EAMK raadiosektsiooni juhatuse avatud koosolek 26.sept 2015

EAMK võistluste info, tulemused ning arutelu.

Moderaatorid: ollo, harg, eikeikeik, nRainer

Vasta
eikeikeik
Postitusi: 344
Liitunud: 28.08.2013 13:35

EAMK raadiosektsiooni juhatuse avatud koosolek 26.sept 2015

Postitus Postitas eikeikeik » 23.09.2015 19:11

Teadaanne!

EESTI AUTOMUDELISPORDI KLUBI (EAMK)
RAADIOSEKTSIOONI JUHATUSE AVATUD KOOSOLEK

Laupäeval 26. septembril 2015 kell 16.00 Tatari 58, Tallinn mudelihallis.

Koosolek on avatud kõigile soovijatele ja huvilistele.

Koosolekule on oodatud ennekõike kõik onroad-ringraja võistlushuvilised.

Pidepunktid, mis tulevad päevakorda:
1. Onroad võistlejate huvi ja aktiivsuse hindamine (osalejate arv on samuti indikatsiooniks)

2. EAMK annab ülevaate olukorrast ehk teadaolevatest üritustest Eestis, mis on tegelikult välja toodud samas foorumis ja teemas pealkirjaga Talvekalender 2015-2016 talveks.

3. EAMKile on esitatud konkreetne kalender HobiZone kollektiivilt ja kuulame ära Mudelihalli plaanid mõtted

4. EAMKi raadiosektsioon on arutanud mõningaid variante talvehooajaks näiteks 1 meistrivõistlus või 4-5 etapiga meistrivõistlus või mitte ühtegi meistrivõistlust.

5. Arutelu käigus kuulame ära kõikide sõnavõtud eraldi, seega ei ole plaanis suuremat sõnamulinat ja koorilaualu, kui kellegil on midagi öelda, siis antakse sõna ja kuulatakse ära.

6. Koosoleku tulemusena minnakse laiali konkreetse otsusega. Milline see siis saab olema, selgub kohapeal ja sõltub kõigist osalejatest.

Kui keegi ei saa kohale tulla ja osaleda kuid tahab anda siiski oma hääle või sõna või seisukoha, siis delegeerige oma hääl teile sobivale isikule, kes kindlasti kohale tuleb ja palun andke ka mulle e-mailile (eikhannes[] gmail.com) seda teada, et minu häält-seiskohta esindab J.T. , et hiljem ei oleks mingeid naginaid või arusaamatusi, et keegi andis hääle kellegi eest kes sellest midagi ei teadnud.

Kohal viibivad:
EAMK raadiosektsiooni juhatus Hannes Hannus ja Rainer Ressar
Mudelihall MTÜ esindaja Jaanus Tiit
HobiZone Saue esindaja Kalev Lukk

See on esialgne kondikava ja kutse. Pisut laiali valguv aga esialgu on selline. Ilmselt täiendan veel enne laupäeva ja täpsustan mõningaid detaile.

Ootan teiega kohtumist ja aktiivset osalemist.

Lugupidamisega

Hannes Hannus

PS! Kes soovib, siis peale koosolekut on võimalik ka rada kasutada ja pühapäeval on samuti rada avatud.

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Re: EAMK raadiosektsiooni juhatuse avatud koosolek 26.sept 2

Postitus Postitas RandoM » 25.09.2015 17:02

Soovitan kindlasti kõikidel kes vähega mudelispordi arengust huvitatud on kohale minna või vähemalt oma hääl oma sõbrale kaasa anda. Sest klubi saab toimida ainult siis kui klubilised otsustusprotsessides osalevad.

Mina olen kahjuks sel korral Eestist ära, aga soovin teile mõnusat ja produktiivset koosolekut.

Rando
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

eikeikeik
Postitusi: 344
Liitunud: 28.08.2013 13:35

Re: EAMK raadiosektsiooni juhatuse avatud koosolek 26.sept 2

Postitus Postitas eikeikeik » 27.09.2015 13:30

[1] Täiendus: 1:10 Stock rehv SWEEP QTS SQT-28P

Koosoleku resümee või kokkuvõte või protokolli laadne toode:

Koosolekul osalesid:
Hannes Hannus koosoelu juhataja
Rainer Ressar
Viljar Kask (Janek Pähn, Märten Heinloo)
Tanel Kauna
Gert Tali isa
Kalev Lukk (Rando Mere, Tõnis Lattik)
Jaanus Tiit (Ilmar Vesiallik, Tõnis Vesiallik)
Tarmo Nurmela
Hans Mõtshärg
(Keegi nagu oleks veel olnud, aga märkmed ei ole hetkel käepärast, täiendan hiljem)

Sulgudes on siis sõitjad kelle seisukohti eespool olev persoon esindab.
Lühendid HZ = Saue HobiZone ja MH = Mudelihall

Arutati läbi mitmed teemad ja otsustati:
Eesti Meistrivõistlused 2015/2016 toimuvad 4 etapina.
Etapid toimuvad 2 + 2 (HZ & MH)
Etapid toimuvad korda mööda HZ & MH rajal.
Tiitliarvestusse lähevad 3 etappi neljast.

Meistrivõistluste klassid on:
* 1:10 Stock touring 17.5 mootorid, ROAR regulaatorid blinky reziimis, 2S kõvakestaga akud, (lähtume EFRA reeglitest mugandustega) rehvid SWEEP QTS 50T-28P ilma määrdeta. Hetkel on olemas MH's saadaval ca 100 jooksu orienteeruva hinnaga 22.- (Küsida Jaanus Tiit või Hans Mõtshärhjalt või MH'st)
* 1:12 Supastox GT 13.5 mootorid, Pace45R regulaator ja 1S kõvakestaga akud (lähtub mugandustega Briti BRCA reeglitest).

Need sõitjad 1:10 Stock klassis kellel ei ole siiani ROAR listis näidatud regulaatoreid ei osale punktiarvestuses. Rajalt minema ei aeta, aga tulemus ei lähe arvesse.

Arutelude käigus sai tõstatatud ka küsimus, et kuna on kuulda olnud kurtmisi stiilis, et mina sinna või tänna rajale kunagi ei lähe, sest siin või seal läks midagi autol puruks (raja tõttu :) siis MH tegi omapoolse ettepaneku muuta raja tehnilis lõike selliselt, et sõitjad saavad rada läbida kerge vaevaga. Kes on rajal käinud, siis jutt on komnurksetest elementidest ning (pukist vaadates) vasaku ja parema nurga korrigeerimine selliselt, et kõrval olev piloot ei varjaks nii palju (tahes või tahtmata) teise piloodi vaadet.
Mainitud kolmnurkade puhul jäi õhku teema, et need asendatakse taldrikutega juhul kui taldrikust "hüpe-sõiduviga" ei paiska autot üle piirde vastassuuna vööndisse. Selleks palun osaleda või käia kindlasti enne treeningutel.

Kuigi otsesõnu andsid teada ühel või teisel rajal sõitmisest keeldumisest ainult kolm isikut, siis koosoleku juhatajana tõlgendan seda nii, et ülejäänud annavad endast parima osalemaks mõlemal rajal toimuvatel etappidel. Isiklikult hakkan küsima selgitusi nendelt sõitjatelt, kes osalesid koosolekul (ka esindaja kaudu) kuid kordagi ei osaleta ühel või teisel rajal toimuval etapil. Selle mõte on siis selles, et meil pole mõtet mängida lasteaeda ja tegeleda liivakastis märja liiva defitsiidi lahendamisega. Kui ikka ei taheta sõita, siis öeldagu see otse välja ja keegi ei pea raiskama oma energiat, aega või ka raha kui tegelikkuses sõitjaid lihtsalt ei ole. Samuti käis läbi variant lugeda etapp kehtetuks, kui osalejaid on vähem kui N. Esialgu sellele me välja ei lähe, aga mõtteaineks kõigile.

Lisaks käis läbi teema, et kuna on kaks võistlusklassi, siis tekib väga pikk ooteaeg kahe sõidu vahel, sest praegu oleme arvestanud sellega, et kahe roundi-sõidu vahe on 60 minutit. Juhul kui osalejad annavad teada, et nad saavad hakkama ka lühema (laadimis-)ajaga, siis saame optimeerida ringide vahe lühemaks ja omakorda sellest tulenevalt saaksime teha rohkem kvalifikatsiooni ringe. Näiteks 5 kvalifikatsiooni ja 3 arvesse.

Eelmisest teemast tulenevalt arutati kiirelt mõtet tuua (tiitli-)sarja veel mõni klass. Näiteks 1:12 pancar (stock/mody) või 1:10 Pancar WGT mida kuuldavasti sõidetakse üsna usinasti Soomes, Lätis ja Leedus. Mõtet arendame telgitagustes edasi ja piisava huviliste arvu korral ajame asja teravamaks. Ettepanekud ja huviavalduselt on teretulnud.

Kvalifikatsioonidest tuleneva paremusjärjestuse aluseks saab olema punktiarvestus (senise "parim ringiaeg" asemel). Mitu kvalifikatsiooni ringi tuleb ja mitme kvalifikatsiooniringi punktide alusel moodustatakse finaali järjestused, anname teada võistluskutses.

Kuna MH korraldab 2016. a märtsis Winter Jumps sarja Soome etapi MH's, siis on ilmselt viimane MH etapp jaanuaris või veebruari alguses.

Lepiti kokku, et kalender konkreetsete kuupäevadega tuleb avaldamisele lähema nädala jooksul. Tõenäoliselt võib see kattuda osaliselt HZ WinterCup onroad sarja kuupäevadega, mis tähendab, et toimub ühisetapina kui see nii kokku langeb.

Telgitagustes EAMK lepib rajavaldajatega kokku muud korralduslikud nüansid.

Kuna mu käsikirjaline protokoll märkmetega ei ole mul hetkel käepärast, aga soov avaldada resümee on suurem ja kiirem , siis on võimalik, et täiendan antud postitust hiljem ja lisan vastava märke postituse päisesse.

Tervitades
Hannes Hannus
EAMK tegelinski

Kasutaja avatar
tony012
Postitusi: 786
Liitunud: 29.12.2006 12:22

Re: EAMK raadiosektsiooni juhatuse avatud koosolek 26.sept 2

Postitus Postitas tony012 » 27.09.2015 19:29

Kas 1/12 klass peab olema kirvega löödud supastok või võiks sõita ükskõik millise veeremiga, millel on 1s aku ja 13,5 mootor ja touringulaadne kere?

Välismaistes foorumites on palju räägitud 1/12 klassi populariseerimisest ja selline reegel on olnud just üks levinumaid soovitusi...
Associated RC10 B74.1
Associated RC8 T3.2E
Associated RC8 B4
Element Enduro Pro

eikeikeik
Postitusi: 344
Liitunud: 28.08.2013 13:35

Re: EAMK raadiosektsiooni juhatuse avatud koosolek 26.sept 2

Postitus Postitas eikeikeik » 28.09.2015 13:14

Kui mingi sarnane aparaat vastab samadele nõuetele, siis ei ole probleemi.

Kui mu mälu ei peta siis oli Mardave nimelisel tootjal mingi analoogne auto ja ehk on teistelgi. Ehk siis ei pea olema 100% Schumacheri Supastox, aga peab olema reeglistikule vastav. Seega vaadake üle riiulis puhkavad žassiid ja vaadake reegleid.

Juhul kui muidugi härra Schumacher toetaks kuidagi täiendavalt klassi, siis võiks nõuda 100% Supastoxide osalemist. Hetkel sellist kokkulepet ei ole. Härra Schumacher toetas möödunud aastal seda klassi ja noortesporti pannes välja ühe noorteauhinna Supastoxi ARTR komplekti.

Püüame kindlasti võimalusel lisaklassidena anda ka teistele võistlushuvilistele võimaluse stardijoonele tulla, aga eraldi grupina saaab määravaks ikkagi osalejate arv, et kui grupis on ikkagi 6-8 sama tüüpi sõidukit, siis on mõistlik panna nad korraga joonele. Kui on vähem(+/- süsteemis), siis ilmselt ei ole väga võistluslikku momenti. Et kindlasti vaadake oma riiulid üle.

Arutelude käigus koosolekul oli jutuks muude klasside edendamisest või juurutamisest (1:10 WGT näiteks jt) , et MH tegelikult näeks meelsasti rajal neid kõige kiiremaid ehk pannikaid ja MH töötab ka selles suunas, et ühel hetkel neid kuidagi suuremas mahus Eestisse saada ja rajale panna. Möödunud talvel olid Soomlased igatahes jännis, et saada pannikate gruppe täis, sest seal oli konkreetselt kirjas see, et kui osalejaid on vähem kui X, siis etapp ei lähe arvesse tiitliarvestuses ja kui mälu ei peta siis mõnel korral ei sõidetudki.

Seega kui on siiski keegi, kellel on riiulis mingi auto ja on soov võistlusel osaleda (mis on muidugi kõige määravam), siis andke endast teada ja kui sarnaseid loomi koguneb palju, siis saame seda suunda edendada.

Kui auto ei vasta täielikult reeglitele, aga on siiski ligilähedane oma kiiruslike ja muude omaduste poolest (eeldame siis peamise sarnasusena kindlasti regu ja mootorit ja miinimukaalu) , siis rajalt minema ei aja kedagi, aga punktiarvestuses ei osale.

Hanens

Kasutaja avatar
Dzinn
Postitusi: 116
Liitunud: 10.02.2013 21:26
Asukoht: Keila

Re: EAMK raadiosektsiooni juhatuse avatud koosolek 26.sept 2

Postitus Postitas Dzinn » 28.09.2015 14:33

Tere
Kuna on tekkinud ka küsimus rehvide kohapealt, siis palun EAMK'il täpsustada Sweep rehvide mõistet :D
Või on valik vaba nagu Supastoxil, et valitakse ise rehvi kõvadus.

Edit: Sweep QTS tires 28deg - SQT-28PP
Viimati muutis Dzinn, 28.09.2015 20:51, muudetud 2 korda kokku.

eikeikeik
Postitusi: 344
Liitunud: 28.08.2013 13:35

Re: EAMK raadiosektsiooni juhatuse avatud koosolek 26.sept 2

Postitus Postitas eikeikeik » 28.09.2015 14:58

SWEEP QTS SQT-28P

Visuaalne selgitus lisatud:


Hanes
Manused
Photo0835.jpg
Photo0835.jpg (485.98 KiB) Vaadatud 21050 korda

Vasta