Ma lihtsalt mõtlen, et kas globaalses mõttes oleks targem inimestel oma vanade rontidega edasi sõita ja uut kola mitte peale toota (tööstuse reostus on kohati oluliselt suurem kui lõpp-produkti enda poolt toodetav).
Kui seda elektri ja hybriid autode maaniat natuke ülevõimendada siis päris lihtsalt võib endale ette kujutada olukorda, kus kõik kes saavad vahetavad oma hybriidi iga 2-3 aasta tagant välja ning tunnevad samas ennast keskonna sõbralikuna - wtf? Lõpuks on sama värk mis mobiilidega.

Inimese keskonna sõbralikust ei tuleks minu arvates mõõta selle järgi kui keskonna sõbralikku toodet ta kasutab vaid selle järgi, millal ta sellest tootest loobub. Kas siis kui tuleb uuem ja edevam välja või siis kui toode on muutunud kasutuskõlbmatuks. Mis mõtet on osta 500'000 km'se läbisõidu ressursiga masin ning siis see välja vahetada kui oled vaeval 200'000-ni jõudnud.
Just my 0,02$ :roll:
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ollo » 06.02.2008 11:19

Tomkar - ma arvan, et oma CRXiga edasi sõites ületad sakeskkonnasõbralikkuselt kõik hübriidid, mis olemas on või kunagi olema saavad :) Keskkonnasäästlikkus ei ole mitte see, et iga poole aasta tagant vahetad oma elektriauto välja uuema vastu.

Elektriauto on muidugi tore asi linnakeskkonna mõttes, aga globaalselt vaadates suht nonsenss. Saaste ei kao ju kuhugi, lihtsalt see tekitatakse linna asemel elektrijaamas.

Või nagu taastuvenergia alased uuringud räägivad, praeguse tehnoloogia juures kulutatakse 1 liitri biodiisli tootmiseks 2 liitrit diislit... hea bisness.

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 06.02.2008 11:24

lauri kirjutas:Vaatasin Honda hindasid. See Hybrid Civic on suht soodne, niiet miks ka mitte! Samal ajal on diisel 2.2 Accord täpselt sama hinnaga. Klassi võrra parem auto, kütusekulu gramm suurem ja manual-kast.

Prius on tõesti disaini mõttes selline, millega tibisid rajalt ei võta ;) Kallim kah, kui Hybrid Civic, aga samas rohkem elektriauto.

noh selle civicuga on see teema, et noh kuidas nüüd öeldagi ..... pointless

tegin sellega proovi sõitu paar päeva. pmst see kütuse sääst tahetakse saavutada sellega, et bensu mootor on seal 1,3 liitrine, mida loomulikult sellise suure masina jaoks on vähe. Selleks et bensu mootorilt mitte viimast välja pigistada on elektri mootr appi pandud. nimelt muidu kasutab bensukat, kui aga jõudu väheks jääb, võitab elektrika appi. Tegelikult peaks olema teistpidi. Akude mahtuvus tundub suht lesine olevat. kui võrrelda tehase andmeid, siis tehase andmete järgi on kütte kulu 4,6 vms sajale, tavalisel civikul 6,6 vms. Ehk siis kulu vahe on 2 liitrit. samas masinate hinnavahe on 100 kilo. väike matemaatika ütleb, et selle civicu tasuvuse aeg praeguste hindade juures on ca 2 aastat, st 2 aastaga jõuame nulli, edasi hakkame juba säästma. seda eeldusel, et aastas sõidame 30000 km, mis võiks selline harju keskmine olla. samas see 4,6 tundub minumeelest veidike alapakutud, reaalselt vist kipub rohkem kuluma.

Herkki: too civic ei ole võimeline yldse puhtalt akude peal liiklema. elektri mootor on abimootor.

Priuse kohta ei oska öelda, kuna seda ei ole proovinud (veel)

akude kestvusega on sedasi, et puhastel elektrikatel kestavad nikkel akud kuni 100 kkm, liitium akud kuni 250+ kkm


ahjaa, mis puutub selle civicu co2 emisiooni, siis neid bensu masinaid on piisavalt, mis küündivad sama emisioonini, aga maksavad 3x vähem (uuena). Noh jah, nad ei ole nii mugavad, aga ärgem unustagem, et tegemist on kõigest autoga.


seega see hybriidinduse teema on IMHO lihtsalt selleks, et keegi saaks raha teenud. Või noh tegelikult on kogu see CO2 teema puhas kulla akuk. kvootide myygiga aetakse mõningates maades (ka Eesti) roppu pappi kokku, samas need kes tegelikult palju CO2 toodavad lasevad kõrge kaarega neile kokulepetele (USA, Hiina jms). Ja mis puutub kliima soojenemisse, siis siinkohal olen nõus akadeemik Raukase arvamusega, et meie inimesed oleme piisavalt nõrgad mõjutamaks looduse käitumist: http://ooper.postimees.ee/030406/lisad/ ... 194454.php
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 06.02.2008 11:56

ollo kirjutas: Või nagu taastuvenergia alased uuringud räägivad, praeguse tehnoloogia juures kulutatakse 1 liitri biodiisli tootmiseks 2 liitrit diislit... hea bisness.
Kas samas uuringus oli ka kirjas kui palju diislit kulutatakse liitri diisli tootmiseks? Selles mõistes, et viimati kui mina asjasse süvenesin siis "must kuld" oma jalgadel veel emiraatidest siia ei reisinud.

Ma eeldan, et selle 2l sisse on ikkagi arvestatud lisaks tootmiskuludele (traktor mis seemet külvab, niidab) ning töötlemiskuludele ka logistilised kulud.

igasuguste elektri asjade poolt räägib muidugi asjaolu, et kui elekter (=saaste) toodetakse mujal siis on tema tootmine rohkem kontsentreeritud ning seega on ka (minu matsiloogika kohaselt) saaste määra lihtsam ohjeldada/kontrollida.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 06.02.2008 12:00

RandoM kirjutas:igasuguste elektri asjade poolt räägib muidugi asjaolu, et kui elekter (=saaste) toodetakse mujal siis on tema tootmine rohkem kontsentreeritud ning seega on ka (minu matsiloogika kohaselt) saaste määra lihtsam ohjeldada/kontrollida.
Massi-tootmisel saab protsessi ka paremini häälestada ning saavutada suuremat effektiivsust. Samas kui koondada asi suurtesse keskustesse tulevad vastu jällegi ülekande kaod. Elektri ülekande kaod on eeldatavalt aga oluliselt väiksemad kui kütust vedava auto kütusekulu...
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 06.02.2008 12:11

tomkar kirjutas:
RandoM kirjutas:igasuguste elektri asjade poolt räägib muidugi asjaolu, et kui elekter (=saaste) toodetakse mujal siis on tema tootmine rohkem kontsentreeritud ning seega on ka (minu matsiloogika kohaselt) saaste määra lihtsam ohjeldada/kontrollida.
Massi-tootmisel saab protsessi ka paremini häälestada ning saavutada suuremat effektiivsust. Samas kui koondada asi suurtesse keskustesse tulevad vastu jällegi ülekande kaod. Elektri ülekande kaod on eeldatavalt aga oluliselt väiksemad kui kütust vedava auto kütusekulu...
tegelikult oleks muidugi hea teada, kui palju EE toodab 1 kw/h elektrienergiaga koos CO2, need pisikesed elektri punnid kulutavad ca 200w kilomeetri kohta, sealt saaks CO2 emisiooni kätte.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 06.02.2008 12:17

Elektriautoga sõites tarbiksin mina ainult taastuvatest energiaallikatest toodetud elektrit. Minuteada peaks isegi tänasel päeval olema võimalik endale osta sellist elektrienergiat. Teed vastava lepingu ja maksad kWh eest rohkem lihtsalt. Kõik see on muidugi kujundlik ja paberil, keegi eraldi juhtmeid sulle korterisse või majja vedama ei hakka :wink:
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 06.02.2008 12:23

lauri kirjutas:Elektriautoga sõites tarbiksin mina ainult taastuvatest energiaallikatest toodetud elektrit. Minuteada peaks isegi tänasel päeval olema võimalik endale osta sellist elektrienergiat. Teed vastava lepingu ja maksad kWh eest rohkem lihtsalt. Kõik see on muidugi kujundlik ja paberil, keegi eraldi juhtmeid sulle korterisse või majja vedama ei hakka :wink:
noh see on rohkem selleks, et EE saaks sinupealt rohkem raha teenida, muud midagi.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
Indrek_s
Postitusi: 252
Liitunud: 05.10.2006 08:43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_s » 06.02.2008 12:45

kpihus kirjutas:
lauri kirjutas:

ahjaa, mis puutub selle civicu co2 emisiooni, siis neid bensu masinaid on piisavalt, mis küündivad sama emisioonini, aga maksavad 3x vähem (uuena). Noh jah, nad ei ole nii mugavad, aga ärgem unustagem, et tegemist on kõigest autoga.
Nimeta üks, mille CO2 emissioon jääb alla 125-e

Ok, aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Eks iga üks ostab auto selle järgi, mida tal vaja on. Sama raha eest oleks saanud täislaks accordi, uue mazda-6e või Mondeo.
Aga minu puhul tasub see auto ära umbes 1 aastaga. Asi selles, et töötan Südalinnas, ja kontori ees on parkimine 2500.-/kuu. Samas selle civicu eest maksan ainult 3500.-/kuu ja parkimine on TASUTA. Siin on 30 000.- aastas kokkuhoidu parkimise pealt.
...nojah..alati võib spekuleerida, et miks mitte kasutada pargi-ja-sõida süsteemi...aga mille kuradi pärast siis ma üldse auto ostan, kui sellega töölgi käia ei saa.

Kütusekulu:

odomeeter näitab hetkel 150 km. Kõik sõidetud tallinnas. Kulu näitab 7.1
Müügimees väitis, et pärast mootori sissesõitu kulu oluliselt väheneb linnas (kasutajad kinnitasid sama)

Wikipediast sain teada ka aku mahtuvuse. See 6.0 Ah

Kasutaja avatar
J.
Postitusi: 56
Liitunud: 19.01.2008 13:21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas J. » 06.02.2008 12:51

kas mitte see hybriidide tasuta parkimine ära ei pidavat kaotatama?
jah?!

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 06.02.2008 12:55

Indrek_s kirjutas:
kpihus kirjutas:
lauri kirjutas:

ahjaa, mis puutub selle civicu co2 emisiooni, siis neid bensu masinaid on piisavalt, mis küündivad sama emisioonini, aga maksavad 3x vähem (uuena). Noh jah, nad ei ole nii mugavad, aga ärgem unustagem, et tegemist on kõigest autoga.
Nimeta üks, mille CO2 emissioon jääb alla 125-e
Citroen C1 - 109 g/km, jah autod ei ole võrreldavad, aga siiski :)


EDIT: btw kuidas sa selle civicu eest 3500 kuus maksta saad ? palju sa sissemaksu tegid ? kui ma võtan 385000 ja jagan selle 60'ga saan nõks yle 6 kilo.
Viimati muutis kpihus, 06.02.2008 12:57, muudetud 1 kord kokku.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
Indrek_s
Postitusi: 252
Liitunud: 05.10.2006 08:43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_s » 06.02.2008 12:56

J. kirjutas:kas mitte see hybriidide tasuta parkimine ära ei pidavat kaotatama?
Seda küsimust olen kuulnud umbes 10 korda 3 päeva jooksul

I etapp - Lubati tasuta parkida KÕIKIDEL hübriidautodel
II etapp (2007) - lubati parkida KÕIKIDEL autodel, mille CO2 emissioon on alla 125 (selliseid väikeseid diisleid oli palju lisaks hübriididele)
III etapp (2007) - lubati parkida AINULT hübriididel, mille emissioon jääb alla 125. Seega sõelale jäid vaid 2 autot. prius ja Civic. Lexuse maasturite ja GS-idega enam ei saa.

Kasutaja avatar
Indrek_s
Postitusi: 252
Liitunud: 05.10.2006 08:43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_s » 06.02.2008 12:57

kpihus kirjutas:
Indrek_s kirjutas:
kpihus kirjutas: Nimeta üks, mille CO2 emissioon jääb alla 125-e
Citroen C1 - 109 g/km, jah autod ei ole võrreldavad, aga siiski :)
Võib olla küll, ma pole süvenenud....küllap on veel teisigi pisipunne

Kasutaja avatar
J.
Postitusi: 56
Liitunud: 19.01.2008 13:21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas J. » 06.02.2008 12:57

no küll siis tuleb varsti ka neljas etapp : )
jah?!

Kasutaja avatar
Indrek_s
Postitusi: 252
Liitunud: 05.10.2006 08:43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_s » 06.02.2008 12:59

enne 2009 mitte..sest nii pikaks ajaks väljastati mulle luba.
Mis peale seda toimub, on mõnes mõttes ükskõik, sest auto on ennast tagasi teeninud.

ma loodan ikka parimat..et liisinguperioodi lõpuni vähemalt saaks parkida

Garantii hübriidosale ja akule on 10 aastat. kaua see NiMh aku kestab...seda ei tea
Viimati muutis Indrek_s, 06.02.2008 16:58, muudetud 4 korda kokku.

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 06.02.2008 13:01

ahjaa mis puutub sellesse civicusse kui sellisesse, siis on ta täitsa ok auto, pole ühtgi paha sõna öelda. piisavalt mugav, piisavalt varustust jms.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 06.02.2008 13:02

Indrek_s kirjutas:

Kpihus´ele - Sissemaks oli u 100k. hinnast (397 000 koos talverehvide, alarmi ja ARK-ga) kauplesin 30 000 alla
mitme aasta peale sa liisingu võtsid siis ?
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
Indrek_s
Postitusi: 252
Liitunud: 05.10.2006 08:43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_s » 06.02.2008 13:03

kõige pikema, mis pakuti...5 a, kui ma ei eksi

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 06.02.2008 13:05

Indrek_s kirjutas:intress on olematu (töötan pangas :wink: )
aga kodulaenu võtad ikka sampo pangast?
(Lapsed, ärge vaadake liiga palju televiisorit, see võib mõjuda teie kesknärvisüsteemile)
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
Indrek_s
Postitusi: 252
Liitunud: 05.10.2006 08:43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_s » 06.02.2008 13:05

RandoM kirjutas:
Indrek_s kirjutas:intress on olematu (töötan pangas :wink: )
aga kodulaenu võtad ikka sampo pangast?
(Lapsed, ärge vaadake liiga palju televiisorit, see võib mõjuda teie kesknärvisüsteemile)
:D good one....

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 06.02.2008 13:06

Indrek_s kirjutas:kõige pikema, mis pakuti...5 a, kui ma ei eksi
397000-30000 = 367000
367000-100000=267000
267000/60=4450 + intress (oletame, et 6%) = 5162.-

Mis mul kahesilma vahele jääb ?


st intress ei ole siin oluline, kuna ka ilma intsessita tuleb summa suurem sinu mainitust.

Mitte et mul kade meel oleks, sest sa maksad nii vähe, vaid ma tahaks ka nii vähe maksta :D ehk räägi meile kah, kuidas saab.
Viimati muutis kpihus, 06.02.2008 13:08, muudetud 1 kord kokku.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 06.02.2008 13:11

Savisaare linnavalitsus elektriautodele tasuta parkimist seega ei võimaldagi :lol: ? Peaks sel juhul puhast tõugu elektrikale sisepõlemismootori külge panema ja ta hübriidiks maskeerima? Tule taevas appi!

Kui tasuta parkimise said tänu hübriidile, siis igati mõtekas valik. Pole küll variaatoriga ise sõitnu, kuid see vist kasutaja seisukohast enamvähem nagu tavaline automaat, ainult et parem?

Civic Hybrid aku 158V x 6Ah = 1kWh
Viimati muutis lauri, 06.02.2008 13:16, muudetud 1 kord kokku.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 06.02.2008 13:13

lauri kirjutas:Savisaare linnavalitsus elektriautodele tasuta parkimist seega ei võimaldagi :lol: ? Peaks sel juhul puhast tõugu elektrikale sisepõlemismootori külge panema ja ta hübriidiks maskeerima? Tule taevas appi!
ära muretse, saavad puhasttõugu elektrikad kah tasuta ;)
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 06.02.2008 13:21

Hybrid Civic (ja teiste masinate) kasutajafoorum - http://www.greenhybrid.com/discuss/f51/

Kohe jäi silma enamvähem kinnitatud fakt, et külmade ilmadega on kütusekulu suurem. Jaheda/külma NIMH aku tõttu! Niiet tasub vist autot soojas garaazhis hoiad kui võimalik ;)

http://bbhhs96.dyndns.org/~czakelj/images/mpg.jpg
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 06.02.2008 13:33

lauri kirjutas:Hybrid Civic (ja teiste masinate) kasutajafoorum - http://www.greenhybrid.com/discuss/f51/

Kohe jäi silma enamvähem kinnitatud fakt, et külmade ilmadega on kütusekulu suurem. Jaheda/külma NIMH aku tõttu! Niiet tasub vist autot soojas garaazhis hoiad kui võimalik ;)

http://bbhhs96.dyndns.org/~czakelj/images/mpg.jpg
jah sesmõttes on "plug-in" autod head, kuna nagunii on saba parkides kogueg seinas, siis pole suurem probleem selle vooluga ka autot ja akusid soojas hoida :)
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ollo » 06.02.2008 13:55

kpihus - mis su arvutusi puudutab, siis liisingu jääkväärtusest oled kuulnud? 25% 5a liisingu puhul üsna tavaline, arvesta seda ka.

Kasutaja avatar
Indrek_s
Postitusi: 252
Liitunud: 05.10.2006 08:43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_s » 06.02.2008 13:58

PS! ühele eelkõnelejale: Eedik pakub ka elektriautodele tasuta parkimist
Viimati muutis Indrek_s, 06.02.2008 16:57, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 06.02.2008 14:30

ollo kirjutas:kpihus - mis su arvutusi puudutab, siis liisingu jääkväärtusest oled kuulnud? 25% 5a liisingu puhul üsna tavaline, arvesta seda ka.
krt ja ma juba lootsin, et rahamasin on leiutatud.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 06.02.2008 14:31

Indrek_s kirjutas:jääk 30% intress 5.1%

PS! ühele eelkõnelejale: Eedik pakub ka elektriautodele tasuta parkimist
jah, mõlemale elektriautole on tasuta parkimine lubatud :D
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

antia
Postitusi: 1114
Liitunud: 29.07.2005 14:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas antia » 06.02.2008 16:44

Indrek_s kirjutas:jääk 30% intress 5.1%
ma sain Sampo kalkulaatoriga kuumakseks 3876.03 EEK.

OT kpihus, minu geopeituseks palju sobivama auto liising maksab ainult "veidi" rohkem/kuu. aga sa ei taha teada palju kütust kulub ja mis kasko maksab :)
ega vist elektriauto kasko ka tasuta pole...
Viimati muutis antia, 06.02.2008 16:50, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 06.02.2008 16:50

antia kirjutas:
Indrek_s kirjutas:jääk 30% intress 5.1%
ma sain Sampo kalkulaatoriga kuumakseks 3876.03 EEK.

OT kpihus, minu geopeituseks palju sobivama auto liising maksab ainult "veidi" rohkem/kuu. aga sa ei taha teada palju kütust kulub ja mis kasko maksab :)
ega vist elektriauto kasko ka tasuta pole...
noh, kui ma teda ei liisi läbi, siis ei pea ka kaskotama. ja kui keegi varastabgi ära, siis siis otsimis raadius on väike, ainult 100km :D
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
Indrek_s
Postitusi: 252
Liitunud: 05.10.2006 08:43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_s » 06.02.2008 16:50

...
Viimati muutis Indrek_s, 06.02.2008 16:57, muudetud 1 kord kokku.

Vasta