Nitrokütus!
Moderaator: harg
Nitrokütus!
Tulles vastu klientide soovile nüüd Tallinnas kohapeal olemas ka nitrokütus 25%. Ainult helista 5017855!
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: Nitrokütus!
Mark ja hind ei teeks ju ka paha!
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Re: Nitrokütus!
Aga muidugi! Mark on Tornado ja hind 33 EUR 5 l.
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: Nitrokütus!
Ma ei soovi mitte kõige vähemal määral head uudist devalveerida aga vähemalt 5 aastat tagasi oli Tornadoga sõites after run õli täiesti möödapääsmatu asi. Ära unusta seda juurde müüa.
Ilma Afterrun'ita oli nitromootoril selle kütusega kiiresti minek. Tänapäeval võib seis muidugi teine olla.
Ilma Afterrun'ita oli nitromootoril selle kütusega kiiresti minek. Tänapäeval võib seis muidugi teine olla.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Re: Nitrokütus!
Kogus suhteliselt piiratud seega soovitan suveks valmis varuda!mk3turbo kirjutas:Hind on kül jumalast ok... kas suvel jääb hind samaks?
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: Nitrokütus!
Minu kogemuse põhjal tekib ka teiste kütustega korrosiooniuss mootorisse kui ei kasuta after run õli ja see info ka klientidele edasi antud!RandoM kirjutas:Ma ei soovi mitte kõige vähemal määral head uudist devalveerida aga vähemalt 5 aastat tagasi oli Tornadoga sõites after run õli täiesti möödapääsmatu asi. Ära unusta seda juurde müüa.
Ilma Afterrun'ita oli nitromootoril selle kütusega kiiresti minek. Tänapäeval võib seis muidugi teine olla.
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: Nitrokütus!
Kas see on see õli mis sa pärast sõitu õhufiltri august sisse paned ja siis ajad motoorit ringi tiba? 
Kui nüüd hästi meenutada siis viimati oli mul selline kütus, mis jätis ise mootori seest õliseks ja kui kütuse torusid vaadata siis kütus on sealt jalga lasknud ja õlitilgad on voolikus sees.

Kui nüüd hästi meenutada siis viimati oli mul selline kütus, mis jätis ise mootori seest õliseks ja kui kütuse torusid vaadata siis kütus on sealt jalga lasknud ja õlitilgad on voolikus sees.

Re: Nitrokütus!
After-run õli on spetsiaalne õli (mitte iga suvaline), mida paned pärast sõitmist paar tilka mootorisse kas siis näiteks jah õhuvõtuavast (filtri pead loomulikult enne eemaldama) ja ajad siis s-boxi peal ringi natuke, et õli kõik "siseorganid" kataks. Korrosiooni teke polegi niivõrd palju kinni õlis kütuses, vaid asjaolus, et nitrokütuse põhikoostisaine metanool omab suurepärast omadust õhuniiskust endasse imeda ja kui ta on mootoris, siis imeb ta sinna ka niiskust ja niiskus ajab teatavasti raua korrodeeruma. Muidugi eks ka kütuseid on erinevaid ja enamuse tootjaid väidavad, et just nende kütust kasutades pole korrosiooni teke probleemiks, aga eks igaüks katsetab ise, mina seda kommenteerida ei oska.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Re: Nitrokütus!
Ei ole vahet mis õli on, kui metall pind on sellega kaetud siis rooste ligi ei hakka, sellega olen korduvalt kokku puutunud!!!
Kui ehitasin oma 1989a. suprat, mille mootorist sain 512,5Hp jõudu, siis oli näha, kus oli pind õline sealt tuli välja "eile värvitud" pind, olgugi et masin 22a. vana oli ja seda on nähtud ka paljude teiste japside pealt, kus on õli, seal rooste puudub!!!
Ja seda ma ei usu, et see "after run" õli mingi teistmoodi on sest õlide tööpõhimõte on kõigil üks, määrida ja imbuda!!!
Veenge mind ümber, kui ma olen millegist valesti aru saanud!!!
Kui ehitasin oma 1989a. suprat, mille mootorist sain 512,5Hp jõudu, siis oli näha, kus oli pind õline sealt tuli välja "eile värvitud" pind, olgugi et masin 22a. vana oli ja seda on nähtud ka paljude teiste japside pealt, kus on õli, seal rooste puudub!!!
Ja seda ma ei usu, et see "after run" õli mingi teistmoodi on sest õlide tööpõhimõte on kõigil üks, määrida ja imbuda!!!
Veenge mind ümber, kui ma olen millegist valesti aru saanud!!!
Re: Nitrokütus!
Jah, tõsi, metalli kaitsevad nad ühtemoodi, aga katsu sa pärast see nitromootor käima panna kuhu on näiteks mingit valvoline 5W-40 mootoriõli sisse kallatud ja kui sa ta käima oled saanud, siis edu pärast igasuguste kahtlaste põlenud õlijäänuste kraapimisega. Järgi proovitud, ei toimi. Mingit suvalist vokiõli ei tasuks ka sinna panna, ei pruugi kuumust kannatada vajalikul määral. See spets õli ei maksa miljoneid ja kulub teda vähe, ei ole koht mille arvelt kokku hoida.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Re: Nitrokütus!
Õigus... ei maksa jah, "iga õli oma kohale" ja vaatasin ka, et see õlipurk mingi 5.- eur
Re: Nitrokütus!
WD40 on ka täiesti ok küünla avast sisse pihustada.
HPI Savage w LRP.28
Hobao Hyper 8,5 Pro .30 Sirio Over-Powered-Edition
LRP S10 Blast2 TC
Pühapäevasõitja
Hobao Hyper 8,5 Pro .30 Sirio Over-Powered-Edition
LRP S10 Blast2 TC
Pühapäevasõitja
Re: Nitrokütus!
Koos wd40 pihustad küünlaavas kenasti ka seal ümber olnud tolmu ja muda ja 12 liivatera...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro
Re: Nitrokütus!
Nitrokütuse teema läheb küll väga käest ära, aga enda mootorist hooliv mudelist hoiab WD40 mootorist võimalikult kaugele, seda enam, et wd40 vist maksab isegi rohkem kui päris õige after run õli.
WD40 viga on see, et ta tapab tihendeid ja mootoris on päris palju tihendeid. Samuti ei pruugi kõige paremad olla WD40 omadused mootori töötemperatuuril. Muidugi mingi ajaga peseb kütus igasugused valed määrdeained mootorist välja, aga kahju on selleks hetkeks juba ära tehtud.
WD40 viga on see, et ta tapab tihendeid ja mootoris on päris palju tihendeid. Samuti ei pruugi kõige paremad olla WD40 omadused mootori töötemperatuuril. Muidugi mingi ajaga peseb kütus igasugused valed määrdeained mootorist välja, aga kahju on selleks hetkeks juba ära tehtud.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Re: Nitrokütus!
7-8 aastat tagasi Usa mudelifoorumites igatahes kasutati ja soovitati palju.
Ma ise kasutasin ka probleemideta wd40`t oma Ofna monsteris, mille mootor oli üks paremini kestvaid, mis mul on olnud.
Eks võistlejad kasutavad muidugi ainult spets high-end kama.
Ma ise kasutasin ka probleemideta wd40`t oma Ofna monsteris, mille mootor oli üks paremini kestvaid, mis mul on olnud.
Eks võistlejad kasutavad muidugi ainult spets high-end kama.
HPI Savage w LRP.28
Hobao Hyper 8,5 Pro .30 Sirio Over-Powered-Edition
LRP S10 Blast2 TC
Pühapäevasõitja
Hobao Hyper 8,5 Pro .30 Sirio Over-Powered-Edition
LRP S10 Blast2 TC
Pühapäevasõitja
Re: Nitrokütus!
Romet tõi välja õige poindi, metanool välja, õli sisse. Seda millise tihendini WD-40 jõuab kui teda kas küünla avast või karpast sisse pihustada ma ei oska küll kommenteerida sest mul pole elus ühtegi mootorit olnud mille -sees- silikoontihendeid leiduks. Summuti tihendit võib vast selleks lugeda, aga see põleb kuumuse tõttu niikuinii aegajalt läbi ning vajab vahetamist.
After-run õli kasutamine on kindlasti kõige õigem, sest ta on reaalselt disainitud põlemiseks, ehk ta ei jäta käivitamisel mootorisse jääke. Sünteetilised õlid põlemiskambris on üldiselt suur nõu-nõu, kuna nad ei põle 100% ära vaid jätavad mootorisse midagi tuhalaadset mis siis mõnusasti abrasiivseks muutub ja mootorist seest sööma hakkab. Kastoorõli võib küll sisse kallata.
Minu kogemus on WD-40 (pean tunnistama, et mul vist ei olegi kunagi ühtegi after-run õli olnud) ja korraliku kütusega keskmine mootori eluiga (= töökindel kasutusperiood) ~40 liitrit kütust. Täna (midagigi õlidest teades) ilmselt soovitaks WD-40 kasutamist siiski juhul kui after-runi tõesti võtta ei ole, sest parem on ta küll kui mitte midagi.
Teine variant on lihtsalt nii tihti sõita, et metanool ei jõuagi mootorit seest rooste ajada, ka sõiduoskus saab parem
After-run õli kasutamine on kindlasti kõige õigem, sest ta on reaalselt disainitud põlemiseks, ehk ta ei jäta käivitamisel mootorisse jääke. Sünteetilised õlid põlemiskambris on üldiselt suur nõu-nõu, kuna nad ei põle 100% ära vaid jätavad mootorisse midagi tuhalaadset mis siis mõnusasti abrasiivseks muutub ja mootorist seest sööma hakkab. Kastoorõli võib küll sisse kallata.
Minu kogemus on WD-40 (pean tunnistama, et mul vist ei olegi kunagi ühtegi after-run õli olnud) ja korraliku kütusega keskmine mootori eluiga (= töökindel kasutusperiood) ~40 liitrit kütust. Täna (midagigi õlidest teades) ilmselt soovitaks WD-40 kasutamist siiski juhul kui after-runi tõesti võtta ei ole, sest parem on ta küll kui mitte midagi.
Teine variant on lihtsalt nii tihti sõita, et metanool ei jõuagi mootorit seest rooste ajada, ka sõiduoskus saab parem

"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Re: Nitrokütus!


On seda after-run'i siis vaja või mitte :O
Ise kasutan Byron RACE 2500 Gen2 Fuel - 25%
On seal see sees või mitte.
Ma suht võhik.
Re: Nitrokütus!
Soovitav on kasutada siis kui mootor jääb seisma kauemaks kui 1 nädal. Kütustes on loomulikult ka õlid sees ja teoreetiliselt peaks need mootori sisemust kaitsma, aga koos nendega on seal ka metanool, mis moodustab siiski suurema osa kütusest. Alati on võimalik mootor lahti võtta ja vaadata kuidas seismine on siseorganitele mõjunud. Kui roostet tekkinud pole, siis on ilmselt heade määrdeomadustega kütus kasutusel või on hoiustamiskohas vähe õhuniiskust. Kui on roostes, siis oleks pidanud mootori seest after run õliga nö ära konserveerima.
Viimati muutis R0mm, 12.02.2013 00:22, muudetud 1 kord kokku.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Re: Nitrokütus!
Sorry, aga ma pean meelde tuletama, et juba mootori "tagakaane" ehk backblate'i ümber on kummist o-tihend. Rääkimata siis karburaatori ja ventuuri o-tihenditestRandoM kirjutas:Seda millise tihendini WD-40 jõuab kui teda kas küünla avast või karpast sisse pihustada ma ei oska küll kommenteerida sest mul pole elus ühtegi mootorit olnud mille -sees- silikoontihendeid leiduks.

Miks leiutada ja riskida, kui on võimalik osta järgiproovitud after-run-õli millest jagub aastateks?! (mul endiselt elu esimesest purgist pool alles)
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Re: Nitrokütus!
Viimased kolm kütusekanistrit ootavad omanikku!Tõnu2 kirjutas:Tulles vastu klientide soovile nüüd Tallinnas kohapeal olemas ka nitrokütus 25%. Ainult helista 5017855!
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: Nitrokütus!
Võib ikka sattuda! Laupäeval võtan võistlusele kaasa.OnuEnn kirjutas:Kas see kanister võib ka sattuda V-Maarjasse?
Võtaks ka ühe, hea suvel löristada.
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!
Re: Nitrokütus!
Anna märku siis 5544430Tõnu2 kirjutas:Võib ikka sattuda! Laupäeval võtan võistlusele kaasa.OnuEnn kirjutas:Kas see kanister võib ka sattuda V-Maarjasse?
Võtaks ka ühe, hea suvel löristada.
Tänud ette!
Re: Nitrokütus!
See kütus otsas aga saabus uus ja parem .Vaata viewtopic.php?f=53&t=8187" onclick="window.open(this.href);return false;
https://ketecor.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; kardinad, rulood ja markiisid!