Küsimus on-road auto kiirusest
Küsimus on-road auto kiirusest
milline on on-road masina normaalne,keskmine kiirus?
EDIT (tomkar): küsimuse sisu ka pealkirja pandud - nii on võimalik ka pealkirjast aru saada millest jutt tuleb
EDIT (tomkar): küsimuse sisu ka pealkirja pandud - nii on võimalik ka pealkirjast aru saada millest jutt tuleb
Sellist numbrit ei saa sulle tõepäraselt keegi anda. See sõltub rajast ja selle pikkusest. Onroadis ei tea, et oleks raja pikkused kusagil saadaval, mõtlen radasid millel eestis sõidetud on. Need lihtsalt tehakse iga kord uued.
Aga offroadis on lihtsam: N. Tartu raja pikkuseks võid arvestada 250m ja kiirema ringiaja leiad võistlusprotokollides sobrades. Edasi juba ainult matemaatika.
Aga offroadis on lihtsam: N. Tartu raja pikkuseks võid arvestada 250m ja kiirema ringiaja leiad võistlusprotokollides sobrades. Edasi juba ainult matemaatika.
Minu 1:5 On-Road bensukas sai alajuhitavana (sillasetingud polnud paigas) kolmveerand gaasiga kätte liikluspolitsei abiga 74 vist aga einohh ega see sada nüüd juba nii kättesaamatu polegi
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
või teeks stikcy teema kiirustest ? seda küsitakse vähealt kord kvartalis.tomkar kirjutas:ei pane lukku siis teeb keegi jälle sama teema kui sama kysimusele mingit täpsustavat vastust tahabwillem kirjutas:tänud.LUKKU!!!
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
Ega see 1:5 autost 100 saamine nii väga lihtne ei olegi, vähemalt raja mõõdus territooriumil. Mingil lennuväljal võibolla küllTannu kirjutas:ma olen ka veendunud,et minu FG ,suht tagasihoidliku tuunitud mootoriga liigub hetkel kuni 80-90 km/h....kui vahetada pisut ülekannet(mis polegi eriti kallis lõbu) siis 100 kindlasti käes ja eks mootori keeramisega saavutab ka üht-teist....aga kauaks siis mootorit jätkub on iseasi...
Soomes on ka vahel olnud radar võistlustel raja ääres, suurematel radadel teevad 1:10 elektrikad 80+, 1:10 nitro 90+, 1:5 kohta ma ei tea, aga sirgel on nad 1:10 nitrost selgelt aeglasemad (nt. Vantaa rajal trennis piisavalt koos sõidetud).
80 ja 100 vahel on ikka vääääga pikk maa...
Millisel rajal?Kellel oli 27 km/h keskmist?:P
Aga ega see arv ümmarguselt väga vale polegi,Eesti tingimustes. Kunagi arvutasin Saue raja pikkuse(ühe paljudest variantidest)ja stocki kiiremat ringi arvestades tuli keskmist tõepoolest "midagi alla kolmekümne".
Kui uskuda sel suvel Vilniusesse märgitud raja pikkust(200m),siis said stockid 16 sekundilise ajaga keskmiseks kiiruseks 45 km/h...
Hea vastus küsimusele "palju sisse võtab???" oleks ,et niipalju kui vaja on.Võib ka vaikida...
Aga ega see arv ümmarguselt väga vale polegi,Eesti tingimustes. Kunagi arvutasin Saue raja pikkuse(ühe paljudest variantidest)ja stocki kiiremat ringi arvestades tuli keskmist tõepoolest "midagi alla kolmekümne".
Kui uskuda sel suvel Vilniusesse märgitud raja pikkust(200m),siis said stockid 16 sekundilise ajaga keskmiseks kiiruseks 45 km/h...
Hea vastus küsimusele "palju sisse võtab???" oleks ,et niipalju kui vaja on.Võib ka vaikida...
Guido, Aravate tagumine sirge, mida meie masinatega ei sõida on kardid 100-130km/h.. seal ees aga kuskil 90km/h. Nii rääkis seal see kohalik kartija
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!