1. leht 1-st

Rando tegemised

Postitatud: 21.08.2010 16:27
Postitas Arps
Kunagine noor talent RC alal on kahjuks muutnud oma eelistusi. Tänasel päeval, koos kahe teise mudelisti (Herkki ja Taivoga), asub Rando Tartus. Täpsemalt Raadi lennuväljal, kus toimub Speedest Legends 2010 kiirendus võistlus. Võistleb ta oma värskelt soetatud Mazda RX8-ga bracket klassis. Eelsõitude põhjal oli tal oma klassi 7 tulemus 16-st.
Nii, et soovime talle edu ja loodame, et tuleb ikka RC juurde tagasi.

Re: Rando tegemised

Postitatud: 21.08.2010 16:55
Postitas Arps
Nüüd võime kõik Randole õnne soovida, kuna ta saavutas oma RX8-ga bracket klassis 3.koha.

Re: Rando tegemised

Postitatud: 21.08.2010 18:03
Postitas Toomased
Mis muud kui palju õnne! :D

Re: Rando tegemised

Postitatud: 21.08.2010 19:36
Postitas meph
Esikmudelist meph oli ka kohal ja Rando isiklik treener kiirenduse alal :D

Re: Rando tegemised

Postitatud: 22.08.2010 19:02
Postitas RandoM
Esmalt: Suur tänu MATKaSPORT OÜ'le, Pesur Motorspordile ning Herkki Limmartile.

Seni kuni emotsioon veel värskelt meeles:

Rando Mere Speedest Legends 2010 Bracket klassi kiirendusvõistlusel

Reede hommikune ärkamine 7.30 ning seejärel 8.30, sest valge inimene lihtsalt ei tõuse nii vara vabariigi taasiseseisvumise aastapäeval. Sõitsin Pesur Motorsport garaaži selleks et nentida fakti - kedagi pole. Neljapäev oli neil olnud pikk päev kuna laupäevaseks võistluseks oli vaja veel teha: Eero Pesuri, Paul Kesa, Kaido Krumi ja Junga autod. Meie mitteametlik RandoM Racing Team (Võistlesin Pesur Motorsport nime all kuna BHRA võistlustel peavad kõik sõitjad kuuluma mõne klubi koosseisu, ning see kooses tundus kõige õigem) otsustas, et teeme oma ettevalmistuse teistest eraldi (loe: peseme Herkki juures auto puhtaks ja siis lähme Toomas Sula 45. sünnipäeva tähistama.)

Reedene päev möödus pakkimise ja ettevalmistamise pealkirja all. Junga autol sai elektroonikavigasid otsitud (Loe: Jootsin üle kõik tati ja taburetijalgadega tehtud ajutised kontaktid) ent probleemi lahendamine tegelikult lõplikult ei õnnestunudki. Umbes viis õhtul panime oma ekipaažiga (Rando Mere, Taivo Murumäe + 1, Herkki Limmart) Tartu poole minema ning läksime rada üle vaatama ja tiimile kohta reserveerima.
Raadil Sain veel mõned õpetussõnad Eesti esikiirendajalt Lauri Kuriksilt, ning suundusime peale mõningat vestlust korraldajatega Tartusse õhtust sööma ning välja puhkama (Tuhat Tänu goes to Anu kes meid oma köögis majutas ning võidusõitjale (ehk siis mulle :)) isegi pehme madratsi eraldas)

Laupäeva hommikul kell 8 sõitsime rajale ning asusime ootama teisi Pesur Motorspordi sõitjaid kes lõpetasid Kaido Krum'i auto ehitamise täpselt paar minutit enne seda kui Tartu poole startisid. Ehk kogu seltskond oli täiesti magamata. (või nagu Eero tavatseb ikka võidusõitudel öelda, magasin küll - kaks tundi siia sõites auto tagaistmel)
Hommikuste registreerimis ja tehnilise läbimis protseduuridega alustasin umbes 9.15 aeg, kõik sujus nagu õlitatult ja suhtumine uude sõitjasse oli üdini positiivne, isegi tehnilises võeti mind eelisjärjekorras ette kuna Bracket klassi treeningud olid just parasjagu algamas. Tehnilise läbisin probleemideta (kui välja jätta see, et esimest veoaasa ei osanud me esimese hooga kuhugi kinnitada) ning sõitsin otse tehnilisest rajale. Olles unutasinud kõik õpetussõnad mida mulle räägiti. Täielikult. Kuna mul seoses kiirustamisega oli pea pulki täis ei suutnud ma täpselt meenutada milline kollane see nüüd oligi millega startima pidi ning pidasin kindlamaks roheline tuli kenasti ära oodata, siis korra nina nokkida ja kvantfüüsika alustaladele mõelda ning seejärel startida, reaktsiooniaeg 0,7 sekundit. Võrdluseks: hea reaktsiooniaeg on 0,1 sekundit, väga head reaktsiooniaega võttev Marko Narits võttis eelsõitude võidu reaktsiooniajaga ~0.0028 sekundit.

Sõitsin boksi, kuulasin ära esmalt õpetussõnad, siis väikse ilkumise tiimikaaslaste poolt, siis jällegi õpetussõnad tiimikaaslaste poolt ning usunudsin taas starti. Palju parem, reaktsiooniaeg 0,4 sekundit, mis on muidugi jätkuvalt kalendriga mõõdetav aeg.

Teeningsõidud (mis lugesid ajasõitudena) läksid järjest paranemise suunas, ning sain peagi reaktsiooniaja 0,123 sekundit mis tavaoludes oleks olnud väga hea, ent sellel võistlusel kõvasti alla keskmise.
Kindlasti küsib nüüd tähelepanelik lugeja miks ma ei räägi veerandmiili ajast vaid umbmäärasest mõistest reaktsiooniaeg. Bracket klass on tavakiirendusest mõneti erinev, kuna siin määrab eelsõitude paremusjärjestuse reaktsiooniaeg (=aeg sellest mil arvuti annab rohelisele tulele impusli süttimiseks kuni ajani mil auto esiratas liigub ära pre-stage valguskiire eest, ehk reaalse liikumise alguseni.) mitte 400m läbimiseks kuluv aeg.
Eelviimane ajasõit, silme-ees terendab eliminaatoristest väljajäämine, tulemused küll paranevad, ent mitte piisavalt. Kõik sujus ideaalselt, Burnouti ajal ei suretanud enam autot välja, burnout oli piisava pikkusega, jälgisin korrektselt foori mitte tahhomeetrit (mu auto mootor käib nii madalatel pööretel (Loe - kuni 4000RPM) piisavalt vaikselt, et läbi kiivri pole pööretest midagi aru saada. Kuidagi õnnekombel sattusid nad olema siduri vabastamise momendil täpselt õiged. Ideaalne start umbes 5 meetrise burnoutiga, käiguvahetused täpselt õigetel pööretel (~9700RPM), kõik käigud läksid ilusti sisse, ning tuli minu päeva parim 402m aeg 15,4 sekundit lõppkiirusega 152km/h (kui ma autosse lähen siis kontrollin slip'idelt need numbrid üle igaks petteks) ning reaktsiooniaeg 0,044 sekundit. Kommentaatorgi ütles - "No sellega on kindlasti sees", ehk pääs eliminaatorisse oli tol hetkel tagatud, loomulikult oli üks ajasõit veel toimumata, ent hingamine palju kergem.
Viimases ajasõidus proovisin mis juhtub kui veojõukontrolliga sõita, 400m aeg läks küll kehvemaks, ent eelduste kohaselt stabiilsemaks. (Start on küll aeglasem kui ideaaloludes ilma veojõukontrollita, ent see-eest alati ühesugune). Ajasõitude lõpptulemus. 7 koht 16'st. kaheksa paremat lähevad edasi finaalidesse ning mulle pannakse vastaseks väga-väga suurte kogemustega Jaanus Palm. Paus 30 minutit.

To be continued...

Re: Rando tegemised

Postitatud: 22.08.2010 19:36
Postitas Kloss2
Reaktsioon 0,044 on aplausi väärt.
Tegelikult ongi bracket reaktsioonimeeste klass. Mõni on ka 0,000 reaktsiooniga startinud (mida mujal maailmas heads-upis punase tulega premeeritakse).

Re: Rando tegemised

Postitatud: 23.08.2010 11:33
Postitas RandoM
enne kui õhtul kirjutamist jätkan veel paar klõpsu kus auto peal (Loodan, et autor ei pahanda):
Pilt
Pilt
Pilt

Re: Rando tegemised

Postitatud: 23.08.2010 12:25
Postitas Taits
Vähemalt mehhaanikud olid tasemel. Kui numbrimärgi eemaldamine välja jätta, aga istet aitasime ju välja tõsta. :D

Re: Rando tegemised

Postitatud: 23.08.2010 12:43
Postitas meph
Ja päeva lõpupoole digimuundus rando punapäiseks tütarlapseks:

Pilt

Re: Rando tegemised

Postitatud: 23.08.2010 13:23
Postitas meph
Väike stiilinäide ka randolt siis:
Pilt

Re: Rando tegemised

Postitatud: 23.08.2010 13:54
Postitas lauri
Andestage, aga ma ei saa sellest reaktsiooniaja/bracketi süsteemist aru. Ehk keegi viitsib seletada vähe täpsemalt. Võidab see, kes reaalselt võtab valelähte, ehk stardib enne rohelist, kuid erinevate viidete tõttu läheb kirja positiivne reaktsiooniaeg?

Re: Rando tegemised

Postitatud: 23.08.2010 13:59
Postitas Alpro
lauri kirjutas:Andestage, aga ma ei saa sellest reaktsiooniaja/bracketi süsteemist aru. Ehk keegi viitsib seletada vähe täpsemalt. Võidab see, kes reaalselt võtab valelähte, ehk stardib enne rohelist, kuid erinevate viidete tõttu läheb kirja positiivne reaktsiooniaeg?

http://en.wikipedia.org/wiki/Bracket_racing

elik, sa ütled, et sõidad distantsi 15 sekundiga, siis pead ka 15 sekiga sõitma. Ning koos stardivad 2 autot aga see kel sõiduaeg pikem stardib veits varem.
ega ta onjah suht keeruline...

Re: Rando tegemised

Postitatud: 23.08.2010 14:02
Postitas meph
Umbes nii jah :)

Põhimõtteliselt siduri lased masinal üles siis kui näed kuusepuul viimast valget/kollast tuld. Selleks hetkeks kui su auto esiratas stardianduri kiire vahelt välja sõidab, on juba roheline tuli süttinud. Pluss siis hõõgniitpirnide põlemaminemisviide ka jah :D

Viimane kusjuures üllataval kombel mängib päris palju rolli. Mingi hooaeg sai kasutatud ledidega kuusepuud ja rahvas kes oli harjunud sõitma hõõgniitidega kuusepuuga, ei suutnud enam mõistlikult sõita :P

Aga bracket lühidalt näeb välja nii:

Eelsõidud: Rahvas sõidab autodega, et saada 400 meetri läbimisaeg teada ning harjutab, et seda iga sõit võimalikult stabiilsena hoida. Samuti lähevad kirja reaktsiooniajad, mida kvalifikatsioonis kasutatakse.

Eliminaator: Tehakse vastavalt osavõtjate arvule, maarjamaal tavaliselt kas 8 või 16 osavõtjaga. Stardid toimuvad järgnevalt: Enne sõitu ütled oma "dial-in"'i ehk siis aja, millega kavatsed distantsi läbida. Ütleme, et ühel võistlejal on dial-in 12 sekundit ja teisel 16 sekundit... Start: Kõigepealt lastakse 16 sek dial-in'iga võistleja rajale... 4 sekundit hiljem stardib 12 sek dial-in'iga võistleja... seega ideaaloludes identsete reaktsiooniaegadega ja täpselt oma dial-in aega sõites jõuaksid mõlemad autod finishisse üheaegselt. Siin nüüd tulebki sõitja meisterlikkus mängu. Ehk siis kes suudab parema reaktsiooniajaga startida ning kes tunnetab oma autot paremini ning suudab sõita täpsemalt enda poolt ette määratud aega.

Loodetavasti muutus veidi arusaadavamaks see asi :)

edit: häh, alpro jõudis ette... aga ma siis proovin ikkagist ülevalolevaga maakeeli asja selgemaks teha :D

Re: Rando tegemised

Postitatud: 23.08.2010 14:04
Postitas matu123
aga ma ei saa aru miks just rando see klass sulle nii eriline on?on ju ka teisi klasse? kus sõita teatud meetreid aja peale? :)

Re: Rando tegemised

Postitatud: 23.08.2010 14:07
Postitas lauri
Aga õnnesoovid ka Randole. Oskab stabiilselt kiire (aeglane?) olla ;)

Re: Rando tegemised

Postitatud: 23.08.2010 14:26
Postitas meph
On jah ka teisi klassi, kus samas tänapäeval isegi eestis pole enam muu kui spetsiaalautoga suurt mitte kui midagi peale hakata. Tänavasõidukiga kipub bracket ainuke klass olema, kus reaalsed võiduvõimalused olemas on.

Teistes klassides osalemine sellise autoga, nagu randol on, eeldaks, et kas suurem osa kaasvõistlejaid kas katkestavad tehniliste probleemide tõttu või siis võtavad punase tule :P

Ehk siis aja peale sõitmise klass, kuhu rando auto mahuks, oleks kuni 4 liitrit vabalthingav (A klass). Ehk siis suht pointless.

Samas mingi vingerpuss seal rando autos sees tundub olevat. Internetiteadus ütleb, et see auto peaks olema võimeline sõitma täpselt sekund kiiremini kui reaalsed ajad seda näitasid... ja ei tundunud rando midagi nii valesti ka tegevat, et seda sõitjavea pähe määrida.

Re: Rando tegemised

Postitatud: 23.08.2010 14:37
Postitas matu123
okei,ei ole viitsinud uurida aga kui küsida võib mis võimsuse näitajaid see auto ka näitab siis ?

Re: Rando tegemised

Postitatud: 23.08.2010 14:41
Postitas Taits
Tegelikult pääses Rando ka finaali. Poiss oleks saanud võidelda ka esikohale, aga kuna ta stardis natuke eksis, siis tal finaaliuks kinni löödi. Eks ta vähe imelik klass ole. Aga põhimõtteliselt oleks vaja auto, mis sõidaks raja 16 sekundiga ära. Muu on siis see stabiilsuse värk.

Re: Rando tegemised

Postitatud: 23.08.2010 14:47
Postitas meph
Mida siis Taivo praegu õelda tahtis oli midagi järgmist:

Bracket klassis on dial-in aeg eestis piiratud vahemikuga 11 kuni 16 sekundit. 11 selle pärast, et asi püsiks ohutuna ja 16 selle pärast, et kes see neid piimal järel käimise autosid ikka vaadata viitsib :)

Rando oma autost las räägib ise lähemalt :)


Ja rando finaaliasjast:

Finaalikohale eelnevas sõidus rando eksis järgneva reegli vastu: Kuusepuul on kaks rida tulukesi kõige ülemises otsas. Ühel nimeks Pre-Stage ja teisel nimeks Stage. Bracketi reeglid ütlevad, et kõigepealt tuleb sõita stardikohta sisse võttes põlema Pre-Stage tuli ning siis oodata, kuniks vastasvõistleja sama teeb. Peale seda on lubatud Stage tuli põlema sõita. Rando sõitis kohe mõlemad tuled põlema. Kuna tegemist oli esimese võistlusega, siis polnud keegi talle ka seletanud, mida sellises olukorras tegema peaks. Veast sai ta seda tehes juba aru :)

Re: Rando tegemised

Postitatud: 23.08.2010 18:04
Postitas RandoM
Niisiis: Eliminaator. Põhimõtteliselt kohe peale ajasõitude lõppu tuli paduvihm. (Siinkohal on paslik tänada [url=hhtp://www.matkasport.ee]Matkasport[/url]'i, Hobimaailma ja Margo Kiviloo'd telkide laenamise eest. Terve Pesur Motorsport tiim ja head sõbrad/tuttavad said vihma eest varju.)

Dragracingus on üks suhteliselt kindel reegel. Vihmaga ei sõideta. Punkt. Aga kuna kohal oli väga suur hulk pealtvaatajaid ning kõik olid ju ikkagi legendaarseid sõitjaid vaatama tulnud ei olnud ka väga valikut. Erakorralisel võistlejate koosolekul otsustati et asume rada kuivatama (= rada sõidetakse tänavarehvidega autodega järjest läbi, see keerutab vee õhtu ning kuivatab seda + kannab vett raja (=loe: pidurdusmaa) lõppu). Säärane tegutsemine võib järeltulevatel põlvedel üksjagu mõistatamist tekitada, näiteks kuidas täpselt selline vaatepilt tekib:
Pilt

Peale rajakuivatamist, mis vältas umbes tunni (?) lastigi bracket peale, kuna bracketi sõitudega alustamine oli teatavas mõistes venitamistaktika otsustati 8 finalisti asemel kõik 16 peale lasta. Minu esimeseks vastaseks sai BMW 850'ga sõitev Argo Hani. Õnnetul kombel oli tema auto aga rajakuivatuse käigus eemaldanud enda küljest ühe tagumise veovõlli, ehk minul ei jäänud muud teha kui teostada soolosõit ning harjuda märgade oludega. Dial-in'iks määrasin igaks petteks 15.0, et poleks mingit ohtu end lõhki sõita.
Siinkohal on paslik öelda, et sõltumata sellest mida paljud arvavad, ning mis meelt ma ka ise enne starte olin. 400m sõitmine ei ole "gaas põhja ja läheb" spordiala, ning teatavas kontekstis ütleks ma, et kuna eksimisruumi tegelikult ei ole (Kui käiguvahetus on valesti siis sellega on sõit kaotatud), on kiirendus juhi suhtes vast isegi nõudlikum kui näiteks ringrada. Aga seda ma tegelikult ei tea... veel.

Esimesest voorust edasi ning nüüd juba vastaseks Eesti esimene Bracket klassi meister, tõeline võidusõidulegend ning Pesur Motorsport tiimikaaslane Ardo Kalda (Muideks, kui keegi soovib siis tema savage on jätkuvalt müügis).
Esimest korda päeva jooksul sain tunda tõelist võidusõidu tunnet. Minu Dial-in 16.1, temal 16.3. Rada oli võrreldes eelmise sõiduga juba oluliselt kuivem ning sellest tulenevalt saime mõlemad hea stardi. Ardost sain ma mööda tegelikult võrdlemisi kohe, ning 300m peal lasin juba gaasi lahti (kui tavaliselt jõuan veel enne lõppu neljanda käigu sisse panna siis seekord seda ei teinud). Miks kiirendusel gaas lahti lasta? Kuiva ilmaga sõitsin aega 15.4sek, dial in oli 16,1 ning tunne oli selline, et läbin distantsi liiga kiiresti. Igatahes õnnestus mul lõpuks Legendist meetri jagu ees olla. Info boksist ütles, et mõlemad sõitsime oma aja lõhki (aja lõhki sõitmine = kaotus), aga kuna mina sõitsin 0,3 sekundit ja Ardo 0,5 sekundit kiiremini, siis pääsesin edasi järgmisse vooru. Poolfinaali!

Nüüd läks asi huvitavaks ning kerge eufooriagi tekkis sisse - kas tõesti, elu esimene dragrace ning juba finaalivõimalus? Umbes selle sama eufooria ning hea tunde tulemusena läksingi enesekindlalt Volkswagen Corradoga sõitva Delvis Siimsoni vastu starti ning sõitsin plärtsti otse stage'i (Loe reeglit nr 11 siit), ma teadsin kohe et nii ei või, aga samas ei teadnud mis nüüd teha, ning nii ma jäingi nagu kollanokk sinna vahtima. Ilmselt tõi see ka närvi natuke üles ning sõidus tegin eksimuse. Teine käik ei läinud kohe sisse ning kaotus oli meeletu, nii umbes 30-40m kindlasti. Nojah - ega kurta ei saa, tegelikult läks ju hästi oli esimene reaktsioon. Sõitsin tagasi boksi ja tuleb Indrek Pajuste: "Rando! Sa oled finaalis! Vastane sõitis end 0,003 sekundiga lõhki!" Ja nii oligi. Tähelepanelik pealtvaataja aga läks kohtunike tähelepanu mu eksimusele pöörama ning lõpuks otsustati olukord lahendada ikkagi Delvise kasuks. Eks ta mõneti kripeldama jäi, ent teadmata täpselt stardiprotseduuriga eksimise karistust ei tahtnud ka viadlema minna, pealegi oli neil Marko Naritsaga minuteada mingi EMV punktide jagamine milles minul sõnaõigust ei olnud.

Järgmine sõit. 3-4. koha sõit. Pinge maas, läksin suhteliselt naglalt, indeksiks 15.9) Stardis ebaõnnestusin kuna vahepeal oli taas vihma hakanud sadama ning käitusin gaasipedaaliga natuke uljalt. Vastane võitis aumbes autopikkusega, ent õsitis oma indeksi lõhki ning sellega tõusin mina poodiumile.

Autasustamine oli soliidne, Ainult Marko Narits (võitja) teadis miskipärast rääkida, et tema peab oma valge pusaga õhtul kuskile peole minema. Meie Delvisega muidugi käitusime aumehelikult ning ignoreerisime tema soovi mitte šhampusega pihta saada täielikult ning lädistasime ta kleepuva joogiga mõnusalt üle :)

Kokkuvõtlikult:
Was fun ning järgmine aasta kindlasti jälle. Kui kellelgi on mõni auto mille jõu ja kaalusuhe on regioonis 10kw per 100kg siis kannatab kindlasti bracketit proovima tulla.
Tänuvoor: Kõikse suurem Thank You läheb agitaator Herkki Limmartile kes ikka viimasel hetkel, kui ma juba alt ära hüppama hakkasin ütles, et kurat võtku - sõidad küll!
Pesur Motorsporti ning eelkõige Eero Pesurit abi eest.
Indrek Pajustet konsultatsiooni ning väärt nõuannete eest.
Margo Kivilood ja Ivo Kivi kes ühiste jõupingutustega meile räpinast telgi võistlusplatsile organiseerisid.
Loomulikult Taivo Murumäed kes ei lasknud tujul langeda.
Anu kes sportlasi lahkelt oma ühika köögis majutas.
Hobimaailma Jaanust kes samuti katust pakkus.
Matkasporti kes ettevõtmist toetas.

Re: Rando tegemised

Postitatud: 25.08.2010 15:20
Postitas matu123
Väike klipp ka sellest üritusest: " onclick="window.open(this.href);return false; Härra Rando ka kaadrisse jäänud 1:58-2:04 :)

Re: Rando tegemised

Postitatud: 26.09.2010 15:59
Postitas RandoM
Üleskutse neile kes teavad inimesi kes võivad teada inimesi:

Seoses teatava ringrajasõiduhuviga on mul üleskutse kõigile autoremonditöökojas töötavatele inimestele ning teistele kes saaksid aidata.

Juhul kui teile jäetakse uriliseerimiseks 18" kiiresõidurehve palun sellest mulle teada anda. Rehvid ei pea olema tänavakõlbulikud, kasutaksin neid ringrajal sõiduoskuste lihvimiseks.

Teema muutub ilmselt lähiajal eriti aktuaalseks kui suverehve hakatakse talvetuhvlite vastu vahetama. See kuulutus suure tõenäosusega ei aegu.

Neile kes 18" rehve kasutavad: Kui otsustate nendega järgneval hooajal mitte sõita siis selmet, et maksta 100kr rehvide utiliseerimise eest, tulen kuuspakiga kasvõi koju külla ja viin nad ise ära.

Sobivad laiused 225-255 rehvi kõrguse suhe 225 puhul maks 50, 255 puhul 35-40.

Täh :)

Re: Rando tegemised

Postitatud: 26.09.2010 16:33
Postitas meph
Rando: et noh... nii info mõttes... tänavasõidukõlbmatu rehviga ringrajal just kuigi pikalt ei ole... ;)

Re: Rando tegemised

Postitatud: 26.09.2010 16:51
Postitas RandoM
meph kirjutas:Rando: et noh... nii info mõttes... tänavasõidukõlbmatu rehviga ringrajal just kuigi pikalt ei ole... ;)
20 ringi kardirajal on rohkem kui 0 ringi kardirajal ;)

Re: Rando tegemised

Postitatud: 26.09.2010 17:25
Postitas meph
Seda küll... aga eks ta üks paras kilplasemängimine ole... Tegelikult on sellist autot vaja, millel 15 tolline velg all käib mõistlikult :D

Re: Rando tegemised

Postitatud: 27.04.2011 20:25
Postitas matu123
Olid see sina Rando kes AG karikal audrus käis?
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Re: Rando tegemised

Postitatud: 27.04.2011 20:49
Postitas RandoM
Ohoo kui head pildid. Kas tohib endale kopeerida?

Mina tõesti.

Re: Rando tegemised

Postitatud: 27.04.2011 20:58
Postitas Jörg777
On jah :)

Re: Rando tegemised

Postitatud: 27.04.2011 21:02
Postitas edvin
Põldudel liigub praegast igasuguseid liikureid. Ma pole senini nii väikseid veel kohanud. Aga suured va sindrinahad tolmutavad küll oluliselt hullemini!

Re: Rando tegemised

Postitatud: 27.04.2011 21:05
Postitas RandoM
Muideks: Meph, tänavarehv mis oli oma viimasel kulumisjoonel rajale minnes lõppes Audrus põhimõtteliselt 120km läbimisel (või 10km varem). See muidugi viitab lihtsalt sellele, et ma olen rõvedalt aeglane.

Re: Rando tegemised

Postitatud: 27.04.2011 21:21
Postitas matu123
Kui tohib küsida siis mis parim ringiaeg on audrus?
Kuidas ilma ka oli rada märg polnud veel?
Ise kahjuks kohal ei käinud aga varasematel üritustel olen kohal olnud.

Re: Rando tegemised

Postitatud: 27.04.2011 22:17
Postitas RandoM
Parim ringiaeg jäi minul 1:08 peale.

Ilm oli hea, päike paistis, rada oli kuiv.

Kiiresõiduhuvilisele infoks: Kui teil on olemas mingid rehvid millest väga kahju pole, taskus 35€ osavõtutasu raha ning paagitäis kütust siis soovitan KINDLASTI mõnele rajapäevale proovima minna.

Re: Rando tegemised

Postitatud: 28.04.2011 03:36
Postitas meph
Rando: viimase kulumismärgi juures olev tänavarehv üldjuhul kestabki täpselt ühe rajapäeva ära, vähemalt kogemused bemmiga seda näitasid :) Kui tõsise plastmassi otsa sattus, siis kannatas veel hiljem isegi linnavahel sõitmist :P

Mul siis Mazdaga seal praegu parim aeg 1.08,xxx, Bemmiga sain täpselt ühe satsi puhast ilma sirgel oleva shikaanita rada kunagi proovida mingi rajapäeva lõpus, siis tuli vist selle ühe katse peal mingi 1,06,xxx. Statistika mõttes võib mainida, et Opel Mantaga jäi aeg kusagil 1,15,xxx kanti, aga suuresti tingitud mittetöötavast kütusepumbast :D Rohkem ise seal erinevate autodega mäletamist mööda peal pole käinud... ahjaa.. sõbra BMW Cup'i autoga olen ka seda rada nühkinud aga siis mingeid arvestatavaid aegu välja ei sõitnud, kuna ilm oli vihmane ning esimene hooaeg kasutati antud sarjas Barumi plastikrehvi :)

Re: Rando tegemised

Postitatud: 30.04.2011 05:40
Postitas T6nuT
Läheks isegi proovima, aga pole vedrustust piisavat ja 13" 205 laia velge ka pole. Muidu terve reka käru Michelini slicke täis...

Re: Rando tegemised

Postitatud: 30.04.2011 23:18
Postitas meph
vabandused-vabandused :p

Re: Rando tegemised

Postitatud: 15.01.2013 00:36
Postitas RandoM
Vahepeal on natukene vett merre voolanud aga ka projekt on edasi liikunud. Täpsem ülevaade sellest siin: http://www.mazdaklubi.com/foorum/topic18165.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ja mõned motors24 kajastused.

Osa1: http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/22654 ... +RX-8.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Osa2: http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Hobi+ ... 2+osa.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Osa3: http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Hobi+ ... 3+osa.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Rando tegemised

Postitatud: 06.02.2013 11:20
Postitas Arps
Neljas osa RX-8 muutumisest

http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Hobi+ ... 4+osa.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;