EAMK onroad talvesarja 1. etapp 27. septembril Sauel
Moderaatorid: ollo, harg, eikeikeik, nRainer
EAMK onroad talvesarja 1. etapp 27. septembril Sauel
Registreerimine juba avatud aadressil http://register.modelcar.ee/
Edvin, ma eeldan, et lihtsalt samad stock mootorid on lubatud mis eelminegi aasta.
Ollo, aga kas vaba lipoda ei ole nüüd nii, et kaalupiirangu puudumisel saadakse palju kergemad autod kui NiMH akude kasutajatel? et kas see nagu uneaven advantage mitte ei ole?
Ollo, aga kas vaba lipoda ei ole nüüd nii, et kaalupiirangu puudumisel saadakse palju kergemad autod kui NiMH akude kasutajatel? et kas see nagu uneaven advantage mitte ei ole?
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779
Edvin - just nagu Allan ütles, mootorid samad mis eelmisel aastal, ehk nii nagu siin kirjas: http://www.modelcar.ee/files/Reeglid_RC_2009.pdf
Al: võibolla, võibolla mitte. St. kindlasti saab väikse mootori ja Lipoga auto kergemaks, aga kas sellest ka eelist on, saame näha. Nagunii miljoni dollari peale ju ei sõida see aasta, eks vaatame mis saama hakkab.
Al: võibolla, võibolla mitte. St. kindlasti saab väikse mootori ja Lipoga auto kergemaks, aga kas sellest ka eelist on, saame näha. Nagunii miljoni dollari peale ju ei sõida see aasta, eks vaatame mis saama hakkab.
okay okay...
vähemalt mina või öelda, et miu NiMH valik oli (õigemini siiani on) seotus elle aspektiga, et oleksin legaalne ka meie lõunanaabrite võistlustel sõitma
seega need, kes te kavatsete/mõtlete 1:12 sõita ja osaleda ka Lätis-Leedus sisi pidage seda meeles!
(jah, loomulikult leidum mõni kes kohe ütleb, et ma eestis kasutan Lipot ja naabrite juures NiMH-i aga kipun arvama, et nii ei õpigi lõpuks sõitma kuna autol siis kaalus liiga suur erinevus )
vähemalt mina või öelda, et miu NiMH valik oli (õigemini siiani on) seotus elle aspektiga, et oleksin legaalne ka meie lõunanaabrite võistlustel sõitma
seega need, kes te kavatsete/mõtlete 1:12 sõita ja osaleda ka Lätis-Leedus sisi pidage seda meeles!
(jah, loomulikult leidum mõni kes kohe ütleb, et ma eestis kasutan Lipot ja naabrite juures NiMH-i aga kipun arvama, et nii ei õpigi lõpuks sõitma kuna autol siis kaalus liiga suur erinevus )
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779
Tere
Kas siis viimaks on ära kaotatud LiPo piirang? Kui jah siis tuleb hiinast ala saja eeguga üks kerge (50 g ?) 800 mAh Lipo tellida , ainuke probleem on, et nii kerge aku lööb auto kaalujaotuse paigast ära ja sellega võib probleeme tulla. Samas arvestada, et väikesed Lipo d on nii odavad tasub katsetamist.
Kas siis viimaks on ära kaotatud LiPo piirang? Kui jah siis tuleb hiinast ala saja eeguga üks kerge (50 g ?) 800 mAh Lipo tellida , ainuke probleem on, et nii kerge aku lööb auto kaalujaotuse paigast ära ja sellega võib probleeme tulla. Samas arvestada, et väikesed Lipo d on nii odavad tasub katsetamist.
mis klassist sa räägid?329 kirjutas:Tere
Kas siis viimaks on ära kaotatud LiPo piirang? Kui jah siis tuleb hiinast ala saja eeguga üks kerge (50 g ?) 800 mAh Lipo tellida , ainuke probleem on, et nii kerge aku lööb auto kaalujaotuse paigast ära ja sellega võib probleeme tulla. Samas arvestada, et väikesed Lipo d on nii odavad tasub katsetamist.
kui sa peab silmas TS-18 siis mis sul seal nii väga peaks kaalust välja minema paned aku külge ja tõstad vatuvõtja (kui vaja ka regu) aku peale ja ongi kõik!
kus on sinu kreatiivsus kombinatsioonis ehitamismõistusega?
teiseks, ja milleks tellida kuskilt kaugelt midagi kui meil siin eestis täitsa olemas 1350 mAh LiPo elemendid müüa, minul näiteks 3 elementi nüüd "värdja" peale üle jäänud, huvipärast võin nad üle kaaluda.
p.s. liiga kerge auto pole ka just kõige parem lahendus! samas putukast vist nii palju kätte ei saa, et nüüd täitsa katastroof kätte jõuaks!?
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779
"Reeglimuudatused sisehooajaks:
TS-18: avatud ratastega autod (bagi/tragi) lubatud. Endiselt kummirehvid (foam keelatud) ja samad mootorid."
On see mis kirjas. Millest tekib idee, et kaalupiirangud või muud määrused muutunud on? Vihjatakse ju reeglimuudatusele, mitte reeglitele.
TS-18: avatud ratastega autod (bagi/tragi) lubatud. Endiselt kummirehvid (foam keelatud) ja samad mootorid."
On see mis kirjas. Millest tekib idee, et kaalupiirangud või muud määrused muutunud on? Vihjatakse ju reeglimuudatusele, mitte reeglitele.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Ok, seda oligi tarvis teada, vastuseks RandoM, eelnevatest postidest millegi pärast võib muud välja lugeda, asjade ümbertõstmisega , vist ei saa piisavalt kaalujaotust muuta, kui arvestada et aku poolel peab olema ca 100g raskust, regu ju nii palju ei kaalu minu teada,et koos ala 50g (tegelikult koos peenemate juhtmetega 5A jaoks ei ole vaja 16 AVG juhtmeid ja 2mm banaan pistikutega arvatavasti alla 45 grammi) akuga 100 g kokku anda ja vastuvõtjat aku peale tõsta ei tohi, tekivad raadiohäired, seega tuleb tina kasutada, mis sööb osaliselt kaalusäästu ära, pole ehituskreatiivsusega probleeme. Hiinast tellimise mõte on selles, et sealt isegi koos posti kuluga tulevad asjad ca 3x odavamad kui eestisisesest kaubandusvõrgust, ning valik on laiem, kuna alati saab mõne tuttava kah kampa võtta (ei ole küll automudelistid aga ka lennukitel igasugust analoogset kraami vaja), saab posti alati ka ära jagada.
jõledalt kisub algsest teemast mööda
aga aku peale võib vastuvõtjat täitsa panna, ei teki seal midagi, mul ei tekkinud ei 2,4 Spectrumiga ega ka 27 orig vastuvõtjaga!
kui tõesti 2 aku purki kaaluvad kogu liigutatava osa kummalegile poole üle siis see ongi 2 eraldi elemendi eelis, et sa saad ühe elemendi ühele poole tõsta ja teise teisele (isegi akut ühendav juhe peaks mäletamist mööda mahtuma kardaani alt läbi)
p.s. ära unusta, et mootor on ikkagi akust teisel pool ja seega enivei ei tohiks seda probleemi tekkida mida just kirjeldasid.
aga aku peale võib vastuvõtjat täitsa panna, ei teki seal midagi, mul ei tekkinud ei 2,4 Spectrumiga ega ka 27 orig vastuvõtjaga!
kui tõesti 2 aku purki kaaluvad kogu liigutatava osa kummalegile poole üle siis see ongi 2 eraldi elemendi eelis, et sa saad ühe elemendi ühele poole tõsta ja teise teisele (isegi akut ühendav juhe peaks mäletamist mööda mahtuma kardaani alt läbi)
p.s. ära unusta, et mootor on ikkagi akust teisel pool ja seega enivei ei tohiks seda probleemi tekkida mida just kirjeldasid.
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779
Stock klassi idee on minumeelest ikkagi võrdsed autod,võistlus käib pilootide,mitte nende rahakottide vahel.Kuskil pole kirjas,et auto võib kergem olla,mis laiemaks ehitamise jutud?Sõitke bagi kerega,see vist on nüüd lubatud.Huvitav miks 1/10 stockis keegi ei küsi et aga äkki paneks võimsama mootori,äkki teised rehvid,äkki 1/8bagi kere?Kas nii raske on sõita võrdsete autodega?
yokomo b-max 2, team associated b4.1, team associated rc8
võistlusmäärus asub siin:
http://modelcar.ee/files/Reeglid_RC_2009.pdf
punkt 4.1.2.2
ehk lipo peab kaaluma 146g vähemalt (võib saavutada lisakaalu abil) + veel 20g lisakaalu
http://modelcar.ee/files/Reeglid_RC_2009.pdf
punkt 4.1.2.2
ehk lipo peab kaaluma 146g vähemalt (võib saavutada lisakaalu abil) + veel 20g lisakaalu
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779
Tore soe ja kuiv võistluspäev oli. Mõned pildid ka - http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... 009-2010_1
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Lauri, sulle ikka vaatan jäi minu lõpetamata kast ette jah
aga võistlusest nii palju, et oli keeruline ja raske kiiresti adapteeruda 1/12-s ja peale seda kui jäin Pika Lühikesele konkurendile küljeti ette avastasin ka link auto nõrgad kohad külgavarii korral (arvatavasti ka täisjõuga tagantpoolt sama tulemus) nimelt needsamad lingid mis asendavad "T" plaate
kindlasti suure kogemuse võrra rikkam, vast suurim probleem toimus peas mis ei tahtnud aru saada et see tagavedu ei ole täitsa tavaline tagavedu ja sellega võib ikka rohkem vajutada
aga eks muud moodi ei õpi...
aga võistlusest nii palju, et oli keeruline ja raske kiiresti adapteeruda 1/12-s ja peale seda kui jäin Pika Lühikesele konkurendile küljeti ette avastasin ka link auto nõrgad kohad külgavarii korral (arvatavasti ka täisjõuga tagantpoolt sama tulemus) nimelt needsamad lingid mis asendavad "T" plaate
kindlasti suure kogemuse võrra rikkam, vast suurim probleem toimus peas mis ei tahtnud aru saada et see tagavedu ei ole täitsa tavaline tagavedu ja sellega võib ikka rohkem vajutada
aga eks muud moodi ei õpi...
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779