RC mootorrattad

Postita siia juhul kui ei leidnud muud sobivat kohta kuhu postitada.
Vasta
puurmaa
Postitusi: 16
Liitunud: 19.05.2009 15:47

RC mootorrattad

Postitus Postitas puurmaa » 20.05.2009 13:27

Käisin natuke kaugemal ( Itaalias ) ja sattusin tuttavatest "fanaatikute :D " juurde kes raadiojuhitavate motikatega tegelevad. Sai ka ise proovitud, ei kukkunudki kohe pikali, võistlusi vahitud ja asjaga kurssi mindud. Huvitatud pealtvaataja tasemel :wink: . Siiani olin vaid kodus toas minizetidega võidu sõitnud ja natuke saue gümnaasiumis pealt vaadatud ning oli ammu juba plaan tegelema hakata soliidsemal tasemel. See kevad lõpuks auto ära osta aga nüüd ei teagi enam - äkki ostaks kaherattalise.
Kas meil ka keegi selliste kaherattaliste raadiomudelitega üldse tegeleb või äkki isegi võistlusi korraldab?
Kyosho Mini-Z ; Thunder Tiger FM-1e (Ducati 999 R)

Saabu
Postitusi: 325
Liitunud: 30.07.2008 14:49
Asukoht: Tartu / Raadi

Postitus Postitas Saabu » 20.05.2009 13:46

Võistlusi ilmselt ei ole aga hobimaalimas peaks olema küll motikaid müügil.
Team Associated RC18MT Brushless / Hot Bodies Cyclone D4

olerex
Postitusi: 659
Liitunud: 17.09.2006 13:53

Postitus Postitas olerex » 20.05.2009 15:05

Probleem on muidugi selles, et mingit võimalust sellise asjaga võistelda ju pole, kui keegi üldse midagi sellist omab oleks hästi. Ennem kui midagi ostad võid ju ka offroad maailma järgi kaeda, see on hetkel kõige popim ala. Laitse rallipargis on 3 nädala pärast võistlus, vist oli 6 juuni.
Jonas Nahkor

Team Xray

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 20.05.2009 15:53

Raadioteel 2 rattalistega ei võistelda, küll aga onroad ja offroad võistlusi - suvel Eestis kokku lausa 10tk toimumas. Järgmine onroad juba 31. mail Pärnus ja offroad, nagu mainitud, 6. juunil Laitses.

Vaata lisainfot ja kalendrit www.modelcar.ee

Ja siit leiad pilte toimunud võistlustest (keri lehekülg alla).
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 21.05.2009 13:18

Hobimaailmas on kaherattalised täiesti valikus. Nii seestpõleva kui elektrimootoriga :)
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

puurmaa
Postitusi: 16
Liitunud: 19.05.2009 15:47

Postitus Postitas puurmaa » 21.05.2009 15:40

Aitäh kõigile kes vastata viitsisid. :D . Tegelikult ma juba mõni aasta tagasi käisin sauel sisevõistlusi vaatamas ja olin juba autot ostmaski. Tahtsin oma poja , kes oli parajas vanuses, sellega ( tegelikult kasvõi MILLEGAGI :wink: ) tegelema meelitada. Toredad inimesed näitasid ja tutvustasid kõike mida ise oskavad. Kahjuks on tänapäeva noortel pead igasugust jama täis ja nii see jäigi kui teda plikad autode asemel järsku huvitama hakkasid :( . Ise ka sattusin sellisele töö(koormuse)le et polnud aega millegikski. Nüüd siis püüan uuesti. Seekord vist ise aga eks siis näeb - saab pojast asja või ei . Mind huvitabki just nagu rohkem onroad millega tutvusin sakul. See paganase itaalia komandeering lõi asja natuke peas segamini. Seal sõbrad sõitsid oma 1/4 skaalas krossimootorratastega. Tundub päris levinud olema neil. Nende endi tootja pidi maailmas ainuke olema kes ka korralikke güroskoobiga krossikaid toodab, vähemalt nii nad kiitsid :D . Tassisid mind siiski ka onroad rataste võistlusele . Kohalik klubi aga jube korraliku suure välis asfaltrajaga ja tohutult sõitjaid. Nii noori kui minust poole vanemaid - kõik koos. Meie hobipoes rocalmaares ka müügil , nagu siin mulle meelde tuletatigi , 1:5 skaala sileda raja bike. Itaalias sõitsid veel 1/8 skaala ratastega aga need pidavat tahtma jube korralikku asfaltrada või siis sobivad nad 1:10 autode siserajale. 1:5 mastaabi jaoks pidavat 1:10 mõeldud autode siserajad nati väikseks jääma. Nii mulle seletati. Igatahes kahju natuke et meil ka motikatega sõitjaid pole aga ega sest midagi - valikuvõimalus vaid veidi väiksem ja sellevõrra ehk kergem ja kes keelab mitut osta :wink:
Igatahes püüan meil mitmetel võistlustel igasuguseid autosi vahtima tulla ja eks siis näe .
Kyosho Mini-Z ; Thunder Tiger FM-1e (Ducati 999 R)

Kasutaja avatar
kaval
Postitusi: 1221
Liitunud: 12.02.2006 21:38
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas kaval » 21.05.2009 17:27

allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!

Kasutaja avatar
Sinuhobi
Sinuhobi
Postitusi: 1455
Liitunud: 29.01.2006 00:51
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas Sinuhobi » 22.05.2009 05:40

On-Road sikkel elektriga oleks rajult huvitav klass eestis ........... kui mingi demo sikkel olemas oleks siis võiks isegi peale esmast sõitu asja soetamisele mõelda
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd

Kasutaja avatar
kaval
Postitusi: 1221
Liitunud: 12.02.2006 21:38
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas kaval » 22.05.2009 07:41

Sinuhobi kirjutas:On-Road sikkel elektriga oleks rajult huvitav klass eestis ........... kui mingi demo sikkel olemas oleks siis võiks isegi peale esmast sõitu asja soetamisele mõelda
ohvrõud mees,ohvrõud...mitte onrõud :wink:
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!

puurmaa
Postitusi: 16
Liitunud: 19.05.2009 15:47

Postitus Postitas puurmaa » 22.05.2009 08:13

Mõlemad oleks huvitavad , oma silmaga nähtud :wink: . See viit mille kaval juba andis ongi seesamyne ofroad krossikas millest kirjutasin. Onroad 1:5 baik aga ju ilusti müügil olemas ka meil , kas tõesti pole siiamaani keegigi ää ostnud ja proovinud ? :cry: Arvaks et ka meie asfalt kannataks 1:5 skaala sikliga sõitmist küll kohe. Ma ise olen jubedalt kahevahel selle ofroad ostmise asjus , vist ostan ikkagi ära - mul juba eeltöögi tehtud vaja vaid raha saata ja pakk tuleb kohe itaaliast siiapoole teele. Kui keegi veel ostaks saaks ka koos (võidu)sõita Ta pole küll ju odavate killast aga valikuvarjante on päris palju ja igale maitsele . Nitromootoriga, kaks elektrimootoriga varianti , kaks varjanti kerest endast ja kaks varjanti stabilisatsiooni hoorattast ( elektriline ja mehaaniline ) . Kes ise kokku paneb saab veel 100 eurot odavamalt kui eriti mugav kes ei viitsi . Ah ja - on veel varjant ka puhtalt sileda raja jaoks , ilusate siledate ratastega . Pea kõik konverteerimise võimalused veel eraldi hiljem täiendava kitina juurde telliavad . Nii et hinna saab valida seinast - laeni :wink:
Mis ma lobisen , internetis ju kõik kirajs ja isegi itaalia keelt pole vaja lugemiseks , aitab inglise keelest küll :wink: . Noh aga võistlusteks ja rahvaga koossõitmiseks tahaks ikkagi 1:10 skaala onroad elektriautot ka veel . Sellest ammu juba unistanud ja kõik vaid kättevõtmise taha jäänud :D Vot nüüd mõtlengi et tahtmised võimalustega kuidagi kokku ajada :( Või hakata üldse tõsiseks/algajaks 1:5 baikide eestvedajaks meie Eestimaal ? :D
Viimati muutis puurmaa, 22.05.2009 13:25, muudetud 3 korda kokku.
Kyosho Mini-Z ; Thunder Tiger FM-1e (Ducati 999 R)

Kasutaja avatar
JazZ
Fast Hobbies
Postitusi: 1104
Liitunud: 10.06.2005 13:23
Asukoht: Pärnu
Has thanked: 9 korda
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Postitus Postitas JazZ » 22.05.2009 11:15

Huvitav kas onroad open klassis võiks sõita sellise asjaga?
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu

puurmaa
Postitusi: 16
Liitunud: 19.05.2009 15:47

Postitus Postitas puurmaa » 22.05.2009 12:54

JazZ kirjutas:Huvitav kas onroad open klassis võiks sõita sellise asjaga?
Mina pole küll mingi seletaja aga maailmatasemel tundub ainus tunnustatav klass olema 1:5 skaala baikide oma. Antud momendil .
1:8 ja siis krossisõitjate 1:4 vist ikkagi rohkem tootjate ja kohalike määruste alla käivad võistlused

http://www.brca.org/Sections/bikes/news.htm

http://www.rc-bike-worldchampionship.de

. Püüan natuke internetis tuhnata 1:8 ja 1:4 mastaabis võistluste otsimises - midagi kindlasti leiab aga mis keeles :wink:
Viimati muutis puurmaa, 22.05.2009 13:42, muudetud 1 kord kokku.
Kyosho Mini-Z ; Thunder Tiger FM-1e (Ducati 999 R)

Kasutaja avatar
madda
Postitusi: 126
Liitunud: 02.08.2008 22:37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas madda » 22.05.2009 13:34

Kas selle krossikaga saab mulla, peene kruusa ja muru peal ka sõita? Ja kui kiire see üldse on ?
NOS---Naksitroll On Saarlane
FBI---Female body inspector
Olgu õnnistatud n00bid, sest nemad pärivad interneti.
Müüa: LRP laadija ! Küsi PS !

Kasutaja avatar
LAMP
Postitusi: 114
Liitunud: 10.01.2008 00:51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas LAMP » 22.05.2009 13:56


Muru peal
Lahtisel pinnasel

puurmaa
Postitusi: 16
Liitunud: 19.05.2009 15:47

Postitus Postitas puurmaa » 22.05.2009 14:11

madda kirjutas:Kas selle krossikaga saab mulla, peene kruusa ja muru peal ka sõita? Ja kui kiire see üldse on ?
Muidugi saab.Selleks ta krossikas ongi . Kui võtta "kangem " elektrikas 11 voldise liitiumaku ja vastava võimsama mootoriga siis läheb eriti rajuks . Oma silm on muidugi kuningas aga ka jutuube annab ettekujutuse :wink:

Kyosho Mini-Z ; Thunder Tiger FM-1e (Ducati 999 R)

Kasutaja avatar
Sinuhobi
Sinuhobi
Postitusi: 1455
Liitunud: 29.01.2006 00:51
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas Sinuhobi » 22.05.2009 17:01

mulle jäi hoopis selline asi silma

http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd

Kasutaja avatar
Zebra1188
Postitusi: 1246
Liitunud: 07.10.2006 10:05
Asukoht: Keila
Kontakt:

Postitus Postitas Zebra1188 » 22.05.2009 19:36

ma ei tea.. minu arust need RC motikad näevad ikka väga "Kipakad" oma sõidult välja.. kahtlane värk. :roll:
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC

HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!

Kasutaja avatar
Faasan
Postitusi: 288
Liitunud: 14.01.2009 18:30
Asukoht: Sealt pruuni maja juurest paremale.

Postitus Postitas Faasan » 22.05.2009 20:39

Need krossikad tõmblevad nii naljakalt kurvides, kuid mis moodi need kahe ratta peal püsivad?? :? Enamvähem ratas liigub edasi ega lase küljele kukkuda? :? Aru ma ei saa...
Kyosho MP777/GRP

Kasutaja avatar
Grim Reaper
Postitusi: 1209
Liitunud: 02.12.2006 00:45

Postitus Postitas Grim Reaper » 22.05.2009 21:09

mulle avaldas kõige rohkem muljet see video

http://www.youtube.com/watch?v=BIWzUApx ... re=related
Baltic champion 2015 Large scale 2WD
KONTAKT:555 628 95

Kasutaja avatar
uljaspea
Postitusi: 701
Liitunud: 04.05.2006 06:53
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas uljaspea » 22.05.2009 21:27

Leitsin ühe päris hea video

Kasutaja avatar
kaval
Postitusi: 1221
Liitunud: 12.02.2006 21:38
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas kaval » 23.05.2009 07:32

tuleb siis krossi sari või mitte,hakkan tsiklit siis ostma v?onradiga pole kahjuks siin kuskil sõita,muidu on se ka tore aga kindlasti ei leia seevõrd head platsi/rada,off-iga on poogen kus sõidad ,lööme pundi kokku ja teeme suurema tellimuse,saab ka hinna paremaks,570 euri on letikas
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!

puurmaa
Postitusi: 16
Liitunud: 19.05.2009 15:47

Postitus Postitas puurmaa » 24.05.2009 12:32

Faasan kirjutas:Need krossikad tõmblevad nii naljakalt kurvides, kuid mis moodi need kahe ratta peal püsivad?? :? Enamvähem ratas liigub edasi ega lase küljele kukkuda? :? Aru ma ei saa...
Ikka samadel füüsikaseadustel nagu "pärismotikadki" ja tavajalgrattad :wink: . Kui oled kunagi natukene ringrajasõiduga tegelenud või KORRALIKEL mootorrattakursustel käinud siis peaks kursis olema , et kaherattalisi püstihoidvaid põhjuseid on kaugelt rohkem kui üksainus. Kõik kehtib ka mudeli kohta v.a. üks. Kui sõita jalgratta või motikaga väga aeglaselt , või üldse paigal seista siis seisab ta püsti kas kehaasendi muutmise või ainult esiratta osava keeramise tulemusena. Kuna me ise mudeli seljas ei istu siis läbi raadioaparatuuri me sellise püstihoidmisega vaevalt toime tuleksime. Kiiremal sõidul aga seisab kaherattaline püsti tänu esiratta seadenurgale , kus esiratas ise tuleb toime enda keeramisega vastavalt sikli kaldumistele ja mida kiiremini sõidame seda rohkem avaldab stabiliseerivat mõju nii esiratta kui tagaratta masside pöörlemisel tekkiv güroskoopiline efekt. Ühe sõnaga - korralikult häälestatud ratas sõidab probleemideta otsejoones ja teda ei sega ei külgtuul kui ka pinnakonarused. Kõigel looduses on loomulikult ka mõistuslik piir milleni nad töötavad. Väga tähtis - ei tohi ise segada ratast ennast püsti hoidmast ja selleks on rooliservo ühendatud rattaga mitte jäigalt vaid läbi vedrude mis laseb rattal ise ennast stabiliseerida. Loomulikult on parematel mudelitel "jäikus" reguleeriutav . Täiesti jäigal otse ühendamisel ratas PÜSTI EI SEISA ilmaski. Nagu ikka on igal asjal mitu tahku - nii ka siin : mida paremini ratas püsti seisab ja stabiilsemalt sõidab , seda sitemini on ta juhitav ja pöörded laiemad ning vastupidi. Algajatematel on nii esiratas kui ka tagaratas soovitavalt raskemad , rooliservo ka "lõdvem" . Meistrite võistlusi , mille videosi netis vahtida saame aga sõidetakse juba profiratastega, rattad võimalikult kerged ja titaanist , juhtimissüsteemis amordile sarnased stabilisaatorid jne. Ühesõnaga - tulemuste saavutamiseks seatakse häälestused kõik trassist olenevalt ja piiri peale. Siit ka rataste selline "kipakas" käitumine kui see piir ikkagi ületatud saab. No ja ega tavalistelgi baikide võiduajamistel pole harvad juhud ilusate õhulendudega. Krossiratas aga muideks on veel tagarattas oleva sisemise hoorattaga mis vurab ringi alati ja kordades kiiremini kui ratas ise. See võimaöldab aeglasemalt sõita. Et aga kompenseerida igasugustest trassitakistustest tulenevaid "mükse" esiratta pihta on tema vedrud servoni eriti "lõdvad" . Siit ka erinev käitumine. Muideks - kes ei te siis RC rattal pöörates rooli paremale keerab servo esimest ratast vasakule :wink: Baik ise aga ikka paremale nagu peabki . Miks ? Mõtelge ise .... :D
Viimati muutis puurmaa, 24.05.2009 12:55, muudetud 1 kord kokku.
Kyosho Mini-Z ; Thunder Tiger FM-1e (Ducati 999 R)

fireTeam
Postitusi: 315
Liitunud: 23.04.2009 17:08
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas fireTeam » 24.05.2009 12:51

kas sa ise ka said aru mida sa rääkisid? nata sain pihta aga mitte palju

puurmaa
Postitusi: 16
Liitunud: 19.05.2009 15:47

Postitus Postitas puurmaa » 24.05.2009 13:02

fireTeam kirjutas:kas sa ise ka said aru mida sa rääkisid? nata sain pihta aga mitte palju
Miks ma peaks ise aru saama .Ega ma endale ei kirjutanud, :D . Veelkord siis puust ja punaseks. RATAS SEISAB ISE PÜSTI, niikaua kui edasi liigub. Muidugi seda vaid osavates kätes. Ei paista neil muideks ka profi kätes mingitki "kipakust" olevat. Sõidavad nagu "päris" rattad kui ise ei eksi. Veel üks kvaliteetvideo maailmaklassi finaalist. Mnjah - rada on ka muidugi kadestamapanev.

Kyosho Mini-Z ; Thunder Tiger FM-1e (Ducati 999 R)

puurmaa
Postitusi: 16
Liitunud: 19.05.2009 15:47

Postitus Postitas puurmaa » 07.06.2009 20:02

Kuna krossikaga sai väljamaal nati proovitud siis ostsin huvi pärast onroadi elektriga 1:5 ducati999 endale ära .See peletis on nagu arvasingi ikka raskemini juhitav küll. Igatahes otse sõitmine on nüüd juba selge ja külili ei kuku :). Õieti tegin , et nagu soovitatigi alguses ülemiste suurel asfaltplatsil hommiku vara proovima hakkasin kui autosi ei seisnud , vaba ruum kulus ära ja oma ainukesele seal seisvale autole sain ka pihta :( Igatahes nüüd sõidan juba laiemal asfaltteel kodu ees ja kaheksa tuleb juba ka kuidagitpidi välja ning igakord tee ringipööramiseks kitsaks enam ei jää :D . Peab kohe homme otsima meie hobipoodidest võimalikult suurema aku ( ja korraliku laadija ka ) , kaasasolev ( oli vist 1800 või 2200 ) saab alla 10 minutise sõiduga tühjaks ja vaevalt alustanud tuleb koju laadima minna. Põhiline mida kartsin , et meie asfalt liiga krobeline on oli asjata. ( nägin millisel pea et laudsiledal ja puhtakspestud asfaldil sealsed võistlused peeti ) Pole mingit probleemi ja sõitu ei sega ka väiksemad konarused. 1:5 on küllalt suur selleks.
Viimati muutis puurmaa, 08.06.2009 09:54, muudetud 1 kord kokku.
Kyosho Mini-Z ; Thunder Tiger FM-1e (Ducati 999 R)

Kasutaja avatar
Sinuhobi
Sinuhobi
Postitusi: 1455
Liitunud: 29.01.2006 00:51
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas Sinuhobi » 07.06.2009 21:50

ma saan aru et tegu siis Thunder Tiger 1/5 ?

Kui sul miskit mõnikord teha pole siis Rocca keskuse katuseparklas võiksid seda täitsa nii mõnelegi demoda
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd

puurmaa
Postitusi: 16
Liitunud: 19.05.2009 15:47

Postitus Postitas puurmaa » 08.06.2009 07:29

Sinuhobi kirjutas:ma saan aru et tegu siis Thunder Tiger 1/5 ?

Kui sul miskit mõnikord teha pole siis Rocca keskuse katuseparklas võiksid seda täitsa nii mõnelegi demoda
Hommikut !

Täpselt seesama , elektrimootoriga variant. http://www.thundertiger.com/product/6528.html . Uhkustada temaga on aga mul varavõitu veel :( . Sõiduoskus olematu , kui võrrelda klippidega mis internetis MM võistlustel tehtud .
Tegelikult midagi keerulist sõitmisel ei ole, sellest sain juba aru. Püsti seisab väga hästi, isegi tunduvalt paremini kui arvasin - pole tal ju MINGITKI stabiliseerivat seadet. On mingi kiirus - kuskil päris kiire jalakäia oma või kerge jooksmine - mitte üle 10k tunnis. Sellest peale seisab ja sõidab nagu imeväel ja ei tee kukkumise katsetki. Natukenegi alla selle on jokk ja kohe ei taibanudki milles asi et püsti ei seisa . Nüüd tean - aku sai tühjaks ja kiirus langes alla lubatu :D . Täisakuga vurab aga päris kiirelt . Nii et kujutan ette et liitiumakut näiteks on võimatu isegi kiffa minemiseni tühjaks sõita. Muidugi võttis "paar akutäit" seadistamisele , et ilusti otse sõidaks ja kiirust saaks regullida jne. Kogemused ju mudelitega üldse nullilähedased. Proovisin huvi pärast kui palju akusse voolu järele jääb kui enam sõita ei kannata , selline tunne tuli et aku jääb pooleldi täis kuna mootor vuriseb veel hästi aga sõita pole üldse võimalik : Panin peale sõitu ampermeetri ja voltmeetri külge. Kuskil 40-60 sekundit töötab allesjäänud vooluga tühikäigul (rattad õhus ) enne kui pinge järsult alla langema hakkab, tarbib tühjalt rattad õhus vuristades 5 A . Nii et aku saab ikkagi peaaegu tühjaks sõita.
Juhtimisel ongi põhiline erinevus automudelist - mökutada pole võimalik ja pead koguaeg liikuma. Lennukimudel peaks ju ka sama olema - õhku seisma ju ei jäta :wink: .Ah ja - tagurpidikäiku ju ka pole nagu lennukilgi :wink: . Pöörded on muidugi harjutamist vajavad - raadius sõltub kiirusest mitte aga niivõrd roolikeeramisest ja vägisi kisub minema palju suuremaks kui vaja ja ongi kraavis või muru peal kukkerpalli , või lased hoo liiga maha ja viskab ennast teele siruli :(
Viimati muutis puurmaa, 08.06.2009 09:50, muudetud 1 kord kokku.
Kyosho Mini-Z ; Thunder Tiger FM-1e (Ducati 999 R)

Kasutaja avatar
Sinuhobi
Sinuhobi
Postitusi: 1455
Liitunud: 29.01.2006 00:51
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas Sinuhobi » 08.06.2009 08:04

sellegipoolest oleks asja vastu huvi oma silmaga ära näha ja kes teab ehk ka korra proovida nii, et .............
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd

antia
Postitusi: 1114
Liitunud: 29.07.2005 14:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas antia » 08.06.2009 10:29

puurmaa kirjutas:Pöörded on muidugi harjutamist vajavad - raadius sõltub kiirusest mitte aga niivõrd roolikeeramisest ja vägisi kisub minema palju suuremaks kui vaja
Kas tavatsiklitel kasutatav vastupööramine ei aita mudeli puhul?
http://en.wikipedia.org/wiki/Countersteering

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ollo » 08.06.2009 10:32

Vastupööramist kasutavad need tsiklid nagunii, teisiti ei olegi võimalik. Eks see kurvi raadius sõltub palju pööramismehhanismi täpsusest ja ka rehvidest. Suurel tsiklil ka näiteks tühjapoolse esirehviga on pööramine suht keeruline.

puurmaa
Postitusi: 16
Liitunud: 19.05.2009 15:47

Postitus Postitas puurmaa » 08.06.2009 11:11

Mudeli puhul on aga raudselt nii tehtud - rool ja esiratas pööravad vastupidistes suundades. Minu mudel on aga lihtsaim baasvariant ja selle pöördemehanismi regullimine olematu. Tuleb juurde tellida - kõik saadaval . Praegu püüan siis vähemalt elementaarsel tasemel juhtimise nippe ja tunnetust kätte saada. Ka sellel siklil pole vilets lahendus - lihtsalt lihtne ja lollikindel ning tehtud mingit keskmist väärtust silmas pidades. Kättesaadavatel kiirustel üllatavalt stabiilne ja ka juhtimisel pole eriti viga. Igatahes stabiilsus on väga suure tagavaraga ja pöörete raadiuse vähendamiseks võiks vabalt stabiisuse arvelt nati roolisolevaid vedrusi kõvemaks püüda keerata kui nad olemas oleksid . Ongi ehk aga parem - ei hakka kohe kruttima kui veel mingitki tunnetust pole . Enne tuleb lihtsamaga sõitma õppida :wink:
Kyosho Mini-Z ; Thunder Tiger FM-1e (Ducati 999 R)

Taits
Postitusi: 591
Liitunud: 12.11.2005 22:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Taits » 08.06.2009 15:53

Sai ka kunagi üht kaugjuhitavat motikat omatud. Nokka küll ei tõstnud, aga sõitis küll. Püsis väga hästi püsti. Juhtida polnud ka muust mudelist eriti keerulisem. 10 minutit harjumist ja läkski. Mees viskaks põlve ja vaatas kõrvale ja puha. Sel rattal polnud küll mingeid reguleerimisvedrusid ega teab, mis asju. Ainus asi on see, et esiratas oli raskemaks tehtud. Tina rehvi sees. Ja pööramine käis vähe teisiti. Esiratas käis täiesti vabalt vasakule ja paremale. Aga servo pööras tervet esiharki. Muid konkse seal polnudki. Tänapäeva kaherattalisi pole lähemalt uurinud.
Burn more fuel!

Herkki
Postitusi: 239
Liitunud: 21.06.2005 13:46
Asukoht: Keila

Postitus Postitas Herkki » 08.06.2009 16:26

Kui saladus pole, siis kustkohast tellisid?
Isegi olen korduvalt samasuguse agregaadi peale mõelnud... Kui mõni päev äkki ikkagi Rocca parklas näha saaks, siis tuleks vb järgmisesse tellimusse sisse kirjutada... Võinoh, hetkel letis nitromootoriga isend täiesti olemas... :)

proff95
Postitusi: 188
Liitunud: 18.09.2008 10:17
Asukoht: Rapla maakond

Postitus Postitas proff95 » 08.06.2009 20:16


antia
Postitusi: 1114
Liitunud: 29.07.2005 14:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas antia » 09.06.2009 10:41

ollo kirjutas:Vastupööramist kasutavad need tsiklid nagunii, teisiti ei olegi võimalik. Eks see kurvi raadius sõltub palju pööramismehhanismi täpsusest ja ka rehvidest. Suurel tsiklil ka näiteks tühjapoolse esirehviga on pööramine suht keeruline.
Aga kuidas off-roadikad keeravad, seal ei tohiks vastukeeramine nii hästi toimida? Kas mudelitel kasutatakse äkki mingit liigutatava raskuskeskme lahendust ka veel?

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ollo » 09.06.2009 12:06

ikka täpselt samamoodi keerad off ja onroadis, mingit vahet pole. "Õigetpidi" on võimalik keerata ainult väga väikestel kiirustel.

Raskuskeskme liigutamine kusjuures ei mõjuta oluliselt tsikli käitumist, st. tsiklit kallutada ILMA lenksu keeramata ei ole sisuliselt võimalik. Seda on katsetatud nt. baigiga, millele on paigaldatud 2 lenksu, üks "tavaline" ja teine raami külge fikseeritud. Fikseeritud lenksu hoides ja ennast kallutades ei saadud tsiklit pöörama (vähemalt mitte mõistlikult), gürojõud on liiga suured. Seda demoti kunagi motokoolitusel ka, tsiklile cruise peale ja tüüp teeb mis tahab tsikli peal, tantsib, keerutab või lööb trummi, vasakul paremal, ees või taga, tsikkel läheb ikka otse.

puurmaa
Postitusi: 16
Liitunud: 19.05.2009 15:47

Postitus Postitas puurmaa » 09.06.2009 13:50

Herkki kirjutas:Kui saladus pole, siis kustkohast tellisid?
Isegi olen korduvalt samasuguse agregaadi peale mõelnud... Kui mõni päev äkki ikkagi Rocca parklas näha saaks, siis tuleks vb järgmisesse tellimusse sisse kirjutada... Võinoh, hetkel letis nitromootoriga isend täiesti olemas... :)
Mis saladust siin on , terve internet neid tellimisvõimalusi täis ja roccalmaares ka olemas.Proff95 poolt antud lingil inglise veebipoes tükk maad odavam veel kui saksamaal kust mina tellisin kuna saan saksa keelest ka aru :wink: . Roccalmaares on aga nitromootoriga letis kohe olemas . Kel kogemused ja ei karda sellise mootoriga jändamist siis kindlasti ka hea variant. Saab pikalt sõita. Käisin seal eile akut otsimas. Motikat kaasas ei olnud, läksin otse töölt. No kus seal sõita proovida saab päise päeva ajal , nii autode vahel mina küll veel laveerida ei oska temaga , kindlasti rihid mingi ärika hirmkalli mersu uksele mõlgi sisse :(
Täna lähen uut suuremat akut otsima , ei teagi veel tegelikult millist osta , korraliku laadija ostsin eile roccalmaarest ära . Tasub äkki Liitiumi võtta või pole mõtet ja osta mingi suurema NiMH kuhugi 4000 kanti ?
Kyosho Mini-Z ; Thunder Tiger FM-1e (Ducati 999 R)

Herkki
Postitusi: 239
Liitunud: 21.06.2005 13:46
Asukoht: Keila

Postitus Postitas Herkki » 09.06.2009 14:15

puurmaa kirjutas:
Herkki kirjutas:Kui saladus pole, siis kustkohast tellisid?
Isegi olen korduvalt samasuguse agregaadi peale mõelnud... Kui mõni päev äkki ikkagi Rocca parklas näha saaks, siis tuleks vb järgmisesse tellimusse sisse kirjutada... Võinoh, hetkel letis nitromootoriga isend täiesti olemas... :)
Mis saladust siin on , terve internet neid tellimisvõimalusi täis ja roccalmaares ka olemas.Proff95 poolt antud lingil inglise veebipoes tükk maad odavam veel kui saksamaal kust mina tellisin kuna saan saksa keelest ka aru :wink: . Roccalmaares on aga nitromootoriga letis kohe olemas . Kel kogemused ja ei karda sellise mootoriga jändamist siis kindlasti ka hea variant. Saab pikalt sõita. Käisin seal eile akut otsimas. Motikat kaasas ei olnud, läksin otse töölt. No kus seal sõita proovida saab päise päeva ajal , nii autode vahel mina küll veel laveerida ei oska temaga , kindlasti rihid mingi ärika hirmkalli mersu uksele mõlgi sisse :(
Täna lähen uut suuremat akut otsima , ei teagi veel tegelikult millist osta , korraliku laadija ostsin eile roccalmaarest ära . Tasub äkki Liitiumi võtta või pole mõtet ja osta mingi suurema NiMH kuhugi 4000 kanti ?
Hobimaailmas praegu letis saada liposid 4100mah, 5300mah, 5400mah jne. Tule läbi ja leiame sobiva lahenduse.
Võta tsikkel kaasa, pool parklat on tühi :)

puurmaa
Postitusi: 16
Liitunud: 19.05.2009 15:47

Postitus Postitas puurmaa » 12.06.2009 12:28

uue ja korraliku akulaadija soetamisel selgus , et mu 2400 aku saab kaasasoleva lihtsa laadijaga vaid pooleni täis laetud. Isegi soojaks ei läinud vana laadijaga laadides. Nüüd, laadides nii nagu peab saab sõita juba enamvähem normaalse aja. Muidugi veel suurem aku ei segaks ja teise aku peab niikuinii kunagi ostma.
See kaherattaline on ikka sõiduõppimisel tunduvalt kapriissem riisapuu kui loota võisin , või olen mina käpard. :( . No ei tule nii hästi välja nagu peaks. Ikka kukub teine sageli külili kui pöörangus hoo liiga maha võtad . Vilets on see , et sirakil masinat enam püsti ei saa . Aru ka ei suuda veel saada kuidas videodes neil nii lihtsalt õnnestub viuhti ülesse hüpata ja edasi sõita. Minu oma keerleb gaasi andes kui vurr kohapeal ühel küljel ja jokk :(. Rooli keskkoht ka "ujub" ning iga natukese aja tagant avastad et ei sõidagi enam otse ja peab timmima juhtpuldilt. See on aga omaette täpistoiming , kuna kiirust eriti vähendada ka ei ole võimalik. Ah ja, igasugused kruvid kipuvad lahti logisema , pidavat mingi määre olema et seda ei juhtuks aga ikkagi säiliks ka lahtikeeramise võimalus ?
Küll ma ta korralikult sõitma saan , läheb aega mis läheb :D
Kyosho Mini-Z ; Thunder Tiger FM-1e (Ducati 999 R)

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 12.06.2009 14:03

Keermeliim on see mis aitab lahtitulevate kruvide vastu. Metall-metallis kruvid ilma selleta reeglina koos ei püsi. Ducatile on saada tuuning rooliamort mis maksab 150 kr. Kas ja mida ta paremaks teeb keegi Eestis ilmselt katsetanud pole. Aga kehvemaks vaevalt et küll.

Enamik rooli ebatäpsusi on seotud roolisüsteemi lõtkudega, sinna alla läheb ka servol tekkiv lõtk.

Ma eeldan et see püstisaamine/mittepüstisaamine on seotud puhtalt mootori jõuga. Sest vähemalt Taitsi kunagine tsikkel mida proovitud sai ei tahtnud tühja akuga ennast püsti tõmmata.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
kaval
Postitusi: 1221
Liitunud: 12.02.2006 21:38
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas kaval » 12.06.2009 14:10

tegelikult on püstisaamise probleem kinni pinnase puhtuses ehk asfalt peab ideaalsest puhas olema muidu rehv ei haaku(proovi gaas põhja ja rooliga jõnksuta paremale/vasakule ja küll ta ka püsti ennast ajab),omasin ka kunagi ratast,küll oli algne,mootor nõrk jne.kuid kulgeda sai ilusti ja püsti ajas ka,mul oli küll krossikas,rooliamort arvan,et kasuks rohkem ohvrõudis
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!

puurmaa
Postitusi: 16
Liitunud: 19.05.2009 15:47

Postitus Postitas puurmaa » 12.06.2009 14:40

Püstisaamiseks mootori võimsusest peaks piisama küll ,tagumine ratas käib ilusti hoolega ringia aga tõesti , asfaldi haakumist lihtsalt vist ei jätku. Puhas see asfalt küll pole , ikka vastupidi - lausa tolmune. Üldiselt juhitavus pole vilets . Kui sõidab normaalse kiirusega siis täiesti juhitav . Roolilõtk võib ka mitte ainult servos olla. Servo on ühendatud liikuvuse tagamiseks läbi tavalise kütusevooliku juppide ja need võivad painduda kuhu tahavad ja sama eduga mitte endise sirguse paugupealt taastada. Tahaks need torujupid küll asendada mujal kasutatavate vedrude süsteemiga roolimehanismiga. Ducatile ka tuuningdetailina olemas. Muideks , kui sikkel pikali on siis keerab ise rooli maximumini sinna samasse poole põhja välja ja servo teda ei liigutagi , mitte sellest et jõudu ei jätkuks aga lihtsalt painutab neid ühendustorusid. Ilusti näha kui vaadata. Tegelikult see rool peabki vist loogiliselt sealpool olema, et üldse püsti saada. Mõnikord kargab ilusti püsti ja paneb kohe sirget mööda ajama kui rooli mitte torkida. On vist asfaldil ka parema haakuvusega kohti olemas. Keermeliimi peab küll kindlasti ostma enne kui kõik laiali laguneb , on ta kuskil meil ka letis olemas ? Rooliamorti võiks ka vaadata. Konarlikul asfaldil suuremal kiirusel kindlasti abiks.
Kyosho Mini-Z ; Thunder Tiger FM-1e (Ducati 999 R)

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 12.06.2009 15:12

Rooliamordi all pidasin silmas originaalroolihoovastiku väljavahetavat amortisaatorit, mis puht teoreetilsielt võiks rooli konkreetsemaks teha.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
kaval
Postitusi: 1221
Liitunud: 12.02.2006 21:38
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas kaval » 13.06.2009 08:57

RandoM kirjutas:Rooliamordi all pidasin silmas originaalroolihoovastiku väljavahetavat amortisaatorit, mis puht teoreetilsielt võiks rooli konkreetsemaks teha.
seda kindlast ja keermeliim stokkeris letis olemas ,kindlast ka hästi varustatud kaubanduskeskustes.pole küll ise sealt otsimas käinud
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!

puurmaa
Postitusi: 16
Liitunud: 19.05.2009 15:47

Postitus Postitas puurmaa » 02.07.2009 13:28

Aega pole küll palju olnud , aga natuke sõiduoskust on juba siginemas. Rattal vahetasin juhtimissüsteemis need silikoontorud välja. Panin vedrud nagu tavaliselt kasutatakse . Hoopis teine asi :D . On küll oma kombineeritud ja viletsakene aga töötab ning kohe saab aru et tuleb tellida korralik juhtimissüsteem saksast. Regullitavate vedrudega roolimehhanism ja amordikas talle lisaks kui vaja ( meie asfaldil on vaja :( )on parim toimiv variant . Kokkuehitatuid ei soovitata . Vaadates internetis ringi leidsin inglise RC motoklubi kus natukene seadistamisest ja muust vajalikust juttu. Lisateave kulus ära. selgeks on saanud ka see , et meie asfalt ei kõlba koera p...gi. Seda enam tolmu ja kiviklibune. Natuke sõidukohta ja metoodikat valides saab aga ka sellel maastikul hakkama. Igatahes sõitma õppimist ei sega kui tead miks ta saatan tee äärtes kuidagi sõita ei taha , põhireguleeringud paika oskad panna, tolmustes kohtades ei kihuta ega keera jne. Autode poolt puhtaks ning siledaks sõidetud tee keskel suht konarlikulgi asfaldil motikas sõidab ja keerab aga väga normaalselt. Veelord sai selgeks et 1/8 mastaabiga rattaga pole meie asfaldile tõesti üldse asjagi . Hea et ei ostnud sellist ilusat ja pisikest , juba ette hoiatati aga ei taht uskuda kuna nägin kuidas krossikad maastikulgi vabalt kihutavad. Ju siis nende güroskoop ikkagi nii hästi neid stabiliseerib.
Kuskohal te suvel onroad trenni teete tavaliselt , tuleks ka vaatama ja sõitma.
Kyosho Mini-Z ; Thunder Tiger FM-1e (Ducati 999 R)

Kasutaja avatar
Alpro
Postitusi: 667
Liitunud: 25.02.2008 00:22
Asukoht: Capital

Postitus Postitas Alpro » 02.07.2009 15:08

ma ei tea kus trenni tehakse aga kindlasti tasuks tulla Eesti Meistrivõistlustele 19. Juulil, hetkel pole märgitud toimumiskohta aga reeglina on kõik toimubud Pärnu ARK-i platsil, samas oli juttu, et ehk tehakse kuskil TLN piires.

arvan, et infot saad nii siit foorumist kui ka modelcar.ee-st
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779

carlpoiss
Postitusi: 20
Liitunud: 19.03.2009 20:52
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas carlpoiss » 03.07.2009 13:59

jäi silma üks video võistlustest

e-savage

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 12.07.2009 18:08

Soome rc10.fi foorumis üks müügis - http://rc10.fi/index.php?topic=37835.0
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Vasta