EMV 2010 - Tartus 28-29. august
Moderaatorid: ollo, harg, eikeikeik, nRainer
EMV 2010 - Tartus 28-29. august
Noored ja Vanad, Kuked ja Kanad - olete kõik oodatud võistlema Tartusse!
Laupäeval (28.08) sõidavad:
B-8, TR-8, B-10, E-8 (ajakava leiad siit)
Pühapäeval (29.08) sõidavad:
B-6, B-6 4WD, Open, Seenior, Juunior (ajakava leiad siit)
Stardimaksud:
Esimene klass 300 eek, iga järgnev 200 eek.
Juunior – 0 eek, Seenior 200 eek.
Transpondri rent 100 eek.
Lisaks:
*Trenn? (täpsustame hiljem)
*Toitlustus? (täpsustame)
*Ilm? (Tartu Vaim isiklikult lubas, et ilm on ilus, tea kas uskuda?)
*Registreerimine? (avatakse 23.08.10)
Juhul kui midagi jäi selgusetuks või soovid aidata võistluste korraldamise poolt, siis võta ühendust:
siim[ät]sildver.com
53 711 399
Siim Sildver, Tartu Automudelismi Klubi.
Laupäeval (28.08) sõidavad:
B-8, TR-8, B-10, E-8 (ajakava leiad siit)
Pühapäeval (29.08) sõidavad:
B-6, B-6 4WD, Open, Seenior, Juunior (ajakava leiad siit)
Stardimaksud:
Esimene klass 300 eek, iga järgnev 200 eek.
Juunior – 0 eek, Seenior 200 eek.
Transpondri rent 100 eek.
Lisaks:
*Trenn? (täpsustame hiljem)
*Toitlustus? (täpsustame)
*Ilm? (Tartu Vaim isiklikult lubas, et ilm on ilus, tea kas uskuda?)
*Registreerimine? (avatakse 23.08.10)
Juhul kui midagi jäi selgusetuks või soovid aidata võistluste korraldamise poolt, siis võta ühendust:
siim[ät]sildver.com
53 711 399
Siim Sildver, Tartu Automudelismi Klubi.
Viimati muutis ziim999, 19.08.2010 22:09, muudetud 1 kord kokku.
[Tartu Vaim]| [Palju Toredaid Mõtteid]
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
Kuulutuse järgi tuleb jälle mudaralli jah... oeh
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
Minul jääb see nädaavahetus ära, rahakott ei kannata seda võistlust kaasa sõita.
Jääbki rohkem teistele ruumi sõita
Aga igaljuhul edu kõigile ja, et ikka ilm lubaks sõita.
Päikest
Jääbki rohkem teistele ruumi sõita
Aga igaljuhul edu kõigile ja, et ikka ilm lubaks sõita.
Päikest
TiitRacingInc.
Klikka lingil!
_________________________
Radadel:
XRAY T2 / Gens Ace 17.5T
XRAY T3 / Tekin 4.5T
MCD RaceRunner V4 / Zenoah 26cc
Õhus:
Blade mCX
Veebis:
VRC PRO
Klikka lingil!
_________________________
Radadel:
XRAY T2 / Gens Ace 17.5T
XRAY T3 / Tekin 4.5T
MCD RaceRunner V4 / Zenoah 26cc
Õhus:
Blade mCX
Veebis:
VRC PRO
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
Püüame olla optimistlikud ja loodame, et ei tule mudaralli. Siis ju eelarve ka väiksem.
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
Mudarallit ei taha enam.Rahakotile nats valus
yokomo b-max 2, team associated b4.1, team associated rc8
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
kahjuks ei saa ka minagi tulla ,aga muidu teistele võistlejatele palju edu ja toredat võistlust
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
Mai saa aru mis häda on toppida B-8 non finaliste mehaanikuks truggy klassi? Miks nad peaksid kohal olema? Ja mis pühad lehmad on buggy finalistid, et nad ei pea mehaanikud olema?
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
Ja miks peab olema EMV kaa kõik täiteklassid? Noored ja Seeniorid ja OPEN...
Miks me ei sõida näiteks 5 eelsõiduringi, kust 3 arvesse läheksid esimesel päeval ja siis finaale Pühapäeval?
Miks me ei sõida näiteks 5 eelsõiduringi, kust 3 arvesse läheksid esimesel päeval ja siis finaale Pühapäeval?
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
Tõnisega 100% nõus hetkel, miks treeningklasse sõita, kus osalevad igaljuhul ainult laupäevased võistlejad.
Jonas Nahkor
Team Xray
Team Xray
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
Meie meeletult osalejaterohke võistlust kahepäevaseks venitada pole mõtet. Ausalt, ei viitsiks. Pigem annaks ehk ühte päeva 4 eelsõitu ära mahutada, saaks punktisüsteemiga sõita (2 parimat 4st) vms. Mis selle kahepäevase võistluse pluss oleks?
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
Natuke kannatust, varsti adekvaatne vastus, mõtleme.
[Tartu Vaim]| [Palju Toredaid Mõtteid]
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
Miks seda üldse mõelda? Mõtelda on ju tore, aga mis põhjusel?
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
Eriti mudaralli tingimustes oleks ühe mudeliga kaks päeva järjest võistelda päris piin. Pooldan senise ajakava juurde jäämist.
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
TÄHELEPANU KÕIK VÕISTLEJAD!
Seoses mitmete vahepealsete aruteludega teemal: "Kas ilm kannatab Tartus võistlust pidada," on täna Tartu Automudelismi Klubi juhatuse poolt võetud vastu otsus, mis kinnitab, et EMV toimumispaigaks on Tartu.
Antud otsust saab muuta ainult asjaolu, kui reedel on Tartus lausvihm ning raja ettevalmistusest seetõttu midagi välja ei tule ning ka ilmaprognoos laupäevaks-pühapäevaks ei näita mingisugust paranemist.
Seljuhul toimub võistlus mõnel muul rajal või lükatakse edasi septembrisse. Tõenäosus, et nii peaks minema on suhteliselt väike, mõeldes kasvõi asjale logistiliselt lähenedes..
Seega juhul kui Tartut ei väisa reedel meeletud äikesetormid koos veega, kus ainsaks liikumisvahendiks on kummipaat, siinjuures pean silmis ilmastikuolusid, kus rajale ligipääs sõiduautoga puudub - on ja jääb EMV toimumispaigaks Tartu!
Lisan postitusele ka pildid raja olukorrast tänase päeva seisuga kell 14.00
Seoses mitmete vahepealsete aruteludega teemal: "Kas ilm kannatab Tartus võistlust pidada," on täna Tartu Automudelismi Klubi juhatuse poolt võetud vastu otsus, mis kinnitab, et EMV toimumispaigaks on Tartu.
Antud otsust saab muuta ainult asjaolu, kui reedel on Tartus lausvihm ning raja ettevalmistusest seetõttu midagi välja ei tule ning ka ilmaprognoos laupäevaks-pühapäevaks ei näita mingisugust paranemist.
Seljuhul toimub võistlus mõnel muul rajal või lükatakse edasi septembrisse. Tõenäosus, et nii peaks minema on suhteliselt väike, mõeldes kasvõi asjale logistiliselt lähenedes..
Seega juhul kui Tartut ei väisa reedel meeletud äikesetormid koos veega, kus ainsaks liikumisvahendiks on kummipaat, siinjuures pean silmis ilmastikuolusid, kus rajale ligipääs sõiduautoga puudub - on ja jääb EMV toimumispaigaks Tartu!
Lisan postitusele ka pildid raja olukorrast tänase päeva seisuga kell 14.00
[Tartu Vaim]| [Palju Toredaid Mõtteid]
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
Juhul kui ilm tõesti okei, vihma ei lisandu ja loigud rajalt kaovad on võimalus teha reedel trenni!
[Tartu Vaim]| [Palju Toredaid Mõtteid]
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
Ma olen surmkindel, et kellelgi pole aega ega tahtmist, aga kriitilistemast kohtadest võiks seda va rohelist raja pealt natuke vähemaks võtta, ma mõtlen kohe juurtega koos või nii. Samuti võiks suuremad munakivid rajalt välja kangutada ja allesjäänud kraatrid mingi pehmema pinnasega täita.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
Roheline kaob hetkel trimmerdamisega, nagu sai ka enne EKV etappi tehtud. Pinnasega on hetkel 50/60 lood, võimalik, et saame pinnast juurde veel enne EMV-d.R0mm kirjutas:Ma olen surmkindel, et kellelgi pole aega ega tahtmist, aga kriitilistemast kohtadest võiks seda va rohelist raja pealt natuke vähemaks võtta, ma mõtlen kohe juurtega koos või nii. Samuti võiks suuremad munakivid rajalt välja kangutada ja allesjäänud kraatrid mingi pehmema pinnasega täita.
[Tartu Vaim]| [Palju Toredaid Mõtteid]
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
Kusjuures meenusid paar kerget parandusettepanekut. Seda "pesulauda" mineku kohta tuleks kohendada. Eelmise võistluse lõpuks oli sinna ette korralik auk küntud ja enamik autosid sõitsid ninaga otse esimesse "pesulaua" palki. Teine ebameeldiv asi oli raudklambrid, mis kollast toru maa küljes hoidsid. Mitmes sisekurvis oli see klamber selliselt, et autoga õnnestus ennast sinna kinni sõita ehk suure hoo pealt päris korralik litakas saada.
Hetkel paistab, et ilm tuleb huvitav Kui veidi sajab, siis tuleb ära kannatada.
Küsin juba ette. Kui näiteks vihma tõttu pole laupäeval võimalik finaale sõita, kas jäetaksegi need sõitmata ja tulemus võetakse reeglite järgi või on mingi variant ka, et sõidud lükatakse edasi pühapäevas? Jah/ei vastus võiks ette teada olla, et kohapeal üllatusi ei saaks tekkida.
Hetkel paistab, et ilm tuleb huvitav Kui veidi sajab, siis tuleb ära kannatada.
Küsin juba ette. Kui näiteks vihma tõttu pole laupäeval võimalik finaale sõita, kas jäetaksegi need sõitmata ja tulemus võetakse reeglite järgi või on mingi variant ka, et sõidud lükatakse edasi pühapäevas? Jah/ei vastus võiks ette teada olla, et kohapeal üllatusi ei saaks tekkida.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
On võimalik, aga hetkel ilma kaedes praktiliselt võimatu.lauri kirjutas: Küsin juba ette. Kui näiteks vihma tõttu pole laupäeval võimalik finaale sõita, kas jäetaksegi need sõitmata ja tulemus võetakse reeglite järgi või on mingi variant ka, et sõidud lükatakse edasi pühapäevas? Jah/ei vastus võiks ette teada olla, et kohapeal üllatusi ei saaks tekkida.
http://foreca.com/Estonia/Tartu?tenday" onclick="window.open(this.href);return false;
[Tartu Vaim]| [Palju Toredaid Mõtteid]
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
Võtame arvesse.lauri kirjutas:Kusjuures meenusid paar kerget parandusettepanekut. Seda "pesulauda" mineku kohta tuleks kohendada. Eelmise võistluse lõpuks oli sinna ette korralik auk küntud ja enamik autosid sõitsid ninaga otse esimesse "pesulaua" palki. Teine ebameeldiv asi oli raudklambrid, mis kollast toru maa küljes hoidsid. Mitmes sisekurvis oli see klamber selliselt, et autoga õnnestus ennast sinna kinni sõita ehk suure hoo pealt päris korralik litakas saada.
[Tartu Vaim]| [Palju Toredaid Mõtteid]
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
Ma vaatan, et mõned on tühistanud regamise. Käisin ka täna hommikul rajal ja pole tavalist põlvini mutta vajumise effekti. Ainult loigud mis ka laupäevaks ära kuivavad. Seega pole põhjust karta. Tulge aga kohale.
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
kumba nüüd uskuda:
http://www.yr.no/place/Estonia/Tartumaa ... _long.html
või
http://foreca.com/Estonia/Tartu?tenday
nojah, kuna need kes 15 minutit hiljem vaatavad ei saa jällegi aru, point selles et yr.no ütleb, et hommikul 6ni sajab ja foresca.com näitab et padukas on terve päeva, eile näitas foresca päikest pilve taga........ huvitav, mida ta poole tunni pärast näitab.....
.... tegelt kõige huvitavam on mis seal siis PÄRISELT toimuma hakkab
....tulek on igaljuhul kindel
http://www.yr.no/place/Estonia/Tartumaa ... _long.html
või
http://foreca.com/Estonia/Tartu?tenday
nojah, kuna need kes 15 minutit hiljem vaatavad ei saa jällegi aru, point selles et yr.no ütleb, et hommikul 6ni sajab ja foresca.com näitab et padukas on terve päeva, eile näitas foresca päikest pilve taga........ huvitav, mida ta poole tunni pärast näitab.....
.... tegelt kõige huvitavam on mis seal siis PÄRISELT toimuma hakkab
....tulek on igaljuhul kindel
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
Meie kahjuks ei tule,Kusti on üle kuumenenud,ehk haige:(Ja meie kodune emalõvi ei lase meid välja...
yokomo b-max 2, team associated b4.1, team associated rc8
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
Tallinnast Tartusse minemas buss järelhaagisega. Palju vabu kohti. Liituda saab kuni 18.15. Tagasi sama transpordiga saab pühapäeva õhtul. Kui soov peale saada, siis võib kuni nimetatud ajani helistada 53332179.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
nu vot siis nii lühidalt ette, oleks sa varem teada andnud.....
....oleks veel lisaks terve homne päev üks varu mehaanik olnud
....oleks veel lisaks terve homne päev üks varu mehaanik olnud
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
Varem kahjuks ei teadnud
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
Tore ja märg on.
- Manused
-
- IMAG0090.jpg (254.58 KiB) Vaadatud 31085 korda
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
kella 18 paiku raja ääres ei olnudqeemaiko kirjutas:Kas on uus ajakava kuskil?
aga eeldan, et hommikul kell 8.0 hakkab päev pihta ja täna sõitmata jäänud finaalid asendavad juunior, seenior ja open klassid - vms
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
Sigailus päev oli,vastupidiselt eilsele ei piiskagi vihma! Õnnitlused värsketele Eesti Meistritele!
Raja äärest, peasirge lõpus asuvast kaldkurvist piirde tagant leitud must pruunide triipudega eest lukuga kampsun, Omanik võiks märku anda! Üritaks tagasi saata kui võimalik.
Kena jätkuvad suve! FR
Raja äärest, peasirge lõpus asuvast kaldkurvist piirde tagant leitud must pruunide triipudega eest lukuga kampsun, Omanik võiks märku anda! Üritaks tagasi saata kui võimalik.
Kena jätkuvad suve! FR
+37256150139
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
Rada oli hea pidamisega seekord, peale lõunane päike oli (Y).
Igati rahul seal olemise ja tulemusega. Tänud ja jaksu korraldajatele.
Igati rahul seal olemise ja tulemusega. Tänud ja jaksu korraldajatele.
HPI Baja 5B SS
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
Põhapäev oli ilmselt parimates tingimustes sõidetud võistlus üldse... Ei olnud liiga palav ja ei tolmanud, muda ei olnud...
Hetkel tundub mulle, et iga Eesti mudeliraja standardvarustuses peab märja ilma puhul olema saepurukuhi... hommikul olid rajal loigus, aga peale saepurupudistamist ja trimmerdamist (tänud Allan) oli rada nagu uus....
Hetkel tundub mulle, et iga Eesti mudeliraja standardvarustuses peab märja ilma puhul olema saepurukuhi... hommikul olid rajal loigus, aga peale saepurupudistamist ja trimmerdamist (tänud Allan) oli rada nagu uus....
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
tony012 kirjutas: hommikul olid rajal loigus, aga peale saepurupudistamist ja trimmerdamist (tänud Allan) oli rada nagu uus....
oh mis te nüüd Hr. Tony012, hea meelega
aga tõesti, hea meelega sõitsin ma eile võistluselt ära ja hea meel on tänaseni säilinud. Ma pole liiga palju Tartu rajal võistelnud aga minu kogemuse põhjal on see tõesti kõige õnnestunum kord raja olude osas.
tänud ka neile kes selle saepuru sinna panid, kuigi peale 2 eelsõitu oli suur tahtmine see sealt harjaga maga kraapida kuna pidevalt oli mootori jahutus puru täis ja kuumenes aga oodates veel natukene oli juba saepuru ära uhutud ja kõik oli ideaalne.
õnnitlused kõigile meistritele!
tänud kõigile korraldajatele!
jõudu kõigile konkurentidele!
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779
Get connected: 527 2779
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
Tõsi, laupäeva õhtul oli rajal suhteliselt lootusetu seis, kuid tänu kraavide kaevamisele ja saepuru olemasolule õnnestus pühapäevane võistluspäev 100%. Ilm püsis kuivana ja isegi päikest oli näha. Finaalideks oli rajal väga hea pidamine nagu me lootsime ja ootasime!
Tänuavaldused:
Aare Hanimägile saepuru organiseerimise eest!!
Rait Mamersile, Ron Mamersile ja Jonas Nahkorile, kes aitasid reedel rada ettevalmistada ja saepuru rajale kanda!
Ja minupoone soov:
Guido ja Rait riputage pildid internetti!
Tänuavaldused:
Aare Hanimägile saepuru organiseerimise eest!!
Rait Mamersile, Ron Mamersile ja Jonas Nahkorile, kes aitasid reedel rada ettevalmistada ja saepuru rajale kanda!
Ja minupoone soov:
Guido ja Rait riputage pildid internetti!
[Tartu Vaim]| [Palju Toredaid Mõtteid]
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
ja kes siis uued eesti meistrid on?
Team Losi 8IGHT 2.0E EU 1/8 Novarossi S21P5XLT
--------------------------------
--------------------------------
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
1/8B Lauri Laidna
1/8T Ron Mamers
1/8E Tõnu Tooming
1/10E Andres Käver või Rainer Ressar (kahjuks jäi mulle markamata aga nemad sõitsid)
Trimmerite kohta ei tea...
1/8T Ron Mamers
1/8E Tõnu Tooming
1/10E Andres Käver või Rainer Ressar (kahjuks jäi mulle markamata aga nemad sõitsid)
Trimmerite kohta ei tea...
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
Tulemustega nagu üleüldse nadisti. Ei puuduta küll EMV, aga karikasarja üldseisu oleks küll tore näha. Vähemalt enne viimast võistlust
Burn more fuel!
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
Trimmerid:
Tagavedu Erki Väli HPI Baja
Nelivedu Tõnu Tooming MCD RR V4 Competition
Tagavedu Erki Väli HPI Baja
Nelivedu Tõnu Tooming MCD RR V4 Competition
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
mõningad pildid võistlusest pühapäeval - http://galerii.taelma.com/index.php?twg ... _EMV_Tartu
Valdavalt 1:5
Valdavalt 1:5
HPI Baja 5B SS
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
Planeeritud ühe asemel kaks võistluspäeva seljataga. Nagu juba lugeda sai, siis laupäeval oli vihmane. Eelsõitude ajal tibutas vaikselt ja rada oli vahelduva eduga kuiv või märg. Peale kvalifikatsioone hakkas korralikult sadama. Ilma-ennustuse järgi tuli üle 10mm vihma 3-4 tunni jooksul maha. Õhtu oli jälle kuiv ja ilus, aga rada mitte. Sai rahulikult autot hooldada, grillida ja tšillida. Buggy kvalifikatsiooni lõpptulemus oli 5 meest 7 sekundi sees. Parim tulemus juhtus jääma minule sõidust, kus tegin kaks suurt viga. Võta siis kinni, oli tihe konkurents või keegi ei sõitnud kiiresti ?
Rada laupäeva õhtul: Tänu uuristatud kraavikestele ja kohaletoodud saepurule oli rada pühapäeva hommikuks täitsa ok. Tänama peab Aaret, kes selle organiseeris, muidu oleks paras mudaralli olnud. Peale pühapäevaste võistlusklasside hommikusi trenne oli rada juba täitsa ok. Kuna 1:8 elektriklassi tavapärase 5-6 võistleja asemel olime Eesti Meistrivõistlustel stardis Tõnuga kahekesi, otsustasime et ei sõida rohkem ja keskendusime mõlemad oma põhiklassidele. Ka buggy klass oli ööga kaotanud mitmed võistlejad - Ahti, Taivo, Kusti, Bruno, Toomas ei olnud kahjuks enam meie hulgas. See tähendas, et mõlemast poolfinaalist said edasi kõik. Sõit oli ebahuvitavalt pingevaba, Rainer võttis hea sõiduga kindla esikoha, viimasel ringil suutis Jörg napilt enne mind finishijoone ületada ja teiseks tulla.
Finaalini oli umbes 2 tundi ja poolfinaalis väga imelikult töötama (mittetöötama?) hakanud vana OS mootor sai maha kantud. Enne poolfinaali sain mootori enamvähem tööle nii, et tühikägu kruvi oli lõpuni sisse keeratud. See oli siis minu KOLMAS võistlus järjest, kus pidin enne finaali mootorivahetuse tegema, põhjused iga kord erinevad. Õnneks aega oli ja RB X10 sai kenasti starterboxil häälde keeratud. Tore oli seadistada mootorit, mis loogiliselt käitus, mitte ei vajanud tühikäigukruvi lõpuni sisse keeramist Vahepeal jõudis Ron truggy klassi meistritiitli ära võtta kiire sõidu ja suure edumaaga. Tund enne finaali käisin raja läbi. Üllatus oli suur - rada oli täielikult ära kuivanud. Päike ju paistis, kerge tuul puhus ja ilm oli ilus. See tähendas ainult üht, vaja oli kiirelt Proline Revolver rehvid velgedele kleepida. Varem hästi toiminud Crimefighter/Bowtie aeg oli läbi või vähemalt nii ma arvasin. Finaali soojenduse ajal sai veel mootori viimane häälestus tehtud ehk Tõnu kruvis kõikvõimalikke seadistuskruve erinevates suundades, mootor sai heaks. Soojenduse 3 minuti jooksul sain aru, et auto käitumine on Revolver rehviga hoopis teine, kui varasema CrimeBow'ga. Taha oli külgpidist pidamist oodetust rohkem juurde tekkinud ja seetõttu auto ei keeranud enam nii hästi kui varem, kuid oli see-eest rahulikum ja kiirendada sai varem. Tegelikult kulusid veel finaali esimesed 5-10 minutit sellega harjumiseks. Kuid peale rehviga harjumist oli auto siiski VÄGA HEA, seade töötas pea ideaalselt.
Finaali alguses juhtus nii mõndagi. Suutsin paar korda kuskile kinni jääda ja seetõttu umbes 6. kohale kukkuda. Ilmselgelt nii jätkata ei saanud ja tuli normaalselt sõitma hakata. Varsti olin 3. kohal, Kuldar juhtis, Siim teine, Jörg kohe minu sabas. Ronil oli juba sõidu alguses vist mootorihäda olnud, Käveril vist ka, Raineril vist ka? Ring-ringilt jõudsime Jörgiga Kuldarile/Siimule järgi. Siis juhtus Kuldariga midagi ja siis Siimul raadiohäired (deja vu osa IV?). Nii me siis kulgesime Jörgiga koos 1-2. Kui Jaanus Jörgi juba umbes 6. minutil tankima kutsus oli selge, et olen liikvel ühe vähema tankimisega ehk 7m30s. Nii me siis sõitsime ja vahetasime tankimiste ajal esikohti, kuni minu üks vähem tankimine ja veidi kiirem sõidutempo umbes 15 sekundise vahe oli tekitanud. Siis koges Jörg stop-and-go olukorda, mis tema sõidurütmi segi ajas ja võimaldas minul edu suurendada. Edasine oli juba ebamugav kulgemine. Tuli loota, et auto ega mees ei laguneks, keskenduda ja veatult sõita polnud kerge. Sõitu tegid huvitavaks Käver ja Siim, kes tehnilistel põhjustel mitu ringi maas olles korduvalt huvitavaid olukordi rajal tekitada soovisid Sõidu lõpuks oli Ron oma kiiruse maksma pannud ja hoolimata sõidu alguse hädadest kolmandaks tõusnud. Nii me lõpetasimegi - mina, Jörg (+ kümmekond sekundit?), Ron (+2 ringi).
Buggy EMV ja Baltic Cup võidu toonud kombinatsioon on järgnev:
Xray XB808 2010
RB Cross 10 mootor (X10)
RB 25% kütus
Proline Revolver rehvid
Futaba BLS 351/451 servod ja FASST 2.4GHz
SUURIMAD tänud lähevad Tõnule, kes mind juba mitmendat võistlust on finaalides tankinud. Seekord koos Peetri ja tankimispüstoliga, mis tundus olevat finaali kiireim tankimistiim Tänud loomulikult ka Peetrile ja tankimispüstolile (by Käver). Lisaks peame hea sõnaga meeles Tõnist, kes varjualust pakkus ja Jaanus Tiitu, kelle Nissan asendas telki, Käverit miljoni asja eest ja kõiki teisi ja kolmandaid ka
paar laupäevast videolõigukest ka ehk meeleolu peale ja enne vihma...
[youtube]iVUisRVYk1M[/youtube]
[youtube]uGPE1XvTuB8[/youtube]
[youtube]UGviZ2Swel8[/youtube]
Pühapäevane 4WD Trimmerdujate finaali start ka. Mida see üks auto stardis küll teha üritas???
[youtube]VFf_YX02aXU[/youtube]
EK buggy üldseis peaks olema umbes selline, et Taivol, Jonasel, Jörgil ja Lauril on kõigil võimalus üldkokkuvõttes võit võtta. Sisuliselt on nii, et kes võidab viimase võistluse, on kokkuvõttes võitja. Vähemalt kiirelt "peast" arvutades jäi selline mulje.
Rada laupäeva õhtul: Tänu uuristatud kraavikestele ja kohaletoodud saepurule oli rada pühapäeva hommikuks täitsa ok. Tänama peab Aaret, kes selle organiseeris, muidu oleks paras mudaralli olnud. Peale pühapäevaste võistlusklasside hommikusi trenne oli rada juba täitsa ok. Kuna 1:8 elektriklassi tavapärase 5-6 võistleja asemel olime Eesti Meistrivõistlustel stardis Tõnuga kahekesi, otsustasime et ei sõida rohkem ja keskendusime mõlemad oma põhiklassidele. Ka buggy klass oli ööga kaotanud mitmed võistlejad - Ahti, Taivo, Kusti, Bruno, Toomas ei olnud kahjuks enam meie hulgas. See tähendas, et mõlemast poolfinaalist said edasi kõik. Sõit oli ebahuvitavalt pingevaba, Rainer võttis hea sõiduga kindla esikoha, viimasel ringil suutis Jörg napilt enne mind finishijoone ületada ja teiseks tulla.
Finaalini oli umbes 2 tundi ja poolfinaalis väga imelikult töötama (mittetöötama?) hakanud vana OS mootor sai maha kantud. Enne poolfinaali sain mootori enamvähem tööle nii, et tühikägu kruvi oli lõpuni sisse keeratud. See oli siis minu KOLMAS võistlus järjest, kus pidin enne finaali mootorivahetuse tegema, põhjused iga kord erinevad. Õnneks aega oli ja RB X10 sai kenasti starterboxil häälde keeratud. Tore oli seadistada mootorit, mis loogiliselt käitus, mitte ei vajanud tühikäigukruvi lõpuni sisse keeramist Vahepeal jõudis Ron truggy klassi meistritiitli ära võtta kiire sõidu ja suure edumaaga. Tund enne finaali käisin raja läbi. Üllatus oli suur - rada oli täielikult ära kuivanud. Päike ju paistis, kerge tuul puhus ja ilm oli ilus. See tähendas ainult üht, vaja oli kiirelt Proline Revolver rehvid velgedele kleepida. Varem hästi toiminud Crimefighter/Bowtie aeg oli läbi või vähemalt nii ma arvasin. Finaali soojenduse ajal sai veel mootori viimane häälestus tehtud ehk Tõnu kruvis kõikvõimalikke seadistuskruve erinevates suundades, mootor sai heaks. Soojenduse 3 minuti jooksul sain aru, et auto käitumine on Revolver rehviga hoopis teine, kui varasema CrimeBow'ga. Taha oli külgpidist pidamist oodetust rohkem juurde tekkinud ja seetõttu auto ei keeranud enam nii hästi kui varem, kuid oli see-eest rahulikum ja kiirendada sai varem. Tegelikult kulusid veel finaali esimesed 5-10 minutit sellega harjumiseks. Kuid peale rehviga harjumist oli auto siiski VÄGA HEA, seade töötas pea ideaalselt.
Finaali alguses juhtus nii mõndagi. Suutsin paar korda kuskile kinni jääda ja seetõttu umbes 6. kohale kukkuda. Ilmselgelt nii jätkata ei saanud ja tuli normaalselt sõitma hakata. Varsti olin 3. kohal, Kuldar juhtis, Siim teine, Jörg kohe minu sabas. Ronil oli juba sõidu alguses vist mootorihäda olnud, Käveril vist ka, Raineril vist ka? Ring-ringilt jõudsime Jörgiga Kuldarile/Siimule järgi. Siis juhtus Kuldariga midagi ja siis Siimul raadiohäired (deja vu osa IV?). Nii me siis kulgesime Jörgiga koos 1-2. Kui Jaanus Jörgi juba umbes 6. minutil tankima kutsus oli selge, et olen liikvel ühe vähema tankimisega ehk 7m30s. Nii me siis sõitsime ja vahetasime tankimiste ajal esikohti, kuni minu üks vähem tankimine ja veidi kiirem sõidutempo umbes 15 sekundise vahe oli tekitanud. Siis koges Jörg stop-and-go olukorda, mis tema sõidurütmi segi ajas ja võimaldas minul edu suurendada. Edasine oli juba ebamugav kulgemine. Tuli loota, et auto ega mees ei laguneks, keskenduda ja veatult sõita polnud kerge. Sõitu tegid huvitavaks Käver ja Siim, kes tehnilistel põhjustel mitu ringi maas olles korduvalt huvitavaid olukordi rajal tekitada soovisid Sõidu lõpuks oli Ron oma kiiruse maksma pannud ja hoolimata sõidu alguse hädadest kolmandaks tõusnud. Nii me lõpetasimegi - mina, Jörg (+ kümmekond sekundit?), Ron (+2 ringi).
Buggy EMV ja Baltic Cup võidu toonud kombinatsioon on järgnev:
Xray XB808 2010
RB Cross 10 mootor (X10)
RB 25% kütus
Proline Revolver rehvid
Futaba BLS 351/451 servod ja FASST 2.4GHz
SUURIMAD tänud lähevad Tõnule, kes mind juba mitmendat võistlust on finaalides tankinud. Seekord koos Peetri ja tankimispüstoliga, mis tundus olevat finaali kiireim tankimistiim Tänud loomulikult ka Peetrile ja tankimispüstolile (by Käver). Lisaks peame hea sõnaga meeles Tõnist, kes varjualust pakkus ja Jaanus Tiitu, kelle Nissan asendas telki, Käverit miljoni asja eest ja kõiki teisi ja kolmandaid ka
paar laupäevast videolõigukest ka ehk meeleolu peale ja enne vihma...
[youtube]iVUisRVYk1M[/youtube]
[youtube]uGPE1XvTuB8[/youtube]
[youtube]UGviZ2Swel8[/youtube]
Pühapäevane 4WD Trimmerdujate finaali start ka. Mida see üks auto stardis küll teha üritas???
[youtube]VFf_YX02aXU[/youtube]
EK buggy üldseis peaks olema umbes selline, et Taivol, Jonasel, Jörgil ja Lauril on kõigil võimalus üldkokkuvõttes võit võtta. Sisuliselt on nii, et kes võidab viimase võistluse, on kokkuvõttes võitja. Vähemalt kiirelt "peast" arvutades jäi selline mulje.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
Enne Meistrikaid käisid Jonas, Ron ja Siim Tartus, raadiojaamas RING FM, rääkimas mudelitest ja muust (Kuulata saab siit!)
[Tartu Vaim]| [Palju Toredaid Mõtteid]
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
Siin siis mõned pildid veel ja autasustamine PILDID
Loomulikult SUURED tänud koraldajatele
Loomulikult SUURED tänud koraldajatele
Re: EMV 2010 - Tartus 28-29. august
paar pilti ka siit:
http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=1883352
http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=1883352
EKV Suvekarikas 2009.a 1.koht 1/18 stock