Täismõõdus 8s Brushless dragster mootorratas!
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Täismõõdus 8s Brushless dragster mootorratas!
Asi ei puutu päris RC teemasse kuid siiski on kasutuses ühine tehnoloogia RC mudelismis
Selle kohta ütlen mina HOLY SH*T!
Jah aeg ei ole midagi eriti utoopilist kuid tegemist siiski brushless mootorrattaga mis on toidetud A123 akupatareidega ja konfiguratsioonis 110S9P 23000mAh ja 380V. max voolud mis asjast läbikäivad on 1575A
Mes ma latran kes soovib vaatab ja loeb ise
http://www.a123racing.com/html/killacycle.html
Vaadake burnouti
Selle kohta ütlen mina HOLY SH*T!
Jah aeg ei ole midagi eriti utoopilist kuid tegemist siiski brushless mootorrattaga mis on toidetud A123 akupatareidega ja konfiguratsioonis 110S9P 23000mAh ja 380V. max voolud mis asjast läbikäivad on 1575A
Mes ma latran kes soovib vaatab ja loeb ise
http://www.a123racing.com/html/killacycle.html
Vaadake burnouti
Sisepõlemismootorid ei saa enam elektrikatele vastu jah...
A123 akude kohta veidi inffi (mis mõeldud mudellennunduse jaoks):
2300mAh, 3.3V nominal, 70g
10A Max Charge Rate,
Cycle Life typical 500+ cycles
Suggested Peak "C" rate of 25C
50C Max Discharge (10 sec)
Meile kõigile kättesaadava aku maksimaalne lubatud tühjaklaadimisvool on antud 50C ehk 115A elemendi kohta. Kui seal mootorrattal neid 9 paralleelis oli, teeb see "kõigest" 1035A (375kW siiski ). Niiet mehed seal mootorrattal piinasid akusid või siis kasutasid veidi võimsamaid
Ahjaa, ühe elemendi hind on nii 15-20$ ehk siis nii 180 tuhande kr eest akusid oli peal ainult.
A123 akude eelised:
* võimaldavad kiirlaadimist (kuni 15-20 minutiga täis)
* ei ole tuleohtlikud nagu LiPo-d
* ei kaota oma mahtuvust nii kiirelt nagu LiPod, pigem nagu NiMh
* tugevas ümaras korpuses (nagu AA akud jt)
* mahtuvuse/kaalu suhte poolest lähedased LiPodele
* ei "sure" koheselt, kui liiga tühjaks lasta, pidid taluma sisuliselt 0V-ni tühjakslaskmist.
Veel link sama teema kohta: http://www.greencarcongress.com/2007/04 ... otorc.html
Akud (siin 880tk, rattal oli rekordi ajal 990tk)
A123 akude kohta veidi inffi (mis mõeldud mudellennunduse jaoks):
2300mAh, 3.3V nominal, 70g
10A Max Charge Rate,
Cycle Life typical 500+ cycles
Suggested Peak "C" rate of 25C
50C Max Discharge (10 sec)
Meile kõigile kättesaadava aku maksimaalne lubatud tühjaklaadimisvool on antud 50C ehk 115A elemendi kohta. Kui seal mootorrattal neid 9 paralleelis oli, teeb see "kõigest" 1035A (375kW siiski ). Niiet mehed seal mootorrattal piinasid akusid või siis kasutasid veidi võimsamaid
Ahjaa, ühe elemendi hind on nii 15-20$ ehk siis nii 180 tuhande kr eest akusid oli peal ainult.
A123 akude eelised:
* võimaldavad kiirlaadimist (kuni 15-20 minutiga täis)
* ei ole tuleohtlikud nagu LiPo-d
* ei kaota oma mahtuvust nii kiirelt nagu LiPod, pigem nagu NiMh
* tugevas ümaras korpuses (nagu AA akud jt)
* mahtuvuse/kaalu suhte poolest lähedased LiPodele
* ei "sure" koheselt, kui liiga tühjaks lasta, pidid taluma sisuliselt 0V-ni tühjakslaskmist.
Veel link sama teema kohta: http://www.greencarcongress.com/2007/04 ... otorc.html
Akud (siin 880tk, rattal oli rekordi ajal 990tk)
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
h=66mmlauri kirjutas: A123 akude kohta veidi inffi (mis mõeldud mudellennunduse jaoks):
2300mAh, 3.3V nominal, 70g
10A Max Charge Rate,
Cycle Life typical 500+ cycles
Suggested Peak "C" rate of 25C
50C Max Discharge (10 sec)
d=26mm
Neid juba siinmail ka osta saab või peab meerikast tellima? Mis hind võiks olla.
Kogu see mootorratas on üks suur reklaam, PR ja sponsorite toetatud asi.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Miks Civic mitte Prius?
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Vaatasin Honda hindasid. See Hybrid Civic on suht soodne, niiet miks ka mitte! Samal ajal on diisel 2.2 Accord täpselt sama hinnaga. Klassi võrra parem auto, kütusekulu gramm suurem ja manual-kast.
Prius on tõesti disaini mõttes selline, millega tibisid rajalt ei võta Kallim kah, kui Hybrid Civic, aga samas rohkem elektriauto.
Prius on tõesti disaini mõttes selline, millega tibisid rajalt ei võta Kallim kah, kui Hybrid Civic, aga samas rohkem elektriauto.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Palju nendel hybriididel aku eluiga on?
Ma lihtsalt mõtlen, et kas globaalses mõttes oleks targem inimestel oma vanade rontidega edasi sõita ja uut kola mitte peale toota (tööstuse reostus on kohati oluliselt suurem kui lõpp-produkti enda poolt toodetav).
Kui seda elektri ja hybriid autode maaniat natuke ülevõimendada siis päris lihtsalt võib endale ette kujutada olukorda, kus kõik kes saavad vahetavad oma hybriidi iga 2-3 aasta tagant välja ning tunnevad samas ennast keskonna sõbralikuna - wtf? Lõpuks on sama värk mis mobiilidega.
Inimese keskonna sõbralikust ei tuleks minu arvates mõõta selle järgi kui keskonna sõbralikku toodet ta kasutab vaid selle järgi, millal ta sellest tootest loobub. Kas siis kui tuleb uuem ja edevam välja või siis kui toode on muutunud kasutuskõlbmatuks. Mis mõtet on osta 500'000 km'se läbisõidu ressursiga masin ning siis see välja vahetada kui oled vaeval 200'000-ni jõudnud.
Just my 0,02$
Ma lihtsalt mõtlen, et kas globaalses mõttes oleks targem inimestel oma vanade rontidega edasi sõita ja uut kola mitte peale toota (tööstuse reostus on kohati oluliselt suurem kui lõpp-produkti enda poolt toodetav).
Kui seda elektri ja hybriid autode maaniat natuke ülevõimendada siis päris lihtsalt võib endale ette kujutada olukorda, kus kõik kes saavad vahetavad oma hybriidi iga 2-3 aasta tagant välja ning tunnevad samas ennast keskonna sõbralikuna - wtf? Lõpuks on sama värk mis mobiilidega.
Inimese keskonna sõbralikust ei tuleks minu arvates mõõta selle järgi kui keskonna sõbralikku toodet ta kasutab vaid selle järgi, millal ta sellest tootest loobub. Kas siis kui tuleb uuem ja edevam välja või siis kui toode on muutunud kasutuskõlbmatuks. Mis mõtet on osta 500'000 km'se läbisõidu ressursiga masin ning siis see välja vahetada kui oled vaeval 200'000-ni jõudnud.
Just my 0,02$
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
Tomkar - ma arvan, et oma CRXiga edasi sõites ületad sakeskkonnasõbralikkuselt kõik hübriidid, mis olemas on või kunagi olema saavad Keskkonnasäästlikkus ei ole mitte see, et iga poole aasta tagant vahetad oma elektriauto välja uuema vastu.
Elektriauto on muidugi tore asi linnakeskkonna mõttes, aga globaalselt vaadates suht nonsenss. Saaste ei kao ju kuhugi, lihtsalt see tekitatakse linna asemel elektrijaamas.
Või nagu taastuvenergia alased uuringud räägivad, praeguse tehnoloogia juures kulutatakse 1 liitri biodiisli tootmiseks 2 liitrit diislit... hea bisness.
Elektriauto on muidugi tore asi linnakeskkonna mõttes, aga globaalselt vaadates suht nonsenss. Saaste ei kao ju kuhugi, lihtsalt see tekitatakse linna asemel elektrijaamas.
Või nagu taastuvenergia alased uuringud räägivad, praeguse tehnoloogia juures kulutatakse 1 liitri biodiisli tootmiseks 2 liitrit diislit... hea bisness.
lauri kirjutas:Vaatasin Honda hindasid. See Hybrid Civic on suht soodne, niiet miks ka mitte! Samal ajal on diisel 2.2 Accord täpselt sama hinnaga. Klassi võrra parem auto, kütusekulu gramm suurem ja manual-kast.
Prius on tõesti disaini mõttes selline, millega tibisid rajalt ei võta Kallim kah, kui Hybrid Civic, aga samas rohkem elektriauto.
noh selle civicuga on see teema, et noh kuidas nüüd öeldagi ..... pointless
tegin sellega proovi sõitu paar päeva. pmst see kütuse sääst tahetakse saavutada sellega, et bensu mootor on seal 1,3 liitrine, mida loomulikult sellise suure masina jaoks on vähe. Selleks et bensu mootorilt mitte viimast välja pigistada on elektri mootr appi pandud. nimelt muidu kasutab bensukat, kui aga jõudu väheks jääb, võitab elektrika appi. Tegelikult peaks olema teistpidi. Akude mahtuvus tundub suht lesine olevat. kui võrrelda tehase andmeid, siis tehase andmete järgi on kütte kulu 4,6 vms sajale, tavalisel civikul 6,6 vms. Ehk siis kulu vahe on 2 liitrit. samas masinate hinnavahe on 100 kilo. väike matemaatika ütleb, et selle civicu tasuvuse aeg praeguste hindade juures on ca 2 aastat, st 2 aastaga jõuame nulli, edasi hakkame juba säästma. seda eeldusel, et aastas sõidame 30000 km, mis võiks selline harju keskmine olla. samas see 4,6 tundub minumeelest veidike alapakutud, reaalselt vist kipub rohkem kuluma.
Herkki: too civic ei ole võimeline yldse puhtalt akude peal liiklema. elektri mootor on abimootor.
Priuse kohta ei oska öelda, kuna seda ei ole proovinud (veel)
akude kestvusega on sedasi, et puhastel elektrikatel kestavad nikkel akud kuni 100 kkm, liitium akud kuni 250+ kkm
ahjaa, mis puutub selle civicu co2 emisiooni, siis neid bensu masinaid on piisavalt, mis küündivad sama emisioonini, aga maksavad 3x vähem (uuena). Noh jah, nad ei ole nii mugavad, aga ärgem unustagem, et tegemist on kõigest autoga.
seega see hybriidinduse teema on IMHO lihtsalt selleks, et keegi saaks raha teenud. Või noh tegelikult on kogu see CO2 teema puhas kulla akuk. kvootide myygiga aetakse mõningates maades (ka Eesti) roppu pappi kokku, samas need kes tegelikult palju CO2 toodavad lasevad kõrge kaarega neile kokulepetele (USA, Hiina jms). Ja mis puutub kliima soojenemisse, siis siinkohal olen nõus akadeemik Raukase arvamusega, et meie inimesed oleme piisavalt nõrgad mõjutamaks looduse käitumist: http://ooper.postimees.ee/030406/lisad/ ... 194454.php
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
Kas samas uuringus oli ka kirjas kui palju diislit kulutatakse liitri diisli tootmiseks? Selles mõistes, et viimati kui mina asjasse süvenesin siis "must kuld" oma jalgadel veel emiraatidest siia ei reisinud.ollo kirjutas: Või nagu taastuvenergia alased uuringud räägivad, praeguse tehnoloogia juures kulutatakse 1 liitri biodiisli tootmiseks 2 liitrit diislit... hea bisness.
Ma eeldan, et selle 2l sisse on ikkagi arvestatud lisaks tootmiskuludele (traktor mis seemet külvab, niidab) ning töötlemiskuludele ka logistilised kulud.
igasuguste elektri asjade poolt räägib muidugi asjaolu, et kui elekter (=saaste) toodetakse mujal siis on tema tootmine rohkem kontsentreeritud ning seega on ka (minu matsiloogika kohaselt) saaste määra lihtsam ohjeldada/kontrollida.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Massi-tootmisel saab protsessi ka paremini häälestada ning saavutada suuremat effektiivsust. Samas kui koondada asi suurtesse keskustesse tulevad vastu jällegi ülekande kaod. Elektri ülekande kaod on eeldatavalt aga oluliselt väiksemad kui kütust vedava auto kütusekulu...RandoM kirjutas:igasuguste elektri asjade poolt räägib muidugi asjaolu, et kui elekter (=saaste) toodetakse mujal siis on tema tootmine rohkem kontsentreeritud ning seega on ka (minu matsiloogika kohaselt) saaste määra lihtsam ohjeldada/kontrollida.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
tegelikult oleks muidugi hea teada, kui palju EE toodab 1 kw/h elektrienergiaga koos CO2, need pisikesed elektri punnid kulutavad ca 200w kilomeetri kohta, sealt saaks CO2 emisiooni kätte.tomkar kirjutas:Massi-tootmisel saab protsessi ka paremini häälestada ning saavutada suuremat effektiivsust. Samas kui koondada asi suurtesse keskustesse tulevad vastu jällegi ülekande kaod. Elektri ülekande kaod on eeldatavalt aga oluliselt väiksemad kui kütust vedava auto kütusekulu...RandoM kirjutas:igasuguste elektri asjade poolt räägib muidugi asjaolu, et kui elekter (=saaste) toodetakse mujal siis on tema tootmine rohkem kontsentreeritud ning seega on ka (minu matsiloogika kohaselt) saaste määra lihtsam ohjeldada/kontrollida.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
Elektriautoga sõites tarbiksin mina ainult taastuvatest energiaallikatest toodetud elektrit. Minuteada peaks isegi tänasel päeval olema võimalik endale osta sellist elektrienergiat. Teed vastava lepingu ja maksad kWh eest rohkem lihtsalt. Kõik see on muidugi kujundlik ja paberil, keegi eraldi juhtmeid sulle korterisse või majja vedama ei hakka
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
noh see on rohkem selleks, et EE saaks sinupealt rohkem raha teenida, muud midagi.lauri kirjutas:Elektriautoga sõites tarbiksin mina ainult taastuvatest energiaallikatest toodetud elektrit. Minuteada peaks isegi tänasel päeval olema võimalik endale osta sellist elektrienergiat. Teed vastava lepingu ja maksad kWh eest rohkem lihtsalt. Kõik see on muidugi kujundlik ja paberil, keegi eraldi juhtmeid sulle korterisse või majja vedama ei hakka
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
Nimeta üks, mille CO2 emissioon jääb alla 125-ekpihus kirjutas:lauri kirjutas:
ahjaa, mis puutub selle civicu co2 emisiooni, siis neid bensu masinaid on piisavalt, mis küündivad sama emisioonini, aga maksavad 3x vähem (uuena). Noh jah, nad ei ole nii mugavad, aga ärgem unustagem, et tegemist on kõigest autoga.
Ok, aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Eks iga üks ostab auto selle järgi, mida tal vaja on. Sama raha eest oleks saanud täislaks accordi, uue mazda-6e või Mondeo.
Aga minu puhul tasub see auto ära umbes 1 aastaga. Asi selles, et töötan Südalinnas, ja kontori ees on parkimine 2500.-/kuu. Samas selle civicu eest maksan ainult 3500.-/kuu ja parkimine on TASUTA. Siin on 30 000.- aastas kokkuhoidu parkimise pealt.
...nojah..alati võib spekuleerida, et miks mitte kasutada pargi-ja-sõida süsteemi...aga mille kuradi pärast siis ma üldse auto ostan, kui sellega töölgi käia ei saa.
Kütusekulu:
odomeeter näitab hetkel 150 km. Kõik sõidetud tallinnas. Kulu näitab 7.1
Müügimees väitis, et pärast mootori sissesõitu kulu oluliselt väheneb linnas (kasutajad kinnitasid sama)
Wikipediast sain teada ka aku mahtuvuse. See 6.0 Ah
Citroen C1 - 109 g/km, jah autod ei ole võrreldavad, aga siiskiIndrek_s kirjutas:kpihus kirjutas:Nimeta üks, mille CO2 emissioon jääb alla 125-elauri kirjutas:
ahjaa, mis puutub selle civicu co2 emisiooni, siis neid bensu masinaid on piisavalt, mis küündivad sama emisioonini, aga maksavad 3x vähem (uuena). Noh jah, nad ei ole nii mugavad, aga ärgem unustagem, et tegemist on kõigest autoga.
EDIT: btw kuidas sa selle civicu eest 3500 kuus maksta saad ? palju sa sissemaksu tegid ? kui ma võtan 385000 ja jagan selle 60'ga saan nõks yle 6 kilo.
Viimati muutis kpihus, 06.02.2008 12:57, muudetud 1 kord kokku.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
Seda küsimust olen kuulnud umbes 10 korda 3 päeva jooksulJ. kirjutas:kas mitte see hybriidide tasuta parkimine ära ei pidavat kaotatama?
I etapp - Lubati tasuta parkida KÕIKIDEL hübriidautodel
II etapp (2007) - lubati parkida KÕIKIDEL autodel, mille CO2 emissioon on alla 125 (selliseid väikeseid diisleid oli palju lisaks hübriididele)
III etapp (2007) - lubati parkida AINULT hübriididel, mille emissioon jääb alla 125. Seega sõelale jäid vaid 2 autot. prius ja Civic. Lexuse maasturite ja GS-idega enam ei saa.
enne 2009 mitte..sest nii pikaks ajaks väljastati mulle luba.
Mis peale seda toimub, on mõnes mõttes ükskõik, sest auto on ennast tagasi teeninud.
ma loodan ikka parimat..et liisinguperioodi lõpuni vähemalt saaks parkida
Garantii hübriidosale ja akule on 10 aastat. kaua see NiMh aku kestab...seda ei tea
Mis peale seda toimub, on mõnes mõttes ükskõik, sest auto on ennast tagasi teeninud.
ma loodan ikka parimat..et liisinguperioodi lõpuni vähemalt saaks parkida
Garantii hübriidosale ja akule on 10 aastat. kaua see NiMh aku kestab...seda ei tea
Viimati muutis Indrek_s, 06.02.2008 16:58, muudetud 4 korda kokku.
aga kodulaenu võtad ikka sampo pangast?Indrek_s kirjutas:intress on olematu (töötan pangas )
(Lapsed, ärge vaadake liiga palju televiisorit, see võib mõjuda teie kesknärvisüsteemile)
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
397000-30000 = 367000Indrek_s kirjutas:kõige pikema, mis pakuti...5 a, kui ma ei eksi
367000-100000=267000
267000/60=4450 + intress (oletame, et 6%) = 5162.-
Mis mul kahesilma vahele jääb ?
st intress ei ole siin oluline, kuna ka ilma intsessita tuleb summa suurem sinu mainitust.
Mitte et mul kade meel oleks, sest sa maksad nii vähe, vaid ma tahaks ka nii vähe maksta ehk räägi meile kah, kuidas saab.
Viimati muutis kpihus, 06.02.2008 13:08, muudetud 1 kord kokku.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
Savisaare linnavalitsus elektriautodele tasuta parkimist seega ei võimaldagi ? Peaks sel juhul puhast tõugu elektrikale sisepõlemismootori külge panema ja ta hübriidiks maskeerima? Tule taevas appi!
Kui tasuta parkimise said tänu hübriidile, siis igati mõtekas valik. Pole küll variaatoriga ise sõitnu, kuid see vist kasutaja seisukohast enamvähem nagu tavaline automaat, ainult et parem?
Civic Hybrid aku 158V x 6Ah = 1kWh
Kui tasuta parkimise said tänu hübriidile, siis igati mõtekas valik. Pole küll variaatoriga ise sõitnu, kuid see vist kasutaja seisukohast enamvähem nagu tavaline automaat, ainult et parem?
Civic Hybrid aku 158V x 6Ah = 1kWh
Viimati muutis lauri, 06.02.2008 13:16, muudetud 1 kord kokku.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
ära muretse, saavad puhasttõugu elektrikad kah tasutalauri kirjutas:Savisaare linnavalitsus elektriautodele tasuta parkimist seega ei võimaldagi ? Peaks sel juhul puhast tõugu elektrikale sisepõlemismootori külge panema ja ta hübriidiks maskeerima? Tule taevas appi!
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
Hybrid Civic (ja teiste masinate) kasutajafoorum - http://www.greenhybrid.com/discuss/f51/
Kohe jäi silma enamvähem kinnitatud fakt, et külmade ilmadega on kütusekulu suurem. Jaheda/külma NIMH aku tõttu! Niiet tasub vist autot soojas garaazhis hoiad kui võimalik
http://bbhhs96.dyndns.org/~czakelj/images/mpg.jpg
Kohe jäi silma enamvähem kinnitatud fakt, et külmade ilmadega on kütusekulu suurem. Jaheda/külma NIMH aku tõttu! Niiet tasub vist autot soojas garaazhis hoiad kui võimalik
http://bbhhs96.dyndns.org/~czakelj/images/mpg.jpg
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
jah sesmõttes on "plug-in" autod head, kuna nagunii on saba parkides kogueg seinas, siis pole suurem probleem selle vooluga ka autot ja akusid soojas hoidalauri kirjutas:Hybrid Civic (ja teiste masinate) kasutajafoorum - http://www.greenhybrid.com/discuss/f51/
Kohe jäi silma enamvähem kinnitatud fakt, et külmade ilmadega on kütusekulu suurem. Jaheda/külma NIMH aku tõttu! Niiet tasub vist autot soojas garaazhis hoiad kui võimalik
http://bbhhs96.dyndns.org/~czakelj/images/mpg.jpg
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
ma sain Sampo kalkulaatoriga kuumakseks 3876.03 EEK.Indrek_s kirjutas:jääk 30% intress 5.1%
OT kpihus, minu geopeituseks palju sobivama auto liising maksab ainult "veidi" rohkem/kuu. aga sa ei taha teada palju kütust kulub ja mis kasko maksab
ega vist elektriauto kasko ka tasuta pole...
Viimati muutis antia, 06.02.2008 16:50, muudetud 1 kord kokku.
noh, kui ma teda ei liisi läbi, siis ei pea ka kaskotama. ja kui keegi varastabgi ära, siis siis otsimis raadius on väike, ainult 100kmantia kirjutas:ma sain Sampo kalkulaatoriga kuumakseks 3876.03 EEK.Indrek_s kirjutas:jääk 30% intress 5.1%
OT kpihus, minu geopeituseks palju sobivama auto liising maksab ainult "veidi" rohkem/kuu. aga sa ei taha teada palju kütust kulub ja mis kasko maksab
ega vist elektriauto kasko ka tasuta pole...
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]