1. leht 1-st

Hpi-lt rallikas

Postitatud: 15.12.2011 00:01
Postitas tennu
http://www.hpiracing.com/kitinfo/106949/" onclick="window.open(this.href);return false;

Suht põnev riistapuu tundub. :twisted:

Re: Hpi-lt rallikas

Postitatud: 15.12.2011 08:44
Postitas tony012
Suht plastik tüüpiline rtr, mis seal põnevat on?

Suht korraks vaid garaaziukse ees rallimise auto, nagu ikka HPI asjad...

Re: Hpi-lt rallikas

Postitatud: 15.12.2011 09:34
Postitas Servod
tony012 kirjutas:Suht plastik tüüpiline rtr, mis seal põnevat on?

Suht korraks vaid garaaziukse ees rallimise auto, nagu ikka HPI asjad...
üldistad HPI tooteid julgelt. Baja 5B,T,SC on ka garaaziukse ees rallimise auto.
Tüüpiline sina. Kui ikka losi pole siis pole ka auto

Re: Hpi-lt rallikas

Postitatud: 15.12.2011 09:45
Postitas edvin
tony012 kirjutas:Suht plastik tüüpiline rtr, mis seal põnevat on?

Suht korraks vaid garaaziukse ees rallimise auto, nagu ikka HPI asjad...
Sobib garaažiukse ees törtsutamiseks tingumusel, et ukseesine on piisavalt sile.

Re: Hpi-lt rallikas

Postitatud: 15.12.2011 09:48
Postitas Servod
edvin kirjutas:
tony012 kirjutas:Suht plastik tüüpiline rtr, mis seal põnevat on?

Suht korraks vaid garaaziukse ees rallimise auto, nagu ikka HPI asjad...
Sobib garaažiukse ees törtsutamiseks tingumusel, et ukseesine on piisavalt sile.
isegi fazeriga saab sõita maastikul ja eduliselt.. miks siis WR8´ga ei saa. Ja ütleme nii. et alati ei pea olema auto maailmaklassi võistlusmasin vaid saab nautida sõitmist ka RTR masinaga

Re: Hpi-lt rallikas

Postitatud: 15.12.2011 14:27
Postitas Vana Kala
Servod kirjutas:
edvin kirjutas:
tony012 kirjutas:Suht plastik tüüpiline rtr, mis seal põnevat on?

Suht korraks vaid garaaziukse ees rallimise auto, nagu ikka HPI asjad...
Sobib garaažiukse ees törtsutamiseks tingumusel, et ukseesine on piisavalt sile.
isegi fazeriga saab sõita maastikul ja eduliselt.. miks siis WR8´ga ei saa. Ja ütleme nii. et alati ei pea olema auto maailmaklassi võistlusmasin vaid saab nautida sõitmist ka RTR masinaga
Täpselt nii. RC masin võib olla ka lihtsalt lõbusaks vahendiks millega meelt lahutada. Et kui tuleb tuju siis käid kihutad paar tiiru ümber maja. Lõviosa rc masinate ostjatest ongi pühapäevasõitjad ju.

Tegelt see rally car on päris hea mõte, täidab ühe augu mudelivalikus ära. Sarnaste mõõtudega 1:10 on-road nitrokad on enamuses ju rihm ülekandega ja liiga madalad et sinna rallika kere panna ja kruusale minna. Seni vist parim alternatiiv oli 1:8 bagile sobiv sõiduauto kere hankida (ofna toodab paar sellist näiteks).

Re: Hpi-lt rallikas

Postitatud: 15.12.2011 15:32
Postitas urki
Nüüd tundub juba,et hpi ka üks hiina asi ei kõlba kuhugile.

Re: Hpi-lt rallikas

Postitatud: 15.12.2011 15:48
Postitas tony012
Krt ma pole kordagi öelnud, et ainus mudel, mis osta tasub, on Losi...

Aga see ralliauto pole mingil juhul oma tasemelt omas klassis selline auto, nagu Savage oli monsterite hulgas omal ajahetkel ja Baja omas klassis oma ajahetkel...

1:8 kaetud ratastega nitrokate hulgas pole see auto kindlasti ülekõige tegija, vaid tavalines rtr... vaata kasvõi rattamutri lahendust või alu amorditorni ehitust, lihtsalt paksust alu plaadist bälja saetud tükk... iga nurga pealt on näha, et on tehtud heal juhul Sprint tasemel auto...
Kõlbabki garaaziokseesiseks kräunutamiseks, kuni naaber õiendama tuleb...

Ma olen kahjuks selle tasemega rtr autodega kokku puutunud ja tean, mis ma räägin.

Re: Hpi-lt rallikas

Postitatud: 15.12.2011 17:20
Postitas Vana Kala
Võrreldes pro klassi masinatega tunduvad HPI (ja paljude teiste) rtr-id odava plastmassise välimusega, igalpool on tavalised ristpeakruvid ja pole cnc alumiinumosi. Mootoripukk on cast metal jne. Lisaks tuleb mõne mudeli puhul pool autot lahti võtta, et difritele ligi pääseda.

Aga see kõik pole eriti oluline arvestades, et ülekanded on tavaliselt vastupidavad, autod on kannatavad hästi crashe ja varu/tuuningosi on lihtne leida. Ja see lehtalumiiniumist amorditorn ei lähe ka ilmselt pooleks.

Selle konkreetse auto puhul häirivad need plastikust ratta hexid. Samas kuna ta on kerge ja 1:10 touringu suurune (220mm lai), siis ehk peavad vastu. Kuna see masin on entry-level monsteri bullet 3.0 põhjale tehtud, siis hind peaks päris madal olema.

Re: Hpi-lt rallikas

Postitatud: 16.12.2011 11:53
Postitas tony012
Lehtalumiinium ei lähe pooleks... läheb kõveraks... siis on amordid vales asendis ja kulutavad tihendid läbi ja siis ei pea need õli... ja siis pole hea sõita...
Lehtalumiiniumist põhi läheb kaa kõveraks, mis sätib ülekande ebaloomulikku asendisse, mis sööb ära ülekandedetailid ja kulutab kiiremini läbi laagrid...
Plastrattamutrid on muidugi üldse eriteema... ka rattakinnitus on pisut imelik...

Aga jah, kõik need väikesed asjad veeretavad kokku suurema...

Ehk siis see on tavaline rtr auto kõikide rtr auto vigadega... ja küll ta rallida kannatab...

Minu esimene postitus oli selle peale, kui noor mees kirjutas, et jubepõnev-hea auto on välja tulnud...

Re: Hpi-lt rallikas

Postitatud: 16.12.2011 12:01
Postitas edvin
Olen Kullo poistele alati ütelnud, et mitte ükski äge auto pole kunagi hea ja kvaliteetne.

Re: Hpi-lt rallikas

Postitatud: 16.12.2011 15:46
Postitas tennu
tony012 kirjutas:
Minu esimene postitus oli selle peale, kui noor mees kirjutas, et jubepõnev-hea auto on välja tulnud...

Ma pole kuskil mainind, et see masin hea on, lihtsalt esmamulje masinast oli küll hea. Nägi hea välja vähemalt. See, et sul on mingi võistlus masin ei tähenda seda, et siin ei tohiks RTR autosi reklaamida. :wink:

Tavainimene, kellele ei oma tähtsust, kas mudelil on kõikvõimalikud seadistus vahendid jne kõlbab see mudel ka. Ei pea omama võistlusmudelit, et seda hobi harrastada.

Ja ma lihtsalt kirjutasin mis ka mujal maailmas toimub.

Re: Hpi-lt rallikas

Postitatud: 16.12.2011 16:38
Postitas urki
Miks pakutakse neid rtr masinaid aga sellepärast,et kaupmehed jääksid nälga nende hüper super ägetate ja kallite võistlumasinatega.
Muidugi samas on rtr masinate järelturg varuosade näol.

Re: Hpi-lt rallikas

Postitatud: 16.12.2011 17:16
Postitas 426f
see hpi rallikas on siis täis saast nagu siit aru saada,kõik on sellel autol valesti paberile joonistatud ja totaalne fail tehtud ja müüki lastud.hpi asjadest siis peab suure kaarega mööda käima ja ainult losi toodangut ostma

Re: Hpi-lt rallikas

Postitatud: 16.12.2011 17:27
Postitas S18Racing
Soovitaks sul uuesti teema läbi lugeda.

Re: Hpi-lt rallikas

Postitatud: 16.12.2011 21:17
Postitas urki
Huvitav mis teeb sellest losist sellise NR1
Praegu loed ,et ainult losi see ainuke auto ja ülejäänud võib põlema panna.

Re: Hpi-lt rallikas

Postitatud: 16.12.2011 21:52
Postitas JazZ
Ma pean teid kurvastama, ka Losi teeb RTR autosid...

Re: Hpi-lt rallikas

Postitatud: 26.03.2012 12:18
Postitas KarlErik97
Kas eestis ka saada on ja mis on hind?

Re: Hpi-lt rallikas

Postitatud: 26.03.2012 15:36
Postitas JazZ
106950 RTR WR8 3.0 hind saab olema 399,99 EUR
http://www.hpieurope.com/kit-info.php?l ... tNo=106950" onclick="window.open(this.href);return false;

Ei ole saadaval veel...

Re: Hpi-lt rallikas

Postitatud: 26.03.2012 18:02
Postitas urki
Ütleme,et hinda on omajagu.

Re: Hpi-lt rallikas

Postitatud: 26.03.2012 18:27
Postitas KarlErik97
Esimeseks autoks oleks mõistlik või mitte :roll:

Re: Hpi-lt rallikas

Postitatud: 26.03.2012 18:46
Postitas businessman
KarlErik97 kirjutas:Esimeseks autoks oleks mõistlik või mitte :roll:
Esimeseks autoks on nitroga jamamine võib olla natuke keerukas. Elektrikas üldjuhul lihtsam algajale.

Re: Hpi-lt rallikas

Postitatud: 26.03.2012 18:50
Postitas urki
Ei ole offroad ega onroad kuskil seal vahepeal.